Документ підготовлено в системі iplex
Міністерство промислової політики | Наказ, Положення від 05.05.2003 № 177
МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2003 N 177
Щодо затвердження Положення про колегію Мінпромполітики України
З метою організаційного забезпечення роботи колегії Мінпромполітики України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про колегію Міністерства промислової політики України (додається).
2. Керівникам структурних підрозділів відповідальних за підготовку питань, які виносяться на обговорення засідання колегії, забезпечити неухильне додержання вимог Положення про колегію Мінпромполітики України.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Державний секретар В.Г.ПадалкоЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного секретаря
Мінпромполітики України
05.05.2003 N 177
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Міністерства промислової політики України
I. Загальні положення
1.1. Колегія Міністерства промислової політики України є дорадчим органом, створеним для погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, обговорення найважливіших напрямків діяльності, перспективи розвитку і управління.
1.2. У своїй роботі колегія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністра.
II. Основні завдання і функції
2.1. Основними завданнями колегії є:
- участь у формуванні та реалізації державної політики в промисловості;
- визначення перспектив і найважливіших напрямків розвитку відповідних галузей;
- створення умов та розробка механізмів для реалізації державних і галузевих програм;
- забезпечення контролю за реалізацією державної політики в усіх сферах діяльності Міністерства.
2.2. На засіданнях колегії розглядаються:
- плани та перспективні програми діяльності, заходи, спрямовані на поглиблення економічної реформи;
- стан виконання інших програм, планів та рішень, що є обов'язковими для виконання Міністерством;
- використання матеріальних і фінансових ресурсів, передбачених бюджетом на реалізацію прийнятих програм і заходів;
- підсумки діяльності відповідної сфери;
- питання діяльності підприємств та організацій, що відносяться до сфери управління Міністерства, вивчення і узагальнення позитивного досвіду їх роботи;
- стан виконавської дисципліни, контролю за виконанням актів та доручень Президента України та Кабінету Міністрів України;
- кадрові питання;
- проекти найважливіших нормативно-правових актів.
2.3. Колегія має право:
- залучати вчених і провідних фахівців до підготовки та розгляду питань, що належать до її компетенції;
- одержувати в установленому порядку необхідні для її діяльності інформацію і матеріали;
- заслуховувати звіти керівників структурних підрозділів апарату Міністерства, а також підпорядкованих підприємств і організацій;
- запрошувати до участі у засіданні колегії представників інших органів виконавської влади;
- проводити спільні засідання з колегіями інших міністерств та приймати спільні рішення.
III. Склад колегії
3.1. До складу колегії Міністерства входить Міністр - голова колегії, державні секретарі, заступники Державного секретаря Міністерства, а також інші керівні працівники Міністерства.
До складу колегії можуть входити народні депутати України, керівники інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємств та організацій, що належать до сфери управління Міністерства.
3.2. Членів колегії затверджує та звільняє від обов'язків Кабінет Міністрів України за поданням Міністра.
IV. Планування роботи і підготовка засідань колегії
4.1. Організаційною формою роботи колегії є засідання, які проводяться в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць.
4.2. Для організаційного забезпечення діяльності колегії в центральному апараті Міністерства може бути утворений її робочий орган - секретаріат колегії.
4.3. Засідання колегії проводяться відповідно до затвердженого плану, в якому зазначаються питання, що необхідно розглянути, відповідальні за підготовку та структурні підрозділи центрального апарату Міністерства, які готують матеріали, і дата розгляду питання.
4.4. Проект плану проведення засідань колегії формується на основі пропозицій голови та членів колегії, керівників структурних підрозділів Міністерства, які попередньо погоджують їх з відповідними заступниками Державного секретаря.
4.5. Секретар колегії узагальнює пропозиції, готує проект плану проведення засідань колегії і розсилає його всім членам колегії та керівникам структурних підрозділів для попереднього ознайомлення та внесення уточнень і доповнень.
4.6. Підготовлений проект плану проведення засідань колегії вноситься до проекту плану роботи Міністерства і передається до подальшого розгляду та затвердження на колегії.
4.7. План роботи колегії є орієнтовним: у разі необхідності Міністр або особа, що його заміщує, може його переглядати та уточнювати.
За ініціативою голови колегії або третини членів колегії можуть проводитись позапланові (позачергові) засідання колегії.
Секретар колегії своєчасно інформує усіх членів колегії, а також начальників структурних підрозділів про внесені зміни до плану роботи.
4.8. Для розгляду на засіданнях колегії структурні підрозділи Міністерства, відповідальні за підготовку питання, яке виноситься на обговорення, не пізніше ніж за 10 днів до дня засідання подають секретарю колегії такі матеріали:
- список запрошених, завізований відповідним заступником Державного секретаря (виклик запрошених на засідання колегії здійснюється підрозділом, на який покладено відповідальність за підготовку питання);
- проект рішення колегії, завізований заступниками Державного секретаря, а також керівниками структурних підрозділів, які мають виконувати це рішення в разі його прийняття;
- довідку з викладенням суті питання, обгрунтуванням пропозицій, що вносяться, за підписом відповідного заступника Державного секретаря, начальника структурного підрозділу, відповідального за підготовку питання;
- список осіб, яким запропоновано виступити на засіданні колегії, завізований начальником структурного підрозділу.
4.9. На підставі поданих матеріалів секретар колегії формує проект порядку денного засідання колегії та погоджує його з Міністром або, в разі його відсутності, з Державним секретарем.
4.10. Секретар колегії надсилає матеріали членам колегії, а також, за вказівкою голови колегії, іншим посадовим особам не пізніше ніж за 2 дні до засідання.
4.11. Заступники Державного секретаря, начальники департаментів, управлінь і відділів, яким доручено підготовку матеріалів на засідання колегії, та секретар колегії несуть персональну відповідальність за своєчасність і якість їх підготовки.
V. Порядок проведення засідання колегії
5.1. Засідання колегії проводяться під головуванням Міністра, а в разі його відсутності - Державного секретаря або одного із його заступників.
5.2. У засіданнях колегії беруть участь члени колегії та інші посадові особи, які запрошені для розгляду кожного окремого питання.
5.3. Члени колегії беруть участь у засіданнях без права заміни.
5.4. Засідання колегії є правомочним, якщо на ньому присутні більше половини загальної кількості членів колегії.
5.5. Порядок денний засідання колегії затверджується безпосередньо на засіданні.
5.6. Засідання колегії можуть бути відкритими і закритими. При проведенні закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюються з дотриманням установлених правил роботи з таємними документами.
5.7. У роботі колегії можуть брати участь Президент України, Прем'єр-міністр України, Перший віце-прем'єр-міністр України, віце-прем'єр-міністри України, народні депутати України, представники Верховної Ради України, Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України.
5.8. У разі розгляду питань, пов'язаних з діяльністю підприємств та організацій окремого регіону, на засідання колегії можуть бути запрошені представники місцевої держадміністрації.
5.9. На засідання колегії можуть запрошуватись керівні працівники і спеціалісти інших міністерств, вчені та фахівці.
5.10. Особи, запрошені на засідання колегії з окремих питань, після розгляду цих питань в подальшій роботі засідання участі не беруть. Вони також не беруть участі у голосуванні при прийнятті рішень колегії.
5.11. При розгляді питань, що становлять взаємний інтерес і входять до компетенції кількох міністерств, можуть проводитись спільні засідання колегій та прийматись спільні рішення.
5.12. Питання про присутність представників масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомок і звукозапису в залі під час засідання колегії погоджується з Міністром.
5.13. Час для доповіді на засіданні колегії визначається в межах 20 хв., для співдоповіді - до 10 хв., для виступу під час обговорення - до 5 хв., для довідок - до 3 хв. У разі потреби головуючий може змінити тривалість виступів.
Перерва оголошується, як правило, після двох годин роботи.
Учасники засідання можуть приймати участь у обговоренні питань, вносити пропозиції, робити зауваження, давати необхідні довідки.
Дебати припиняються за пропозицією головуючого.
5.14. Пропозиції та зауваження, висловлені учасниками та особами, запрошеними на засідання колегії, під час обговорення питання формулюються ними у письмовій формі і подаються до секретаріату колегії. У разі схвалення ці пропозиції та зауваження вносяться в рішення колегії.
5.15. Рішення колегії приймаються відкритим голосуванням більшістю присутніх на засіданні членів колегії. В окремих випадках за рішенням голови колегії можливе застосування іншої процедури голосування (закрите, таємне тощо).
5.16. Міністр здійснює керівництво дорученими йому сферами діяльності і несе персональну відповідальність перед Президентом України та Кабінетом Міністрів України за стан справ у цих сферах. У разі розбіжностей між Міністром і членами колегії, Міністр проводить у життя своє рішення.
VI. Порядок оформлення прийнятих рішень колегії
6.1. Рішення колегії доопрацьовується структурним підрозділом, який його готував, з урахуванням прийнятих на колегії пропозицій та зауважень, в тижневий термін.
6.2. Текст доопрацьованого рішення узгоджується з секретарем колегії на відповідність внесеним зауваженням, правилам оформлення, а також на визначення термінів виконання завдань.
6.3. Остаточний текст рішення візується начальником структурного підрозділу, який готував питання, заступником Державного секретаря з напрямку, після чого подається голові колегії на затвердження.
6.4. Затверджені рішення колегії надаються секретарю колегії. Секретар колегії розсилає копії рішень членам колегії та структурним підрозділам Міністерства.
В разі необхідності підрозділ, що готував питання, надсилає рішення колегії підприємствам та організаціям за призначенням.
6.5. Рішення колегії впроваджується в життя наказами, які готуються структурними підрозділами, відповідальними за пункти рішення колегії.
6.6. Секретар колегії готує протокол засідання колегії в цілому і подає на підпис Міністру або Держсекретарю.
6.7. Рішення та протоколи засідань колегії зберігаються у секретаря колегії протягом терміну, визначеного для документів цього рівня діловодством Міністерства.
VII. Контроль за виконанням рішень колегії
7.1. Контроль за виконанням рішень колегії покладається на заступників Державного секретаря, начальників структурних підрозділів, а щодо термінів виконання - на Управління документального забезпечення і контролю.
7.2. Голова колегії визначає ступінь відповідальності осіб, винних у невиконанні чи невчасному виконанні рішень колегії.
7.3. Управління справами Міністерства створює умови для нормальної роботи колегії.
Матеріально-технічне, фінансове забезпечення діяльності колегії здійснюється за рахунок коштів Міністерства.