• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження форм державних статистичних спостережень N 2-зал, N 3-зал та N 4-зал

Державний комітет статистики України  | Наказ, Форма від 12.08.2002 № 306
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Форма
  • Дата: 12.08.2002
  • Номер: 306
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Форма
  • Дата: 12.08.2002
  • Номер: 306
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 306 від 12.08.2002
м. Київ
Про затвердження форм державних статистичних спостережень N 2-зал, N 3-зал та N 4-зал
На виконання статті 14 Закону України "Про державну статистику" та з метою удосконалення державних статистичних спостережень із залізничного транспорту загального користування
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити річні форми державних статистичних спостережень (додаються) та ввести їх у дію зі звіту за 2002 рік:
- N 2-зал "Звіт про власне колійне господарство";
- N 3-зал "Звіт про розподіл експлуатаційної довжини залізничних колій загального користування по областях";
- N 4-зал "Звіт про технічні засоби господарства перевезень та пасажирського господарства".
2. Установити, що збір та розробку інформації, подання зведеної інформації в цілому по Укрзалізниці за формами N 2-зал і N 4-зал, а також у розрізі областей за формою N 3-зал у встановлені терміни на адресу Державного комітету статистики України здійснює Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця".
3. Скасувати накази:
Мінстату України від 27.04.95 N 110 "Про затвердження форм державної статистичної звітності по залізничному транспорту загального користування, збір і розробка яких нецентралізована в органах державної статистики" в частині затвердження форм державної статистичної звітності N 2-зал та N 4-зал;
Держкомстату України від 17.05.2001 N 230 "Про затвердження форм державної статистичної звітності N 51-зал та N 3-зал" в частині затвердження форми державної статистичної звітності N 3-зал.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Комітету Власенко Н.С.
В.о. Голови Комітету

Погоджено:
В.о. Генерального директора
Державної адміністрації залізничного
транспорту "Укрзалізниця"
В.А.Головко




Ю.М.Федюшин
Додаток
Форма N 2-зал
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Держкомстату
України
від 12.08.2002 N 306
Поштова
Річна
ЗВІТ
про власне колійне господарство на кінець 200_ р.
-------------------------------------------------------------
| Подають: |Терміни подання |
|------------------------------------------+----------------|
|Державна адміністрація залізничного | 5 квітня |
|транспорту "Укрзалізниця" | |
|Держкомстату України | |
-------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|-------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|-------------------------------------------------------------------|
| | Коди організації-складача |
|Код |-------------------------------------------------------------|
|форми| за |терито-|виду |форми|органі- |міністерства,| |КС |
|доку-|ЄДРПОУ|рії |еконо-|влас-|заційно-|іншого цент- | | |
|мента| |(КОАТУУ|мічної|ності|правової|рального | | |
| за | | |діяль-|(КФВ)|форми |органу, якому| | |
| ДКУД| | |ності | |господа-|підпорядкова-| | |
| | | |(КВЕД)| |рювання |на | | |
| | | | | |(КОПФГ) |організація -| | |
| | | | | | |складач | | |
| | | | | | |інформації | | |
| | | | | | | (СПОДУ)* | | |
|-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---|
---------------------------------------------------------------------
____________
* Тільки для підприємств державної форми власності.
I. Довжина залізничних колій
(кілометрів)
------------------------------------------------------------------
| Найменування показників | N |Всього |з них |Контрольна|
| |рядка| |широкої| сума |
| | | |колії | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|Експлуатаційна довжина, | 100 | | | |
|всього (сума ряд. 101 - 103) | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|у тому числі дільниці: | | | | |
|одноколійні | 101 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|двоколійні | 102 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|багатоколійні | 103 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|із рядка 100, яка | | | | |
|обслуговується тягою: | | | | |
|електровозною | 104 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|тепловозною | 105 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|Розгорнута довжина головних | 110 | | | |
|колій, всього | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|Розгорнута довжина станційних | 120 | | | |
|і спеціальних колій, всього | | | | |
|(сума рядків 121 - 126) | | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|у тому числі: | | | | |
|прийомо-відправочні | 121 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|сортувальні | 122 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|витяжні | 123 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|деповські | 124 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|інші станційні | 125 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|спеціальні | 126 | | | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|Довжина дільниць, які | | | | |
|обладнані: | | | | |
|автоблокуванням | 130 | | Х | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|з них автоблокуванням з | | | | |
|диспетчерською централізацією | 131 | | Х | |
|-------------------------------+-----+-------+-------+----------|
|Кількість стрілок на | | | | |
|електричній централізації, шт. | 140 | | Х | |
------------------------------------------------------------------
II. Характеристика технічного стану залізничних колій
----------------------------------------------------------------------------
| Найменування | N |Всього | у тому числі з рейками |Контрольна|
| показника |рядка|(сума |-------------------------| сума |
| | |гр. 2-5)|Р-75 |Р-65 |Р-50 |Р-43 | |
| | | | | | |та інші| |
|----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------|
|Загальна протяжність, | | | | | | | |
|всього, км | 210 | | | | | | |
|----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------|
|з них дефектних | 211 | | | | | | |
|----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------|
|Шпали, які укладені | | | | | | | |
|в коліях, всього, | | | | | | | |
|тис. шт. | 310 | | Х | Х | Х | Х | |
|----------------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------+----------|
|з них дефектні | 311 | | Х | Х | Х | Х | |
----------------------------------------------------------------------------
Примітка: Дані звіту наводяться з точністю до 0,1.
III. Залізничні переїзди
----------------------------------------------------------------------------------
| Найменування показника | Код |Всього, од.| у тому числі: |Контрольна|
| |рядка|(сума гр.2,|-------------------| сума |
| | |гр.3) |що |що не | |
| | | |охороняю-|охороняю-| |
| | | |ться |ться | |
| | | | | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|Залізничні переїзди, всього | | | | | |
|(сума рядків 310, 320 або | | | | | |
|361 - 364) | 300 | | | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|у тому числі: | | | | | |
|загального користування | 310 | | | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|незагального користування | 320 | | | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|із рядка 300 | | | | | |
|залізничні переїзди, що мають: | | | | | |
|трамвайний і тролейбусний рух | 330 | | Х | Х | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|автоматичні шлагбауми з | | | | | |
|автоматичною світлофорною | | | | | |
|сигналізацією | 341 | Х | | Х | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|напівавтоматичні | | | | | |
|електрошлагбауми з оповісною | | | | | |
|сигналізацією, які закриваються| | | | | |
|автоматично та відкриваються | | | | | |
|кнопкою | 342 | Х | | Х | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|електричні кнопочні шлагбауми | 343 | Х | | Х | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|механізовані шлагбауми | 344 | Х | | Х | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|загороджувальну сигналізацію | 345 | Х | | Х | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|зв'язок з черговим по станції | | | | | |
|або поїздним диспетчером | 346 | Х | | Х | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|радіозв'язок | 347 | Х | | Х | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|електричне освітлення | 348 | Х | | Х | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|автоматичну світлофорну | | | | | |
|сигналізацію | 351 | Х | Х | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|неавтоматичну світлофорну | | | | | |
|сигналізацію, пов'язану з | | | | | |
|світлофорами з білою | | | | | |
|та червоною лінзами, | | | | | |
|які використовуються | | | | | |
|як загороджувальні маневрові | 352 | Х | Х | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|горизонтально-поворотні | | | | | |
|шлагбауми | 353 | Х | Х | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|електричне освітлення | 354 | Х | Х | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|Залізничні переїзди | | | | | |
|за категоріями: | | | | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|I | 361 | | | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|II | 362 | | | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|III | 363 | | | | |
|-------------------------------+-----+-----------+---------+---------+----------|
|IV | 364 | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------
Керівник _________________ Виконавець __________________
"___" ____________________ тел. N ______________________
Форма N 3-зал
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Держкомстату
України
від 12.08.2002 N 306
Поштова
Річна
ЗВІТ
про розподіл експлуатаційної довжини залізничних колій загального користування по областях на кінець 200_ р.
-------------------------------------------------------------
| Подають: |Терміни подання |
|------------------------------------------+----------------|
|Державна адміністрація залізничного | 5 квітня |
|транспорту "Укрзалізниця" | |
|Держкомстату України | |
-------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|-------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|-------------------------------------------------------------------|
| | Коди організації-складача |
|Код |-------------------------------------------------------------|
|форми| за |терито-|виду |форми|органі- |міністерства,| |КС |
|доку-|ЄДРПОУ|рії |еконо-|влас-|заційно-|іншого цент- | | |
|мента| |(КОАТУУ|мічної|ності|правової|рального | | |
| за | | |діяль-|(КФВ)|форми |органу, якому| | |
| ДКУД| | |ності | |господа-|підпорядкова-| | |
| | | |(КВЕД)| |рювання |на | | |
| | | | | |(КОПФГ) |організація -| | |
| | | | | | |складач | | |
| | | | | | |інформації | | |
| | | | | | | (СПОДУ)* | | |
|-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---|
---------------------------------------------------------------------
____________
* Тільки для підприємств державної форми власності.
(кілометрів)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | N |Експлуа-| із гр. 1, яка обслуговується тягою |
| областей |рядка|таційна |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
| | |довжина,|електро-| у тому числі по залізницях |теплотяга| у тому числі по залізницях |теплотяга| у тому числі по залізницях |
| | |всього |тяга |----------------------------------------------|(широка |----------------------------------------------|(вузька |--------------------------------|
| | | |(широка |Донець-|При- |Пів- |Південно-|Одеська|Львів-|колія), |Донець-|При- |Пів- |Південно-|Одеська|Львів-|колія), |Одеська|Одеська |Львів-|Львів- |
| | | |колія), |ка |дніп- |денна|Західна | |ська |всього |ка |дніп- |денна|Західна | |ська |всього | |(Західна|ська |ська |
| | | |всього | |ровська| | | | | | |ровська| | | | | | |Європа) | |(Західна|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Європа) |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
|Всього по | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|Україні | 10 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
|у тому числі | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|по областях | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 11 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 12 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 13 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 14 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 15 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 16 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 17 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 18 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 19 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 20 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 21 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 22 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 23 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 24 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 25 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 26 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 27 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 28 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 29 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 30 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 31 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 32 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 33 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 34 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--------------+-----+--------+--------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+-------+-----+---------+-------+------+---------+-------+--------+------+--------|
| | 35 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Примітка: Дані звіту наводяться з точністю до 0,1.
Керівник _________________ Виконавець __________________
"___" ____________________ тел. N ______________________
Форма N 4-зал
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Держкомстату
України
від 12.08.2002 N 306
Поштова
Річна
ЗВІТ
про технічні засоби господарства перевезень та пасажирського господарства на кінець 200_ року
-------------------------------------------------------------
| Подають: |Терміни подання |
|------------------------------------------+----------------|
|Державна адміністрація залізничного | 5 квітня |
|транспорту "Укрзалізниця" | |
|Держкомстату України | |
| | |
|пасажирські причали-набережні, органу | |
|державної статистики за місцезнаходженням | |
-------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|-------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|-------------------------------------------------------------------|
| | Коди організації-складача |
|Код |-------------------------------------------------------------|
|форми| за |терито-|виду |форми|органі- |міністерства,| |КС |
|доку-|ЄДРПОУ|рії |еконо-|влас-|заційно-|іншого цент- | | |
|мента| |(КОАТУУ|мічної|ності|правової|рального | | |
| за | | |діяль-|(КФВ)|форми |органу, якому| | |
| ДКУД| | |ності | |господа-|підпорядкова-| | |
| | | |(КВЕД)| |рювання |на | | |
| | | | | |(КОПФГ) |організація -| | |
| | | | | | |складач | | |
| | | | | | |інформації | | |
| | | | | | | (СПОДУ)* | | |
|-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---|
---------------------------------------------------------------------
____________
* Тільки для підприємств державної форми власності.
Вид колії:
01 - всього
02 - широка колія
03 - вузька колія
(одиниць)
---------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | N | Всього | у тому числі: |Конт- |
| показників |рядка| (сума |-------------------------------|рольна|
| | | рядків |поза- |I | II | III| IV | V |сума |
| | | 2 - 7) |класні|клас|клас|клас|клас|клас| |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|Кількість станцій та |100 | | | | | | | | |
|інших роздільних пунктів,| | | | | | | | | |
|які мають колійний | | | | | | | | | |
|розвиток - всього | | | | | | | | | |
|(сума рядків 110 - 150) | | | | | | | | | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|у тому числі: | 110 | | | | | | Х | Х | |
|- пасажирські | | | | | | | | | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|- сортувальні | 120 | | | | | | Х | Х | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|- вантажні | 130 | | | | | | Х | Х | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|- дільничні | 140 | | | | | | Х | Х | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|- проміжні (у т. ч. | 150 | | Х | Х | Х | | | | |
|роз'їзди і пункти обгону)| | | | | | | | | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|Станції, роз'їзди, | | | | | | | | | |
|обгонні пункти і | | | | | | | | | |
|блокпости, які виконують | | | | | | | | | |
|пасажирські операції: | | | | | | | | | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|- продаж квитків та | 161 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |
|прийом багажу | | | | | | | | | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|- тільки продаж квитків | 162 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|- тільки посадку і | 163 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |
|висадку (без продажу | | | | | | | | | |
|квитків і прийому багажу)| | | | | | | | | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|Пасажирські зупиночні | 200 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |
|пункти | | | | | | | | | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|у тому числі, які мають: | 210 | | | | | Х | | | |
|- павільйони та інше | | | | | | | | | |
|укриття | | | | | | | | | |
|-------------------------+-----+--------+------+----+----+----+----+----+------|
|- тільки посадочні | 220 | | Х | Х | Х | Х | Х | Х | |
|платформи | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------
Керівник _________________ Виконавець __________________
"___" ____________________ тел. N ______________________