МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
07.05.2004 N 234
Про розподіл інсулінів імпортного виробництва, закуплених у централізованому порядку у 2004 році
З метою раціонального і цільового використання інсулінів імпортного виробництва, які придбані централізовано на умовах тендера за кошти Державного бюджету 2004 року
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити розподіл інсулінів імпортного виробництва для закладів і установ охорони здоров'я згідно з додатком N 1.
2. Директору державного підприємства "Укрвакцина" Кузнецову О.В., відповідальній особі закладу - одержувача бюджетних коштів на централізовану закупівлю:
2.1. Забезпечити закупівлю інсулінів імпортного виробництва, відповідно до умов проведеного тендера (лист від 05.04.04 N 19.01/387) за кошти державного бюджету на 2004 рік, згідно з договором-дорученням від 09.03.04 N 2 з Міністерством охорони здоров'я України по КПКВ "2301450".
2.2. Забезпечити поставку інсулінів імпортного виробництва по регіонах згідно з додатком N 1.
2.3. Подавати до управління бухгалтерського обліку та звітності Департаменту економіки і фінансів МОЗ України фінансові звіти за наступними формами: N 2кд "Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" до звіту, N 7кд "Звіт про заборгованість бюджетних установ", N 8кд "Звіт про фінансові зобов'язання бюджетних установ" та пояснювальну записку.
Термін: щоквартально
до 15 числа наступного за звітним місяця.
3. Міністру охорони здоров'я АР Крим, начальникам управлінь охорони здоров'я обласних, Севастопольської міської, Головного управління Київської міської держадміністрацій:
3.1. Подавати до управління бухгалтерського обліку та звітності Департаменту економіки і фінансів звіти про отримання та використання інсулінів імпортного виробництва за формою, наведеною в додатку N 2 до цього наказу.
Термін: щомісячно
до 10 числа наступного за звітним місяця.
3.2. Забезпечити подання до державного підприємства "Укрвакцина" актів списання інсулінів імпортного виробництва відповідно до наказу МОЗ від 26.03.03 N 136.
Термін: щомісячно
до 10 числа наступного за звітним місяця.
3.3. Забезпечити персональну відповідальність за розподілом інсулінів імпортного виробництва, закуплених централізовано по закладах та контроль за їх збереженням та раціональним використанням.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра В.В.Загороднього.
Міністр А.В.ПідаєвДодаток N 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
07.05.2004 N 234
РОЗПОДІЛ
препаратів інсулінів імпортного виробництва (для дорослого населення) на 2004 рік по регіонах України
----------------------------------------------------------------------------------
| Області |Актрапід |Кількість| Актрапід |Протафан | Кіль- | Протафан |
| | 3,0 |упаковок | 3,0 | 3,0 | кість | 3,0 |
| |кількість | |1 картрідж |кількість |упаковок|1 катрідж |
| |картриджів| |- 34,0 грн.|картриджів| |- 34 грн. |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|АР Крим | 2185 | 437 | 74290 | 3965 | 793 | 134810 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Вінницька | 2085 | 417 | 70890 | 2070 | 414 | 70380 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Волинська | 1110 | 222 | 37740 | 1590 | 318 | 54060 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Дніпропетровська| 2975 | 595 | 101150 | 1945 | 389 | 66130 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Донецька | 4955 | 991 | 168470 | 5145 | 1029 | 174930 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Житомирська | 515 | 103 | 17510 | 445 | 89 | 15130 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Закарпатська | 300 | 60 | 10200 | 140 | 28 | 4760 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Запорізька | 1500 | 300 | 51000 | 1450 | 290 | 49300 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Ів.-Франківська | 135 | 27 | 4590 | 280 | 56 | 9520 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Київська | 1605 | 321 | 54570 | 2360 | 472 | 80240 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Кіровоградська | 420 | 84 | 14280 | 635 | 127 | 21590 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Луганська | 2890 | 578 | 98260 | 1905 | 381 | 64770 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Львівська | 430 | 86 | 14620 | 850 | 170 | 28900 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Миколаївська | 400 | 80 | 13600 | 540 | 108 | 18360 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Одеська | 2480 | 496 | 84320 | 3610 | 722 | 122740 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Полтавська | 380 | 76 | 12920 | 440 | 88 | 14960 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Рівненська | 290 | 58 | 9860 | 570 | 114 | 19380 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Сумська | 715 | 143 | 24310 | 645 | 129 | 21930 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Тернопільська | 95 | 19 | 3230 | 60 | 12 | 2040 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Харківська | 3300 | 660 | 112200 | 3840 | 768 | 130560 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Херсонська | 95 | 19 | 3230 | 460 | 92 | 15640 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Хмельницька | 415 | 83 | 14110 | 845 | 169 | 28730 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Черкаська | 1895 | 379 | 64430 | 1225 | 245 | 41650 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Чернівецька | 290 | 58 | 9860 | 300 | 60 | 10200 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|Чернігівська | 820 | 164 | 27880 | 955 | 191 | 32470 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|м. Київ | 4865 | 973 | 165410 | 3915 | 783 | 133110 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|м. Севастополь | 395 | 79 | 13430 | 365 | 73 | 12410 |
|----------------+----------+---------+-----------+----------+--------+----------|
|ВСЬОГО | 37540 | 7508 |1 276 360,0| 40550 | 8110 | 1378700 |
----------------------------------------------------------------------------------
Директор Департаменту організаціїмедичної допомоги населенню М.П.ЖдановаВ.о. директора Департаментуекономіки і фінансів М.Г.ВовкДодаток 2
ІНФОРМАЦІЯ
про використання матеріальних цінностей, отриманих шляхом централізованого постачання за рахунок коштів Державного бюджету України в 2004 році
за станом на _____________ 200__ року
КПК _______________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------
| Назва товару |Один. виміру| Враховано в | Отримано | Фактично | Залишок |
| |(шт., табл.,| розподілі | | використано | невикористаних|
| |капс., | | | | препаратів |
| |флакони, |---------------+--------------------+---------------+---------------|
| |амп., інше) |кіль-|ціна|сума|дата|кіль-|ціна|сума|кіль-|ціна|сума|кіль-|ціна|сума|
| | |кість| | | |кість| | |кість| | |кість| | |
|--------------+------------+-----+----+----+----+-----+----+----+-----+----+----+-----+----+----|
|--------------+------------+-----+----+----+----+-----+----+----+-----+----+----+-----+----+----|
|--------------+------------+-----+----+----+----+-----+----+----+-----+----+----+-----+----+----|
|--------------+------------+-----+----+----+----+-----+----+----+-----+----+----+-----+----+----|
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник управління охорони здоров'я
_____________________ обл(міськ) держадміністрації
(Керівник __________________)
Головний бухгалтер _____________