МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2008 N 296 |
( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства соціальної політики N 438 від 16.07.2012 )
Про затвердження форм документів для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства соціальної політики N 100 від 18.03.2011 N 494 від 02.12.2011 )
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 25.04.2008 N 420 "Про затвердження Порядку використання у 2008 році коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам такі форми документів, що додаються:
1.1. Заява про надання матеріальної допомоги;
1.2. Реєстр виплат (перерахування) одноразової матеріальної допомоги інвалідам;
1.3. Реєстр виплат (перерахування) одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам;
1.4. Звіт про використання бюджетних коштів на виплату (перерахування) одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра В.Онищука.
Міністр | Л.Денісова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
06.06.2008 N 296
(у редакції наказу
Міністерства соціальної
політики України
02.12.2011 N 494)
( v0494739-11 )
ЗАЯВА
До органу праці та соціального захисту населення,
Мінсоцполітики (необхідне підкреслити або дописати) ______________
__________________________________________________________________
від інваліда, законного представника інваліда, дитини-інваліда;
непрацюючої малозабезпеченої особи (необхідне підкреслити
та дописати) _____________________________________________________
(вказати повністю прізвище, ім'я, по батькові
(далі - П.І.Б.)
__________________________________________________________________
(для інвалідів вказати причину та групу інвалідності)
проживаю (зареєстрований) за адресою: ____________________________
__________________________________________________________________
(вказати поштове відділення)
__________________________________________________________________
(вказати район та назву населеного пункту, вулицю,
номер будинку та квартири)
паспорт: серія ____________________ N ___________________________,
виданий _________________________________ ___ ____________ ____ р.
ідентифікаційний N _____________ контактний телефон ______________
ЗАЯВА
про надання матеріальної допомоги
Прошу надати мені, на підопічного, дитину-інваліда (необхідне
підкреслити та дописати) _________________________________________
__________________________________________________________________
(якщо звертається законний представник, то вказати
повністю П.І.Б., причину та групу інвалідності,
дані паспорта (свідоцтва про народження),
адресу підопічного, дитини-інваліда)
__________________________________________________________________
(непрацююча малозабезпечена особа вказує,
що не займається підприємницькою діяльністю,
не знаходиться у трудових відносинах,
не служить, не займає виборної посади)
одноразову матеріальну допомогу у зв'язку з (вказати причину
та на що буде використано допомогу) ______________________________
__________________________________________________________________
Прошу в разі призначення допомоги кошти готівкою перерахувати:
через державне підприємство зв'язку N _______________________
або на особовий рахунок N ______________ МФО _____________________
код _______________________ банк _________________________________
Мені роз'яснено, що відповідно до Порядку використання
коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової
матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим
особам, одноразова матеріальна допомога надається, якщо розмір
пенсії та/або державної соціальної допомоги, що виплачується
замість і доплат до них у місяці, що передує місяцю звернення,
не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили
працездатність.
Допомога надається головними або районними управліннями праці
та соціального захисту населення у розмірі 50% встановленого
законом прожиткового мінімуму для осіб, які втратили
працездатність (на момент звернення), а Міністерством соціальної
політики - лише на покриття витрат на проїзд з Міністерства додому
не частіше ніж раз на три роки.
Я даю згоду на збір інформації про розміри пенсії та/або
державної соціальної допомоги, яка призначається замість пенсії,
що необхідна для призначення мені одноразової матеріальної
допомоги.
Мені повідомлено, що мої персональні дані будуть внесені
до централізованого банку даних з проблем інвалідності з метою
забезпечення мене матеріальною допомогою.
До заяви додаю (необхідне підкреслити):
1. Копія паспорта заявника, підопічного, свідоцтва
про народження дитини-інваліда.
2. Копія висновку МСЕК (ЛКК для дитини-інваліда).
3. Копія документа, що підтверджує повноваження щодо опіки
або піклування.
4. Копія пенсійного посвідчення або отримувача державної
соціальної допомоги.
5. Інші документи (вказати) _________________________________
"___" ____________ 20 р. _____________________
(підпис заявника)
Заява (вказати П.І.Б. заявника) _____________________________
про надання матеріальної допомоги отримана "___" ______________ р.
__________________________ (посада та підпис уповноваженої особи)
( Заява в редакції Наказів Міністерства соціальної політики N 100 від 18.03.2011, N 494 від 02.12.2011 )
Заступник директора Департаменту у справах інвалідів | О.Полякова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
06.06.2008 N 296
РЕЄСТР
виплат (перерахування) одноразової матеріальної допомоги інвалідам
за "____________" 20__ року
(місяць)
------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Прізвище, | Статус | Адреса |Ідентифікаційний| Реквізити |Сума,|Примітки(*)|
| п/п | ім'я, | заявника |заявника| номер заявника |банківського| грн.| |
| |по батькові|(інвалід або| | |рахунку або | | |
| | заявника | законний | | | поштового | | |
| | |представник)| | | відділення | | |
| | | | | | заявника | | |
|------+-----------+------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|------+-----------+------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
| | | | | | | | |
|------+-----------+------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
|Всього| х | х | х | х | х | | Х |
------------------------------------------------------------------------------------------
---------------
(*) зазначаються дані про отримувача допомоги (причина та група інвалідності), інша інформація, що є доцільною та вплинула на розмір допомоги, а якщо заявник є законним представником і звернувся за отриманням одноразової матеріальної допомоги на інваліда, дитину-інваліда, то вказується додатково П.І.Б., статус, адреса, причина та група інвалідності підопічного.
Керівник регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)
Керівник відповідного
структурного підрозділу
регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)
Заступник директора Департаменту у справах інвалідів | О.Полякова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
06.06.2008 N 296
РЕЄСТР
виплат (перерахування) одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам
за "____________" 20__ року
(місяць)
---------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Прізвище, |Статус заявника| Адреса |Ідентифікаційний| Реквізити |Сума,|Примітки(*)|
| п/п | ім'я, | (непрацююча |заявника| номер заявника |банківського| грн.| |
| |по батькові|малозабезпечена| | |рахунку або | | |
| | заявника | особа або | | | поштового | | |
| | | законний | | | відділення | | |
| | | представник) | | | заявника | | |
|------+-----------+---------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|------+-----------+---------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
| | | | | | | | |
|------+-----------+---------------+--------+----------------+------------+-----+-----------|
|Всього| х | х | х | х | х | | Х |
---------------------------------------------------------------------------------------------
---------------
(*) зазначається інформація, що є доцільною та вплинула на розмір допомоги, а якщо заявник є законним представником і звернувся за отриманням одноразової матеріальної допомоги на непрацюючу малозабезпечену особу, то вказується додатково П.І.Б., статус та адреса підопічного.
Керівник регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)
Керівник відповідного
структурного підрозділу
регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)
Заступник директора Департаменту у справах інвалідів | О.Полякова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
06.06.2008 N 296
ЗВІТ
про використання бюджетних коштів на виплату (перерахування) одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам
за "____________" 20__ року
(місяць)
на виплату допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам за звітний період
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Розпорядник|Передбачено|Передбачено| Виділено, тис.грн. | Нараховано | Виплачено |
| коштів | на рік, |на звітний |---------------------------------+---------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------|
| | тис.грн. | період, |Всього| На | На виплату | Загальна сума нарахувань, | Чисельність інвалідів | Загальна сума нарахувань, | Чисельність інвалідів |
| | | тис.грн. |за рік| виплату | допомоги | тис.грн. | та непрацюючих | тис.грн. | та непрацюючих |
| | | | |допомоги | непрацюючим | | малозабезпечених осіб, | | малозабезпечених осіб, |
| | | | |інвалідам|малозабезпеченим| | осіб | | осіб |
| | | | | за | особам за |---------------------------------+-----------------------------------+---------------------------------+-----------------------------------|
| | | | | звітний | звітний період |Всього| На | На виплату |Всього|Чисельність| Чисельність |Всього| На | На виплату |Всього|Чисельність| Чисельність |
| | | | | період | |за рік| виплату | допомоги |за рік| інвалідів | непрацюючих |за рік| виплату | допомоги |за рік| інвалідів | непрацюючих |
| | | | | | | |допомоги | непрацюючим | |за звітний |малозабезпечених| |допомоги | непрацюючим | |за звітний |малозабезпечених|
| | | | | | | |інвалідам|малозабезпеченим| | період |осіб за звітний | |інвалідам|малозабезпеченим| | період |осіб за звітний |
| | | | | | | | за | особам за | | | період | | за | особам за | | | період |
| | | | | | | | звітний | звітний період | | | | | звітний | звітний період | | | |
| | | | | | | | період | | | | | | період | | | | |
|-----------+-----------+-----------+------+---------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|-----------+-----------+-----------+------+---------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|-----------+-----------+-----------+------+---------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------+------+---------+----------------+------+-----------+----------------|
| Всього | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)
Керівник відповідного
структурного підрозділу
регіонального
органу праці та соціального
захисту населення ____________ _______________________
(підпис) (П.І.Б.)
Заступник директора Департаменту у справах інвалідів | О.Полякова |