• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про особливості надання адміністративних послуг НКЦПФР у період дії воєнного стану

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку | Рішення від 22.02.2024 № 223
Реквізити
  • Видавник: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
  • Тип: Рішення
  • Дата: 22.02.2024
  • Номер: 223
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
  • Тип: Рішення
  • Дата: 22.02.2024
  • Номер: 223
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
РІШЕННЯ
від 22 лютого 2024 року N 223
Про особливості надання адміністративних послуг НКЦПФР у період дії воєнного стану
Відповідно до пунктів 37-23, 37-26, 37-27 частини другої статті 7 та пункту 13 частини першої статті 8 Закону України "Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків", у зв'язку з введенням воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року N 64/2022, з метою мінімізації негативного впливу наслідків військової агресії Російської Федерації проти України та сприяння стабільності ринків капіталу, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку вирішила:
1. Встановити, що у період дії воєнного стану заява та документи для надання адміністративної послуги подаються до НКЦПФР відповідно до нормативно-правових актів НКЦПФР із наданням опису переліку поданих документів.
2. Встановити, що у період дії воєнного стану заява та документи для надання адміністративної послуги подаються до НКЦПФР:
у паперовій формі - на адресу: вул. Князів Острозьких, 8, корпус 30, м. Київ, 01010;
у електронній формі - засобами КІС за покликанням: kis.nssmc.gov.ua.
Заява та документи, подані у паперовій або електронній формі, повинні містити підпис заявника.
Підпис електронних документів, створених заявником в електронній формі або створених заявником як електронна копія паперового документа (сканкопія), здійснюється із застосуванням:
для юридичної особи - електронного підпису уповноваженої особи заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який повинен містити ідентифікаційні дані юридичної особи - заявника, представником якого є уповноважена особа (повне або офіційне скорочення найменування та ідентифікаційний код юридичної особи);
для фізичної особи - електронного підпису заявника, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який повинен містити ідентифікаційні дані фізичної особи.
У випадках подання заяви та документів засобами КІС взаємодія між НКЦПФР і заявником здійснюється засобами КІС відповідно до документу нормативно - технічного характеру, затвердженого НКЦПФР.
Підтвердженням отримання заявником повідомлень, листів, адміністративних актів НКЦПФР засобами КІС є відображення реєстраційних реквізитів (номер та дата) у журналі КІС, що є доступним заявнику та ведеться відповідно до документу нормативно - технічного характеру затвердженого НКЦПФР.
3. У разі якщо заяву та документи подано з порушенням вимог пунктів 1 та 2 цього рішення уповноважена особа НКЦПФР приймає рішення про залишення заяви без руху, про що заявнику протягом трьох робочих днів за підписом такої особи надсилається повідомлення з обґрунтуванням, у спосіб, яким подано заяву та документи.
У повідомленні про залишення заяви без руху зазначаються виявлені недоліки з посиланням на порушені вимоги законодавства, спосіб та строк усунення недоліків, а також способи, порядок та строки оскарження рішення про залишення заяви без руху.
У повідомленні НКЦПФР встановлює строк для усунення заявником виявлених недоліків, який складає три робочі дні.
У разі якщо заявник усунув виявлені недоліки у строк, встановлений НКЦПФР, заява та документи вважаються поданими в день їх первинного подання. При цьому строк розгляду справи продовжується на строк залишення заяви без руху, оплата за надання адміністративної послуги додатково не вноситься.
Повторне залишення без руху заяви, в якій усунуто виявлені недоліки, не допускається.
4. Це рішення набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Керівника апарату Сахнацьку О.
Голова КомісіїРуслан МАГОМЕДОВ
Протокол засідання Комісії
від 22 лютого 2024 р. N 36