• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках

Державний комітет телебачення та радіомовлення України  | Наказ, Положення від 23.09.2009 № 320
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет телебачення та радіомовлення України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 23.09.2009
  • Номер: 320
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет телебачення та радіомовлення України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 23.09.2009
  • Номер: 320
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
23.09.2009 N 320
Про затвердження Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
На підставі пункту 8 частини другої статті 25, частини шостої статті 60 Закону України "Про вибори Президента України", керуючись пунктом 7 Положення про Державний комітет телебачення та радіомовлення України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 897,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках (додається).
2. Рекомендувати опублікувати цей наказ в газетах "Голос України" і "Урядовий кур'єр" та оприлюднити в інших засобах масової інформації.
3. Довести наказ до відома керівників структурних підрозділів Комітету, керівників державних обласних (регіональних) телерадіокомпаній, Національної телекомпанії України, Національної радіокомпанії України та начальників обласних управлінь у справах преси та інформації.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови Комітету Мураховського А.Л.
В.о. Голови Комітету О.Наливайко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держкомтелерадіо
України
23.09.2009 N 320
ПОЛОЖЕННЯ
про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України у 2009-2010 роках
Це Положення розроблено відповідно до пункту 8 частини другої статті 25, частини шостої статті 60 Закону України "Про вибори Президента України", статей 11 - 13, пункту 17 статті 18 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", з урахуванням вимог статей 17, 24 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", пункту 7 Положення про Державний комітет телебачення та радіомовлення України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року N 897.
1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з виборів Президента України (далі - середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу)) - стала величина, яка не може бути змінена під час виборчого процесу і є обов'язковою для застосування засобами масової інформації всіх видів та форм власності, що зареєстровані на території України, при встановленні розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації;
одиниця друкованої площі - 1/8 сторінки (шпальти) друкованого засобу масової інформації;
одиниця ефірного часу - одна секунда ефірного часу;
виручка від розповсюдження комерційної реклами - сума грошових коштів, фактично отримана засобом масової інформації на розрахунковий рахунок або (та) в касу від реалізації одиниць друкованої площі (ефірного часу) для розповсюдження комерційної реклами;
комерційна реклама - реклама, розповсюдження якої має на меті отримання прибутку.
2. Середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) визначається як частка від ділення виручки засобу масової інформації від розповсюдження комерційної реклами на кількість одиниць друкованої площі (ефірного часу), фактично використаних для розповсюдження комерційної реклами.
3. Середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) в період виборчого процесу розраховується засобом масової інформації за формулою:
СЗП = В : К,
де: СЗП - середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу);
В - виручка засобу масової інформації від розповсюдження комерційної реклами за четвертий квартал 2008 року;
К - кількість одиниць друкованої площі (ефірного часу), фактично наданих для розповсюдження комерційної реклами.
4. При обчисленні засобом масової інформації середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) використовуються відомості за IV квартал 2008 року, крім випадку, передбаченого пунктом 5 цього Положення.
5. Засоби масової інформації, зареєстровані після закінчення IV кварталу 2008 року, розраховують середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) на підставі відомостей за весь період з початку їх діяльності. Розмір середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) таких засобів масової інформації не може перевищувати розмір середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) відповідно газети "Голос України", Національної телекомпанії України та Національної радіокомпанії України, розрахованого згідно із цим Положенням.
6. Засоби масової інформації можуть розрахувати середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) окремо для робочих і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо для різних за кількістю потенційної аудиторії ефірного часу чи друкованої площі.
Кількість потенційної аудиторії визначається засобами масової інформації самостійно, виходячи з таких показників, як часові проміжки мовлення електронного (аудіовізуального) засобу масової інформації ("прайм-тайм", інші години), місце розміщення в друкованому засобі масової інформації (на першій, останній або на інших сторінках) та звичайне або особливе поліграфічне виконання тощо.
7. Розцінки вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) для розміщення матеріалів передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів кандидатів на пост Президента України встановлюються відповідними засобами масової інформації до 11 жовтня 2009 року включно у розмірі, який не може перевищувати середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу).
Розцінки вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу) не можуть змінюватися протягом виборчого процесу.
Засіб масової інформації не може надавати знижку на оплату друкованої площі (ефірного часу) окремому кандидату на пост Президента України чи партії (блоку), що висунула кандидата.
8. Електронні засоби масової інформації всіх форм власності зобов'язані до 18 жовтня 2009 року включно надіслати до Центральної виборчої комісії розцінки вартості одиниці ефірного часу, а також здійснити їх публікацію:
- загальнонаціональним засобам масової інформації - в газетах "Голос України" та "Урядовий кур'єр";
- регіональним та місцевим - у відповідних регіональних та місцевих друкованих засобах масової інформації державної чи комунальної форми власності.