• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження форм державної статистичної звітності з водного транспорту

Державний комітет статистики України  | Наказ, Форма від 20.07.1999 № 254
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Форма
  • Дата: 20.07.1999
  • Номер: 254
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Форма
  • Дата: 20.07.1999
  • Номер: 254
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 254 від 20.07.99
м.Київ
Про затвердження форм державної статистичної звітності з водного транспорту
( Додатково див. Наказ Держкомстату N 160 від 17.05.2000 )
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Держкомстату N 248 від 29.05.2001 )
На виконання статті 12 Закону України "Про державну статистику" та з метою подальшого удосконалення державної статистичної звітності з водного транспорту
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форми державної статистичної звітності:
річні та ввести їх у дію зі звіту за 1999 рік:
N 27-ЕІТ "Звіт про відправлення експортних, прибуття імпортних та транзит вантажів водним транспортом через морські і річкові порти України" та поширити її на юридичні особи всіх форм власності, які здійснюють переробку вантажів на морських (річкових) причалах (пристанях);
( Наказ втратив чинність в частині затвердження форми 2-вод зі звіту за 2001 року на підставі Наказу Держкомстату N 248 від 29.05.2001 )
N 2-вод "Звіт про наявність власних морських (річкових) суден" та поширити її на підприємства водного транспорту та юридичні особи інших галузей економіки всіх форм власності, які мають на балансі морські (річкові) судна та причали;
квартальні та ввести їх у дію зі звіту за I квартал 2000 року:
N 14-фін(вод) "Звіт про доходи та витрати від діяльності підприємств водного транспорту" та поширити її на підприємства водного транспорту всіх форм власності;
N 31-вод "Звіт про перевезення вантажів і пасажирів" та поширити її на підприємства водного транспорту та юридичні особи інших галузей економіки всіх форм власності, які експлуатують власні або орендовані судна;
місячні та ввести їх у дію зі звіту за січень 2000 року:
N 25-вод "Звіт про роботу морського (річкового) порту (причалу)" та поширити її на підприємства водного транспорту та юридичні особи інших галузей економіки всіх форм власності, які здійснюють переробку вантажів та обслуговування пасажирів на власних або орендованих причалах (пристанях);
N 51-вод "Звіт про продукцію морського (річкового) флоту, який знаходиться в експлуатації" та поширити її на підприємства водного транспорту та юридичні особи інших галузей економіки всіх форм власності, які експлуатують власні або орендовані судна.
2. Управлінню статистики послуг, транспорту та зв'язку (Голуб О.В.):
2.1. Визначити необхідний тираж, підготувати і передати фінансово-економічному управлінню у визначений термін оригінали бланків затверджених форм державної статистичної звітності для їх тиражування;
2.2. Здійснювати методологічне керівництво збором та розробкою державної статистичної звітності.
3. ГМІЦ Держкомстату України (Сидоренко М. М.) передбачити в 2000 році розробку програмного забезпечення обробки статистичної звітності за формою N 14-фін(вод).
4. Дніпропетровському обласному управлінню статистики (Білоус Л.Г.) передбачити в 2000 році розробку програмного забезпечення обробки статистичної звітності за формою N 31-вод.
5. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити фінансування виготовлення та контроль за своєчасним тиражуванням та розсилкою бланків форм державної статистичної звітності Держкомстату Автономної Республіки Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським управлінням статистики;
6. Голові Держкомстату Автономної Республіки Крим, начальникам обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь статистики визначити коло звітуючих одиниць та забезпечити в установленому порядку збір, розробку і подання Держкомстату України звітів в установлені терміни.
7. Визнати такими, що втратили чинність, накази Мінстату України від 15.12.95 N 325, від 07.02.96 N 35, від 09.06.97 N 142, від 09.06.97 N 143 та накази Держкомстату України від 06.02.98 N 52, від 06.02.98 N 53, від 29.06.98 N 234.
8. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови комітету Остапчука Ю.М.
В.о. Голови комітету В.А.Головко
Державна статистична звітність
--------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|------------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|форми|організа-|терито-|галузі| виду |форми| органі-|міністер-|вище- | |КС |
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-|ства, ін-|стоящої| | |
|менту|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|шого цен-|органі-| | |
| за |нтифіка- | | |діяль-| за | форми |трального|зації- | | |
| ДКУД|ційний | | | ності| КФВ |господа-|органу |іденти-| | |
| |код за | | | за | | рювання|виконав- |фікаці-| | |
| |ЄДРПОУ | | | КВЕД | |за КОПФГ|чої влади|йний | | |
| | | | | | | |за СПОДУ |код за | | |
| | | | | | | | |ЄДРПОУ | | |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |
--------------------------------------------------------------------------------
Кому надсилається ____________________ Форма N 27-ЕІТ
______________________________________ Затверджена наказом
(найменування та адреса одержувача) Держкомстату України
Міністерство, інший центральний орган 20.07.99 р. N 254
виконавчої влади _____________________
Підприємство, (організація) __________ Поштова - річна
Адреса підприємства (організації) ____
Надсилають юридичні особи
всіх форм власності, які
здійснюють переробку
вантажів на морських
(річкових) причалах
(пристанях), 15 січня
управлінню статистики за
місцем знаходження
Звіт
про відправлення експортних, прибуття імпортних та
транзит вантажів водним транспортом через морські і
річкові порти України
199_ рік
-----------------------------------
Код послуги: експорт - 11 | Країна | Назва | Код |
|------------+---------+----------|
імпорт - 21 |Відправлення| | |
|------------+---------+----------|
транзит - 31 |Призначення | | |
-----------------------------------
Варіант звіту: ріка, море _________________ (тис. тонн брутто)
(потрібно
підкреслити)
------------------------------------------------------------------
| Найменування вантажів | Код |Всього |у тому числі за |КС |
| |вантажу|(сума |належністю суден | |
| | |гр.2,3) |-----------------| |
| | | | флот |іноземний| |
| | | |України| флот | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|Всього вантажів - (сума | 1000 | | | | |
|рядків 1100, 1200, 1400, | | | | | |
|1610) | | | | | |
|у тому числі | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|Наливні вантажі - (сума | 1100 | | | | |
|рядків 1110 - 1160) | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|нафта | 1110 | | | | |
|нафтопродукти | 1120 | | | | |
|олія | 1130 | | | | |
|вино-горілчані | 1140 | | | | |
|хімічні | 1150 | | | | |
|інші наливні вантажі | 1160 | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|Сипучі вантажі - (сума | 1200 | | | | |
|рядків 1210 - 1280, | | | | | |
|1310) | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|вугілля | 1210 | | | | |
|кокс | 1220 | | | | |
|руда будь-яка | 1230 | | | | |
|будівельні | 1240 | | | | |
|цемент | 1250 | | | | |
|хімічні, мінеральні | 1260 | | | | |
|добрива | | | | | |
|цукор | 1270 | | | | |
|хлібні - всього | 1280 | | | | |
|у т. ч. зерно | 1290 | | | | |
|інші | 1310 | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|Тарно-штучні вантажі - | 1400 | | | | |
|(сума рядків 1410 - 1430,| | | | | |
|1450, 1460, 1470 - 1490, | | | | | |
|1510, 1520 - 1540, 1550) | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|сільськогосподарські | 1410 | | | | |
|машини | | | | | |
|автомобілі, автокрани | 1420 | | | | |
|деревина - всього | 1430 | | | | |
|з них у пакетах або | 1440 | | | | |
|в'язках | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|чорні метали - всього | 1450 | | | | |
|(сума рядків 1451 - | | | | | |
|1455), | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|з них: | | | | | |
|чавун | 1451 | | | | |
|металопрокат у в'язках | 1452 | | | | |
|труби | 1453 | | | | |
|брухт | 1454 | | | | |
|інші вантажі чорних | 1455 | | | | |
|металів | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|кольорові метали - всього| 1460 | | | | |
|(сума рядків 1461 - | | | | | |
|1464), | | | | | |
|з них: | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|прокат у в'язках | 1461 | | | | |
|штучні у пакетах | 1462 | | | | |
|брухт | 1463 | | | | |
|інші вантажі кольорових | 1464 | | | | |
|металів | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|папір | 1470 | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|бавовна, льон та інші | 1480 | | | | |
|волокнисті вантажі | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|хімічні та мінеральні | 1490 | | | | |
|добрива | | | | | |
|з них у пакетах | 1491 | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|цемент - всього | 1510 | | | | |
|з них у пакетах | 1511 | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|промислові товари в | 1520 | | | | |
|ящиках і кіпах | | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|нафтопродукти в тарі | 1530 | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|продовольчі - всього | 1540 | | | | |
|(сума рядків 1541 - | | | | | |
|1549), | | | | | |
|з них: | | | | | |
|цукор | 1541 | | | | |
|борошно | 1542 | | | | |
|зерно | 1543 | | | | |
|м'ясо без упаковки | 1544 | | | | |
|консерви різні | 1545 | | | | |
|молокопродукти | 1546 | | | | |
|риба | 1547 | | | | |
|овочі і фрукти | 1548 | | | | |
|інші продовольчі вантажі | 1549 | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|інші збірні вантажі | 1550 | | | | |
|-------------------------+-------+--------+-------+---------+---|
|Вантажі в контейнерах | 1610 | | | | |
------------------------------------------------------------------
Дані надаються з точністю 0,1.
Керівник _________________ Виконавець __________________
"___" _______________ 199_ р. телефон _____________________
( Форма N 2-вод втратила чинність в частині звіту за 2001 рік на підставі Наказу Держкомстату N 248 від 29.05.2001 )
Державна статистична звітність
--------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|------------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|форми|організа-|терито-|галузі| виду |форми| органі-|міністер-|вище- | |КС |
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-|ства, ін-|стоящої| | |
|менту|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|шого цен-|органі-| | |
| за |нтифіка- | | |діяль-| за | форми |трального|зації- | | |
| ДКУД|ційний | | | ності| КФВ |господа-|органу |іденти-| | |
| |код за | | | за | | рювання|виконав- |фікаці-| | |
| |ЄДРПОУ | | | КВЕД | |за КОПФГ|чої влади|йний | | |
| | | | | | | |за СПОДУ |код за | | |
| | | | | | | | |ЄДРПОУ | | |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |
--------------------------------------------------------------------------------
Кому надсилається ___________________ Форма N 2-ВОД
_____________________________________ Затверджена наказом
(найменування та адреса одержувача) Держкомстату України
20.07.99 р. N 254
Міністерство, інший центральний орган
виконавчої влади ____________________ Поштова - річна
Об'єднання (підприємство) ___________
Адреса ______________________________ Надсилають підприємства
водного транспорту та
юридичні особи інших
галузей економіки всіх
форм власності, які мають
на балансі морські
(річкові) судна, 30 січня:
1) управлінню статистики
за місцем знаходження;
2) вищестоящій організації.
Звіт
про наявність власних морських (річкових) суден
станом на кінець 199_ року
Розділ I. "Річковий флот"
1.1 Наявність суден за типами та призначенням
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
| | N | Всього |у т.ч. нові судна, які надійшли |КС |
| Види суден |ряд-| |на протязі звітного року | |
| | ка |---------------------------------+---------------------------------+----|
| | |кіль- |вантажо-|потуж-| пасажиро-| кіль-|вантажо-|потуж-| пасажиро-| |
| | |кість,| підйом-|ність,|місткість,|кість,| підйом-|ність,|місткість,| |
| | | од. | ність, | кВт | місць | од. | ність, | кВт | місць | |
| | | | тонн | | | | тонн | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|САМОХІДНІ - всього |101 | | | | | | | | | |
|сума рядків 102 - | | | | | | | | | | |
|104, 107, 111, 112) | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|- пасажирські |102 | | * | | | | * | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|- вантажні наливні |103 | | | | * | | | | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|- вантажні |104 | | | | * | | | | * | |
|суховантажні | | | | | | | | | | |
|з них: | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|судна типу |105 | | | | * | | | | * | |
|"море-ріка" | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|судна-штовхачі |106 | | | | * | | | | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|- буксирні (сума |107 | | * | | * | | * | | * | |
|рядків 108 - 110) | | | | | | | | | | |
|з них: | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|буксири |108 | | * | | * | | * | | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|штовхачі |109 | | * | | * | | * | | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|буксири-штовхачі |110 | | * | | * | | * | | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|науково-дослідницькі |111 | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|- допоміжні |112 | | * | | * | | * | | * | |
|(включаючи рейдові та| | | | | | | | | | |
|маневрові) | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|НЕСАМОХІДНІ - всього |113 | | | * | * | | | * | * | |
|(сума рядків 114, | | | | | | | | | | |
|118, 122) | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|- наливні баржі (сума|114 | | | * | * | | | * | * | |
|рядків 115 - 117) | | | | | | | | | | |
|з них: | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|баржі, які |115 | | | * | * | | | * | * | |
|буксирують | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|баржі, які штовхають |116 | | | * | * | | | * | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|баржі, які можна |117 | | | * | * | | | * | * | |
|штовхати та | | | | | | | | | | |
|буксирувати | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|- суховантажні баржі |118 | | | * | * | | | * | * | |
|(сума рядків 118 - | | | | | | | | | | |
|120) | | | | | | | | | | |
|з них: | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|баржі, які |119 | | | * | * | | | * | * | |
|буксирують | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|баржі, які штовхають |120 | | | * | * | | | * | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|баржі, які можна |121 | | | * | * | | | * | * | |
|штовхати та | | | | | | | | | | |
|буксирувати | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|- допоміжні (стоєчні)|122 | | | * | * | | | * | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|ТЕХНІЧНИЙ ФЛОТ (сума |123 | | | | | | | | | |
|рядків 124 - 126) | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|Земснаряди |124 | | * | | * | | * | | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|Дноочисні снаряди |125 | | | * | * | | | * | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|Флот, який обслуговує|126 | | | | * | | | | * | |
|шляхові роботи: | | | | | | | | | | |
|з них | | | | | | | | | | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|самохідний |127 | | * | * | * | | * | * | * | |
|---------------------+----+------+--------+------+----------+------+--------+------+----------+----|
|несамохідний |128 | | * | * | * | | * | * | * | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
1.2 Групування суден за віком (з моменту побудови)
--------------------------------------------------------------------------------
| Види суден | N |Всього| у тому числі: |КС |
| |рядка| (сума|---------------------------------------| |
| | |граф 2| до 3,0|від 3,1|від 5,1|від 8,1| 10 | |
| | | - 6) | років| до 5 | до 8 | до 10|років і| |
| | | |включно| років| років| років|більше | |
| | | | |включно|включно|включно| | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|САМОХІДНІ | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- пасажирські | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 129 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|потужність - кВт | 130 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|пасажиромісткість - | 131 | | | | | | | |
|місць | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- вантажні наливні: | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 132 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|потужність - кВт | 133 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|вантажопідйомність -| 134 | | | | | | | |
|тонн | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- вантажні | | | | | | | | |
|суховантажні: | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 135 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|потужність - кВт | 136 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|вантажопідйомність -| 137 | | | | | | | |
|тонн | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- буксирні: | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 138 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|потужність - кВт | 139 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|науково-дослідницькі| | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 140 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|потужність - кВт | 141 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|вантажопідйомність -| 142 | | | | | | | |
|тонн | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|пасажиромісткість - | 143 | | | | | | | |
|місць | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- допоміжні | | | | | | | | |
|(включаючи рейдові | | | | | | | | |
|та маневрові) | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 144 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|потужність - кВт | 145 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|НЕСАМОХІДНІ | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- наливні баржі: | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 146 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|вантажопідйомність -| 147 | | | | | | | |
|тонн | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- суховантажні | | | | | | | | |
|баржі: | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 148 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|вантажопідйомність -| 149 | | | | | | | |
|тонн | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- допоміжні | | | | | | | | |
|(стоєчні) | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 150 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|вантажопідйомність -| 151 | | | | | | | |
|тонн | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|ТЕХНІЧНИЙ ФЛОТ | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- земснаряди: | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 152 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|потужність - кВт | 153 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- дноочисні снаряди:| | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|кількість - одиниць | 154 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|вантажопідйомність -| 155 | | | | | | | |
|тонн | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|- флот, що | | | | | | | | |
|обслуговує шляхові | | | | | | | | |
|роботи: | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|самохідний - | 156 | | | | | | | |
|кількість, од. | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+-------+-------+-------+-------+-------+----|
|несамохідний - | 157 | | | | | | | |
|кількість, од. | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------
1.3 Групування суден залежно від вантажопідйомності
-----------------------------------------------------------------------------------------
| | N | Всього |у т.ч. нові судна, які |КС |
| Види суден |рядка| |надійшли на протязі | |
| | | |звітного року | |
| | |---------------------------+---------------------------| |
| | |кіль- |вантажо-|потужність,|кіль- |вантажо-|потужність,| |
| | |кість,| підйом-| кВт |кість,| підйом-| кВт | |
| | | од. | ність, | | од. | ність, | | |
| | | | тонн | | | тонн | | |
|--------------------+-----+------+--------+-----------+------+--------+-----------+----|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|--------------------+-----+------+--------+-----------+------+--------+-----------+----|
|САМОХІДНІ - | 158 | | | | | | | |
|суховантажні - | | | | | | | | |
|всього (сума рядків | | | | | | | | |
|159 - 165) | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+--------+-----------+------+--------+-----------+----|
|до 249 тонн | 159 | | | | | | | |
|250 - 399 тонн | 160 | | | | | | | |
|400 - 649 тонн | 161 | | | | | | | |
|650 - 999 тонн | 162 | | | | | | | |
|1000 - 1499 тонн | 163 | | | | | | | |
|1500 - 2999 тонн | 164 | | | | | | | |
|3000 тонн і більше | 165 | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+--------+-----------+------+--------+-----------+----|
|- наливні - всього | 166 | | | | | | | |
|(сума рядків 167 - | | | | | | | | |
|173) | | | | | | | | |
|--------------------+-----+------+--------+-----------+------+--------+-----------+----|
|до 249 тонн | 167 | | | | | | | |