• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку підключення до державної мережі інформаційно-маркетингових центрів

Міністерство аграрної політики України  | Порядок, Наказ від 24.04.2008 № 267
Реквізити
  • Видавник: Міністерство аграрної політики України
  • Тип: Порядок, Наказ
  • Дата: 24.04.2008
  • Номер: 267
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство аграрної політики України
  • Тип: Порядок, Наказ
  • Дата: 24.04.2008
  • Номер: 267
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
24.04.2008 N 267
Про затвердження Порядку підключення до державної мережі інформаційно-маркетингових центрів
З метою використання державної інформаційно-маркетингової мережі для впровадження системи інформаційно-аналітичного забезпечення аграрного сектора, впровадження в аграрному секторі механізмів надання органами державної влади юридичним особам інформаційних послуг з використанням мережі Інтернет та у відповідності до Закону України "Про ратифікацію Рішення Ради глав урядів Співдружності Незалежних Держав про Міждержавну програму створення мережі інформаційно-маркетингових центрів для просування товарів і послуг на національні ринки держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав на період до 2005 року", доручень Кабінету Міністрів України від 25.04.2007 N 13187/2/1-07 та від 13.06.2007 N 30898/17/1-06 про підключення до мережі інформаційно-маркетингових центрів органів виконавчої влади, державних підприємств та гуманітарних установ, постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 N 1158 "Про затвердження Державної цільової програми розвитку українського села на період до 2015 року", розпорядження Кабінету Міністрів від 27.06.2007 N 494-р "Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади", розпорядження Кабінету Міністрів від 15.08.2007 N 653-р "Про затвердження плану заходів з виконання завдань, передбачених Законом України "Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок підключення до державної мережі інформаційно-маркетингових центрів, що додається.
2. Державному комітету ветеринарної медицини, Державному комітету рибного господарства, Міністерству аграрної політики АР Крим, структурним підрозділам міністерства, головним управлінням агропромислового розвитку обласних державних адміністрацій, управлінню промисловості та агропромислового розвитку Севастопольської міськдержадміністрації, управлінням агропромислового розвитку райдержадміністрацій, а також державним підприємствам та організаціям, що входять до сфери управління Мінагрополітики, починаючи з квітня 2008 року, забезпечити, самостійно або через державне підприємство "Розрахунково-кліринговий центр" (Ратушин Ю.А.) та системних інтеграторів (за згодою), розміщення і постійне оновлення інформації на веб-сайтах у державній мережі інформаційно-маркетингових центрів відповідно до Порядку, затвердженого цим наказом.
3. Державному підприємству "Розрахунково-кліринговий центр" розгорнути на технологічній платформі інформаційно-маркетингової мережі електронну систему інформаційно-аналітичного забезпечення аграрного сектора.
4. Покласти на державне підприємство "Розрахунково-кліринговий центр" функції оператора телекомунікаційних послуг доступу до електронних сервісів державної мережі інформаційно-маркетингових центрів.
5. Державному підприємству "Розрахунково-кліринговий центр" та регіональним системним інтеграторам (за згодою) надати необхідне консультаційне та програмно-технологічне забезпечення, забезпечити підключення і проводити підтримку та супроводження інформаційних ресурсів аграрного сектора в інформаційно-маркетинговій мережі відповідно до Порядку, затвердженого цим наказом.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Лузана Ю.Я.
Міністр Ю.Ф.Мельник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства аграрної
політики України
24.04.2008 N 267
ПОРЯДОК
підключення до державної мережі інформаційно-маркетингових центрів
1. Загальні положення
1.1. Підключення до державної мережі інформаційно-маркетингових центрів здійснюється з метою ефективного впровадження та використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для надання на базі телекомунікаційних мереж та мережі Інтернет електронних інформаційних та інших послуг в аграрному секторі, що забезпечить підвищення рівня керованості соціально-економічними процесами в аграрному секторі та впровадження електронних форм взаємодії, які виникають при глобалізації економічних відносин та входженні України до міжнародних організацій.
1.2. Дія цього порядку поширюється на центральні органи виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Міністром аграрної політики України, урядові органи державного управління та структурні підрозділи Мінагрополітики, головні управління агропромислового розвитку обласних державних адміністрацій, управління промисловості та агропромислового розвитку Севастопольської міськдержадміністрації, управління агропромислового розвитку райдержадміністрацій, а також державні підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління Мінагрополітики.
1.3. Державна інформаційно-маркетингова мережа - це сукупність телекомунікаційних мереж, а також програмних і технічних засобів для накопичення, обробки, зберігання та передавання даних, які дозволяють державним підприємствам, організаціям і установам здійснювати електронний обмін інформацією та надавати інформаційні послуги через Інтернет та телекомунікаційні мережі на основі модульного набору функціональних сервісів.
1.4. Державна інформаційно-маркетингова мережа забезпечує в аграрному секторі міжвідомчий та міжкорпоративний обмін структурованою електронною інформацією про підприємства й організації, товари та послуги, інформаційні та контент-ресурси.
1.5. Державна інформаційно-маркетингова мережа забезпечує інтеграцію інформаційних ресурсів підприємств, організацій і установ на базі послуг мережного контент-хостингу - виду телекомунікаційних послуг, які передбачають забезпечення на базі телекомунікаційних мереж сервісів віддаленого зберігання, адміністрування та доступу до баз даних, що містять електронні інформаційні ресурси користувачів. Бази даних з електронними інформаційними ресурсами (контентом) користувачів розміщуються на прикладному мережному сервері (хості) та використовуються для надання інформаційних послуг через мережу Інтернет та телекомунікаційні мережі.
1.6. Державна інформаційно-маркетингова мережа забезпечує:
створення системи інформаційно-аналітичного забезпечення аграрного комплексу і системи державного планування в аграрному секторі шляхом складення галузевих та міжгалузевих балансів;
розгортання системи надання електронних адміністративних послуг органами виконавчої влади в аграрному секторі (включаючи систему електронного документообігу з надання адміністративних послуг за допомогою Інтернет та телекомунікаційних мереж), у тому числі з використанням електронного цифрового підпису;
запровадження електронної звітності в аграрному секторі, у тому числі з використанням електронного цифрового підпису;
вдосконалення державного управління в аграрному секторі на основі становлення електронних форм взаємодії між органами державної влади та юридичними особами;
надання підприємствами і організаціями АПК юридичним особам інформаційних послуг з використанням мережі Інтернет та телекомунікаційних мереж;
розвиток національної інформаційної інфраструктури аграрного ринку та її інтеграція із світовою інформаційною інфраструктурою;
сприяння збуту сільгосппродукції, включаючи збирання, обробку і розповсюдження ринкової інформації, в тому числі в рамках заходів державної підтримки, що передбачені умовами СОТ в межах "зеленої скриньки";
розгортання електронного аграрного ринку з проведенням торговельних угод в електронному виді;
функціонування електронної системи моніторингу аграрного ринку, включаючи ціновий моніторинг;
впровадження електронних форм інформаційного обслуговування в аграрному секторі, збільшення різноманітності та кількості послуг населенню та бізнесу, що надаються за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій;
забезпечення вільного доступу населення до державних інформаційних ресурсів аграрного сектору та захист інформаційних прав громадян, насамперед щодо доступності інформації.
Державна інформаційно-маркетингова мережа створює спільний електронний інформаційний простір і надає необхідні механізми подолання "цифрового розриву" та "цифрової нерівності", що сприяє соціально-економічному розвитку та забезпечує розбудову інформаційного суспільства, яке базується на тотальному обміні електронною інформацією та наданні підприємствами і організаціями широкого спектру інформаційних послуг з використанням мережі Інтернет та телекомунікаційних мереж.
Для забезпечення рівного доступу учасників ринку до глобальних ринків та глобальних інформаційних спільнот державна інформаційно-маркетингова мережа надає базові інфраструктурні мережні послуги, серед яких:
розміщення, зберігання та тематичне структурування інформації в електронному регістрі та електронному репозитарії інформаційних ресурсів;
організація віртуальної економічної взаємодії;
здійснення електронних транзакцій.
1.9. Забезпечуючи електронний обмін структурованою інформацією в єдиному форматі, державна інформаційно-маркетингова мережа створює платформу для впровадження електронних форм економічної взаємодії (електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису, електронної звітності, електронного урядування, електронних закупівель, електронної торгівлі, електронних угод з гарантуванням та відстроченням платежів, дистанційного навчання і онлайнового консультування, онлайнового моніторингу, маркетингу, аналізу, прогнозування тощо).
1.10. На базі державної інформаційно-маркетингової мережі розгортається система інформаційно-аналітичного забезпечення аграрного сектору, яка спрямована на підвищення рівня керованості аграрним сектором в умовах реформування та переходу на ринкові моделі економічного розвитку в умовах глобалізації, а також на підвищення рейтингу українських сільськогосподарських та продовольчих товарів на внутрішньому й зовнішньому ринках та у глобальних електронних торговельних системах.
1.11. Для надання підприємствами і організаціями АПК юридичним особам інформаційних послуг з використанням мережі Інтернет та телекомунікаційних мереж підприємствами і організаціями АПК здійснюється підключення своїх інформаційних ресурсів до державної інформаційно-маркетингової мережі.
2. Підключення до державної інформаційно-маркетингової мережі
2.1. Підключення інформаційних ресурсів до державної інформаційно-маркетингової мережі передбачає створення в аграрному секторі спільного інформаційного простору з інтеграцією інформаційних ресурсів в єдиному форматі та розгортанням єдиної системи електронного обміну інформацією. Для цього вся інформація, яка функціонує у державній інформаційно-маркетинговій мережі, структурується за ознаками регіону, видами економічної діяльності та іншими семантичними ознаками, які дозволяють каталогізувати цю інформацію в єдиному інформаційному просторі.
2.2. Підключення підприємств та організацій АПК до державної інформаційно-маркетингової мережі здійснюється шляхом:
створення підприємствами та організаціями АПК в державній інформаційно-маркетинговій мережі власних веб-сайтів (далі - веб-сайти), призначених для розміщення і інтеграції інформаційних ресурсів, а також для надання інформаційних та інших послуг відповідно до потреб організацій та органів виконавчої влади;
розміщення і періодичного оновлення підприємствами та організаціями АПК інформації та інформаційних ресурсів на власних веб-сайтах в державній інформаційно-маркетинговій мережі відповідно до вимог цього Порядку;
надання підприємствами та організаціями АПК на власних веб-сайтах в державній інформаційно-маркетинговій мережі інформаційних та інших послуг організаціям та органам виконавчої влади відповідно до вимог цього Порядку.
2.3. На базі використання веб-сайтів підприємств та організацій АПК в державній мережі ІМЦ забезпечується:
надання інформаційних послуг через мережу Інтернет в уніфікованому форматі даних, який допускає автоматизований обмін даними між різноманітними державними та комерційними інформаційними системами (торговими, біржовими, митними, податковими, фінансовими, статистичними, платіжними та іншими);
впровадження уніфікованого електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису;
впровадження інформаційних послуг "електронне міністерство" і "електронний регіон";
створення електронних інформаційних ресурсів, які повинні використовуватися в міжвідомчому та міжкорпоративному інформаційному обміні.
2.4. Підключення органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій до державної інформаційно-маркетингової мережі здійснюється відповідно до вимог цього Порядку.
2.5. Підключення підприємств недержавної форми власності до державної інформаційно-маркетингової мережі здійснюється на засадах добровільності та самостійного розміщення інформаційних ресурсів. Підключення підприємств недержавної форми власності здійснюється на основі платного надання послуг, на засадах рівного доступу та з метою сприяння розвитку електронної торгівлі і зовнішньоекономічної діяльності.
2.6. Підключення гуманітарних установ в сільській місцевості (шкіл, лікарень, краєзнавчих музеїв, бібліотек тощо) до державної інформаційно-маркетингової мережі здійснюється для забезпечення розвитку електронних інформаційних ресурсів з освітньої, культурної, національної та духовної тематики, які розгортаються в рамках електронної соціальної мережі на базі єдиних форматів даних.
3. Електронний регістр та електронний репозитарій
3.1. Для каталогізації інформації про учасників ринку в державній інформаційно-маркетинговій мережі використовується електронний регістр, який містить економічні профілі, економічні дані, мережні лінки (посилання) і системну метаінформацію про учасників ринку та забезпечує механізм надання необхідної інформації при направленні запитів та в процедурах автоматизованого обміну даних.
3.2. Для централізованого та авторизованого накопичення інформації, схем електронного представлення, використання й обміну інформації в державній інформаційно-маркетинговій мережі створюється електронний репозитарій, який використовується для зберігання інформаційних ресурсів, документів, бланків, форм звітності, контенту тощо. Для спільного використання в репозитарії зберігаються загальнодоступні словники, метадані про учасників інформаційного обміну та сценарії обміну.
3.3. Впровадження процедур електронного документообігу та електронної звітності здійснюється на базі використання електронного репозитарію та захищених і надійних систем обміну повідомленнями.
4.4. В електронному репозитарії державної інформаційно-маркетингової мережі в обов'язковому порядку розміщуються інформаційні ресурси та програмні продукти, створені за рахунок коштів Державного бюджету України, для зберігання в єдиному електронному форматі результатів наукової діяльності, забезпечення вільного доступу до результатів наукових досліджень, подальшого їхнього практичного використання та забезпечення прав державної інтелектуальної власності.
4. Розміщення інформації в державній інформаційно-маркетинговій мережі
4.1. Інформаційне наповнення, контроль та оновлення інформації на власних веб-сайтах в державній інформаційно-маркетинговій мережі підприємства та організації АПК здійснюють самостійно.
4.2. Структура, дизайн веб-сайтів та регламент їх функціонування визначаються керівниками підприємств та організацій АПК відповідно до вимог цього Порядку.
4.3. Відповідальні за створення і супроводження веб-сайтів призначаються керівниками відповідних підприємств та організацій АПК.
4.4. На веб-сайтах підприємств та організацій АПК в державній інформаційно-маркетинговій мережі розміщується така інформація:
4.4.1. Для Державного комітету ветеринарної медицини та його структурних підрозділів, Державного комітету рибного господарства та його структурних підрозділів, структурних підрозділів Міністерства аграрної політики України:
а) загальна інформація:
найменування;
основні завдання та нормативно-правові засади діяльності;
структура та керівництво;
прізвища, імена та по батькові керівників;
розпорядок роботи та часи прийому керівництва;
місцезнаходження (поштова адреса, номери телефонів, факсів, адреса веб-сайту та електронної пошти, мапа проїзду);
основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників;
нормативно-правові акти з питань, що належать до компетенції комітету або структурного підрозділу;
перелік підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Державного комітету ветеринарної медицини, Державного комітету рибного господарства, структурного підрозділу Міністерства аграрної політики України з веб-посиланням (веб-лінками) на їхні веб-сайти в державній інформаційно-маркетинговій мережі;
державні інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції Державного комітету ветеринарної медицини, Державного комітету рибного господарства, структурного підрозділу Міністерства аграрної політики України;
б) поточна інформація:
цільові програми у відповідній сфері;
відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти;
поточні та заплановані заходи і події у відповідній сфері;
відомості про наявні вакансії;
статистичні дані у відповідній сфері;
в) інформація про адміністративні послуги Державного комітету ветеринарної медицини, Державного комітету рибного господарства або структурного підрозділу Міністерства аграрної політики України:
перелік адміністративних послуг, порядок реєстрації, ліцензування окремих видів діяльності у відповідній сфері, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для реєстрації та отримання відповідної ліцензії (розрахункові рахунки для внесення необхідних платежів, розмір цих платежів тощо);
зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення до Державного комітету ветеринарної медицини, Державного комітету рибного господарства, структурного підрозділу Міністерства аграрної політики України;
г) загальна інформація про електронний документообіг, електронну звітність та електронний цифровий підпис, які використовуються Державним комітетом ветеринарної медицини, Державним комітетом рибного господарства або структурним підрозділом Міністерства аграрної політики України для електронного обміну інформацією та забезпечення функції зворотнього зв'язку.
4.4.2. Для Міністерства аграрної політики АР Крим та його структурних підрозділів, головних управлінь агропромислового розвитку обласних державних адміністрацій та їхніх структурних підрозділів, управління промисловості та агропромислового розвитку Севастопольської міськдержадміністрації, управлінь агропромислового розвитку райдержадміністрацій:
а) загальна інформація:
найменування;
основні завдання та нормативно-правові засади діяльності;
структура та керівництво;
прізвища, імена та по батькові керівників;
розпорядок роботи та часи прийому керівництва;
місцезнаходження (поштова адреса, номери телефонів, факсів, адреса веб-сайту та електронної пошти, мапа проїзду);
основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників;
нормативно-правові акти з питань, що належать до компетенції організації;
регіональні підприємства, установи та організації, що належать до сфери координації діяльності Міністерства аграрної політики АР Крим або обласного/районного управління агропромислового розвитку з веб-посиланням (веб-лінками) на їхні веб-сайти в державній інформаційно-маркетинговій мережі;
державні регіональні інформаційні ресурси у відповідній сфері;
б) поточна інформація:
цільові програми у відповідній сфері;
відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти;
поточні та заплановані заходи і події у відповідній сфері;
відомості про наявні вакансії;
статистичні дані по регіону;
в) інформація про адміністративні послуги:
перелік адміністративних послуг, порядок реєстрації, ліцензування окремих видів діяльності у відповідній сфері, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для реєстрації та отримання відповідної ліцензії (розрахункові рахунки для внесення необхідних платежів, розмір цих платежів тощо);
зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян;
г) загальна інформація про електронний документообіг, електронну звітність та електронний цифровий підпис, які використовуються для електронного обміну інформацією та забезпечення функції зворотнього зв'язку;
д) ринкова інформація, спрямована на сприяння збуту сільгосппродукції, в тому числі в рамках заходів державної підтримки, що передбачені умовами СОТ в межах "зеленої скриньки", включаючи:
розміщення інформації регіональних товаровиробників щодо збуту сільгосппродукції, продукції її переробки та продовольчих товарів;
моніторингову інформацію про ціни на сільгосппродукцію та продовольчі товари в регіоні;
є) регіональна інформація:
загальний огляд сільського господарства регіону;
відомості про місцеві податки і збори, комунальні платежі, у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників;
перелік аграрних вищих навчальних закладів 1-4 рівня акредитації і наукових установ та організацій Мінагрополітики;
установи і заклади соціальної сфери регіону (відомості про краєзнавчі музеї, заклади культури і мистецтва, включаючи сільську місцевість);
загальні відомості про регіон (адміністративно-територіальний устрій, міста регіону, статистичні дані, природа, клімат регіону, історія регіону, культура, етнос, визначні пам'ятки, інвестиційні можливості тощо);
посилання на інші інтернет-ресурси регіону.
4.4.3. Для державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства аграрної політики України:
найменування;
структура та керівництво;
прізвища, імена та по батькові керівників;
розпорядок роботи та часи прийому керівництва;
місцезнаходження (поштова адреса, номери телефонів, факсів, адреса веб-сайту та електронної пошти, мапа проїзду);
основні структурні підрозділи, розпорядок їх роботи, номери телефонів, адреси електронної пошти, а також прізвища, імена, по батькові їх керівників;
перелік інформаційних послуг та діючі тарифи;
маркетингова інформація і матеріали;
загальна інформація про електронний документообіг, електронну звітність та електронний цифровий підпис, які використовуються для електронного обміну інформацією та забезпечення функції зворотнього зв'язку.
4.5. Інформація, розміщена на веб-сайтах, оновлюється одразу після зміни відомостей, зазначених у пункті 4.4 цього Порядку.
4.6. На веб-сайтах може розміщуватися інша інформація, яку підприємства та організації АПК вважають за доцільне оприлюднити.
4.7. Не допускається розміщення на веб-сайтах інформації, розповсюдження чи оприлюднення якої заборонено законодавством.
Контроль за дотриманням вимог цього пункту здійснюється державним підприємством "Розрахунково-кліринговий центр".
4.8. Інформація, яка розміщується на веб-сайті, підлягає літературному редагуванню.
Інформація на веб-сайті подається державною, а також іншими мовами (за потребою).
5. Забезпечення електронного документообігу та використання електронного цифрового підпису та використання електронного цифрового підпису
5.1. Для становлення в аграрному секторі електронних форм взаємодії між органами державної влади та органами місцевого самоврядування і юридичними особами на веб-сайтах в державній інформаційно-маркетинговій мережі забезпечується можливість здійснення електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису.
5.2. Електронний документообіг та використання електронного цифрового підпису в державній інформаційно-маркетинговій мережі здійснюється відповідно до законодавства України або на підставі договорів, що визначають взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу. При здійсненні електронного документообігу в державній інформаційно-маркетинговій мережі мають враховуватися вимоги Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", Закону України "Про електронний цифровий підпис", а також відповідних нормативно-правових актів, які регулюють відносини, що виникають при здійсненні електронного документообігу, використанні електронних документів та електронного цифрового підпису.
5.3. Для здійснення електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису на веб-сайтах в державній інформаційно-маркетинговій мережі надаються комунікаційні порти і канали для адресного відправлення й отримання документів, забезпечення функцій зворотнього зв'язку, а також функцій для роботи з електронною звітністю і електронними зверненнями.
6. Координація робіт
6.1. Координація робіт з підключення підприємств та організацій АПК до інформаційних послуг державної інформаційно-маркетингової мережі, технічна підтримка, супроводження та встановлення регламенту і стандартів обміну інформацією здійснюються державним підприємством "Розрахунково-кліринговий центр", яке виступає оператором та провайдером телекомунікаційних послуг контент-хостингу (зберігання та адміністрування баз даних, які містять електронні інформаційні ресурси користувачів та постачальників контенту), а також послуг віддаленого доступу до сервісів державної інформаційно-маркетингової мережі.
6.2. Роботи з підключення підприємств та організацій АПК до інформаційних послуг державної інформаційно-маркетингової мережі здійснюються державним підприємством "Розрахунково-кліринговий центр" та регіональними системними інтеграторами, які виступають сервіс-провайдерами інформаційно-маркетингової мережі.
6.3. Для забезпечення функціонування електронної системи інформаційно-аналітичного забезпечення аграрного сектора на веб-сайтах підприємств та організацій АПК державним підприємством "Розрахунково-кліринговий центр" підтримуються уніфіковані інтерфейси для розміщення оперативної ринкової інформації (про ціни, купівлю/продаж продукції тощо).
6.4. Навчання з питань використання функцій електронної системи інформаційно-аналітичного забезпечення аграрного сектора та використання електронного цифрового підпису проводиться державним підприємством "Розрахунково-кліринговий центр" на базі Науково-методичного центру аграрної освіти (м. Київ), ПП "Комп'ютерна академія ШАГ" (м. Київ), ТОВ "Радіоком" (м. Запоріжжя), ВАТ "ПТЦ "Агрософт" (м. Львів), Кримського державного аграрного учбово-консультаційного центру (м. Сімферополь) (за згодою).
6.5. Технологічне підключення до послуг державної інформаційно-маркетингової мережі проводиться державним підприємством "Розрахунково-кліринговий центр" на базі використання телекомунікаційних мереж ВАТ "Укртелеком" та ТОВ "Радіоком" (м. Запоріжжя) (за згодою). Основними принципами побудови мережної архітектури інформаційно-маркетингової мережі є зменшення витрат на телекомунікаційні послуги на основі оптимізації та спрямлення трафіку, а також забезпечення безпеки і захисту інформаційних ресурсів.
6.6. Розгортання системи надання електронних адміністративних послуг в аграрному секторі (включаючи систему електронного документообігу з надання адміністративних послуг за допомогою Інтернет та телекомунікаційних мереж) в державній інформаційно-маркетинговій мережі здійснюється ПП "Комп'ютерна академія ШАГ" (м. Київ) (за згодою).
6.7. Надання послуг електронного цифрового підпису підприємствам та організаціям АПК в державній інформаційно-маркетинговій мережі здійснюється ЗАТ "Інфраструктура відкритих ключів" (м. Київ) (за згодою).