• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про тимчасовий розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра

Міністерство енергетики та вугільної промисловості України | Наказ, Розподіл від 23.05.2016 № 312
Реквізити
  • Видавник: Міністерство енергетики та вугільної промисловості України
  • Тип: Наказ, Розподіл
  • Дата: 23.05.2016
  • Номер: 312
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство енергетики та вугільної промисловості України
  • Тип: Наказ, Розподіл
  • Дата: 23.05.2016
  • Номер: 312
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.05.2016 № 312
Про тимчасовий розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра
З метою підвищення рівня організації роботи і персональної відповідальності за виконання завдань, передбачених Положенням про Міністерство енергетики та вугільної промисловості, та у зв'язку з кадровими змінами
НАКАЗУЮ:
1. Розподілити повноваження між Міністром енергетики та вугільної промисловості (далі - Міністр), заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра згідно з додатком 1.
2. Установити, що: у разі відсутності Міністра його повноваження здійснює один із заступників Міністра, визначений окремим наказом, крім:
визначення політичних пріоритетів і стратегічних напрямів роботи Міністерства;
участі у прийнятті рішень на засіданнях Кабінету Міністрів України.
У разі відсутності заступника Міністра - керівника апарату та заступників Міністра їхні повноваження здійснюють посадові особи згідно з додатком 2.
3. Визначити, що заступник Міністра - керівник апарату та заступники Міністра можуть підписувати листи на адресу Адміністрації Президента України, Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України лише інформаційного змісту.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міненерговугілля України від 20.04.2015 № 244 "Про розподіл повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, першим заступником та заступниками Міністра".
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
МіністрІ. Насалик
Додаток 1
до наказу Міністерства енергетики
та вугільної промисловості України
23.05.2016 № 312
ТИМЧАСОВИЙ РОЗПОДІЛ
повноважень між Міністром енергетики та вугільної промисловості, заступником Міністра - керівником апарату та заступниками Міністра
1. Міністр - НАСАЛИК Ігор Степанович:
1) очолює Міністерство, здійснює керівництво його діяльністю.
2) визначає пріоритети роботи Міністерства, Державної інспекції енергетичного нагляду України (далі - Держенергонагляд), шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани їх роботи та звіти про виконання планів роботи Міністерства.
3) організовує та контролює виконання Міністерством Конституції, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України.
4) подає на розгляд Кабінету Міністрів України проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розробником яких є Міністерство, Держенергонагляд.
5) погоджує проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, що вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України, з питань, що належать до сфери діяльності Міністерства, Держенергонагляду.
6) представляє в установленому порядку проекти законів України, розробником яких є Міністерство, Держенергонагляд, і доповідає з інших питань, що належать до компетенції Міністерства, під час їх розгляду на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
7) бере участь у розгляді питань на засіданнях Кабінету Міністрів України та вносить пропозиції щодо порядку денного таких засідань.
8) визначає обов'язки заступників міністра, розподіл повноважень міністра між першим заступником міністра та заступниками міністра, які вони здійснюють у разі його відсутності.
9) порушує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності своїх заступників.
10) затверджує положення про самостійні структурні підрозділи апарату Міністерства.
11) затверджує структуру Міністерства.
12) визначає персональний склад патронатної служби.
13) погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників та заступників керівників самостійних структурних підрозділів апарату Держенергонагляду та його територіальних органів.
14) підписує накази Міністерства.
15) утворює, ліквідовує, реорганізовує підприємства, затверджує їхні положення (статути), здійснює у межах своїх повноважень інші функції з управління об'єктами державної власності.
16) вносить подання щодо представлення в установленому порядку державних службовців апарату Міністерства та працівників підприємств до відзначення державними та урядовими нагородами України.
17) представляє Міністерство у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами.
18) веде переговори і підписує міжнародні договори України у межах наданих йому повноважень.
19) приймає рішення щодо розподілу бюджетних коштів, головним розпорядником яких є Міністерство.
20) організовує та контролює роботу з оперативного усунення наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах паливно-енергетичного комплексу (далі - ПЕК).
21) визначає основні напрямки діяльності з питань охорони праці і техніки безпеки підприємств ПЕК.
22) організовує та контролює роботу з питань боротьби з тероризмом, створення системи захисту, готовності та аварійного реагування на випадок терористичних актів та інших екстремістських проявів на об'єктах, які належать до сфери управління Міністерства.
23) забезпечує охорону державної таємниці та здійснює заходи щодо мобілізаційної підготовки у межах повноважень, передбачених законодавством, стосовно підприємств, що належать до сфери управління Міністерства та підпорядковані за галузевою ознакою.
24) координує питання діяльності відомчої воєнізованої охорони, здійснює загальне керівництво та контроль за діяльністю підрозділів відомчої воєнізованої охорони Міністерства.
25) приймає рішення про утворення чи ліквідацію колегії Міністерства, головує на її засіданнях.
26) дає обов'язкові для виконання державними службовцями та працівниками апарату Міністерства доручення.
27) організовує роботу з реалізації функцій з управління майном і майновими правами стосовно підприємств.
28) забезпечує діяльність Міністерства з питань фінансово-економічної політики в ПЕК.
29) координує розробку, укладання та реалізацію договорів з міжнародними фінансовими організаціями.
30) організовує роботу з розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, головним розпорядником яких є Міністерство, забезпечує та контролює розподіл цих коштів.
31) координує питання дотримання фінансової дисципліни, забезпечує взаємодію Міністерства з відповідними центральними органами виконавчої влади за цими напрямками.
32) організовує роботу з удосконалення економічного механізму, ціноутворення, тарифного регулювання й оподаткування у сфері діяльності Міністерства.
33) контролює питання щодо фінансування, кредитування, грошового і валютного обігів у сфері діяльності Міністерства.
34) координує питання відновлення платоспроможності боржників - підприємств і організацій ПЕК або визнання їх банкрутами.
35) забезпечує організацію діяльності Міністерства з фінансово-економічних питань ПЕК.
36) опрацьовує відомості розвідувальної інформації, яка здобувається СЗР України та входить до складу Ради при Кабінеті Міністрів України із спеціальної (розвідувальної) інформації відповідно до чинного законодавства.
37) здійснює інші повноваження відповідно до Конституції та законів України, актів Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України.
38) здійснює функції державного експерта з питань таємниць відповідно до чинного законодавства.
Безпосередньо керує діяльністю:
• Управління забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба);
• Департаменту економіки та фінансів;
• Департаменту правового забезпечення;
• Департаменту внутрішнього аудиту;
• Департаменту корпоративних та майнових відносин;
• Сектору режимно-секретної роботи;
• Сектору мобілізаційної роботи;
• Сектору з питань запобігання та виявлення корупції.
3. Заступник Міністра - керівник апарату ЛАБОЖЕНКО Дмитро Борисович:
1) забезпечує діяльність Міністерства, стабільність та наступність у його роботі, організовує поточну роботу, пов'язану із здійсненням повноважень Міністерства.
2) організовує роботу апарату Міністерства.
3) забезпечує підготовку пропозицій щодо виконання завдань Міністерства та подає їх на розгляд Міністру.
4) організовує та контролює виконання апаратом Міністерства Конституції, законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства та доручень Міністра та його заступників, звітує про їх виконання.
5) готує та подає на затвердження Міністрові плани роботи Міністерства, організовує їх виконання, звітує про їх виконання.
6) забезпечує реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в апараті Міністерства.
7) за погодженням з Міністерством фінансів затверджує штатний розпис та кошторис Міністерства.
8) призначає на посади та звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців апарату Міністерства, присвоює їм ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.
9) приймає на роботу та звільняє з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників апарату Міністерства, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності.
10) погоджує у передбачених законодавством випадках призначення на посади та звільнення з посад керівників відповідних структурних підрозділів обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
11) забезпечує в установленому порядку організацію підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців та інших працівників Міністерства.
12) представляє Міністерство як юридичну особу в цивільно-правових відносинах.
13) дає обов'язкові для виконання державними службовцями та іншими працівниками Міністерства доручення у межах повноважень, передбачених законом.
14) видає накази організаційно-розпорядчого характеру з питань, що належать до його повноважень, та контролює їх виконання.
15) вносить подання Міністрові щодо представлення в установленому порядку державних службовців та інших працівників апарату Міністерства до відзначення державними та урядовими нагородами.
16) організовує проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави у Міністерстві.
17) призначає на посади та звільняє з посад керівників підприємств у встановленому порядку, крім випадків, установлених законодавством.
18) притягує до дисциплінарної відповідальності керівників підприємств.
19) здійснює контроль за станом погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах ПЕК.
20) забезпечує реалізацію державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці у ПЕК.
21) контролює реалізацію державної політики у сфері охорони довкілля щодо діяльності підприємств ПЕК.
22) координує роботу з питань охорони праці і протипожежної безпеки та здійснює методичне керівництво діяльністю підприємств із цих питань.
23) координує питання щодо запобігання надзвичайним ситуаціям у ПЕК, координує та контролює діяльність, пов'язану з реалізацією запобіжно-профілактичних антитерористичних заходів на об'єктах ПЕК.
24) координує питання організації та забезпечення охорони об'єктів ПЕК.
25) організовує зв'язок і координує роботу з галузевими профспілками на засадах соціального партнерства, а також з громадськими організаціями у ПЕК.
26) здійснює контроль за виконанням заходів з поліпшення нормування праці на підприємствах.
27) організовує роботу щодо забезпечення фізичного захисту на підприємствах.
28) забезпечує формування пропозицій та реалізацію заходів щодо ліквідації наслідків аварій на підприємствах, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт інших підприємств, установ та організацій, а також населення.
29) координує роботу з впровадження та реалізації державної політики з питань трудових і соціальних відносин та оплати праці в паливно-енергетичному комплексі та взаємодію з галузевими профспілками.
30) організовує і координує господарське та матеріально-технічне забезпечення діяльності Міністерства.
21) забезпечує взаємодію Міністерства з Верховною Радою України та її органами.
32) організовує роботу з розгляду запитів і звернень народних депутатів України, звернень депутатських фракцій, звернень і рекомендацій комітетів Верховної Ради України.
33) організовує взаємодію з Громадською радою при Міністерстві.
34) організовує і забезпечує роботу з ґендерних питань у центральному апараті Міністерства.
35) організовує експертно-аналітичне та інформаційне забезпечення діяльності Міністерства.
36) організовує роботу з узагальнення показників діяльності та розвитку ПЕК, інформаційних матеріалів і моніторингу виконання завдань Міністерства за основними напрямками діяльності.
37) координує виконання роботи щодо підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів для подання Кабінету Міністрів України, Адміністрації Президента України та центральних органів виконавчої влади, надання аналітичних матеріалів стосовно функціонування ПЕК до засідань Уряду.
38) організовує роботу та контролює питання здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для підприємств ПЕК, що належать до сфери управління Міністерства, за кошти державного бюджету.
39) координує виставкову діяльність.
40) організовує разом з об'єднаннями (асоціаціями, союзами, спілками) виробників і суб'єктами господарювання постійне дослідження розвитку національних ринків товарів.
41) координує роботу із здійснення комунікацій із засобами масової інформації.
42) організовує та контролює роботу з питань звернень громадян та особистого їх прийому керівництвом Міністерства.
43) здійснює функції державного експерта з питань таємниць відповідно до чинного законодавства.
Безпосередньо керує та контролює діяльність:
• Департаменту економіки та фінансів;
• Департаменту бухгалтерського обліку та звітності;
• Управління по роботі з персоналом;
• Адміністративно-господарського департаменту;
• Управління інформаційно-аналітичного забезпечення та моніторингу;
• Управління охорони праці, промислової безпеки, фізичного та цивільного захисту;
• Відділу трудової політики та соціального захисту.
4. Заступник Міністра СВЕТЕЛІК Олександр Дмитрович:
1) забезпечує виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства та доручень Міністра у межах повноважень.
2) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики в електроенергетичному та ядерно-енергетичному комплексах.
3) забезпечує розроблення і здійснення заходів з реалізації програм розвитку електроенергетичної галузі, ядерної енергетики та атомної промисловості.
4) координує роботу з реформування електроенергетичного сектора, вдосконалення ринку електричної енергії.
6) забезпечує взаємодію Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо діяльності підприємств електроенергетичного та ядерно-енергетичного комплексів.
7) затверджує договірну та звітну документацію щодо створення науково-технічної продукції за бюджетні кошти, головним розпорядником яких є Міністерство, в електроенергетичному та ядерно-енергетичному секторах.
8) забезпечує взаємодію з державним підприємством "Енергоринок" і Радою Енергоринку, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електроенергетики та комунальних послуг.
9) контролює реалізацію державної політики у сфері охорони довкілля підприємствами електроенергетичного та ядерно-енергетичного комплексів.
10) координує питання диспетчерського управління об'єднаною енергетичною системою України.
11) забезпечує контроль за діяльністю підприємств з реалізації заходів інтеграції об'єднаної енергетичної системи України до об'єднаної енергетичної системи країн ЄС.
12) забезпечує організацію здійснення функцій державного енергетичного нагляду за додержанням режимів споживання електричної та теплової енергії, а також вимог технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання об'єктів електроенергетики та альтернативної енергетики, підключених до об'єднаної енергетичної системи України.
13) координує роботу з питань безпечної експлуатації та модернізації об'єктів електроенергетичного комплексу України.
14) організовує роботу з оперативного усунення наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах електроенергетики.
15) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств електроенергетичного та ядерно-енергетичного комплексів, що належать до сфери управління Міністерства, ефективного використання їх майна та майнових прав, координує і контролює діяльність та вживає заходів щодо забезпечення ефективності їх роботи.
16) забезпечує організацію діяльності з питань ядерної енергетики та промисловості, у тому числі:
продовження терміну експлуатації діючих енергоблоків АЕС;
освоєння виробництва обладнання, систем автоматизації та вимірювання для атомно-промислового комплексу.
17) координує роботу з питань безпечної експлуатації та модернізації АЕС, будівництва та введення в експлуатацію нових енергоблоків АЕС.
18) координує роботу з реалізації Комплексної програми створення ядерно-паливного циклу, а також роботу, пов'язану з розробленням та виконанням програм поводження з радіоактивними відходами та відпрацьованим ядерним паливом, тимчасового і довгострокового зберігання радіоактивних відходів, зняття з експлуатації реакторних установок та інших об'єктів атомно-промислового комплексу.
19) організовує роботу з функціонування державної системи обліку радіоактивних відходів, сховищ таких відходів та безпечне поводження з ними на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери його управління, до передачі радіоактивних відходів на захоронення.
20) забезпечує реалізацію державної науково-технічної та інвестиційної політики у сфері використання ядерної енергії.
21) забезпечує розробку і реалізацію програм якості робіт у сфері використання ядерної енергії.
22) координує систему підготовки кадрів у сфері використання ядерної енергії.
23) координує питання енергозбереження, енергоефективності, екології, метрології, стандартизації, розроблення нормативно-технічної документації тощо.
24) організовує розроблення планів концепцій, стратегій розвитку ПЕК, а також окремих галузей, структурних і регіональних напрямків ПЕК.
25) координує роботу із середньо- та довгострокового прогнозування розвитку галузей ПЕК.
26) координує здійснення аналізу та узагальнення фінансово-економічних показників розвитку підприємств ПЕК на рівні галузей і комплексу у цілому, встановлення взаємозв'язку динаміки цих показників.
27) координує питання щодо формування фінансових показників зведеного енергетичного балансу ПЕК і контролює його виконання.
28) організовує здійснення єдиної науково-технічної політики та використання науково-технічних досягнень, розробку та реалізацію пріоритетних напрямків розвитку науки і техніки в ПЕК.
29) координує роботу з реалізації інвестиційно-інноваційних проектів (програм) розвитку у сфері альтернативних джерел енергії.
30) координує роботу наукових і проектних установ.
31) організовує роботу Науково-технічної ради Міністерства.
32) організовує і контролює реалізацію програм науково-технічного та перспективного розвитку ПЕК.
33) організовує та контролює роботу з реалізації основних принципів державної політики у процесі здійснення державного управління, регулювання та нагляду у сфері альтернативних джерел енергії.
34) координує роботи, пов'язані з виробництвом (видобутком), постачанням, транспортуванням, зберіганням, передачею та споживанням альтернативних видів енергії, виробленої з альтернативних джерел.
35) готує пропозиції стосовно розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, затверджує договірну та звітну документацію щодо створення науково-технічної продукції за бюджетні кошти у електроенергетичному та ядерно-енергетичному комплексах, головним розпорядником яких є Міністерство.
36) координує роботу щодо адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу.
37) координує заходи щодо набуття членства України в міжнародних енергетичних організаціях, забезпечує взаємодію з Міжнародним енергетичним агентством (МЕА), іншими міжнародними організаціями.
38) організовує роботу щодо представництва Міністерства у міжнародних організаціях, зокрема в Енергетичному Співтоваристві.
39) координує розробку та реалізацію програм і проектів у галузі міжнародного співробітництва та з питань європейської інтеграції.
40) координує розробку, укладання та реалізацію міжнародних договорів України в паливно-енергетичній сфері, за винятком договорів з міжнародними фінансовими організаціями.
41) координує розробку та реалізацію програм і проектів в галузі міжнародного співробітництва.
42) координує роботу з питань реалізації Угоди про Асоціацію з ЄС.
43) координує програми та проекти міжнародної технічної допомоги, за якими Міненерговугілля України визначено бенефіціаром.
44) організовує виконання інших функцій, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міненерговугілля України, та окремих доручень Міністра.
45) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики у вугільно-промисловому та торфодобувному комплексі.
46) організовує формування прогнозного балансу вугілля й вугільної продукції.
47) координує діяльність із затвердження проектів ліквідації та консервації вугледобувних підприємств, що належать до сфери управління Міністерства.
48) забезпечує взаємодію Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питань діяльності підприємств та організацій вугільно-промислового комплексу.
49) забезпечує організацію діяльності Міністерства з фінансово-економічних питань у нафтогазовому комплексі.
50) організовує і контролює реалізацію програм науково-технічного та перспективного розвитку підприємств нафтогазового комплексу.
51) організовує роботу з оперативного усунення наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах нафтогазового комплексу.
52) готує пропозиції щодо утворення, реорганізації і ліквідації підприємств, установ та організацій нафтогазового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, та ефективного використання їх майна та майнових прав.
53) координує і контролює діяльність підприємств нафтогазового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, вживає заходів щодо забезпечення ефективності їх роботи.
54) безпосередньо організує роботу з керівниками підприємств, установ і організацій нафтогазового комплексу, що належать до сфери управління Міністерства, особами, зарахованими до кадрового резерву на посади керівників.
55) забезпечує взаємодію Міністерства з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування щодо діяльності підприємств у нафтогазовому комплексі.
56) готує пропозиції стосовно розподілу бюджетних коштів за відповідними програмами, затверджує договірну та звітну документацію щодо створення науково-технічної продукції за бюджетні кошти у нафтогазовому комплексі, головним розпорядником яких є Міністерство.
57) організовує виконання інших функцій, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міненерговугілля України, та окремих доручень Міністра.
58) здійснює функції державного експерта з питань таємниць відповідно до чинного законодавства.
Безпосередньо керує та контролює діяльність:
• Департаменту електроенергетичного комплексу;
• Департаменту ядерної енергетики та атомно-промислового комплексу;
• Департаменту стратегічного планування та європейської інтеграції;
• Департаменту вугільно-промислового та торфодобувного комплексу;
• Департаменту нафтогазового комплексу.
5. Заступник Міністра ДІДЕНКО Ігор Миколайович:
1) забезпечує виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства та доручень Міністра у межах функціональних повноважень.
2) координує діяльність Міністерства з питань реалізації державної політики у нафтогазовому комплексі.
3) координує роботу з реформування нафтогазового сектору, вдосконалення ринку природного газу, вуглеводневих матеріалів та продуктів.
4) організовує виконання інших функцій, пов'язаних із забезпеченням діяльності Міненерговугілля України.
Начальник Управління
по роботі з персоналом
І. Ковальова
Додаток 2
до наказу Міністерства енергетики
та вугільної промисловості України
23.05.2016 № 312
ВИКОНАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ
Міністра енергетики та вугільної промисловості, заступника Міністра - керівника апарату, та заступника Міністра у разі їх відсутності
Міністр
Насалик І.С.
один із заступників згідно з наказом Міненерговугілля
Заступник Міністра - керівник апарату
Лабоженко Д.Б.
Міністр
Насалик І.С.
Заступник Міністра
Светелік О.Д.
Заступник Міністра - керівник апарату
Лабоженко Д.Б.
Начальник Управління
по роботі з персоналом
І. Ковальова
( Текст взято з сайту Міненерговугілля України http://mpe.kmu.gov.ua )