• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження державної статистичної звітності

Державний комітет статистики України  | Наказ, Інструкція, Форма від 15.07.1999 № 252 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Форма
  • Дата: 15.07.1999
  • Номер: 252
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет статистики України
  • Тип: Наказ, Інструкція, Форма
  • Дата: 15.07.1999
  • Номер: 252
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 252 від 15.07.99
м.Київ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету статистики N 245 від 27.06.2002 )
Про затвердження державної статистичної звітності
Відповідно до статті 12 Закону України "Про державну статистику", на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. N 1156 "Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового (рідкого) палива у разі надання житлової субсидії" та з метою удосконалення форми державної статистичної звітності і показників соціальної статистики наказую:
1. Затвердити форму державної статистичної звітності N 1-субсидії (ЖКГ) "Звіт про надання населенню субсидій на відшкодування оплати житлово-комунальних послуг та витрат на придбання скрапленого газу та твердого палива" та Інструкцію щодо її заповнення (додаються).
2. Поширити форму та Інструкцію, затверджені п. 1 цього наказу, на всі відділи субсидій і ввести їх в дію з 1 січня 2000 року.
3. Управлінню соціальної статистики (Калачова І.В.):
3.1. Визначити необхідний тираж, підготувати і передати фінансово-економічному управлінню у вказаний термін оригінали бланків, затверджених цим наказом, для їх тиражування.
3.2. Здійснювати методологічне керівництво збором та розробкою звітності за вказаною формою.
4. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.) забезпечити фінансування виготовлення та контроль за своєчасним тиражуванням і розсилкою бланків форми державної статистичної звітності та Інструкції Держкомстату Автономної Республіки Крим, обласним, Київському та Севастопольському міським управлінням статистики.
5. ГМІЦ Держкомстату України (Сидоренко М.М.) забезпечити внесення змін до програмного забезпечення щодо розробки статистичної звітності, вказаної в пункті 1.
6. Голові Держкомстату Автономної Республіки Крим, начальникам обласних, Київського і Севастопольського міських управлінь статистики забезпечити в установленому порядку збір, розробку і подання Держкомстату України звітів в установлені терміни.
7. Скасувати наказ Мінстату України від 30 грудня 1996 р. N 391.
8. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Комітету Власенко Н.С.
В.о. Голови Комітету В.А.Головко
Державна статистична звітність
--------------------------------------------------------------------------------
| Коди |
|------------------------------------------------------------------------------|
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
|форми|організа-|терито-|галузі| виду |форми| органі-|міністер-|вище- | |КС |
|доку-|ції-скла-|рії за |за |еконо-|влас-|заційно-|ства, ін-|стоящої| | |
|менту|дача іде-|КОАТУУ |ЗКГНГ |мічної|ності|правової|шого цен-|органі-| | |
| за |нтифіка- | | |діяль-| за | форми |трального|зації- | | |
| ДКУД|ційний | | | ності| КФВ |господа-|органу |іденти-| | |
| |код за | | | за | | рювання|державної|фікаці-| | |
| |ЄДРПОУ | | | КВЕД | |за КОПФГ|виконав- |йний | | |
| | | | | | | |чої влади|код за | | |
| | | | | | | |за СПОДУ |ЄДРПОУ | | |
|-----+---------+-------+------+------+-----+--------+---------+-------+---+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |10 |11 |
--------------------------------------------------------------------------------
Кому подається ____________________________ Форма N 1-субсидії (ЖКГ)
___________________________________________ Затверджена
назва, адреса одержувача наказом Держкомстату
України
Підприємство, організація (установа) ______ від 15.07.99 N 252
Автономна республіка, область _____________ Поштова - місячна
Місто _____________________________________ Подають:
Район _____________________________________ 1. Спеціальні служби по
Селище міського типу ______________________ наданню населенню субсидій
Сільський населений пункт _________________ на відшкодування оплати
Адреса підприємства, організації (установи) житлово-комунальних послуг
___________________________________________ при виконавчих комітетах -
органу державної
статистики за місцем
знаходження не пізніше 5
числа після звітного
періоду.
2. Районні і міські
відділи статистики -
Держкомстату Автономної
Республіки Крим, обласним,
Київському та
Севастопольському міським
управлінням статистики 7
числа після звітного
періоду.
3. Держкомстат Автономної
Республіки Крим, обласні,
Київське та
Севастопольське міські
управління статистики -
телетайпом Держкомстату
України 12 числа після
звітного періоду.
Звіт
про надання населенню субсидій на відшкодування оплати житлово-комунальних послуг та витрат на придбання скрапленого газу та твердого палива за січень _________________ м-ць 199_ року (необхідне підкреслити)
--------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | N | Кількість сімей - одиниць | Сума субсидій - тис.гривень |
| |рядка|-------------------------------+-------------------------------|
| | | Міська | Сільська | Міська | Сільська |
| | | місцевість | місцевість | місцевість | місцевість |
| | |---------------+---------------+---------------+---------------|
| | | Всього|в т. ч.| Всього|в т. ч.| Всього|в т. ч.| Всього|в т. ч.|
| | | з | за | з | за | з | за | з | за |
| | |початку|звітний|початку|звітний|початку|звітний|початку|звітний|
| | | року |місяць | року |місяць | року |місяць | року |місяць |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Кількість сімей, | 01 | | | | | х | х | х | х |
|які звернулись за | | | | | | | | | |
|субсидіями (вперше) | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Кількість сімей, | 02 | | | | | х | х | х | х |
|які звернулись за | | | | | | | | | |
|субсидіями | | | | | | | | | |
|(повторно) | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Кількість сімей, | 03 | | | | | | | | |
|яким призначені | | | | | | | | | |
|субсидії та їх сума | | | | | | | | | |
|(вперше) | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|з них: | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|виходячи з 20 % | 04 | | | | | | | | |
|сукупного доходу | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Кількість сімей, | 05 | | | | | | | | |
|яким призначені | | | | | | | | | |
|субсидії та їх сума | | | | | | | | | |
|(повторно) | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|з них: | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|виходячи з 20 % | 06 | | | | | | | | |
|сукупного доходу | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Зміна (+,-) величини| 07 | | | | | | | | |
|призначених | | | | | | | | | |
|субсидій внаслідок | | | | | | | | | |
|перерахунку | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Кількість сімей, | 08 | х | | х | | | | | |
|які отримують | | | | | | | | | |
|субсидії та їх сума | | | | | | | | | |
|- всього | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|з них: | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|виходячи з 20 % | 09 | х | | х | | | | | |
|сукупного доходу | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|із рядка 08 прожива-| | | | | | | | | |
|ють у будинках | | | | | | | | | |
|(квартирах) | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|- місцевих Рад | 10 | х | | х | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|- відомчих, громад- | 11 | х | | х | | | | | |
|ських організацій, | | | | | | | | | |
|об'єднань | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|- житлово-будівель- | 12 | х | | х | | | | | |
|них та житлових | | | | | | | | | |
|кооперативів | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|- приватних та | 13 | х | | х | | | | | |
|приватизованих | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Склад сімей, які | | | | | | | | | |
|отримують субсидії, | | | | | | | | | |
|за кількістю членів | | | | | | | | | |
|(із рядка 08) | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|1 чоловік | 14 | х | | х | | х | х | х | х |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|2 чоловіки | 15 | х | | х | | х | х | х | х |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|3 чоловіки | 16 | х | | х | | х | х | х | х |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|4 чоловіки | 17 | х | | х | | х | х | х | х |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|5 та більше | 18 | х | | х | | х | х | х | х |
|чоловік | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Нараховано коштів | 19 | х | х | х | х | | | | |
|організаціям, що | | | | | | | | | |
|надають послуги | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Перераховано коштів | 20 | х | х | х | х | | | | |
|організаціям, що | | | | | | | | | |
|надають послуги | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Довідка: | | | | | | | | | |
|--------------------+-----+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------+-------|
|Заборгованість | 21 | х | х | х | х | х | | х | |
|відділів субсидій | | | | | | | | | |
|перед організаціями | | | | | | | | | |
|- надавачами | | | | | | | | | |
|послуг | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------
"___" _______________ 199_ р.
________________________________ Керівник ___________________
прізвище та N телефону виконавця
Затверджено
наказом Держкомстату України
від 15 липня 1999 р. N 252
Інструкція по складанню державної статистичної звітності за формою N 1-субсидії (ЖКГ) "Звіт про надання населенню субсидій на відшкодування оплати житлово-комунальних послуг та витрат на придбання скрапленого газу та твердого палива"
Державну статистичну звітність про надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг та відшкодування витрат на придбання скрапленого газу та твердого палива складають створені відповідними органами виконавчої влади спеціальні служби по наданню населенню субсидій.
Статистична звітність подається службами субсидій при органах виконавчої влади щомісячно 5 числа після звітного періоду органу державної статистики за місцем знаходження. Дані заповнюються на двох бланках первинного звіту окремо: 1) по житлово-комунальних послугах; 2) скрапленому газу та твердому паливу. Якщо сім'ям призначається субсидія на скраплений газ, тверде паливо разом з житлово-комунальними послугами, в такому випадку:
1) кількість сімей та суми їх нарахувань по житлово-комунальних послугах показуються у бланку 1;
2) кількість сімей та суми їх нарахувань по скрапленому газу та твердому паливу показуються у бланку 2.
Дані проставляються в тих одиницях виміру, які вказані у формі.
Звітні дані по графах "Всього" показуються наростаючим підсумком з початку року. З графи "Всього" виділяються дані за звітний місяць.
По рядку 01 показується кількість сімей, які звернулися з заявою на отримання субсидії і ще ніколи її не отримували.
По рядку 02 показується кількість сімей, які повторно (після закінчення терміну отримання субсидії) звернулися з заявою на отримання субсидії.
По рядку 03 по графах 2, 4 показується кількість сімей, яким вперше призначені субсидії в звітному місяці, по графах 6, 8 слід показувати суму величин місячних субсидій, призначених цим сім'ям; по графах 1, 3 - кількість сімей, наростаючим підсумком з початку року, яким вперше призначені субсидії, та графах 5, 7 - суми призначених місячних субсидій наростаючим підсумком з початку року.
Із рядка 03 по рядку 04 показуються сім'ї, яким призначено субсидії вперше, виходячи з 20 % сукупного доходу та їх суми.
По рядку 05 показується кількість сімей, яким призначені субсидії повторно та суми призначених субсидій.
Із рядка 05 по рядку 06 показуються сім'ї, яким призначено субсидії повторно, виходячи з 20 % сукупного доходу та їх суми.
По рядку 07 по графах 2, 4 показується кількість сімей, яким зроблені перерахунки у звітному місяці, по графах 6, 8 - величина, на яку збільшилась (+) або зменшилась (-) субсидія, враховуючи тільки різницю між попередньою та знов призначеною сумою щомісячної субсидії, по графах 1, 3 - кількість сімей наростаючим підсумком з початку року, та графах 5, 7 - суми, які виникли внаслідок зміни величини субсидії наростаючим підсумком з початку року.
Сума субсидії може бути змінена в зв'язку:
1) зі зміною доходу сім'ї;
2) зі зміною кількості членів сім'ї;
3) зі зміною тарифів і т. інш.
По рядку 08 по графах 2, 4 показується кількість сімей, які отримують субсидії у звітному місяці, по графах 6, 8 - суми місячних субсидій цих сімей по житлово-комунальних послугах. У звіті по твердому паливу обліковуються сім'ї, які отримали паливо на складі, та суму за фактично отримане паливо у звітному місяці. Якщо сім'я вибирає паливо за декілька разів, її потрібно обліковувати в тому місяці, в якому вона його отримала, і як сім'ю і кошти. По графах 5, 7 показуються суми фактично отриманих субсидій наростаючим підсумком з початку року.
Із рядка 08 по рядку 09 показуються сім'ї, які отримують субсидії, виходячи з 20 % сукупного доходу та їх суми.
Також із рядка 08 по рядках 10 - 13 показується розподіл сімей, які отримують субсидії за формою власності житла, по рядках 14-18 показується розподіл сімей, які отримують субсидії за кількістю членів.
По рядку 19 по графах 6, 8 показуються повні суми нарахувань в житлово-експлуатаційні організації в звітному місяці, по графах 5, 7 показуються суми цих нарахувань наростаючим підсумком з початку року.
По рядку 20 по графах 6, 8 показуються суми, які перераховані в звітному місяці організаціям - надавачам послуг (включаючи взаємозаліки), по графах 5, 7 ці суми показуються наростаючим підсумком.
По рядку 21 "Довідка" по графах 6, 8 показується заборгованість відділів субсидій перед організаціями - надавачами послуг на кінець звітного місяця з урахуванням боргу на початок поточного року.
За правильність складання звіту та своєчасність його подання несуть відповідальність керівники служб по наданню населенню субсидій.
Управління соціальної Управління житлових субсидій статистики Міністерства праці та Держкомстату України соціальної політики України