• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Статуту ДЕРЖАВНОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ в новій редакції

Міністерство молоді та спорту України | Наказ від 16.01.2018 № 233
Реквізити
  • Видавник: Міністерство молоді та спорту України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 16.01.2018
  • Номер: 233
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство молоді та спорту України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 16.01.2018
  • Номер: 233
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.01.2018 № 233
Про затвердження Статуту ДЕРЖАВНОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ в новій редакції
Відповідно до Закону України "Про управління об'єктами державної власності", розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 902 "Про віднесення підприємств, установ та організацій до сфери управління Міністерства молоді та спорту", пункту 8 Положення про Міністерство молоді та спорту України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 р. № 220, та з метою створення ефективної системи і належних умов підготовки спортсменів національних збірних команд з олімпійських видів спорту
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Статут ДЕРЖАВНОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ в новій редакції, що додається.
2. ДЕРЖАВНОМУ НАУКОВО-ДОСЛІДНОМУ ІНСТИТУТУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ забезпечити державну реєстрацію нової редакції Статуту в установленому законодавством порядку та у п'ятиденний термін після завершення реєстраційних дій поінформувати юридичне управління про їх проведення.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
МіністрІ. О. Жданов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ. Міністерства
молоді та спорту України
16.01.2018 № 233
СТАТУТ
ДЕРЖАВНОГО НАУКОВО-ДОСЛІДНОГО ІНСТИТУТУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
(нова редакція)
КОД ЄДРПОУ 23376920
І. Загальні положення
1. ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ (далі - Інститут) є державною науковою установою сфери фізичної культури і спорту, що працює на засадах неприбутковості і утримується за рахунок Державного бюджету України.
2. У своїй діяльності Інститут керується Конституцією України, законами України "Про фізичну культуру і спорт", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про освіту", "Про вищу освіту", "Про наукову і науково-технічну експертизу", "Про охорону прав на винаходи і корисні моделі", "Про авторське право і суміжні права" та іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України та Міністерства молоді та спорту України (далі - Мінмолодьспорт), а також цим Статутом.
3. Інститут є юридичною особою, має печатку із зображенням державної символіки та найменування установи, штампи, бланки, самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, веде діловодство та бухгалтерський облік, складає та подає звіти до організацій державного управління у встановленому порядку.
4. Засновником Інституту й органом управління є Мінмолодьспорт.
5. Інститут виконує науково-дослідну роботу відповідно до тематичних планів, які затверджує Мінмолодьспорт.
6. Інститут здійснює свою діяльність у співпраці та взаємозв'язку з вищими навчальними закладами, залучає до спільних розробок наукові установи академій наук, міністерств, відомств.
II. Найменування та місце розташування
1. Інститут має повну назву:
- українською мовою: ДЕРЖАВНИМ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ;
- англійською мовою: STATE SCIENTIFIC RESEARCH INSTITUTE OF PHYSICAL CULTURE AND SPORTS.
2. Скорочена назва Інституту:
- українською мовою: ДНДІФКС;
- англійською мовою: SSRIPCS.
3. Місце розташування Інституту:
Україна, 03131, м. Київ, Столичне шосе, 19.
III. Мета та напрями наукової і науково-організаційної діяльності Інституту
1. Головною метою діяльності Інституту є організація та проведення наукових досліджень у сфері фізичної культури і спорту.
2. Предметом діяльності Інституту є фундаментальні та прикладні дослідження у сфері фізичної культури і спорту.
3. За результатами наукової діяльності Інститут готує і надає Мінмолодьспорту аналітичні матеріали, проектні рішення, а також звіти про наукову і науково-дослідну роботу сфери фізичної культури і спорту.
4. Основними напрямами діяльності Інституту є:
- аналіз сучасних тенденцій, узагальнення результатів наукових досліджень, поширення наукової інформації у сфері фізичної культури і спорту;
- виконання найбільш актуальних фундаментальних та прикладних досліджень у сфері фізичної культури і спорту;
- організація, координація та проведення роботи з науково-методичного забезпечення підготовки спортсменів національних збірних команд з видів спорту, визнаних в Україні, до міжнародних спортивних змагань;
- впровадження результатів наукових досліджень у практику підготовки спортсменів у тому числі вищої кваліфікації, а також при плануванні занять фізкультурно-спортивної спрямованості різних верств населення;
- здійснення педагогічного та медико-біологічного контролю стану спортсменів та надання рекомендацій тренерам та іншим фахівцям сфери фізичної культури і спорту;
- організація планування, обліку, контролю, звітності, експертизи, рецензування науково-дослідних робіт, результати яких передбачені для впровадження у сферу фізичної культури і спорту, що виконують підприємства, установи та організації сфери управління Мінмолодьспорту та з якими Мінмолодьспортом укладені двосторонні угоди;
- підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації наукових та науково-педагогічних кадрів сфери фізичної культури і спорту;
- підготовка та видання наукової, навчально-методичної, науково-популярної літератури сфери фізичної культури і спорту;
- розвиток перспективних напрямів наукового міжнародного співробітництва та співробітництва з іншими галузями;
- здійснення науково-консультативної діяльності та надання послуг зацікавленим установам, організаціям та закладам на договірній основі.
5. Відповідно до мети і предмета діяльності Інститут здійснює в межах своєї компетенції науково-організаційну діяльність сфери фізичної культури і спорту, а саме:
- координацію і співробітництво з іншими організаціями, установами як в Україні, так і за кордоном для вирішення комплексних проблем розвитку спорту вищих досягнень та резервного спорту;
- веде спільні наукові дослідження і розробки з іншими установами як в Україні, так і за її межами з виконанням тем (робіт) на підставі договорів про наукове співробітництво;
- надає науково-практичну, консультаційну та іншу допомогу інститутам, установам й організаціям, іншим юридичним та фізичним особам і регіонам з питань спорту вищих досягнень, резервного спорту, веде авторський нагляд за використанням наукових розробок Інституту;
- організовує проведення наукових конференцій, нарад, семінарів з проблем і напрямів досліджень Інституту;
- здійснює взаємний обмін науковцями та фахівцями з науковими та іншими організаціями й установами України та зарубіжних країн, відряджає працівників Інституту за кордон та приймає у себе іноземних фахівців;
- залучає аспірантів, докторантів та професорсько-викладацький склад навчальних закладів до участі в наукових дослідженнях із використанням отриманих результатів у навчальному і тренувальному процесі;
- організовує і проводить наукові, науково-технічні та навчальні семінари, наради, конференції, симпозіуми, у тому числі й міжнародні, за напрямами своєї діяльності;
- видає наукові праці, здійснює підготовку наукових кадрів через аспірантуру і докторантуру;
- здійснює інформаційну, рекламну та видавничу діяльність, засновує наукові видання;
- здійснює свою діяльність щодо оформлення, реалізації та захисту прав на інтелектуальну власність за результатами науково-дослідних робіт, що виконуються Інститутом;
- використовує у своїй діяльності прийняті у світовій практиці форми і засоби наукової співпраці, обмінів, навчання, зокрема за міжнародними проектами і програмами, грантами, угодами, контрактами з вітчизняними, зарубіжними та міжнародними організаціями, установами, фондами, фірмами чи окремими громадянами;
- залучає кошти вітчизняних, зарубіжних та міжнародних фондів для розвитку пріоритетних напрямів досліджень і розробок, підготовки і вдосконалення кадрів, забезпечення сучасним обладнанням тощо;
- забезпечує дотримання чинного законодавства і нормативних актів, що регламентують наукову та фінансово-господарську діяльність Інституту і його підрозділів;
- здійснює інші науково-організаційні заходи, які потрібні для досягнення мети, передбаченої цим Статутом.
6. Основні напрями наукової діяльності Інституту можуть змінюватися та уточнюватися відповідно до чинного законодавства, наказів Мінмолодьспорту, Міністерства освіти і науки та рекомендацій Національної академії наук України.
7. Об'єкти права інтелектуальної власності, отримані в результаті виконання науково-дослідних робіт, оформлюються відповідно до чинного законодавства, відображаються у балансі Інституту та перебувають в оперативному управлінні Інституту для подальшої організації трансферу технологій.
8. Науково-методичне забезпечення, що здійснюється Інститутом, є формою впровадження наукової продукції, отриманої в результаті виконання науково-дослідних робіт та здійснюється на умовах укладання окремих договорів.
IV. Структура Інституту
1. Основними структурними одиницями Інституту є наукові підрозділи (наукові відділи та лабораторії). Для вирішення окремих завдань можуть утворюватись тимчасові наукові (творчі) колективи у межах фінансування Інституту.
2. Керівники структурних підрозділів Інституту обираються на посади на конкурсних засадах на строк не більше п'яти років з правом переобирання ще на один строк.
Керівник структурного підрозділу Інституту в межах своїх повноважень несе відповідальність за діяльність структурного підрозділу.
3. Штатний розпис Інституту затверджує Мінмолодьспорт.
4. Інститут має право в окремих випадках змінювати свою структуру і штатний розпис за узгодженням з Мінмолодьспортом.
V. Майно Інституту
1. Майно Інституту є державною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Інститут володіє, користується та розпоряджається належним йому майном на свій розсуд, здійснюючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству України та цьому Статуту.
2. Майно Інституту складають матеріальні та нематеріальні активи та інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Інституту. Використання закріпленого майна Інститут здійснює самостійно згідно з чинним законодавством України.
3. Джерелами формування майна Інституту є:
- майно, передане йому Мінмолодьспортом;
- доходи від реалізації наукової продукції, робіт, послуг;
- благодійні внески юридичних та фізичних осіб;
- інші джерела, які не заборонені законодавством.
4. Інститут здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами в установленому чинним законодавством України порядку.
5. Інститут не має права передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи фізичним особам, крім випадків, передбачених чинним законодавством України, за обов'язковим письмовим погодженням з Мінмолодьспортом.
6. Інститут має право отримувати кредити та позики (у тому числі безоплатні), поворотну фінансову допомогу в установленому законодавством порядку за обов'язковим попереднім письмовим погодженням з Мінмолодьспортом.
7. Відчуження, передання майнових об'єктів, що належать до основних фондів, здійснюється за обов'язковою попередньою письмовою згодою з Мінмолодьспортом.
8. Контроль і ревізія фінансової діяльності Інституту здійснюється Мінмолодьспортом та іншими уповноваженими державними органами.
9. Збитки, завдані Інституту внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визначено судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
VI. Права та обов'язки Інституту
1. Права Інституту
1.1. Інститут користується правами, передбаченими Законом України "Про наукову і науково-технічну діяльність", іншими нормативно-правовими актами України, що регулюють діяльність наукових організацій, а також актами Мінмолодьспорту та цим Статутом.
1.2. Інститут самостійно планує і здійснює свою наукову та господарську діяльність, визначає стратегію та напрями свого розвитку відповідно до пріоритетів спорту вищих досягнень, рекомендацій Національної академії наук України, замовлень Мінмолодьспорту та на підставі договорів, що укладаються зі споживачами наукової продукції (робіт, послуг), також як з державними органами і відомствами, так і з іншими організаціями і суб'єктами господарювання, громадськими організаціями та замовниками з-за кордону.
1.3. Інститут має право визначати свою організаційну структуру і штатний розпис, встановлювати форми, системи і розмір оплати праці співробітників відповідно до чинного законодавства.
1.4. Інститут може створювати структурні підрозділи, а саме: наукові лабораторії, відділи, сектори, групи, тимчасові творчі колективи, освітні установи, а також науково-допоміжні і господарські структурні підрозділи, які потрібні для наукової та господарської діяльності Інституту.
1.5. Інститут має право залучати до роботи в тимчасових творчих колективах на договірних засадах як власних співробітників, так і сторонніх фахівців і спеціалістів, які мають потрібну кваліфікацію, в порядку, встановленому чинним законодавством України.
1.6. Інститут має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, брати обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді, господарському і третейському судах.
1.7. Відносини Інституту з іншими інститутами, організаціями, фізичними особами в усіх галузях господарської діяльності здійснюють згідно з договорами.
Інститут вільний у виборі предмета договору, визначенні зобов'язань, інших умов господарських взаємовідносин, що не суперечать чинному законодавству.
1.8. Інститут здійснює видавничу, господарську діяльність, яка не суперечить цьому Статуту, не заборонена чинним законодавством України і сприяє вирішенню завдань Інституту.
1.9. Інститут має право укладати Колективний договір з профспілковим комітетом.
1.10. Інститут може мати аспірантуру, докторантуру та в установленому порядку спеціалізовані вчені ради з присудження вчених ступенів кандидата і доктора наук.
1.11. Інститут має право чинити інші дії, що не суперечать чинному законодавству України.
1.12. Інститут вважають створеним з дня його державної реєстрації, проведення якої здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
2. Обов'язки Інституту:
2.1. Інститут, здійснюючи свою діяльність, дотримується вимог чинного законодавства України.
2.2. Інститут зобов'язаний брати та виконувати доведені до нього в установленому чинним законодавством України порядку державні замовлення і державні завдання, а також враховувати їх під час формування науково-дослідницької програми, визначення перспектив свого розвитку,
2.3. Інститут зобов'язаний забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з чинним законодавством України.
2.4. Інститут створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує дотримання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, вимог безпеки, соціального страхування.
2.5. Інститут вживає заходів для раціонального використання фонду споживання (оплати праці) як такого, що повністю відповідає економічним інтересам як працівників, так й Інституту,
2.6. Інститут здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, складає статистичну інформацію, а також надає відповідно до вимог чинного законодавства України фінансову звітність та статистичну інформацію щодо своєї господарської діяльності, інші дані, визначені чинним законодавством України.
Інститут складає фінансову звітність за формами, передбаченими чинним законодавством України, проводить інвентаризацію належного йому майна для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та звітності.
2.7. Інститут щоквартально звітує Мінмолодьспорту про поточну роботу.
2.8. Фінансово-господарську діяльність Інститут здійснює відповідно до кошторису, який затверджує Мінмолодьспорт.
2.9. Інститут може здійснювати:
- реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів, своєчасне освоєння нових технологій та якнайшвидше введення в дію придбаного обладнання;
- придбання необхідних матеріальних ресурсів у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб.
VII. Керівництво Інститутом і самоврядування трудового колективу
1. Загальне керівництво Інститутом здійснює директор, якого обирають на конкурсних засадах та у порядку, встановленому Законом України "Про наукову та науково-технічну діяльність", шляхом таємного голосування на зборах колективу наукових працівників Інституту на строк до п'яти років, з правом бути переобраним, але не більше ніж на два строки.
Кандидат на посаду директора Інституту має вільно володіти державною мовою, мати науковий ступінь доктора наук або доктора філософії, стаж роботи на посадах наукових працівників та (або) науково-педагогічних працівників не менш 10 років.
Вибори вважаються такими, що відбулися, якщо на зборах колективу наукових працівників були присутні не менш як дві третини фактичної чисельності штатних наукових працівників Інституту.
Контракт з обраним директором Інституту укладається державним секретарем Мінмолодьспорту.
Директор Інституту може бути звільнений з посади державним секретарем Мінмолодьспорту:
- з підстав, визначених законодавством про працю, контрактом, а також за порушення Статуту Інституту та умов контракту;
- у зв'язку із прийняттям рішення про його відкликання зборами колективу наукових працівників Інституту.
Підстави для відкликання директора Інституту визначаються законодавством про працю.
Директор Інституту:
- під час реалізації своїх прав і виконання обов'язків діє в інтересах Інституту;
- виконує умови укладеного з Мінмолодьспортом контракту;
- розробляє концепцію діяльності Інституту;
- визначає в установленому законодавством порядку структуру Інституту та організовує роботу структурних підрозділів;
- керує розробкою поточних і перспективних планів роботи Інституту;
- діє без довіреності від імені Інституту, представляє його інтереси в органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та фізичними особами, суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності;
- розробляє структуру, штатний розпис і кошторис Інституту та подає їх на затвердження Мінмолодьспорту;
- розпоряджається коштами та майном Інституту відповідно до законодавства та цього Статуту;
- підтверджує першим підписом всі документи грошового, матеріально-майнового, розрахункового і кредитного характеру;
- забезпечує ефективне використання та збереження майна, яке обліковується на балансі Інституту;
- щоквартально подає Мінмолодьспорту звіт про результати виконання показників, передбачених контрактом;
- забезпечує виконання доручень Мінмолодьспорту;
- укладає колективний договір з органом, уповноваженим від трудового колективу на укладення такого договору;
- застосовує заохочувальні заходи та дисциплінарні стягнення до працівників Інституту;
- контролює складання і реалізацію планів спеціалізації та підвищення кваліфікації працівників Інституту, проведення з ними занять з питань службової та професійної підготовки;
- укладає договори (угоди, контракти), видає довіреності;
- укладає правочини, в тому числі, але не обмежуючись - договори, контракти, угоди в установленому законодавством порядку, отримує кредити, позики, позички та поворотну фінансову допомогу в установленому законодавством порядку за обов'язковим попереднім письмовим погодженням з Мінмолодьспортом;
- у межах компетенції видає накази та інші акти, обов'язкові для виконання всіма структурними підрозділами та працівниками Інституту;
- призначає та звільняє заступників директора, головного бухгалтера, юрисконсульта за погодженням з Мінмолодьспортом, призначає, переводить на іншу посаду та звільняє інших працівників Інституту;
- призначає частину складу Вченої ради Інституту;
- затверджує Положення про Вчену раду, положення про структурні підрозділи, кваліфікаційні вимоги до посадових осіб, наукові плани та звіти Інституту;
- відповідно до концепції наукової діяльності та норм навантаження на наукового працівника встановлює надбавки й доплати до посадових окладів згідно із законодавством України;
- залучає до виконання окремих наукових тем та інших робіт необхідних спеціалістів;
- організовує в установленому порядку інвентаризацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей тощо;
- організовує економне використання паливно-енергетичних ресурсів;
- забезпечує виконання норм охорони праці, протипожежної та техногенної безпеки;
забезпечує ефективне використання трудових, матеріальних і фінансових ресурсів при здійсненні діяльності Інституту;
- затверджує документи, що регламентують внутрішній розпорядок і фінансово-господарську діяльність Інституту;
- подає в установленому порядку Мінмолодьспорту фінансову звітність Інституту;
- щороку звітує перед колективом наукових працівників про свою діяльність;
- визначає час і порядок використання своєї відпустки (дати початку і завершення, поділ на частини тощо) за погодженням з Мінмолодьспортом;
- вирішує інші питання, віднесені до його компетенції законодавством, Мінмолодьспортом, цим Статутом та укладеним із ним контрактом.
Директор Інституту відповідає за:
- виконання покладених на Інститут завдань;
- стан і результати фінансово-господарської діяльності;
- виконання показників ефективної діяльності Інституту;
- ефективне використання державного майна Інституту;
- ефективне і раціональне використання бюджетних коштів;
- якісне та своєчасне надання Інституту послуг відповідно до мети та предмета діяльності Інституту;
- належне виконання колективного договору.
Мінмолодьспорт має право вимагати від директора Інституту достроковий звіт про його дії, якщо останній допустив невиконання чи неналежне виконання своїх обов'язків щодо управління Інститутом і розпорядження його майном або невиконання наказів і доручень.
2. Для розгляду та вирішення найважливіших питань наукової та науково-організаційної діяльності Інституту створюється Вчена рада. Вчена рада є колегіальним органом управління науковою діяльністю Інституту, який виконує консультативно-дорадчі функції.
Кількісний склад Вченої ради визначається Положенням про Вчену раду, що затверджується наказом директора Інституту. Не менше як три чверті складу Вченої ради обираються таємним голосуванням зборів наукових працівників Інституту, решта членів призначається наказом директора Інституту.
До виключної компетенції Вченої ради Інституту належать питання щодо:
- визначення стратегії розвитку Інституту та перспективних напрямів наукової і науково-технічної діяльності;
- проведення наукової і науково-технічної оцінки тематики та результатів науково-дослідних робіт;
- затвердження поточних (щорічних) планів наукових досліджень і науково-технічних розробок;
- удосконалення та розвитку структури Інституту;
- затвердження тем дисертацій здобувачів вищої освіти на третьому (освітньо-науковому) та науковому рівні вищої освіти і призначення наукових керівників (консультантів);
- затвердження результатів атестації наукових працівників, аспірантів, докторантів, здобувачів та результатів конкурсу на вакантні посади наукових працівників;
- висування видатних наукових праць для присудження премій, медалей та інших видів відзнак, у тому числі міжнародних;
- присвоєння працівникам Інституту вчених звань професора та старшого дослідника і подання відповідних рішень на затвердження до атестаційної колегії центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері наукової і науково-технічної діяльності, порушення клопотання про присвоєння почесних звань;
- затвердження річних звітів про діяльність Інституту;
- погодження переліку посад Інституту, на яких може застосовуватися гнучкий режим робочого часу та дистанційний режим праці.
Рішення Вченої ради затверджуються наказом директора Інституту.
3. Трудовий колектив Інституту - це усі працівники, які беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Інститутом.
Загальні збори трудового колективу (конференція) проводять не рідше ніж один раз на рік, їх ухвали приймають простою більшістю присутніх шляхом відкритого голосування.
4. Повноваження трудового колективу щодо його участі в управлінні Інститутом установлюються цим Статутом відповідно до вимог законодавства та реалізуються загальними зборами через їх виборчі органи. Для представлення інтересів трудового колективу на загальних зборах трудовий колектив може обирати органи колективного самоврядування, до складу яких не може входити директор Інституту.
5. Рішення із соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Інституту, розробляються і приймаються його органами управління за участю трудового колективу та уповноважених ним органів і відображаються у колективному договорі. Колективним договором також регулюються питання охорони праці.
Трудовий колектив Інституту:
- розглядає проект колективного договору з урахуванням Генеральної та Галузевої угод і приймає рішення щодо ухвалення або відхилення цього проекту;
- вирішує інші питання, що стосуються самоврядування трудового колективу, віднесені законодавством до його компетенції.
VIII. Фінансово-господарська діяльність Інституту
1. Джерелами фінансування Інституту можуть бути:
- кошти державного бюджету, що виділені на фундаментальні, прикладні дослідження та розробки для виконання державних і галузевих науково-дослідних програм або на здійснення робіт з науково-методичного забезпечення підготовки збірних команд України;
- кошти, отримані з надання платних послуг, зокрема за проведення: науково-дослідних робіт, наукової та науково-технічної експертизи, інформаційно-аналітичного забезпечення наукової діяльності, впровадження результатів наукових досліджень, видання та поширення наукових, науково-інформаційних видань, підготовку та підвищення кваліфікації наукових кадрів;
- кошти, отримані у порядку благодійної та спонсорської допомоги;
- інші джерела фінансування, що не заборонені чинним законодавством.
2. Доходи Інституту або їх частина не підлягають розподілу серед засновників (учасників), членів організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших, пов'язаних з ними осіб.
3. Доходи та майно Інституту використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Інституту, реалізації мети (цілей) та напрямів діяльності.
4. Інститут може здійснювати міжнародну співпрацю, спрямовану на дослідження найважливіших питань галузевої науки.
5. За невиконання чи неналежне виконання науково-дослідних робіт, умов договорів з юридичними та фізичними особами Інститут несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.
6. Контроль та ревізію фінансово-господарської діяльності Інституту здійснюють органи Державного управління відповідно до законодавства України.
7. Мінмолодьспорт не несе відповідальності за зобов'язаннями Інституту.
IX . Реорганізація та ліквідація Інституту
1. Реорганізацію та ліквідацію Інституту здійснюють за рішенням Мінмолодьспорту чи суду згідно з чинним законодавством. Порядок і терміни реорганізації або ліквідації Інституту встановлюють відповідно до чинного законодавства.
2. У разі припинення діяльності Інституту (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) його активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу бюджету, якщо інше не передбачено законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації. У разі реорганізації Інституту його майно, активи та пасиви передаються правонаступнику.
3. Під час реорганізації та ліквідації Інституту працівникам, яких звільняють, гарантують дотримання їхніх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства.
4. Ліквідація Інституту здійснюється ліквідаційною комісією, яку створює Мінмолодьспорт.
5. Порядок і терміни проведення ліквідації Інституту, а також терміни для висунення претензій кредиторами, що не може бути менший ніж два місяці з дня оголошення про ліквідацію, визначає орган, який ухвалив рішення про ліквідацію.
6. Ліквідаційна комісія чи інший орган, який здійснює ліквідацію Інституту, розміщує у відповідних друкованих органах повідомлення про його ліквідацію та порядок і терміни висунення кредиторами претензій, а явних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі в установлені чинним законодавством України терміни.
Одночасно ліквідаційна комісія вживає необхідних заходів для стягнення дебіторської заборгованості Інституту та виявлення вимог кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Інституту.
7. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Інституту і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його Мінмолодьспорту або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу мають бути перевірені в установленому чинним законодавством України порядку.
8. Збитки кредиторів відшкодовують з майна Інституту, який ліквідують, якщо інше не передбачено чинним законодавством України.
У разі визнання Інституту банкрутом його ліквідацію здійснюють в порядку, встановленому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
9. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначають відповідно до чинного законодавства України.
10. Інститут є таким, що припинив свою діяльність з дня внесення про це запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань.
Внесення змін до Статуту здійснюють у тому ж порядку, що і його затвердження.
Джерело інформаціі: http://dsmsu.gov.ua