МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 274 від 21.12.2000 м.Київ |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 284 від 30.07.2004 )
Про затвердження Положень про регіональні та обласні управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 308 від 17.12.2001 N 370 від 15.12.2003 N 374 від 16.12.2003 N 391 від 26.12.2003 N 95 від 10.03.2004 ) ( У назві та тексті наказу слова "управління Мінекономіки з питань банкрутства" замінено словами "управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції" згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 308 від 17.12.2001 )
Відповідно до наказу Мінекономіки від 05.12.2000 N 266
НАКАЗУЮ:
Затвердити Положення про Львівське, Івано-Франківське, Кіровоградське, Київське, Харківське, Одеське, Кримське, Дніпропетровське регіональне та Донецьке і Луганське обласне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції (додаються).
Виконуючий обов'язки Міністра | В.Кальник |
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
21.12.2000 N 274
Положення про Луганське обласне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції
( У Положенні слова "регіональне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "обласне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "Міністерство економіки", "Мінекономіки" в усіх відмінках замінено словами "регіональне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "обласне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України" у відповідному відмінку згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 308 від 17.12.2001 )( У тексті Положення слова "арбітражний суд" в усіх відмінках замінено словами "господарський суд" у відповідному відмінку згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 370 від 15.12.2003 )
1. Луганське обласне управління з питань банкрутства (далі - обласне управління) є територіальним органом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, що утворюється його наказом.
Обласне управління підзвітне і підконтрольне Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України. Його діяльність спрямовується та координується відповідним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України.
2. Обласне управління утворене з метою організаційного забезпечення виконання Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України повноважень державного органу з питань банкрутства відповідно до статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Указу Президента України від 23 жовтня 2000 року N 1159/2000 "Про Міністерство економіки" та забезпечення представництва Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в місцевих органах виконавчої влади, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади та господарських судах у Луганській області.
3. Обласне управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями обласного управління є:
участь у реалізації державної політики щодо запобігання банкрутству, а також забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
забезпечення створення організаційних, економічних, інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
узагальнення практики застосування законодавства з питань банкрутства, розробка пропозицій щодо його вдосконалення, а також щодо забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржників або визнання їх банкрутами;
підготовка на запити суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновків про наявність ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства щодо державних підприємств чи підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків;
виконання інших завдань за дорученням Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України;
координація діяльності філіалів (представництв, дочірніх підприємств) державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства" у виконанні ними своїх повноважень.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
5. Обласне управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує стан дотримання законодавства з питань банкрутства та інформує про результати аналізу Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України;
2) здійснює контроль за діяльністю суб'єктів підприємницької діяльності щодо додержання ними умов і правил провадження діяльності арбітражного керуючого (ліцензійних умов);
3) забезпечує в області реалізацію процедур банкрутства щодо відсутнього боржника;
4) організовує у передбачених Законом випадках проведення експертизи фінансового становища державних підприємств при підготовці справи про банкрутство до розгляду або під час її розгляду господарським судом у разі призначення судом експертизи та надання відповідного доручення;
5) бере участь у проведенні аналізу фінансово-господарського становища суб'єктів підприємницької діяльності, що перебувають у державній власності, з метою виявлення серед них боржників та запобігання їх банкрутству;
6) уносить пропозиції щодо проведення досудової санації суб'єктів підприємницької діяльності, які перебувають у державній власності;
7) пропонує кандидатури арбітражних керуючих для державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, щодо яких порушена справа про банкрутство, та в інших передбачених Законом випадках у порядку, встановленому наказом Міністерства економіки України від 25.04.2001 N 87 "Про затвердження Порядку подання пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих;
( Підпункт 7 пункту 5 в редакції Наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
8) надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам з питань банкрутства;
9) звітує перед Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України про свою роботу;
10) забезпечує систематичне інформування населення, місцеві органи виконавчої влади про свою діяльність;
11) погоджує в установленому порядку призначення на посади, звільнення з посад керівників філіалів (представництв, дочірніх підприємств) державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства" та осіб, на яких тимчасово покладено виконання обов'язків керівника філіалу (представництва, дочірнього підприємства) цих установ.
Про прийняте рішення інформує Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України.
( Пункт 5 доповнено підпунктом 11 згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
6. Обласне управління має право:
робити запити та одержувати безоплатно в установленому порядку від інших структурних підрозділів Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та органів статистики інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, пов'язаних із здійсненням повноважень державного органу з питань банкрутства;
користуватися безоплатно базами даних, що створюються та ведуться місцевими органами виконавчої влади, господарськими судами та органами статистики;
здійснювати в межах своїх повноважень перевірки суб'єктів підприємницької діяльності щодо додержання ними ліцензійних умов;
під час перевірки, у разі надходження скарг та заяв, вимагати пояснення у суб'єкта підприємницької діяльності з приводу заяв і скарг щодо діяльності арбітражного керуючого;
за результатами перевірки при виявленні порушень, що є підставою для анулювання ліцензії, порушувати перед Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України в установленому порядку питання щодо її анулювання.
7. Обласне управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, господарськими судами.
8. Обласне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України за погодженням з місцевими органами виконавчої влади.
9. Начальник обласного управління:
здійснює керівництво діяльністю управління з питань банкрутства, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності працівників;
у встановленому порядку призначає та звільняє з посади, здійснює відповідні кадрові переміщення заступників начальників, інших працівників управління з питань банкрутства за погодженням з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції; ( Абзац третій пункту 9 в редакції Наказу Мінекономіки, європ.
інтеграції N 370 від 15.12.2003 )
подає на затвердження до Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України штатний розпис управління;
видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
10. Обласне управління утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників та штатний розпис управління затверджується наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в межах виділених асигнувань.
11. Обласне управління є юридичною особою, має самостійний баланс та реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Гербу України та своїм найменуванням.
Начальник управління з питань власності та банкрутства | О.Мельник |
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
21.12.2000 N 274
Положення про Донецьке обласне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції
( У Положенні слова "регіональне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "обласне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "Міністерство економіки", "Мінекономіки" в усіх відмінках замінено словами "регіональне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "обласне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України" у відповідному відмінку згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 308 від 17.12.2001 )
1. Донецьке обласне управління з питань банкрутства (далі - обласне управління) є територіальним органом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, що утворюється його наказом.
Обласне управління підзвітне і підконтрольне Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України. Його діяльність спрямовується та координується відповідним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України.
2. Обласне управління утворене з метою організаційного забезпечення виконання Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України повноважень державного органу з питань банкрутства відповідно до статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Указу Президента України від 23 жовтня 2000 року N 1159/2000 "Про Міністерство економіки" та забезпечення представництва Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в місцевих органах виконавчої влади, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади та господарських судах у Донецькій області.
3. Обласне управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями обласного управління є:
участь у реалізації державної політики щодо запобігання банкрутству, а також забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
забезпечення створення організаційних, економічних, інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
узагальнення практики застосування законодавства з питань банкрутства, розробка пропозицій щодо його вдосконалення, а також щодо забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржників або визнання їх банкрутами;
підготовка на запити суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновків про наявність ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства щодо державних підприємств чи підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків;
виконання інших завдань за дорученням Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України;
координація діяльності філіалів (представництв, дочірніх підприємств) державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства" у виконанні ними своїх повноважень.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
5. Обласне управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує стан дотримання законодавства з питань банкрутства та інформує про результати аналізу Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України;
2) здійснює контроль за діяльністю суб'єктів підприємницької діяльності щодо додержання ними умов і правил провадження діяльності арбітражного керуючого (ліцензійних умов);
3) забезпечує в області реалізацію процедур банкрутства щодо відсутнього боржника;
4) організовує у передбачених Законом випадках проведення експертизи фінансового становища державних підприємств при підготовці справи про банкрутство до розгляду або під час її розгляду господарським судом у разі призначення судом експертизи та надання відповідного доручення;
5) бере участь у проведенні аналізу фінансово-господарського становища суб'єктів підприємницької діяльності, що перебувають у державній власності, з метою виявлення серед них боржників та запобігання їх банкрутству;
6) уносить пропозиції щодо проведення досудової санації суб'єктів підприємницької діяльності, які перебувають у державній власності;
7) пропонує кандидатури арбітражних керуючих для державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, щодо яких порушена справа про банкрутство, та в інших передбачених Законом випадках у порядку, встановленому наказом Міністерства економіки України від 25.04.2001 N 87 "Про затвердження Порядку подання пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих;
( Підпункт 7 пункту 5 в редакції Наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
8) надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам з питань банкрутства;
9) звітує перед Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України про свою роботу;
10) забезпечує систематичне інформування населення, місцеві органи виконавчої влади про свою діяльність;
11) погоджує в установленому порядку призначення на посади, звільнення з посад керівників філіалів (представництв, дочірніх підприємств) державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства" та осіб, на яких тимчасово покладено виконання обов'язків керівника філіалу (представництва, дочірнього підприємства) цих установ.
Про прийняте рішення інформує Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України.
( Пункт 5 доповнено підпунктом 11 згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
6. Обласне управління має право:
робити запити та одержувати безоплатно в установленому порядку від інших структурних підрозділів Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та органів статистики інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, пов'язаних із здійсненням повноважень державного органу з питань банкрутства;
користуватися безоплатно базами даних, що створюються та ведуться місцевими органами виконавчої влади, господарськими судами та органами статистики;
здійснювати в межах своїх повноважень перевірки суб'єктів підприємницької діяльності щодо додержання ними ліцензійних умов;
під час перевірки, у разі надходження скарг та заяв, вимагати пояснення у суб'єкта підприємницької діяльності з приводу заяв і скарг щодо діяльності арбітражного керуючого;
за результатами перевірки при виявленні порушень, що є підставою для анулювання ліцензії, порушувати перед Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України в установленому порядку питання щодо її анулювання.
7. Обласне управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, господарськими судами.
8. Обласне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України за погодженням з місцевими органами виконавчої влади.
9. Начальник обласного управління:
здійснює керівництво діяльністю управління з питань банкрутства, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності працівників;
у встановленому порядку призначає та звільняє з посади, здійснює відповідні кадрові переміщення заступників начальників, інших працівників управління з питань банкрутства за погодженням з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції; ( Абзац третій пункту 9 в редакції Наказу Мінекономіки, європ.
інтеграції N 370 від 15.12.2003 )
подає на затвердження до Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України штатний розпис управління;
видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
10. Обласне управління утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників та штатний розпис управління затверджується наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в межах виділених асигнувань.
11. Обласне управління є юридичною особою, має самостійний баланс та реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Гербу України та своїм найменуванням.
Начальник управління з питань власності та банкрутства | О.Мельник |
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
21.12.2000 N 274
Положення про Кримське регіональне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції
( У Положенні слова "регіональне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "обласне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "Міністерство економіки", "Мінекономіки" в усіх відмінках замінено словами "регіональне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "обласне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України" у відповідному відмінку згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 308 від 17.12.2001 )
1. Кримське регіональне управління з питань банкрутства (далі - регіональне управління) є територіальним органом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, що утворюється його наказом.
Регіональне управління підзвітне і підконтрольне Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України. Його діяльність спрямовується та координується відповідним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України.
2. Регіональне управління утворене з метою організаційного забезпечення виконання Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України повноважень державного органу з питань банкрутства відповідно до статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Указу Президента України від 23 жовтня 2000 року N 1159/2000 "Про Міністерство економіки" та забезпечення представництва Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в місцевих органах виконавчої влади, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади та господарських судах в Автономній Республіці Крим, місті Севастополі та Херсонській області через свої місцеві відділення (уповноважених), що входять до його складу.
3. Регіональне управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями регіонального управління є:
участь у реалізації державної політики щодо запобігання банкрутству, а також забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
забезпечення створення організаційних, економічних, інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
узагальнення практики застосування законодавства з питань банкрутства, розробка пропозицій щодо його вдосконалення, а також щодо забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржників або визнання їх банкрутами;
підготовка на запити суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновків про наявність ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства щодо державних підприємств чи підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків;
виконання інших завдань за дорученням Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України;
координація діяльності філіалів (представництв, дочірніх підприємств) державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства" у виконанні ними своїх повноважень.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
5. Регіональне управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує стан дотримання законодавства з питань банкрутства та інформує про результати аналізу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України;
2) здійснює контроль за діяльністю суб'єктів підприємницької діяльності щодо додержання ними умов і правил провадження діяльності арбітражного керуючого (ліцензійних умов);
3) забезпечує в регіонах реалізацію процедур банкрутства щодо відсутнього боржника;
4) організовує у передбачених Законом випадках проведення експертизи фінансового становища державних підприємств при підготовці справи про банкрутство до розгляду або під час її розгляду господарським судом у разі призначення судом експертизи та надання відповідного доручення;
5) бере участь у проведенні аналізу фінансово-господарського становища суб'єктів підприємницької діяльності, що перебувають у державній власності, з метою виявлення серед них боржників та запобігання їх банкрутству;
6) уносить пропозиції щодо проведення досудової санації суб'єктів підприємницької діяльності, які перебувають у державній власності;
7) пропонує кандидатури арбітражних керуючих для державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, щодо яких порушена справа про банкрутство, та в інших передбачених Законом випадках у порядку, встановленому наказом Міністерства економіки України від 25.04.2001 N 87 "Про затвердження Порядку подання пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих;
( Підпункт 7 пункту 5 в редакції Наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
8) надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам з питань банкрутства;
9) звітує перед Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України про свою роботу;
10) забезпечує систематичне інформування населення, місцеві органи виконавчої влади про свою діяльність;
11) погоджує в установленому порядку призначення на посади, звільнення з посад керівників філіалів (представництв, дочірніх підприємств) державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства" та осіб, на яких тимчасово покладено виконання обов'язків керівника філіалу (представництва, дочірнього підприємства) цих установ.
Про прийняте рішення інформує Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України.
( Пункт 5 доповнено підпунктом 11 згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
6. Регіональне управління має право:
робити запити та одержувати безоплатно в установленому порядку від інших структурних підрозділів Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та органів статистики інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, пов'язаних із здійсненням повноважень державного органу з питань банкрутства;
користуватися безоплатно базами даних, що створюються та ведуться місцевими органами виконавчої влади, господарськими судами та органами статистики;
здійснювати в межах своїх повноважень перевірки суб'єктів підприємницької діяльності щодо додержання ними ліцензійних умов;
під час перевірки, у разі надходження скарг та заяв, вимагати пояснення у суб'єкта підприємницької діяльності з приводу заяв і скарг щодо діяльності арбітражного керуючого;
за результатами перевірки при виявленні порушень, що є підставою для анулювання ліцензії, порушувати перед Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України в установленому порядку питання щодо її анулювання.
7. Регіональне управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, господарськими судами.
8. Регіональне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України за погодженням з місцевими органами виконавчої влади.
9. Начальник регіонального управління:
здійснює керівництво діяльністю управління з питань банкрутства, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності працівників;
у встановленому порядку призначає та звільняє з посади, здійснює відповідні кадрові переміщення заступників начальників, інших працівників управління з питань банкрутства за погодженням з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції; ( Абзац третій пункту 9 в редакції Наказу Мінекономіки, європ.
інтеграції N 370 від 15.12.2003 )
призначає на посаду і звільняє з посади, здійснює відповідні кадрові переміщення начальників обласних відділень (уповноважених) та працівників, що відповідають за роботу з питань банкрутства у відповідних областях, за погодженням з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції і місцевими державними адміністраціями;
( Абзац четвертий пункту 9 в редакції Наказу Мінекономіки, європ. інтеграції N 370 від 15.12.2003 )
подає на затвердження до Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України штатний розпис управління;
видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
10. Регіональне управління утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників та штатний розпис управління затверджується наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в межах виділених асигнувань.
11. Регіональне управління є юридичною особою, має самостійний баланс та реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Гербу України та своїм найменуванням. Місцеві відділення (уповноважені), що входять до складу регіонального управління, можуть мати штамп та печатку зі своїм найменуванням.
Начальник управління з питань власності та банкрутства | О.Мельник |
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
21.12.2000 N 274
Положення про Кіровоградське регіональне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції
( У Положенні слова "регіональне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "обласне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "Міністерство економіки", "Мінекономіки" в усіх відмінках замінено словами "регіональне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "обласне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України" у відповідному відмінку згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 308 від 17.12.2001 )
1. Кіровоградське регіональне управління з питань банкрутства (далі - регіональне управління) є територіальним органом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, що утворюється його наказом.
Регіональне управління підзвітне і підконтрольне Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України. Його діяльність спрямовується та координується відповідним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України.
2. Регіональне управління утворене з метою організаційного забезпечення виконання Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України повноважень державного органу з питань банкрутства відповідно до статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Указу Президента України від 23 жовтня 2000 року N 1159/2000 "Про Міністерство економіки" та забезпечення представництва Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в місцевих органах виконавчої влади, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади та господарських судах у Кіровоградській, Вінницькій, Житомирській, Черкаській та Миколаївській областях через обласні відділення (уповноважених), що входять до його складу.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 391 від 26.12.2003 )
3. Регіональне управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями регіонального управління є:
участь у реалізації державної політики щодо запобігання банкрутству, а також забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
забезпечення створення організаційних, економічних, інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
узагальнення практики застосування законодавства з питань банкрутства, розробка пропозицій щодо його вдосконалення, а також щодо забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржників або визнання їх банкрутами;
підготовка на запити суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновків про наявність ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства щодо державних підприємств чи підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків;
виконання інших завдань за дорученням Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України;
координація діяльності філіалів (представництв, дочірніх підприємств) державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства" у виконанні ними своїх повноважень.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
5. Регіональне управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує стан дотримання законодавства з питань банкрутства та інформує про результати аналізу Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України;
2) здійснює контроль за діяльністю суб'єктів підприємницької діяльності щодо додержання ними умов і правил провадження діяльності арбітражного керуючого (ліцензійних умов);
3) забезпечує в регіонах реалізацію процедур банкрутства щодо відсутнього боржника;
4) організовує у передбачених Законом випадках проведення експертизи фінансового становища державних підприємств при підготовці справи про банкрутство до розгляду або під час її розгляду господарським судом у разі призначення судом експертизи та надання відповідного доручення;
5) бере участь у проведенні аналізу фінансово-господарського становища суб'єктів підприємницької діяльності, що перебувають у державній власності, з метою виявлення серед них боржників та запобігання їх банкрутству;
6) уносить пропозиції щодо проведення досудової санації суб'єктів підприємницької діяльності, які перебувають у державній власності;
7) пропонує кандидатури арбітражних керуючих для державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, щодо яких порушена справа про банкрутство, та в інших передбачених Законом випадках у порядку, встановленому наказом Міністерства економіки України від 25.04.2001 N 87 "Про затвердження Порядку подання пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих;
( Підпункт 7 пункту 5 в редакції Наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
8) надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу підприємствам, установам, організаціям та громадянам з питань банкрутства;
9) звітує перед Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України про свою роботу;
10) забезпечує систематичне інформування населення, місцеві органи виконавчої влади про свою діяльність;
11) погоджує в установленому порядку призначення на посади, звільнення з посад керівників філіалів (представництв, дочірніх підприємств) державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства" та осіб, на яких тимчасово покладено виконання обов'язків керівника філіалу (представництва, дочірнього підприємства) цих установ.
Про прийняте рішення інформує Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України.
( Пункт 5 доповнено підпунктом 11 згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
6. Регіональне управління має право:
робити запити та одержувати безоплатно в установленому порядку від інших структурних підрозділів Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та органів статистики інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, пов'язаних із здійсненням повноважень державного органу з питань банкрутства;
користуватися безоплатно базами даних, що створюються та ведуться місцевими органами виконавчої влади, господарськими судами та органами статистики;
здійснювати в межах своїх повноважень перевірки суб'єктів підприємницької діяльності щодо додержання ними ліцензійних умов;
під час перевірки, у разі надходження скарг та заяв, вимагати пояснення у суб'єкта підприємницької діяльності з приводу заяв і скарг щодо діяльності арбітражного керуючого;
за результатами перевірки при виявленні порушень, що є підставою для анулювання ліцензії, порушувати перед Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України в установленому порядку питання щодо її анулювання.
7. Регіональне управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, господарськими судами.
8. Регіональне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України за погодженням з місцевими органами виконавчої влади.
9. Начальник регіонального управління:
здійснює керівництво діяльністю управління з питань банкрутства, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності працівників;
у встановленому порядку призначає та звільняє з посади, здійснює відповідні кадрові переміщення заступників начальників, інших працівників управління з питань банкрутства за погодженням з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції; ( Абзац третій пункту 9 в редакції Наказу Мінекономіки, європ.
інтеграції N 370 від 15.12.2003 )
призначає на посаду і звільняє з посади, здійснює відповідні кадрові переміщення начальників обласних відділень (уповноважених) та працівників, що відповідають за роботу з питань банкрутства у відповідних областях, за погодженням з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції і місцевими державними адміністраціями;
( Абзац четвертий пункту 9 в редакції Наказу Мінекономіки, європ. інтеграції N 370 від 15.12.2003 )
подає на затвердження до Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України штатний розпис управління;
видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
10. Регіональне управління утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників та штатний розпис управління затверджується наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в межах виділених асигнувань.
11. Регіональне управління є юридичною особою, має самостійний баланс та реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Гербу України та своїм найменуванням. Обласні відділення (уповноважені), що входять до складу регіонального управління, можуть мати штамп та печатку зі своїм найменуванням.
Начальник управління з питань власності та банкрутства | О.Мельник |
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
21.12.2000 N 274
Положення про Львівське регіональне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції
( У Положенні слова "регіональне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "обласне управління Мінекономіки з питань банкрутства", "Міністерство економіки", "Мінекономіки" в усіх відмінках замінено словами "регіональне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "обласне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції", "Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України" у відповідному відмінку згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 308 від 17.12.2001 )
1. Львівське регіональне управління з питань банкрутства (далі - регіональне управління) є територіальним органом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, що утворюється його наказом.
Регіональне управління підзвітне і підконтрольне Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України. Його діяльність спрямовується та координується відповідним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України.
2. Регіональне управління утворене з метою організаційного забезпечення виконання Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України повноважень державного органу з питань банкрутства відповідно до статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Указу Президента України від 23 жовтня 2000 року N 1159/2000 "Про Міністерство економіки" та забезпечення представництва Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України в місцевих органах виконавчої влади, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади та господарських судах у Львівській, Волинській та Рівненській областях через обласні відділення (уповноважених), що входять до його складу.
3. Регіональне управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями регіонального управління є:
участь у реалізації державної політики щодо запобігання банкрутству, а також забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом";
забезпечення створення організаційних, економічних, інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
узагальнення практики застосування законодавства з питань банкрутства, розробка пропозицій щодо його вдосконалення, а також щодо забезпечення умов реалізації процедур відновлення платоспроможності боржників або визнання їх банкрутами;
підготовка на запити суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновків про наявність ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства щодо державних підприємств чи підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків;
виконання інших завдань за дорученням Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України;
координація діяльності філіалів (представництв, дочірніх підприємств) державної госпрозрахункової установи "Агентство з питань банкрутства" у виконанні ними своїх повноважень.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінекономіки, європ. інтеграції N 95 від 10.03.2004 )
5. Регіональне управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) аналізує стан дотримання законодавства з питань банкрутства та інформує про результати аналізу Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України;
2) здійснює контроль за діяльністю суб'єктів підприємницької діяльності щодо додержання ними умов і правил провадження діяльності арбітражного керуючого (ліцензійних умов);
3) забезпечує в регіонах реалізацію процедур банкрутства щодо відсутнього боржника;
4) організовує у передбачених Законом випадках проведення експертизи фінансового становища державних підприємств при підготовці справи про банкрутство до розгляду або під час її розгляду господарським судом у разі призначення судом експертизи та надання відповідного доручення;
5) бере участь у проведенні аналізу фінансово-господарського становища суб'єктів підприємницької діяльності, що перебувають у державній власності, з метою виявлення серед них боржників та запобігання їх банкрутству;
6) уносить пропозиції щодо проведення досудової санації суб'єктів підприємницької діяльності, які перебувають у державній власності;
7) пропонує кандидатури арбітражних керуючих для державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, щодо яких порушена справа про банкрутство, та в інших передбачених Законом випадках у порядку, встановленому наказом Міністерства економіки України від 25.04.2001 N 87 "Про затвердження Порядку подання пропозицій господарському суду щодо кандидатур арбітражних керуючих;
( Підпункт 7 пункту 5 в редакції Наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції N 95 від 10.03.2004 )