ДЕРЖАВНА ФІНАНСОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження форми звітності № 1-кр (місячна) "Звіт про результати діяльності Держфінінспекції та її територіальних органів"
З метою упорядкування показників звітності про результати діяльності Держфінінспекції та її територіальних органів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форму звітності № 1-кр (місячна) "Звіт про результати діяльності Держфінінспекції та її територіальних органів", що додається.
2. Затвердити Інструкцію про порядок заповнення форми звітності № 1-кр (місячна) "Звіт про результати діяльності Держфінінспекції та її територіальних органів", що додається.
3. Департаменту організаційної роботи (Чорнуцький С.П.) забезпечити погодження цього наказу у Державній службі статистики України.
4. Управлінню інформаційних технологій (Осіпов С.К.) забезпечити внесення змін до програмного забезпечення для автоматизованого формування звітних даних.
5. Визнати такими, що втратили чинність, наказ Держфінінспекції України від 26.02.2013 № 58 "Про затвердження форми звітності № 1-кр (місячна) "Звіт про результати діяльності Держфінінспекції та її територіальних органів" та пункт 2 наказу Держфінінспекції України від 20.12.2011 № 97 "Про затвердження та внесення змін до документації щодо звітності про результати діяльності Держфінінспекції та її територіальних органів".
6. Начальникам держфінінспекцій в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі довести цей наказ до відома підпорядкованих їм територіальних та структурних підрозділів.
7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Держфінінспекції України
02.07.2014 № 214
ЗВІТ
про результати діяльності держфінінспекції та її територіальних органів
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Держфінінспекції України
02.07.2014 № 214
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок заповнення форми звітності № 1-кр (місячна) "Звіт про результати діяльності Держфінінспекції та її територіальних органів" ( v0214815-14 )
Загальні положення
1. Форма звітності № 1-кр (місячна) "Звіт про результати діяльності Держфінінспекції та її територіальних органів" (далі - форма № 1-кр) складається органами (підрозділами) Держфінінспекції щомісячно наростаючим підсумком з початку року (далі - звітний період).
Датою складання форми № 1-кр (звітна дата) є перший робочий день місяця, наступного за звітним.
Органами (підрозділами) Держфінінспекції (далі - органи Держфінінспекції) в цій Інструкції вважаються: територіальні органи в районах і містах або міжрайонні, об'єднані в районах та містах, головні інспектори у районах та містах; державні фінансові інспекції в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі; структурні підрозділи Держфінінспекції України, які подають форму № 1-кр щодо показників результатів виконання їх функціональних обов'язків.
Форма № 1-кр підписується керівником органу (підрозділу) Держфінінспекції, яким подається цей звіт (обов'язково зазначається посада та П. І. Б. особи відповідальної за складання звітності, телефон або факс та електронна адреса).
2. Територіальними органами Держфінінспекції в районах і містах або міжрайонних, об'єднаних в районах та містах, головними інспекторами у районах та містах форма № 1-кр подається за підпорядкуванням до Держфінінспекцій в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі, які в свою чергу подають зведену форму № 1-кр до Держфінінспекції України.
Форма № 1-кр Держфінінспекції в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі містить зведені дані звітів усіх структурних підрозділів його апарату та звітів територіальних органів Держфінінспекції в районах і містах або міжрайонних, об'єднаних в районах та містах, головних інспекторів у районах та містах, які йому підпорядковані.
Форма № 1-кр Держфінінспекції та її територіальних органів містить зведені дані звітів усіх Держфінінспекцій в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі та структурних підрозділів Держфінінспекції України.
Терміни подання форми № 1-кр держфінінспекціями в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі та структурними підрозділами Держфінінспекції України визначаються планами контрольно-ревізійної роботи Держфінінспекції України.
3. Більшість показників форми № 1-кр формуються в автоматичному режимі за даними інформаційних карт про результати ревізії, перевірки (далі - інформаційна карта), інформаційних карт про зустрічну звірку, облікових регістрів залишку неусунутих сум порушень фінансової дисципліни, які виявлено до 31.12.2004 (далі - Обліковий регістр), внесеними протягом звітного періоду до Підсистеми ведення реєстру ревізій та перевірок Єдиної інформаційно-аналітичної системи органів Держфінінспекції (далі - Підсистема), з урахуванням списків, які використовуються при заповненні інформаційної карти, затверджених наказом ГоловКРУ від 28.01.2005 № 31 "Про затвердження інформаційної карти про результати ревізії, перевірки" (далі - Списки).
Частина показників форми № 1-кр заповнюється в ручному режимі (про заповнення цих показників окремо зазначається в Інструкції).
4. Загальна частина форми № 1-кр заповнюється в такому порядку:
- реквізит "Респондент" відображає повну назву органу Держфінінспекції, який складає форму № 1-кр;
- реквізит "Місце знаходження" відображає повну поштову адресу органу Держфінінспекції, який складає форму № 1-кр.
5. Результати діяльності органів Держфінінспекції відображаються у формі № 1-кр відповідно до визначених по горизонталі (рядки) та вертикалі (колонки) показників. При цьому, у формі № 1-кр заповнюються всі поля показників (у тому числі тих, що мають нульове значення), які не позначені символом "х".
Вартісні дані показників форми № 1-кр відображаються в тисячах гривень з округленням до сотих.
6. До форми № 1-кр включаються дані про результати діяльності виключно органів Держфінінспекції та лише на підставі відповідного документального підтвердження.
Не допускається включення до форми № 1-кр даних, що є наслідком контрольних заходів, проведених іншими підприємствами, установами та організаціями.
Не допускається віднесення однієї і тієї ж суми фінансового порушення одночасно до різних показників звітності.
У разі скасування повторною ревізією, рішенням суду тощо повністю або частково результатів ревізії за фактами порушень фінансової дисципліни, включених до форми № 1-кр поточного року, такі показники відразу ж після документального підтвердження зазначеного факту виключаються з показників звітності.
7. У цій Інструкції визначається порядок заповнення показників форми № 1-кр в розрізі всіх рядків та колонок 3 і 4. Дані про результати контрольно-ревізійної роботи, включені до колонки 4 "Сума, всього", розшифровуються за належністю до загальнодержавних та комунальних ресурсів, у тому числі за коштами державного та місцевих бюджетів.
До загальнодержавних ресурсів належать:
- кошти державного бюджету;
- кошти державних цільових фондів;
- кошти, що залишаються в розпорядженні суб'єкта господарювання у зв'язку з наданням пільг з оподаткування за платежами до державного бюджету;
- державні цільові кошти, порядок справляння та напрями використання яких визначені Президентом України, Верховною Радою України та органами державної влади;
- інші небюджетні кошти підприємств, установ та організацій загальнодержавної форми власності;
- загальнодержавне майно.
До комунальних ресурсів належать:
- кошти місцевих бюджетів;
- кошти, що залишаються в розпорядженні суб'єкта господарювання у зв'язку з наданням пільг з оподаткування за платежами до місцевих бюджетів;
- державні цільові кошти, порядок справляння та напрями використання яких визначені органами місцевого самоврядування;
- інші небюджетні кошти підприємств, установ та організацій комунальної форми власності;
- комунальне майно.
Розділ I. Загальні відомості про контрольно-ревізійну роботу
1.1. Розділ I форми № 1-кр містить інформацію про загальну кількість проведених Держфінінспекцією та її територіальними органами контрольних заходів, зустрічних звірок та обсягу охоплених контролем фінансових та матеріальних ресурсів.
1.2. У рядку 010 відображається загальна кількість контрольних заходів, проведених органом Держфінінспекції, а саме: ревізій фінансово-господарської діяльності, ревізій виконання місцевих бюджетів, державних фінансових аудитів виконання місцевих бюджетів, державних фінансових аудитів виконання бюджетних програм, державних фінансових аудитів діяльності суб'єктів господарювання державного сектору економіки, перевірок державних закупівель, перевірок у складі робочих груп (комісійних перевірок).
Зазначений показник заповнюється в ручному режимі.
1.2.1. У рядку 011 відображається загальна кількість проведених органом Держфінінспекції ревізій фінансово-господарської діяльності.
Зазначений показник відповідає кількості складених інформаційних карт, у яких в розділі 1 поле "Контрольний захід" заповнено як "ревізія".
1.2.2. У рядку 012 відображається загальна кількість ревізій фінансово-господарської діяльності, проведених органом Держфінінспекції за зверненнями правоохоронних органів.
Зазначений показник відповідає кількості складених інформаційних карт, у яких у розділі 1 поле "Контрольний захід" заповнено як "ревізія", а поле "Підстава на проведення" відповідає одному з кодів групи кодів [40] "За дорученням (зверненням) правоохоронних органів" Списку 2.
1.2.3. У рядку 013 відображається загальна кількість проведених органом Держфінінспекції державних фінансових аудитів виконання місцевих бюджетів.
Зазначений показник заповнюється в ручному режимі.
1.2.4. У рядку 014 відображається загальна кількість проведених органом Держфінінспекції державних фінансових аудитів виконання бюджетних програм, крім участі у проведенні аудиту.
Зазначений показник заповнюється в ручному режимі.
1.2.5. У рядку 015 відображається загальна кількість проведених органом Держфінінспекції державних фінансових аудитів діяльності суб'єктів господарювання державного сектору економіки.
Зазначений показник заповнюється в ручному режимі.
1.2.6. У рядку 016 відображається загальна кількість проведених органом Держфінінспекції перевірок державних закупівель.
Зазначений показник відповідає кількості складених інформаційних карт, у яких в розділі 1 поле "Контрольний захід" заповнено як "перевірка державних закупівель".
При цьому поле "Контрольний захід" заповнюється як "перевірка державних закупівель" тільки у випадку, якщо перевірка державних закупівель здійснюється як самостійний контрольний захід. Якщо перевірка державних закупівель здійснюється під час ревізій, інформація про її результати включається до інформаційної карти про результати відповідної ревізії та не враховується у рядку 016 форми № 1-кр як окремий контрольний захід."
1.2.7. У рядку 017 відображається загальна кількість проведених органом Держфінінспекції оцінок якості внутрішнього аудиту у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади та їх територіальних органів.
Зазначений рядок заповнюється виключно структурним підрозділом Держфінінспекції України в ручному режимі.
1.3. У рядку 020 відображається загальна кількість зустрічних звірок, проведених органом Держфінінспекції з метою документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків об'єкта контролю.
Зазначений показник відповідає кількості складених інформаційних карт про зустрічну звірку.
1.4. У рядку 030 відображається загальна сума перевіреного обсягу фінансових та матеріальних ресурсів за результатами ревізій і перевірок.
Зазначений показник відповідає загальній сумі охоплених ревізіями та перевірками фінансових та матеріальних ресурсів, відображених в інформаційних картах у полях "з них охоплено контролем" у відповідних полях "Надходження бюджетних коштів в періоді, охопленому контролем", "Коштів державних цільових фондів", "Акумулювання коштів, що залишаються в розпорядженні суб'єкта господарювання у зв'язку з наданням пільг з оподаткування", "Акумулювання державних цільових коштів", "Кредити, отримані під гарантію Уряду України", "Загальнодержавне або комунальне майно", а також до поля "Інші небюджетні кошти" інформаційних карт, у яких в розділі 2 поле "Форма власності" має значення "загальнодержавна форма" або "комунальна форма".
Розділ II. Відомості про виявлені фінансові порушення
2.1. Розділ II форми № 1-кр містить інформацію про виявлені фінансові порушення, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів (недоотримання фінансових ресурсів, нецільові витрати державних ресурсів, незаконні витрати та недостачі).
У колонці 3 зазначеного розділу відображається кількість підприємств, установ та організацій (незалежно від того, скільки разів протягом звітного періоду на них проведено ревізії та перевірки), в яких виявлено фінансові порушення, зазначені у відповідних рядках цього розділу.
2.2. У рядку 100 відображається загальна сума виявлених порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів.
Зазначений показник складається із суми порушень, відображених в розділах 3 та 4.1 інформаційних карт, у заповнених полях відповідних колонок "Сума порушення".
Цей показник відповідає сумі рядків форми № 1-кр 110 та 120.
2.3. У рядку 110 відображається загальна сума недоотриманих фінансових ресурсів, що включається до розділу 3 інформаційних карт у заповнених полях колонки "Сума порушення".
2.4. У рядку 120 відображається загальна сума виявлених нецільових, незаконних витрат та недостач, зазначених у розділі 4.1 інформаційних карт у заповнених полях колонки "Сума порушення".
Цей показник відповідає сумі рядків форми № 1-кр 121, 122 та 123.
2.5. У рядку 121 відображається сума виявлених нецільових витрат державних ресурсів, зазначених у розділі 4.1 інформаційних карт у полях рядків "Кошти державного бюджету", "Кошти місцевих бюджетів", "Кошти державних цільових фондів", "Кошти, що залишаються в розпорядженні суб'єкта господарювання у зв'язку з наданням пільг з оподаткування", "Державні цільові кошти" колонки "Сума порушення" в частині сум порушень, що формуються за видами порушень із Списку 9 "Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат" за всіма кодами групи кодів [207] "Нецільове використання бюджетних коштів юридичними особами", а також наступними кодами інших груп кодів:
- [20401] "Здійснення місцевими бюджетами видатків, які віднесено до видатків держбюджету, а право на їх здійснення шляхом передачі бюджетних ресурсів у вигляді закріплених за бюджетами загальнодержавних податків і зборів (обов'язкових платежів) або трансфертів з держбюджету не отримано";
- [20403] "Надання міжбюджетного трансферту - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення програм соціального захисту - на цілі, не передбачені бюджетними призначеннями";
- [20405] "Надання міжбюджетного трансферту - субвенції на компенсацію втрат доходів бюджетів місцевого самоврядування на виконання власних повноважень внаслідок надання пільг, встановлених державою, - на цілі, не передбачені бюджетними призначеннями";
- [20407] "Надання міжбюджетного трансферту - субвенції на виконання власних повноважень територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об'єднань - на цілі, не передбачені бюджетними призначеннями";
- [20409] "Надання міжбюджетного трансферту - субвенції на утримання об'єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об'єктів спільного користування - на цілі, не передбачені бюджетними призначеннями";
- [20411] "Надання міжбюджетного трансферту - субвенції на виконання інвестиційних проектів - на цілі, не передбачені бюджетними призначеннями";
- [20413] "Надання інших трансфертів на цілі, не передбачені бюджетними призначеннями";
- [20501] "Здійснення за рахунок коштів місцевих бюджетів видатків, які
Бюджетним кодексом та Законом про держбюджет віднесено до державного бюджету, без передачі відповідних повноважень";
- [20502] "Здійснення за рахунок коштів державного бюджету видатків, які
Бюджетним кодексом та Законом про держбюджет віднесено до місцевих бюджетів, без передачі відповідних повноважень";
- [20503] "Здійснення за рахунок коштів місцевих бюджетів видатків, які
Бюджетним кодексом та Законом про держбюджет віднесено до місцевих бюджетів іншого рівня, без передачі відповідних повноважень";
- [20612] "Використання коштів державних цільових фондів всупереч їх цільовому призначенню";
- [20615] "Використання податкових пільг всупереч їх цільовому призначенню";
- [20616] "Використання державних цільових коштів всупереч їх цільовому призначенню".
2.6. У рядку 122 відображається сума виявлених незаконних витрат, зазначених у розділі 4.1 інформаційних карт у заповнених полях колонки "Сума порушення" в частині сум порушень, що формуються за видами порушень із Списку 9 за всіма кодами, крім тих, за якими формується рядок 121 форми № 1-кр, та кодів групи кодів [210] "Недостачі".
2.7. У рядку 123 відображається загальна сума виявлених недостач фінансових та матеріальних ресурсів, зазначених у розділі 4.1 інформаційних карт у заповнених полях колонки "Сума порушення" в частині сум порушень, що формуються за видами порушень із Списку 9 за кодами групи кодів [210] "Недостачі".
III. Вжиті заходи за результатами контрольних заходів
3.1. Розділ III форми № 1-кр містить інформацію про вжиті органами Держфінінспекції заходи для прийняття управлінських рішень, усунення виявлених фінансових порушень, відшкодування втрат та притягнення до відповідальності винних у допущенні порушень осіб.
3.2. У рядку 210 відображається загальна кількість матеріалів ревізій та перевірок (крім зустрічних звірок), переданих до правоохоронних органів.
Зазначений показник формується за даними розділу 8 інформаційних карт як сума значень полів рядка "Передано матеріали ревізії (перевірки) до правоохоронних органів" колонки "Всього", а також за даними розділу 4 Інформацій про неможливість проведення контрольного заходу як сума значень полів рядка "Проінформовано правоохоронний орган про неможливість проведення контрольного заходу" колонки "Кількість".
3.3. У рядку 220 відображається загальна кількість розпочатих досудових розслідувань (з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань) за матеріалами проведених ревізій та перевірок.
До внесення відповідних змін до програмного забезпечення зазначений показник заповнюється в ручному режимі.
3.4. У рядку 230 відображається загальна кількість вручень письмових повідомлень про підозру у вчиненні кримінального правопорушення за переданими матеріалами ревізій та перевірок.
Зазначений показник заповнюється в ручному режимі.
3.5. У рядку 240 відображається загальна кількість осіб, притягнутих до адміністративної відповідальності за ст.
163-12,
164-2,
164-12,
164-14 та
166-6 КУпАП , та сума застосованих адміністративних стягнень.
Колонки 3 та 4 цього рядка формується за даними розділу 7 інформаційних карт підрозділу "Адміністративна відповідальність".
3.6. У рядку 250 відображається загальна кількість осіб, притягнутих до дисциплінарної відповідальності за результатами проведених ревізій та перевірок.
Зазначений показник формується за даними розділу 7 інформаційних карт, розділу 3 Інформацій про неможливість проведення контрольного заходу підрозділу "Дисциплінарна та матеріальна відповідальність" як сума значень полів рядка "Притягнуто до дисциплінарної відповідальності осіб, всього".
3.7. У рядку 251 відображається загальна кількість осіб, звільнених із займаних посад, за результатами проведених ревізій та перевірок.
Зазначений показник формується за даними розділу 7 інформаційних карт підрозділу "Дисциплінарна та матеріальна відповідальність" як сума значень полів рядка "Притягнуто до дисциплінарної відповідальності осіб" лише в частині значень, в яких вид відповідальності заповнено як "Дисциплінарна відповідальність - звільнення".
3.8. У рядку 260 відображається загальна кількість осіб, притягнутих до матеріальної відповідальності за результатами проведених ревізій та перевірок.
Зазначений показник формується за даними розділу 7 інформаційних карт, розділу 3 Інформацій про неможливість проведення контрольного заходу підрозділу "Дисциплінарна та матеріальна відповідальність" як сума значень полів рядка "Притягнуто до матеріальної відповідальності осіб, всього".
3.9. У рядку 270 відображається загальна кількість фактів застосування фінансової санкції - призупинення бюджетних асигнувань.
Зазначений показник формується за даними розділу 9 інформаційних карт підрозділу "Застосування фінансових санкцій згідно вимог
Бюджетного кодексу, у т. ч." як сума значень полів рядка "призупинення бюджетних асигнувань" колонки "З них застосовано, кількість".
3.10. У рядку 280 відображається загальна кількість фактів застосування фінансової санкції - зупинено операцій з бюджетними коштами.
Зазначений показник формується за даними розділу 9 інформаційних карт підрозділу "Застосування фінансових санкцій згідно вимог
Бюджетного кодексу, в т. ч." як сума значень полів рядка "зупинення операцій з бюджетними коштами" колонки "З них застосовано, кількість".
3.11. У рядку 290 відображається загальна кількість фактів та сума, на яку застосовано фінансову санкцію - зменшення бюджетних призначень/асигнувань розпорядникам бюджетних коштів.
Колонка 3 цього рядка формується за даними розділу 9 інформаційних карт підрозділу "Застосування фінансових санкцій згідно вимог
Бюджетного кодексу, в т. ч." як сума значень полів рядка "зменшення бюджетних призначень/асигнувань розпорядникам бюджетних коштів" колонки "З них застосовано, кількість".
Колонка 4 цього рядка формується за даними розділу 9 інформаційних карт підрозділу "Застосування фінансових санкцій згідно вимог
Бюджетного кодексу, в т. ч." як сума значень полів рядка "зменшення бюджетних призначень/асигнувань розпорядникам бюджетних коштів" колонки "З них застосовано, на суму".
3.12. У рядку 300 відображається загальна кількість пред'явлених органом Держфінінспекції позовів до суду щодо відшкодування винними особами втрат фінансових і матеріальних ресурсів та сума.
Зазначений показник формується за даними розділу 8 інформаційних карт підрозділу "Реалізація матеріалів ревізії (перевірки) щодо забезпечення відшкодування завданих державі збитків" як сума значень полів рядка "Пред'явлено позовів до суду".
3.13. У рядку 310 відображається загальна кількість ініційованих позовів перед органами прокуратури, об'єктом контролю або його органом управління, іншим державним органом щодо відшкодування втрат фінансових та матеріальних ресурсів.
Зазначений показник формується за даними розділу 8 інформаційних карт підрозділу "Реалізація матеріалів ревізії (перевірки) щодо забезпечення відшкодування завданих державі збитків" як сума значень полів рядка "Ініційовано пред'явлення позовів" колонки "Кількість".
3.14. У рядку 320 відображається загальна кількість направлених інформацій про фінансові операції, які підлягають фінансовому моніторингу, та сума виявлених таких операцій до Державної служби фінансового моніторингу або її регіональних підрозділів.
Зазначений показник заповнюється в ручному режимі.
3.15. У рядку 330 відображається загальна сума отриманого економічного ефекту від впровадження пропозицій за результатами державних фінансових аудитів (обсяг грошових коштів та/або вартість майна, що надійшли у розпорядження чи зекономлено учасником бюджетного процесу/суб'єктом господарювання унаслідок впровадження ним пропозицій, наданих за результатами проведеного державного фінансового аудиту).
Зазначений показник заповнюється в ручному режимі та відображається у звітності протягом року з моменту впровадження наданої за результатами державного фінансового аудиту пропозиції наростаючим підсумком.
3.16. У рядку 340 відображається загальна кількість стягнень органами державної податкової служби в дохід бюджету коштів за результатами проведених органами Держфінінспекції ревізій та перевірок, якими встановлено відповідні порушення, та сума фактично стягнутих коштів.
Колонка 3 цього рядка формується за даними розділу 9 інформаційних карт підрозділу "Взаємодія з податковими органами" як сума кількості заповнених полів рядка "Стягнуто податковим органом в дохід бюджету" колонок "Про порушення норм з регулювання обігу готівки", "Про порушення порядку ведення операцій з заставними активами", "Про порушення порядку ведення бухобліку".
Колонка 4 цього рядка формується за даними розділу 9 інформаційних карт підрозділу "Взаємодія з податковими органами" як сума значень полів рядка "Стягнуто податковим органом в дохід бюджету" колонок "Про порушення норм з регулювання обігу готівки", "Про порушення порядку ведення операцій з заставними активами", "Про порушення порядку ведення бухобліку".
IV. Відомості про стан усунення фінансових порушень
4.1. Розділ IV форми № 1-кр містить інформацію про стан усунення протягом звітного періоду фінансових порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів (недоотримання фінансових ресурсів, нецільові витрати державних ресурсів, незаконні витрати та недостачі), виявлених протягом звітного періоду поточного року та у попередніх роках.
Зазначений розділ відображає інформацію про усунення порушень, зазначених у розділі II форми № 1-кр.
4.2. Значення рядків 400 - 423 розділу IV форми № 1-кр відображають стан усунення порушень, зазначених у рядках 100 - 123 розділу II цієї форми.
Значення рядків розділу IV форми № 1-кр (крім значень рядка 401) за даними інформаційних карт формуються аналогічно відповідним значенням рядків розділу II цієї форми за кількістю підприємств, які усунули порушення, та за сумою усунутих протягом звітного періоду порушень, зазначених у відповідних розділах інформаційної карти в полях усунення порушень.
Рядок 401 формуються за даними Облікових регістрів та починаючи з 01.01.2006 за даними інформаційних карт, в яких дані про виявлені порушення внесено до Підсистеми в попередніх звітних роках.
4.3. Формування показників розділу IV форми 1-кр за даними Облікових регістрів відбувається аналогічно формуванню цього розділу за даними інформаційних карт, але з наступними особливостями заповнення колонки 4 форми № 1-кр.
4.4. У рядку 400 відображається загальна сума усунутих порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів.
Цей показник відповідає сумі рядків форми № 1-кр 410 та 420.
4.5. У рядку 410 відображається загальна сума фінансових ресурсів, що за результатами контрольних дій надійшла до бюджетів, бюджетних установ і організацій та підприємств.
Цей рядок формується за даними розділу 2 Облікових регістрів як сума значень полів рядка "Всього" колонки "Сума усунення порушення".
При цьому, значення цих полів може формуватись із Списку 19 "Шляхи усунення порушень, виявлених за минулі періоди" за кодами [50101] "Надійшло фінансових ресурсів" та [50307] "Перераховано/зараховано коштів до відповідних бюджетів"
4.6. У рядку 420 відображається загальна сума відшкодованих і поновлених витрат фінансових і матеріальних ресурсів.
Цей показник відповідає сумі рядків форми № 1-кр 421, 422 та 423.
4.7. У рядку 421 відображається сума відшкодованих і поновлених нецільових витрат державних ресурсів.
Цей рядок формується за даними розділу 3 Облікових регістрів як сума значень полів рядків "Кошти державного бюджету", "Кошти місцевих бюджетів" колонки "Сума усунення порушення" в частині сум усунення порушень, що формуються із Списку 19 за кодом [50202] "Нецільових витрат бюджетних коштів".
4.8. У рядку 422 відображається сума відшкодованих і поновлених незаконних витрат державних ресурсів.
Цей рядок формується за даними розділу 3 Облікових регістрів як сума значень полів рядка "Всього" колонки "Сума усунення порушення" в частині сум усунення порушень, що формуються із Списку 19 за кодами [50201] "Незаконних витрат коштів" та [50301] "Зараховано у поточне фінансування зайво отриманих бюджетних коштів".
4.9. У рядку 423 відображається сума відшкодованих і поновлених недостач державних ресурсів.
Цей рядок 423 формується за даними розділу 3 Облікових регістрів як сума значень полів рядка "Всього" колонки "Сума усунення порушення" в частині сум усунення порушень, що формуються із Списку 19 за кодом [50203] "Недостач".
Директор Департаменту організаційної роботи | С.П. Чорнуцький |
( Текст взято з сайту Держфінінспекції України http://www.dkrs.gov.ua )