• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Тимчасового положення про сертифікацію зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки

Міністерство аграрної політики України  | Наказ, Форма типового документа, Положення від 28.08.2003 № 295 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство аграрної політики України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Положення
  • Дата: 28.08.2003
  • Номер: 295
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство аграрної політики України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Положення
  • Дата: 28.08.2003
  • Номер: 295
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.08.2003 N 295
( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства аграрної політики N 425 від 28.11.2003 )
Про затвердження Тимчасового положення про сертифікацію зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки
На виконання Закону України "Про зерно та ринок зерна в Україні", постанов Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2003 року N 510 "Про забезпечення сертифікації зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки, запровадження складських документів на зерно", від 24 липня 2003 р. N 1150 "Про недоліки у роботі окремих органів виконавчої влади із забезпечення продовольчої безпеки та заходи щодо стабілізації ринку основних продовольчих товарів", наказу Мінагрополітики України від 28 липня 2003 року N 260 "Про заходи щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.03 р. N 1150"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Тимчасове положення про сертифікацію зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки, що додається.
2. Головній державній інспекції якості та сертифікації сільськогосподарської продукції (Білий О.І.) у п'ятиденний термін подати наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Головній державній інспекції якості та сертифікації сільськогосподарської продукції. Департаменту формування та функціонування аграрного ринку (Розгон А.В.), державному підприємств) "Держреєстри України" (Ходаківський І.П.):
- організувати розроблення Технічного регламенту сертифікації зернових складів (далі - Технічний регламент) та подати його на затвердження Кабінету Міністрів України в установленому порядку;
- вирішити в установленому порядку питання щодо залучення Українського науково-дослідного інституту стандартизації, сертифікації та інформатики для надання методичної допомоги в організації сертифікації зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки.
4. До введення в дію Технічного регламенту сертифікацію проводити органами сертифікації, яким надано повноваження у відповідності з чинним законодавством України.
5. Встановити, що зерновим складам, які пройшли сертифікацію, видається сертифікат відповідності і вони мають право надавати послуги із зберігання зерна та продуктів його переробки, видавати усі види складських документів на зерно протягом терміну дії сертифіката.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Омельяненка Г.Г.
Міністр С.Рижук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
28.08.2003 N 295
ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про сертифікацію зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки Основні терміни та їх визначення
У цьому Тимчасовому положенні про сертифікацію зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки (далі - Тимчасове положення) терміни використовуються у такому значенні:
заявник - юридична особа, суб'єкт підприємницької діяльності, що звертається із заявою про проведення сертифікації зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки;
зерно - зерно та продукти його переробки;
оцінка відповідності - діяльність, пов'язана з визначенням того, що продукція (послуги) забезпечує систему якості, систему управління якістю, довкіллям, підтверджує кваліфікацію персоналу та фінансовий стан заявника вимогам, встановленим цим Тимчасовим положенням та законодавством України;
підтвердження відповідності - діяльність, наслідком якої є гарантування того, що продукція (послуги) забезпечує систему якості, систему управління якістю, довкіллям, підтверджує кваліфікацію персоналу та фінансовий стан заявника встановленим законодавством вимогам;
продукція - будь-який виріб, процес чи, послуга, що виготовляється, здійснюється чи надається для задоволення суспільних потреб;
сертифікат відповідності - документ, який підтверджує, що продукція, система якості, управління якістю, довкіллям, персонал відповідають встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документа, визначеного законодавством;
сертифікація - процедура, за допомогою якої визнаний в установленому порядку орган документально засвідчує відповідність продукції, системи якості, управління якістю, довкіллям, персоналу встановленим законодавством вимогам;
система управління довкіллям - сукупність організаційної структури, діяльності та відповідних ресурсів і методів для формування, здійснення, аналізу й актуалізації екологічної політики;
система управління якістю - сукупність органів і об'єктів управління, взаємодіючих за допомогою матеріально-технічних і інформаційних засобів під час управління якістю продукції;
система якості - сукупність взаємопов'язаних та взаємодіючих елементів організаційної структури, визначених механізмів відповідальності, повноважень та процедур організації, а також процесів та ресурсів, які забезпечують здійснення загального керівництва якістю та її відповідність встановленим вимогам.
1. Загальні положення
1.1. Це Тимчасове положення визначає процедуру сертифікації зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна і поширюється на всі зернові склади незалежно від їх відомчого підпорядкування і форми власності.
1.2. Сертифікація спрямована на:
- підвищення ефективності та якості технологій, що використовуються у сфері зберігання зерна;
- забезпечення дотримання вимог стандартів, технічних умов, існуючих правил, єдиних методик з надання послуг із зберігання зерна;
- оперативність, об'єктивність та якість інформованості споживачів послуг;
- гарантування користувачам відповідного рівня послуг.
1.3. Сертифікацію зернових складів на відповідність послуг із зберігання зерна забезпечує уповноважений Кабінетом Міністрів України орган, якій проводить діяльність у сфері оцінки відповідності послуг із зберігання зерна вимогам, встановленим законодавством України (далі - уповноважений орган), який діє у складі Міністерства аграрної політики України.
1.4. Виконавцями сертифікації є органи сертифікації, які мають повноваження на проведення робіт з підтвердження відповідності (далі - орган сертифікації). Порядок отримання повноважень визначається законодавством України.
1.5. Об'єктом сертифікації є зернові склади, які надають послуги із зберігання зерна (далі - послуги) на території України.
1.6. Сертифікація проводиться на підставі угоди, що укладається заявником з органом сертифікації. Заявник сплачує витрати, пов'язані з підготовкою та проведенням сертифікації, та забезпечує умови для проведення цих робіт.
Вартість робіт визначається згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 року N 485 "Про затвердження Правил визначення вартості робіт з підтвердження відповідності у законодавче регульованій сфері".
1.7. Сертифікат відповідності видається заявнику у порядку, встановленому цим Тимчасовим положенням.
1.8. Сертифікат відповідності є документом суворої звітності, форма бланку (додаток 1) затверджується цим Тимчасовим положенням. Бланк сертифіката відповідності має ступені захисту, технічний опис яких затверджується окремим наказом Міністерства аграрної політики України.
1.9. Органи сертифікації замовляють бланки сертифікатів відповідності у державного підприємства "Держреєстри України" (далі - ДП "Держреєстри України"). Невикористані або зіпсовані бланки сертифікатів відповідності повертаються органами сертифікації ДП "Держреєстри України".
1.10. Виданий сертифікат відповідності дійсний протягом двох років. Дія сертифіката відповідності призупиняється або анулюється у порядку, встановленому цим Тимчасовим положенням.
1.11. У разі втрати (пошкодження) виданого сертифіката відповідності або зміни реквізитів зернового складу склад повідомляє про це уповноважений орган. Видача нового сертифіката відповідності здійснюється на підставі заяви.
2. Порядок сертифікації послуг
2.1. Для проведення сертифікації зерновий склад подає до органу сертифікації письмову заявку за формою згідно з додатком 2 та копії документів, зазначених у заявці.
2.2. Зерновий склад отримує сертифікат відповідності за умов:
- дотримання технічних вимог, встановлених для зернових складів;
- забезпеченості нормативною документацією;
- дотримання норм і правил, визначених органами державного нагляду та наявності дозволу цих органів на виконання робіт, використання обладнання та приладів;
- забезпечення збереження та охорони матеріальних цінностей, переданих на зберігання;
- відсутності фінансової заборгованості;
- наявності кваліфікованого персоналу.
2.3. Після отримання заявки орган сертифікації:
- реєструє заявку в журналі обліку і заводить окрему справу на сертифікацію заявника, в якій надалі зберігається заявка, подані копії документів, інші документи стосовно цього заявника (копія виданого сертифіката відповідності);
- перевіряє перелік документів, поданих заявником для проведення сертифікації та відомостей в них;
- приймає рішення щодо виконання робіт із сертифікації;
- укладає договір із заявником на проведення робіт із сертифікації.
2.4. Термін розгляду заявки про виконання робіт із сертифікації не повинен перевищувати одного тижня з дня її реєстрації органом сертифікації.
2.5. Якщо за результатами розгляду заявки та супроводжуючих документів виявляється неможливим проведення сертифікації, орган сертифікації повідомляє про це заявника.
3. Оцінка відповідності
3.1. Виконання робіт з оцінки відповідності здійснюють особи, які мають повноваження від органу сертифікації.
3.2. При проведені робіт з оцінки відповідності заявник зобов'язаний надати документи та створити умови, необхідні для проведення робіт, в тому числі для здійснення контролю за технологічним процесом та обстеження приміщень.
3.3. Порядок виконання робіт, необхідних для оцінки відповідності, встановлюється органом сертифікації і повинен містити такі процедури:
- експертизу нормативно-технічної документації;
- перевірку матеріально-технічного стану;
- перевірку фінансово-господарської документації;
- перевірку професійної підготовки персоналу;
- експертизу контролю із забезпечення якості технологічних процесів;
- наявність дозволів від органів державного нагляду.
Заявник несе відповідальність за достовірність поданих документів.
3.4. Порядок, обсяги та строки проведення робіт з оцінки відповідності зазначаються в угоді, що укладається заявником із органом сертифікації.
3.5. Висновки за результатами проведених робіт готуються особою, яка їх проводила, та оформляються актом. Акт повинен містити дані, отримані при виконанні процедур, визначених органом сертифікації, та відображати виявлені відхилення від існуючих норм та правил, а також конкретні пропозиції щодо заходів з усунення виявлених відхилень та строки їх усунення (при наявності таких відхилень).
3.6. Акт передається на розгляд органу сертифікації, який у тижневий термін приймає рішення та повідомляє заявника про видачу сертифіката відповідності або відмову у його видачі.
4. Видача сертифіката
4.1. У дводенний термін після прийняття рішення органом сертифікації про видачу сертифіката відповідності, його оформлення, реєстрації у ДП "Держреєстри України" та отримання реєстраційного номера оригінал сертифіката видається уповноваженій особі заявника. Копія виданого сертифіката відповідності зберігається органом сертифікації.
4.2. Не пізніше ніж за два місяці до закінчення дії сертифіката відповідності заявник може подати до органу сертифікації заявку на отримання сертифіката відповідності на наступний період.
5. Контроль за дотриманням вимог при наданні послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки
5.1. Контроль за дотриманням вимог зерновими складами при наданні послуг із зберігання зерна (далі - контроль за дотриманням вимог) здійснює уповноважений орган.
5.2. Контроль за дотриманням вимог здійснюється шляхом проведення планових та позапланових перевірок у відповідності з чинним законодавством України, але не рідше двох разів на рік. Перевірки проводять виключно уповноважені представники уповноваженого органу (далі - інспектори).
5.3. Заходи контролю за дотриманням вимог включають в себе оцінку якості послуг, що надаються зерновим складом, аналіз інформації про діяльність зернового складу. Програма проведення перевірок затверджується уповноваженим органом і доводиться до відома зернових складів, що перевіряються.
5.4. Уповноважений орган може прийняти рішення про проведення додаткової перевірки на підставі інформації про якість послуг, отриманої від поклажодавців або органів державного нагляду.
5.5. За результатами проведеної перевірки зернового складу інспектор складає акт, в якому він відображає результати перевірки, а при наявності також і виявлені факти невідповідності послуг встановленим вимогам, пропонує заходи по усуненню виявлених недоліків та строки їх виконання.
Інспектор зобов'язаний ознайомити з актом перевірки керівника зернового складу, на якому проводилася перевірка, та обговорити результати перевірки. Керівник складу має право надати в акті власні коментарі щодо зауважень інспектора та підтвердити факт ознайомлення з актом перевірки власним підписом у відповідній графі.
Один примірник звіту надається керівнику складу. Другий примірник звіту передається до уповноваженого органу для здійснення контролю за усуненням виявлених недоліків або прийняття відповідних рішень по призупиненню або анулюванню дії сертифіката відповідності.
5.6. Уповноважений орган за результатами проведеної перевірки може тимчасово призупинити дію сертифіката відповідності на термін, що не перевищує 30 діб, або повністю його анулювати.
5.7. Тимчасове призупинення дії сертифіката відповідності здійснюється уповноваженим органом у таких випадках:
- при поданні зерновим складом заяви про призупинення дії сертифіката відповідності;
- при виявленні порушення нормативів, на підставі яких видано сертифікат відповідності, якщо виявлені порушення не призвели до негативних наслідків, не вплинули на якісні та кількісні показники зерна, яке зберігається, і можуть бути повністю усунені протягом терміну, погодженого з уповноваженого органу.
5.8. Уповноважений орган повідомляє зерновий склад про причини призупинення дії сертифіката відповідності, надає рекомендації щодо здійснення необхідних заходів по усуненню виявлених порушень та погоджує терміни виконання цих заходів.
Дія призупиненого сертифіката відповідності може бути поновлена у разі своєчасного усунення зерновим складом причин, через які було призупинено дію сертифіката відповідності, та повідомлення про це уповноважений орган.
5.9. Уповноважений орган може анулювати дію сертифіката відповідності у таких випадках:
- при зміні законодавством України терміну дії сертифіката відповідності;
- при поданні зерновим складом заяви про анулювання сертифіката відповідності;
- при неусуненні зерновим складом виявлених під час перевірки порушень протягом терміну тимчасового призупинення дії сертифіката відповідності;
- при порушенні зерновим складом вимог нормативної та технічної документації щодо приймання, доробки, зберігання та відвантаження зерна, що призвело до втрат ваги або якості зерна поклажодавців;
- при навмисному наданні зерновим складом недостовірної інформації уповноваженому органу, органу сертифікації, інспектору або поклажодавцю;
- при необгрунтованій відмові зернового складу прийняти зерно на зберігання;
- при недотриманні зерновим складом власних тарифів;
- при недотриманні зерновим складом умов договорів зберігання зерна, які він уклав з поклажодавцями;
- при використанні зерновим складом зерна поклажодавців без їх дозволу;
- при невиконанні зерновим складом своїх зобов'язань;
- при ліквідації зернового складу.
5.10. При анулюванні сертифіката відповідності уповноважений орган повідомляє про це ДП "Держреєстри України", яке виключає анульований сертифікат відповідності із Державного реєстру сертифікованих зернових складів.
5.11. Зерновий склад, сертифікат якого було анульовано, може отримати новий сертифікат відповідності у разі проходження ним сертифікації.
5.12. При внесенні змін та доповнень в установчі документи або зміні реквізитів зерновий склад протягом 15 днів з моменту реєстрації таких змін зобов'язаний повідомити про це уповноважений орган.
6. Розгляд спірних питань та конфіденційність
6.1. Якщо заявник має бажання оскаржити рішення щодо відмови йому у видачі сертифіката відповідності, призупинення або анулювання його дії, він повинен подати до уповноваженого органу заяву з обгрунтуванням своєї позиції протягом десяти днів після отримання такого рішення. Подання заяви не припиняє дії рішення про відмову у видачі сертифіката відповідності.
6.2. Заява розглядається уповноваженим органом в тижневий термін з дня її реєстрації.
6.3. Рішення стосовно поданої заяви може містити одну з таких рекомендацій:
- видати сертифікат відповідності;
- відмовити у видачі сертифіката відповідності;
- анулювати дію сертифіката відповідності;
- призупинити дію сертифіката відповідності;
- поновити дію сертифіката відповідності.
6.4. У разі незгоди з рішенням уповноваженого органу заявник має право оскаржити його у порядку, визначеному чинним законодавством України.
6.5. Уповноважений орган, орган сертифікації, інспектор повинні забезпечувати конфіденційність інформації, що становить комерційну таємницю.
Начальник Департаментуформування та функціонуванняаграрного ринку А.В.Розгон
Додаток 1
до Тимчасового положення
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ГОЛОВНА ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ СЕРТИФІКАЦІЇ ЯКОСТІ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
Серія АА N 000000
СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ
ПОСЛУГ ІЗ ЗБЕРІГАННЯ ЗЕРНА ТА ПРОДУКТІВ ЙОГО ПЕРЕРОБКИ
Дійсний до "___" _____________ 20__ р.
Зареєстрований у Державному реєстрі
сертифікованих зернових складів
"___" _______________ 20__ р.
Реєстраційний N ____________
ЦЕЙ СЕРТИФІКАТ ПОСВІДЧУЄ, ЩО ПОСЛУГИ ІЗ ЗБЕРІГАННЯ ЗЕРНА ТА
ПРОДУКТІВ ЙОГО ПЕРЕРОБКИ, ЯКІ НАДАЄ
__________________________________________________________________
(назва, адреса, код ЄДРПОУ зернового складу)
__________________________________________________________________
ВІДПОВІДАЮТЬ ІСНУЮЧИМ ПРАВИЛАМ І ТЕХНІЧНИМ УМОВАМ ЗБЕРІГАННЯ ЗЕРНА
ТА ПРОДУКТІВ ЙОГО ПЕРЕРОБКИ.
Контроль за дотриманням існуючих правил і технічних вимог
зберігання зерна та продуктів його переробки здійснює
__________________________________________________________________
(назва контролюючого органу)
КОМПЛЕКС РОБІТ ІЗ СЕРТИФІКАЦІЇ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОВЕДЕНО І
СЕРТИФІКАТ ВИДАНИЙ
__________________________________________________________________
(назва, адреса, код ЄДРПОУ органу сертифікації)
ЯКИЙ ДІЄ НА ПІДСТАВІ ПОВНОВАЖЕНЬ, НАДАНИХ
__________________________________________________________________
(назва органу, який надав повноваження)
__________________________________________________________________
(дата та номер посвідчення або документа про надання повноважень)
Керівник органу сертифікації _____________ ____________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
"___" _________________ 200_ р.
(Місце печатки)
Копія сертифіката не дійсна без оригіналу підпису і печатки
органу, що його видав
Додаток 2
до Тимчасового положення
ЗАЯВКА ПРО СЕРТИФІКАЦІЮ ПОСЛУГ ІЗ ЗБЕРІГАННЯ ЗЕРНА НА ВІДПОВІДНІСТЬ ІСНУЮЧИМ ПРАВИЛАМ І ТЕХНІЧНИМ УМОВАМ ЗБЕРІГАННЯ ЗЕРНА ТА ПРОДУКТІВ ЙОГО ПЕРЕРОБКИ
(стаття 11 Закону України "Про зерно та ринок зерна в Україні")
------------------------------------------------------------------
1. ЮРИДИЧНА НАЗВА ЗЕРНОВОГО СКЛАДУ - ЗАЯВНИКА
Повна:____________________________________________________________
Скорочена:________________________________________________________
Тип зернового складу:____________________ Потужність:_____________
Ідентифікаційний код (ЄДРПОУ):____________________________________
Юридична адреса:__________________________________________________
Фактична адреса:__________________________________________________
Тел/факс:_________________________ Ел. пошта:_____________________
Розрахунковий рахунок:____________________________________________
П.І.Б. керівника:_________________________________________________
П.І.Б. гол.бухгалтера:____________________________________________
------------------------------------------------------------------
2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАСНОВНИКІВ - назва (П.І.Б.), адреса, тел./факс,
ел.пошта
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
------------------------------------------------------------------
3. ЧИ Є ЗАЯВНИК: |4. ЧИ Є ЗАЯВНИК: |5. ІНШЕ:
| |
ВЛАСНИК___ ОРЕНДАР___ ЗЕМЛІ|ВЛАСНИК___ ОРЕНДАР__ СКЛАДУ|
------------------------------------------------------------------
6. ЯКЩО ЗЕМЛЯ АБО СКЛАД ОРЕНДОВАНІ, ВКАЖІТЬ НАСТУПНЕ:
ОРЕНДОДАВЕЦЬ:________________ ДАТА ЗАКІНЧЕННЯ ОРЕНДИ:___________
------------------------------------------------------------------
7. ТИПИ СПОРУД СКЛАДУ ТА ЇХ ЗАГАЛЬНА МІСТКІСТЬ:
ВЕРТИКАЛЬНІДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ НА
ПІДЛОЗІ
ОКРЕМО РОЗТАШОВАНІ
РЕЗЕРВУАРИ
БЕТО-
ННІ__
МЕТА-
ЛЕВІ_
ДЕРЕ-
В'ЯНІ
БЕТО-
ННІ__
МЕТА-
ЛЕВІ_
ДЕРЕ-
В'ЯНІ__
БЕТО-
ННІ__
МЕТА-
ЛЕВІ_
ДЕРЕ-
В'ЯНІ
кг.кг.кг.кг.кг.кг.кг.кг.кг.
8. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:__________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
------------------------------------------------------------------
9. ДОБОВА ПРОПУСКНА ПОТУЖНІСТЬ СКЛАДУ
ПО ПРИЙМАННЮ/ВІДВАНТАЖЕННЮ ЗЕРНА:
ПО ТИПУ ТРАНСПОРТУВАННЯПРИЙМАННЯВІДВАНТАЖЄННЯ
КІЛЬКІСТЬ ЗА ДОБУКІЛЬКІСТЬ ЗА ДОБУ
Залізничні вагоникгкг
Автомашиникгкг
Кораблікгкг
Баржікгкг
10. НАЗВА ЗАЛІЗНИЦІ (ЇЇ АБРЕВІАТУРА), ЗАЛІЗНИЧНОГО ВУЗЛА, ГІЛКИ,
ЩО ОБСЛУГОВУЄ СКЛАД:
------------------------------------------------------------------
11. ТЕХНОЛОГІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ
Облад-
нання
Кільк.Потужн.
кг/год
ПРИЙМАННЯВІДВАНТАЖЕННЯПо-
вор.
Ва-
ги
Ван-
таж-
ність
Роз-
ван-
таж.
На-
ван-
таж.
ва-
гон
автоводн.ва-
гон
автоводн.
------------------------------------------------------------------
12 ПОРТАТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ
ОБЛАДАННЯПОТУЖ-
НІСТЬ.
КГ/ГОД
ТЕХНОЛОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ
ПРОТЯГОМ ЗВИЧАЙНОЇ ДОБИ
ПРОПУСКНА СПРОМОЖНІСТЬ
КОЛІЇ
(кількість вагонів,
що можуть бути заванта-
жені/розвантажені
без переведення на
іншу колію)
розва-
нтаж.
нава-
нтаж.
ВАГОН Для прийому
з простих
вагонів
вагонів
АВТО
БАРЖА Для прийому
з вагонів-
зерновозів
із хоппером
вагонів
СУДНО
Пристрій для
завантаження
вагонів
вагонів
13. НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ:
КОНТРОЛЮ ЗА ТЕМПЕРАТУРОЮ: Так _ Ні_. ВЕНТИЛЮВАННЯ: Так_ Ні.
ПИЛОУЛАВЛЮВАННЯ: Так_ Ні_.
------------------------------------------------------------------
14. СПОСІБ ЗБЕРІГАННЯ ЗЕРНА:
НАВАЛОМ________У МІШКАХ_______ ІНШЕ_________________/вказати)_____
------------------------------------------------------------------
15. ХТО ЗВАЖУЄ ЗЕРНО?
ПРЕДСТАВНИК СКЛАДУ ___ ПРЕДСТВАНИК ІНШОЇ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
(назва)_____ __________(пояснити)
------------------------------------------------------------------
16. ХТО ВИЗНАЧАЄ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ЗЕРНА?
ПРЕДСТАВНИК СКЛАДУ ___ ПРЕДСТВАНИК ІНШОЇ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
(назва)_____ __________(пояснити)
------------------------------------------------------------------
17. НАЯВНІСТЬ ВІДПОВІДНОГО ОБЛАДНАННЯ (ЛАБОРАТОРІЇ) ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ
ЯКОСТІ ЗЕРНА:
Так___ Ні_ : ЧИ АКРЕДИТОВАНА ЛАБОРАТОРІЯ? Так _ Ні_.
ЧИ АТЕСТОВАНИЙ ПЕРСОНАЛ? Так _ Ні______
------------------------------------------------------------------
18. ЧИ ЗБЕРІГАЄТЬСЯ НА СКЛАДІ ІНША ПРОДУКЦІЯ? Так__ Ні__
ЯКЩО ВОНА МОЖЕ МАТИ НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НА ЗЕРНО, ПРОКОМЕНТУЙТЕ
ЯК САМО:
------------------------------------------------------------------
19. ЧИ МАЄ ПІДПРИЄМСТВО ЗАБОРГОВАНІСТЬ:
ЗА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ: Так__ Ні__ ; ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ: Так__ Ні__;
КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ: Так__ Ні__; ПО ЗАРОБІТНІЙ ПЛАТІ: Так__ Ні__;
ПЕРЕД БЮДЖЕТОМ ТА СОЦ. ФОНДАМИ Так__ Ні__;
ЧИ МАЄ ПІДПРИЄМСТВО НЕПОВЕРНУТІ БАНКІВСЬКИ КРЕДИТИ: Так _ Ні__.
ІНША ЗАБОРГОВАНІСТЬ: _____________________________________________
(вказати, яка саме)
------------------------------------------------------------------
20. ВИМОГИ ДО ПЕРСОНАЛУ ЗЕРНОВОГО СКЛАДУ:
НА СКІЛЬКИ ПІДПРИЄМСТВО УКОМПЛЕКТОВАНО НЕОБХІДНИМ ПЕРСОНАЛОМ: ___%
ЧИ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ВИМОГАМ ПОСАДОВИХ ІНСТРУКЦІЙ:
ПОВНІСТЮ:__%. НЕПОВНІСТЮ__%. НЕ ВІДПОВІДАЄ___%
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:_____________________________________________
------------------------------------------------------------------
21. ВІДПОВІДНІСТЬ ЕКОЛОГІЧНИМ ВИМОГАМ:
ВІДСТАНЬ ТЕРІТОРІЇ СКЛАДУ ВІД ЖИТЛОВИХ СПОРУД: _________МЕТРІВ
МАКСИМАЛЬНИЙ РАЗОВИЙ ВИКИД ЗЕРНОВОГО ПИЛУ: _________ мГ/куб.м
СЕРЕДНЬОДОБОВИЙ ВИКИД ЗЕРНОВОГО ПИЛУ; __________ мГ/куб.м
КЛАС НЕБЕЗПЕЧНОСТІ ___________
ЧИ МАЄ СКЛАД МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕВІРЯТИ ЗЕРНО, ЩО НАДХОДИТЬ, НА ВМІСТ
ТОКСИЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ: Так_ Ні_; МІКОТАКСИНІВ: Так_ Ні_;
ПЕСТИЦИДІВ: Так__ Ні__: ГЕРБІЦИДІВ: Так_ Ні_.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: ____________________________________________
22. ЧИ РОЗТАШОВАНІ НА ТЕРІТОРІЇ
СКЛАДУ ІНШІ ПІДПРИЄМСТВА? Так_ Ні_
23. ЧИ ІСНУЄ ЗАГРОЗА ПОЖЕЖІ,
ПІДТОПЛЕННЯ АБО ІНШОЇ
НЕБЕЗПЕКИ? Так_ Ні_
(якщо "Так", прокоментувати)
24. ЧИ ІСНУЮТЬ УМОВИ НЕБЕЗПЕЧНІ
ДЛЯ ПЕРЕВІРЯЮЧИХ?
Так_ Ні (якщо "Так", прокоментув.)
25. ДАТА ОСТАННЬОЇ ПЕРЕВІРКИ
СКЛАДУ ПРЕДСТАВНИКАМИ СЛУЖБИ:
Пожежної безпеки______200_ р.
Роботу складу дозволено:
Так_ Ні_
Санітарно-
епідеміологічіної______ 200_ р.
Роботу складу дозволено:
Так_ Ні_
Екологічної ___________ 200_ р.
Роботу складу дозволено:
Так_ Ні_
26. ЧИ МАЄ СКЛАД ДОГОВОРИ СТРАХУВАННЯ:
НА БУДІВЛІ СКЛАДУ: Так_ Ні_
НАЗВА ТА АДРЕСА СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ: ______________________________
ЗЕРНО, ЯКЕ ЗБЕРІГАЄТЬСЯ НА СКЛАДІ: Так _ Ні
НАЗВА ТА АДРЕСА СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ:_______________________________
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:_____________________________________________
------------------------------------------------------------------
27. ДО ЦЬОГО ЗВЕРНЕННЯ ПРО СЕРТИФІКАЦІЮ ДОДАЮТЬСЯ КОПІЇ ТАКИХ
ДОКУМЕНТІВ:, (позначити)
Схема розташування складу
Тарифи на послуги, що надаються складом
Копії актів перевіряючих служб
Копія акредитації лобораторії
Довідка ДПА про відсутність заборгованості перед бюджетом
Інші :_________________________________________________________
------------------------------------------------------------------
ЗАСВІДЧЕННЯ
Цим підтверджую, що надана інформація є повною, точною і правдивою. Зобов'язуюся надавати послуги із зберігання зерна, повністю дотримуючись існуючих правил і технічних умов зберігання зерна та продуктів його переробки, тарифів та умов і домовленностей відповідних договорів про зберігання зерна.
------------------------------------------------------------------
П.І.Б. ТА ПІДПИС КЕРІВНИКА СКЛАДУ: |Дата отримання цього
_________________________________ |звернення сертифікуючим
|органом: __________200_ р.
П.І.Б. ТА ПІДПИС ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА|(П.І.Б.. підпис)___________
СКЛАДУ: |
|Дата видачі сертифіката:
|___________200_ р.
ДАТА: ___________200_ р. М.П. |(П.І.Б.. підпис)_______
|
|Сертифікат N:
|Дійсний до:_________200_ р.
------------------------------------------------------------------
Для коментарів та зауважень сертифікуючого органу