• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Ухвала Конституційного Суду України про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) деяких положень указів Президента України "Про Адміністрацію Президента України" та "Про затвердження Положення про Адміністрацію Президента України"

Конституційний Суд України  | Ухвала від 28.05.2003 № 29-у/2003
Реквізити
  • Видавник: Конституційний Суд України
  • Тип: Ухвала
  • Дата: 28.05.2003
  • Номер: 29-у/2003
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Конституційний Суд України
  • Тип: Ухвала
  • Дата: 28.05.2003
  • Номер: 29-у/2003
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
Ухвала Конституційного Суду України про відмову у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) деяких положень указів Президента України "Про Адміністрацію Президента України" та "Про затвердження Положення про Адміністрацію Президента України"
м. Київ
28 травня 2003 року
N 29-у/2003
Справа N 2-19/2003

Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Селівона Миколи Федосовича - головуючий,
Іващенка Володимира Івановича - суддя-доповідач,
Костицького Михайла Васильовича,
Малинникової Людмили Федорівни,
Мироненка Олександра Миколайовича,
Німченка Василя Івановича,
Пшеничного Валерія Григоровича,
Розенка Віталія Івановича,
Савенка Миколи Дмитровича,
Скоморохи Віктора Єгоровича,
Тихого Володимира Павловича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Чубар Людмили Пантеліївни,
розглянув питання про відкриття конституційного провадження у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) деяких положень указів Президента України "Про Адміністрацію Президента України" від 14 грудня 1996 року N 1220 (Урядовий кур'єр, 1996 р., 19 грудня) та "Про затвердження Положення про Адміністрацію Президента України" від 19 лютого 1997 року N 159 (Урядовий кур'єр, 1997 р., 27 лютого).
Заслухавши суддю-доповідача Іващенка В.І. та дослідивши матеріали справи, Конституційний Суд України
установив:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - народні депутати України - звернувся до Конституційного Суду України з проханням розглянути питання щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статті 5 Указу Президента України "Про Адміністрацію Президента України" та абзацу шостого пункту 6 Положення про Адміністрацію Президента України, затвердженого Указом Президента України "Про затвердження Положення про Адміністрацію Президента України", згідно з якими деякі посадові особи Адміністрації Президента України наділялися правом у визначених Президентом України межах та з питань, що належать до їхніх повноважень, давати обов'язкові для виконання доручення органам виконавчої влади та їх посадовим особам.
2. Перша колегія суддів Конституційного Суду України Ухвалою від 22 квітня 2003 року відмовила у відкритті конституційного провадження у цій справі на підставі пункту 3 статті 45 Закону України "Про Конституційний Суд України" - непідвідомчість Конституційному Суду України питань, порушених у конституційному поданні.
3. Конституційний Суд України, розглядаючи питання щодо відкриття конституційного провадження, виходить з такого.
Відповідно до статті 150 Конституції України до повноважень Конституційного Суду України належить, зокрема, вирішення питань про відповідність Конституції України (конституційність) чинних актів Президента України.
Під час підготовки Конституційним Судом України справи до розгляду було видано Указ Президента України "Питання Адміністрації Президента України" від 6 березня 2003 року N 203 (Офіційний вісник України, 2003 р., N 11, ст.469), яким, зокрема, виключено з Указу Президента України "Про Адміністрацію Президента України" та Положення про Адміністрацію Президента України норми, конституційність яких оспорюється у конституційному поданні.
Отже, підстав для відкриття конституційного провадження у цій справі немає, оскільки положення актів Президента України, питання щодо відповідності Конституції України (конституційності) яких порушено в конституційному поданні народних депутатів України, є такими, що втратили чинність.
Враховуючи викладене та керуючись статтями 147, 150 Конституції України, пунктом 3 статті 45, статтею 50 Закону України "Про Конституційний Суд України", Конституційний Суд України
ухвалив:
1. Відмовити у відкритті конституційного провадження у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень статті 5 Указу Президента України "Про Адміністрацію Президента України" від 14 грудня 1996 року N 1220 та абзацу шостого пункту 6 Положення про Адміністрацію Президента України, затвердженого Указом Президента України "Про затвердження Положення про Адміністрацію Президента України" від 19 лютого 1997 року N 159 на підставі пункту 3 статті 45 Закону України "Про Конституційний Суд України" - непідвідомчість Конституційному Суду України питань, порушених у конституційному поданні.
2. Ухвала Конституційного Суду України є остаточною і не може бути оскарженою.
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ