• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження форми N 1-АС (реформа) "Анкета обстеження стану реформування аграрного сектора"

Державний комітет статистики України  | Наказ, Форма від 27.06.2001 № 312 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Форма
  • Дата: 27.06.2001
  • Номер: 312
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Форма
  • Дата: 27.06.2001
  • Номер: 312
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 312 від 27.06.2001
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету статистики N 34 від 06.02.2007 )
Про затвердження форми N 1-АС (реформа) "Анкета обстеження стану реформування аграрного сектора"
Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну статистику", Указу Президента України від 29 січня 2001 року N 62 "Про заходи щодо забезпечення захисту майнових прав селян у процесі реформування аграрного сектора економіки" та з метою отримання даних про стан забезпечення прав селян у процесі реформування аграрного сектора економіки
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити та ввести в дію з 1 липня 2001 року форму N 1-АС (реформа) "Анкета обстеження стану реформування аграрного сектора" (додається).
2. Поширити зазначену форму на недержавні сільськогосподарські підприємства усіх організаційно-правових форм господарювання, за винятком фермерських господарств, що створені на землях запасу та особистого підсобного господарства.
3. Управлінню статистики сільського господарства та навколишнього середовища (Прокопенко О.М.) разом з управлінням статистики праці (Григорович Н.В.):
3.1. Визначити тираж бланків і передати до 1 липня 2001 року управлінню справами оригінал затвердженої у п. 1 наказу форми N 1-АС (реформа) для її тиражування.
3.2. Підготувати та направити до 1 серпня цього року Головному управлінню статистики в Автономній Республіці Крим та обласним управлінням статистики програмне забезпечення для обробки матеріалів обстеження.
3.3. Здійснювати методологічне та організаційне керівництво збором та розробкою даних обстеження сільськогосподарських підприємств за вищевказаною формою.
3.4. Узагальнити та опублікувати до 1 листопада 2001 року результати обстеження стану реформування сільськогосподарських підприємств.
4. Начальникам Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим та обласних управлінь статистики забезпечити:
4.1. Проведення у липні цього року обстеження сільськогосподарських підприємств за формою N 1-АС (реформа).
4.2. Розробку та подання до 1 вересня 2001 року згідно програми, що встановлена Держкомстатом, матеріалів вищевказаного обстеження управлінню статистики сільського господарства та навколишнього середовища Держкомстату.
5. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити фінансування тиражу бланку форми N 1-АС (реформа).
6. Управлінню справами (Москот В.Ф.) забезпечити контроль за своєчасним виготовленням, тиражуванням та розсиланням бланків зазначеної форми на адресу Головного управління статистики в Автономній Республіці Крим та обласних управлінь статистики.
7. Скасувати наказ Держкомстату від 22.05.2000 р. N 165 "Про затвердження форми обстеження N 1-АС (реформа) "Обстеження стану реформування аграрного сектора".
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників Голови комітету Остапчука Ю.М. та Власенко Н.С.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
Державний комітет статистики України
Коди
форми
доку-
мента
за
ДКУД
організа-
ції-скла-
дача іде-
нтифіка-
ційний
код за
ЄДРПОУ
терито-
рії за
КОАТУУ
галузі
за
ЗКГНГ
виду
еконо-
мічної
діяль-
ності
за
КВЕД
форми
влас-
ності
за
КФВ
органі-
заційно-
правової
форми
господа-
рювання
за КОПФГ
КС
1234567891011
Республіка/ Форма N 1-АС (реформа)
Область: _____________________
Район: _______________________ Затверджена
Назва села: __________________ наказом Держкомстату
Назва господарства: __________ України
______________________________ від 27.06.2001 р. N 312
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
______________________________ Поштова
Прізвище господаря (голови):
______________________________ Подається не пізніше 25 липня 2001
року сільгосппідприємствами усіх
організаційно-правових форм
господарювання - районному відділу
статистики за місцем розташування.
Шановний керівнику/фермере, у відповідності і на підставі
Закону України "Про державну статистику" Державний комітет
статистики з метою отримання даних про стан реформування аграрного
сектора проводить обстеження сільськогосподарських підприємств.
Просимо заповнити бланк обстеження і в установлений термін
повернути районному відділу статистики за місцем розташування. У
разі виникнення питань щодо заповнення бланка звертайтесь за
консультативною допомогою до територіальних органів державної
статистики. Дані, одержані з цього бланку, є КОНФІДЕНЦІЙНИМИ. Вони
використовуватимуться лише для аналізу по сукупності підприємств.
Дякуємо за співробітництво!
Анкета обстеження
стану реформування аграрного сектора станом на 1 липня 2001 року
Розділ I. ЗАГАЛЬНИЙ
1. Вкажіть організаційно-правову форму господарювання Вашого підприємства:
потрібне відмітити #
---------------------------------------------------------------------------
|Приватне | |Селянське | |Кооператив| |Відкрите | |Закрите | |
|(приватно-| |(фермерське | | | |акціонерне| |акціонерне| |
|орендне) | |господарство| | | |товариство| |товариство| |
|------------+----------------+--------------+--------------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|------------+-------------------------------+--------------+-------------|
|Товариство з| |Товариство з| |Повне | |Командитне| |Інше | |
|обмеженою | |додатковою | |товариство| |товариство| | | |
|відповідаль-| |відповідаль-| | | | | | | |
|ністю | |ністю | | | | | | | |
|---------------+---------------+------------+--------------+-------------|
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
---------------------------------------------------------------------------
2. Вкажіть дату створення Вашого підприємства
/__/__/ /__/__/__/__/ (місяць, рік). (код 999)
3. Яким із зазначених способів було створено Ваше підприємство в
результаті реорганізації КСП?
Відмітьте (І ) один із запропонованих варіантів:
------------------------------------------------------------------
| злиття | поділ |перетворення | новостворення |
|-------------+---------------+----------------+-----------------|
| 011 | | 012 | | 013 | | 014 | |
------------------------------------------------------------------
Розділ II. ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ТА РОЗРАХУНКИ
1. Чи є Ваше підприємство правонаступником реформованого у 2000
році сільгосппідприємства (колишнього КСП)?
потрібне відмітити #
Так --- Ні ---
----------+----------|
| 020 | 021 |
----------------------
1.1. Якщо так, то вкажіть розміри прав та зобов'язань
Код
рядка
Всього
прийнято
(тис.грн.)
Визначте приблизно частку цих
зобов'язань у балансі
колишнього КСП
(потрібне відмітити #)
100%75%50%25%<25%
АВ123456
Активи, передбачені для
задоволення кредиторської
заборгованості
реорганізованого
підприємства, які передані
підприємству-
правонаступнику






022
у тому числі:
по заробітній платі
працівникам КСП

023
з них:
звільнених024
активи, які не підлягають
паюванню

025
майно соціальної
інфраструктури

026
активи пайового фонду027
2. Вкажіть, будь ласка, ситуацію щодо стану погашення боргів
із заробітної плати, включаючи прийняті від колишніх КСП
Код
рядка
Сума заборгованості станом на
10 число відповідного місяця
(тис. грн.)
Липень
2000
Січень
2001
Липень
2001
АВ134
Сума невиплаченої
заробітної плати всім
працівникам, всього (а+б):
050
у тому числі:
(а) штатним працівникам
облікового складу
051
з них:
прийнятим на роботу з
колишнього КСП у 2000 р.
052
(б) працівникам
позаоблікового складу
053
з них:
- звільненим з
колишнього КСП
054
- тимчасово найнятим
працівникам
055
3. Стан погашення та реструктуризації заборгованості із
виплати заробітної плати
Код
рядка
Сплачено
працівникам
у 2000 р.
Перенесено термін
погашення боргів на наступні
роки станом на 01.07.2001
2002200320042005
АВ12345
Всього, тис. грн.:060
у тому числі:
(а) штатним працівникам
облікового складу

061
з них:
прийнятим на роботу з
колишнього КСП у 2000 р.

062
(б) працівникам
позаоблікового складу:

063
з них:
- звільненим з колишнього
КСП

064
- тимчасово найнятим
працівникам

065
тис. грн. Код
3.1. Крім того, погашено у 2000 р. --------------------
заборгованості із виплати заробітної | | |
плати шляхом реалізації працівникам | | |
майна, засобів виробництва, | | |
матеріалів тощо всього | | 070 |
--------------------
4. Чи запровадило ваше господарство персоніфікований облік
заборгованої заробітної плати?
(потрібне відмітити #)
Так --- Ні ---
----------+----------|
| 071 | 072 |
----------------------
5. Вкажіть, будь ласка, суми доходів, які було сплачено
працівникам у 2000 р. (у грошовій і натуральній формі)
Код
рядка
Штатним працівникам
облікового складу
Особам, які не
перебувають в
обліковому складі
осібтис.грн.осібтис.грн.
АВ1234
Згідно з договорами оренди
земельних ділянок

080
Згідно з договорами оренди
майнових паїв

081
Розділ III. ЧИСЕЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ
1. Вкажіть, будь ласка, дані щодо чисельності працівників:
Код
рядка
Станом на:
01.01.200001.01.200101.07.2001
АВ123
Облікова чисельність
штатних працівників,
всього, осіб


090
у тому числі прийнято з
колишніх КСП

091
Чисельність працівників позаоблікового складу, які впродовж
2000 року залучались на сезонні роботи, осіб
всьогов тому числі за тривалістю трудової угоди
до одного
місяця
2 - 3 місяці4 - 6 місяців
092093094095
Розділ IV. ЗАХИСТ МАЙНОВИХ ПРАВ СЕЛЯН
1. Чи завершено процес паювання майна у Вашому підприємстві?
потрібне відмітити #
Так --- Ні ---
----------+----------|
| 100 | 101 |
----------------------
1.1. Якщо Ви відповіли "Ні", то вкажіть, чи складені
(уточнені) переліки активів та зобов'язань на дату реорганізації?
потрібне відмітити #
----------------------------------------------------------------------------
|Активи, передбачені для |Активи, які не |Майно соціальної|Активи пайового|
|задоволення кредиторської|підлягають |інфраструктури |фонду |
|заборгованості |паюванню | | |
|реорганізованого | | | |
|підприємства, які | | | |
|передаються | | | |
|підприємству- | | | |
|правонаступнику | | | |
|-------------------------+---------------+----------------+---------------|
|Так | | Ні | |Так | | Ні | |Так | | Ні | |Так | |Ні | |
|-----------+-------------+------+--------+-------+--------+-------+-------|
| 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 |
----------------------------------------------------------------------------
1.2. Чи затверджені загальними зборами співвласників майна
результати розподілу майна пайового фонду та перелік майна, яке
виділяється в натурі групам співвласників? потрібне відмітити #
Так --- Ні ---
----------+----------|
| 112 | 113 |
----------------------
2. Вкажіть, будь ласка, кількість осіб (власників,
співвласників) за способами використання майнових паїв їх
власниками та загальну вартість цього майна
Код
рядка
Кількість
власників,
осіб
Загальна
вартість,
тис. грн.
АБ12
Об'єднали свій майновий пай з паями
інших співвласників, отримали майно
в натурі у спільну часткову
власність:
а) та передали його до статутного
(пайового) фонду новостворюваної
юридичної особи


150
б) уклали договір про спільне
володіння, користування і
розпорядження майном та передали
його в оренду



151
Отримали свій майновий пай в натурі
індивідуально чи разом із членами
своєї сім'ї і використовують його на
свій розсуд



152
Відчужили пай будь-яким способом в
установленому законом порядку

153
З різних причин не прийняли жодного
з рішень щодо розпорядження
належними їм майновими паями
(невитребувані паї)



154
3. Вкажіть, будь ласка, чи укладені договори оренди на майно
(майновий комплекс), яке отримано в натурі у спільну часткову
власність та передано в оренду? потрібне відмітити #
-------------------
| | код |
3.1. Вкажіть кількість укладених договорів |----------+------|
оренди індивідуального майна - всього | | 162 |
3.2. у тому числі з працівниками вашого |----------+------|
підприємства | | 163 |
-------------------
Розділ V. ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ
1. Вкажіть, будь ласка, кількість укладених договорів оренди
земельних часток (паїв) за терміном їх дії (повних років):
станом на 1 липня 2001 року
------------------------------------------------------------------
| До 3 років | На 4 - 5 | На 6 - 10 | Більше 10 |
| | років | років | років |
|--------------+--------------+----------------+-----------------|
| 170 | 171 | 172 | 173 |
|--------------+--------------+----------------+-----------------|
------------------------------------------------------------------
2. Вкажіть, будь ласка, яка площа землі використовується у
Вашому підприємстві (включаючи землі, взяті в оренду)?
станом на 1 липня 2001 року
НЕ ВКЛЮЧАТИ: ЗЕМЛІ, ПЕРЕДАНІ БУДЬ-КОМУ ІНШОМУ НА УМОВАХ
ОРЕНДИ
Код
рядка
СільгоспугіддяЗ них площа
ріллі, га
кількість
паїв
кількість
власників
паїв, осіб
площа, га
АБ1234
Всього землі:200ХХ
у тому числі:
земля, яка перебуває у
власності та користуванні
засновників підприємства


201
земля, яка
використовується на умовах
оренди - всього


202


Х


Х
у тому числі з власниками
земельних ділянок (паїв)

203
3. Вкажіть, будь ласка, який розмір складає від встановленої
вартості земельної частки (паю) плата за оренду земельної частки
(паю): потрібне відмітити #
------------------------------------------------------------------
| менше 1%| | 1% | |Від 1,1% до 2%| | Більше 2% | |
|------------+-------------+-----------------+-------------------|
| 210 | 211 | 212 | 213 |
------------------------------------------------------------------
4. Вкажіть, будь ласка, як Ви виплачуєте (плануєте виплачувати) у
2001 році орендну плату за земельні частки (паї)?
потрібне відмітити #
-----------------------------------------------------------------------------
|Щомісячно| |Щоквартально| |Після отримання| |За результатами| |Інше | |
| | | | | урожаю | | року | | | |
|------------+---------------+-----------------+-----------------+----------|
| 214 | 215 | 216 | 217 | 218 |
-----------------------------------------------------------------------------
Керівник підприємства/фермер ___________ тел. _____________
підпис
"___"______________ 2001 р.