• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про порядок ведення претензійно-позовної роботи в державній судовій адміністрації

Державна судова адміністрація України  | Наказ, Форма типового документа, Положення від 02.11.2006 № 138 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державна судова адміністрація України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Положення
  • Дата: 02.11.2006
  • Номер: 138
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна судова адміністрація України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Положення
  • Дата: 02.11.2006
  • Номер: 138
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
02.11.2006 N 138
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної судової адміністрації N 30 від 06.03.2015 )
Про затвердження Положення про порядок ведення претензійно-позовної роботи в державній судовій адміністрації
Відповідно до статті 127 Закону України "Про судоустрій України", пункту 7 Положення про Державну судову адміністрацію України, затвердженого Указом Президента України від 3 березня 2003 року N 182 (зі змінами і доповненнями), Положення про територіальні управління державної судової адміністрації, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 16 листопада 2004 року N 205/04,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок ведення претензійно-позовної роботи в державній судовій адміністрації, що додається.
2. Управлінню організаційно-аналітичної роботи, документування та контролю (Бровко Т.В.) довести наказ до відома керівників структурних підрозділів центрального апарату Державної судової адміністрації України, начальників територіальних управлінь державної судової адміністрації, керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Державної судової адміністрації України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Державної судової адміністрації України Булку О.А.
Голова І.Балаклицький
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної судової
адміністрації України
02.11.2006 N 138
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок ведення претензійно-позовної роботи в державній судовій адміністрації
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок ведення претензійно-позовної роботи в державній судовій адміністрації (далі - Положення) розроблено з метою єдиного підходу до ведення претензійно-позовної роботи відповідно до вимог Закону України "Про судоустрій України", Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, Господарського процесуального кодексу України, Положення про юридичну службу Державної судової адміністрації України, підприємства, установи, організації, що належать до сфери її управління, територіального управління державної судової адміністрації, Положення про територіальні управління державної судової адміністрації та інших нормативно-правових актів, а також на підставі пункту 1.5 Рекомендацій Міністерства юстиції України від 15 січня 1996 року N 2 "Про порядок ведення претензійної та позовної роботи на підприємстві, в установі, організації".
1.2. Дія цього Положення поширюється на всі правовідносини, які виникають у результаті діяльності Державної судової адміністрації України, територіальних управлінь державної судової адміністрації, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Державної судової адміністрації України (далі - органи ДСА), щодо здійснення організаційного забезпечення діяльності судів загальної юрисдикції.
1.3. Ведення претензійно-позовної роботи покладається на юридичну службу: у ДСА України - на відділ забезпечення договірної та претензійно-позовної роботи юридичного управління; на підприємстві, в установі та організації, що належать до сфери управління ДСА України, у територіальних управліннях ДСА - на утворений юридичний відділ (сектор), а за його відсутності - на головних (провідних) спеціалістів відповідно до наказу керівника (далі - юридична служба).
1.4. Недодержання встановленого порядку пред'явлення і розгляду претензій та позовів тягне за собою відповідальність винних у цьому посадових осіб згідно з чинним законодавством України.
1.5. Керівники та інші посадові особи органів ДСА зобов'язані вести боротьбу з фактами зволікань при розгляді претензій, безпідставних відмов у задоволенні обґрунтованих вимог заявників претензій, здійснювати заходи щодо усунення причин та умов, які породжують обґрунтовані претензії та позови.
1.6. Здійснення контролю за додержанням порядку ведення претензійно-позовної роботи покладається на юридичне управління ДСА України.
1.7. Юридичною службою забезпечується ведення журналів обліку претензій та позовних заяв, пред'явлених органами ДСА та до них, хід їх розгляду та виконання, за зразками, наведеними в додатках 1, 2, 3, 4 до цього Положення.
Ведення таких журналів може здійснюватись в електронному вигляді.
1.8. Претензійно-позовна робота в органах ДСА повинна сприяти:
- забезпеченню виконання договірних зобов'язань у всіх сферах діяльності;
- економії та раціональному використанню матеріальних, трудових, фінансових та інших видів ресурсів;
- зниженню непродуктивних витрат та усуненню причин і умов, що їх спричиняють;
- забезпеченню захисту і відновленню порушених майнових прав та інтересів органів ДСА, що охороняються законом;
- ефективному використанню законодавства для поліпшення економічних показників господарської діяльності та запобіганню його порушенням.
1.9. До претензійно-позовної роботи належить:
- підготовка, одержання та складання документів, необхідних для пред'явлення і розгляду претензій та позовів;
- пред'явлення і розгляд претензій та підготовка позовів;
- підготовка відповідей (відзивів), заяв і скарг про перегляд судових рішень в апеляційному та касаційному порядку, а також у зв'язку з винятковими та нововиявленими обставинами;
- захист інтересів органів ДСА при розгляді майнових, переддоговірних та інших спорів у судах;
- здійснення організаційно-технічних заходів (реєстрація, облік, зберігання та відправлення претензійно-позовних матеріалів);
- забезпечення контролю за претензійно-позовним провадженням;
- розгляд, аналіз, узагальнення результатів претензійно-позовної роботи;
- підготовка висновків, пропозицій щодо поліпшення претензійно-позовної роботи.
2. Порядок пред'явлення претензій органами ДСА
2.1. Орган ДСА з метою безпосереднього врегулювання спору з порушником прав та інтересів звертається до відповідача з письмовою претензією, крім спорів, передбачених господарським процесуальним законодавством України, на які не поширюється порядок їх досудового врегулювання.
2.2. За наявності підстав та обґрунтованих вимог матеріали для пред'явлення претензії відповідний структурний підрозділ органу ДСА готує та передає до юридичної служби для підготовки претензії.
2.3. У претензії зазначаються:
- повне найменування і поштові реквізити заявника (органу ДСА) претензії та підприємства (установи, організації), якому вона пред'являється;
- номер і дата;
- обставини, на підставі яких пред'явлена претензія, і докази, що їх підтверджують;
- посилання на відповідні нормативні акти;
- вимоги заявника;
- сума та розрахунок претензії, якщо претензія підлягає грошовій оцінці;
- платіжні реквізити заявника претензії;
- перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів;
- документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах або належним чином засвідчених копіях.
2.4. Претензія візується керівником юридичної служби та підписується керівником (заступником керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА або особами, уповноваженими на здійснення представництва органу ДСА за належним чином оформленими дорученнями, після чого надсилається адресатові рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.
До претензії додаються довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника органу ДСА.
2.5. Юридична служба реєструє претензію у відповідному журналі обліку, здійснює контроль за своєчасним надходженням відповідей на претензії.
У разі необхідності може бути надіслано нагадування про прискорення надання відповіді на претензію, яке підписується в тому ж порядку, що й сама претензія.
2.6. Претензія розглядається у місячний строк з дня її одержання, якщо інше не визначено законодавством.
2.7. Про фактичне виконання претензії юридична служба здійснює відповідний запис у журналі обліку претензій, пред'явлених органу ДСА.
У юридичній службі на кожну претензію оформляється окреме переведення (справа), у яке підшиваються всі матеріали стосовно розгляду претензії.
2.8. Якщо претензія відхилена повністю або частково без належних підстав, залишена без відповіді юридичною службою здійснюються дії по підготовці позову.
2.9. Юридичні служби органів ДСА в обов'язковому порядку інформують юридичну службу ДСА України про наявність підстав та обґрунтованих вимог для пред'явлення претензії, про хід розгляду претензій та їх виконання.
3. Порядок розгляду претензій
3.1. Керівник (заступник керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА при надходженні претензій вивчає їх та направляє на перевірку юридичній службі.
3.2. Під час перевірки матеріалів претензії з'ясовуються такі обставини:
- наявність усіх документів, що підтверджують обґрунтованість претензії;
- правильність складання розрахунку;
- наявність правових підстав для визнання чи відхилення претензії.
3.3. Якщо до претензії не додані всі документи, необхідні для її розгляду, вони витребовуються у заявника із зазначенням строку їх подання, який не може бути менше п'яти днів, не враховуючи часу поштового обігу.
Якщо в установлений строк відомості чи документи не одержані, претензія розглядається за наявними документами.
3.4. Після первинної правової оцінки претензійні матеріали у п'ятиденний строк передаються юридичною службою, за погодженням з керівником (заступником керівника відповідно до розподілу обов'язків), у відповідні підрозділи для надання висновку по суті претензійних вимог.
3.5. Структурний підрозділ, який отримав претензійні матеріали, у п'ятиденний строк з дна отримання здійснює їх перевірку та надає письмовий висновок щодо обґрунтованості претензійних вимог, враховуючи специфіку питання, що розглядається, вирішення якого належить до сфери діяльності вказаного структурного підрозділу.
3.6. У разі необхідності структурний підрозділ проводить звірення розрахунків, службову перевірку та інші дії, що забезпечують врегулювання спору в претензійному порядку. Висновок повинен бути підтверджений відповідними документами, оформленими відповідним чином.
3.7. Висновок з претензійними матеріалами невідкладно передається в юридичну службу.
3.8. Юридична служба з урахуванням висновку готує проект відповіді про відхилення або визнання (повне, часткове) претензії.
3.9. У проекті відповіді про відмову в задоволенні претензії повинні бути вказані мотиви, з яких претензія відхиляється, з посиланням на відповідні нормативні акти. До нього додаються (у необхідних випадках) документи, що спростовують претензійні вимоги повністю або частково (копія платіжного доручення про перерахування заборгованості та ін.).
Проект відповіді повинен містити найменування та адреси заявника, дату і номер претензії, на яку надається відповідь.
3.10. При відмові в задоволенні претензії заявнику повертаються додані до неї оригінали документів, копії цих документів підшиваються у відповідне переведення (справу).
3.11. У проекті відповіді про визнання претензії визначається строк і спосіб її задоволення (перерахування суми заборгованості тощо). Керівництву органу ДСА надається письмовими висновок структурного підрозділу, який перевіряв претензію, та необхідні документи, що підтверджують підстави задоволення претензійних вимог.
3.12. Відповідь на претензію підписується керівником (заступником керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА після візування її керівником структурного підрозділу, головним бухгалтером та юридичною службою.
3.13. Бухгалтерська (фінансова) служба у триденний строк з дня перерахування коштів надає юридичній службі копію платіжного доручення про перерахування заборгованості або інше підтвердження виконання претензії, залежно від способу задоволення претензійних вимог.
3.14. Відповідь на претензію надсилається рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.
3.15. Претензія з копією відповіді та доказами її відправлення (квитанція про рекомендований або цінний лист чи розписка про вручення) залишаються в юридичній службі.
3.16. Результати розгляду вносяться в журнал обліку претензій, пред'явлених до органу ДСА.
3.17. Залишення претензії без відповіді не допускається.
4. Ведення позовної роботи в органах ДСА
4.1. Позовна робота, включаючи підготовку матеріалів для пред'явлення позовів та відзивів на них, здійснюється юридичною службою.
4.2. Порядок пред'явлення позовів
4.2.1. Позов пред'являється у випадках, визначених чинним законодавством України.
4.2.2. Юридична служба дає правову оцінку документів, переданих їй відповідним структурним підрозділом, щодо їх обґрунтованості та законності.
4.2.3. Юридична служба у процесі підготовки позовної заяви має право вимагати від структурних підрозділів додаткові матеріали, які підтверджують вимоги позивача.
4.2.4. Якщо переданих документів виявиться недостатньо чи вони будуть неналежно оформлені, юридична служба зобов'язана за погодженням з керівником (заступником керівника відповідно до розподілу обов'язків) встановити строк для усунення недоліків.
У разі коли структурний підрозділ не передав необхідні документи, керівник органу ДСА має право накласти стягнення на винних осіб згідно з чинним законодавством.
4.2.5. Позовна заява оформляється відповідно до вимог чинного законодавства.
4.2.6. До позовної заяви додаються всі необхідні докази, що підтверджують вимоги позивача, а також платіжне доручення про сплату державного мита (судового збору), витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи у встановленому порядку і розмірі, та докази того, що копія позовної заяви надіслана відповідачу - у господарських справах, а також довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника органу ДСА.
4.2.7. Позовна заява подається до суду в письмовій формі і підписується керівником (заступником керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА або особами, уповноваженими на здійснення представництва органу ДСА, за належним чином оформленими дорученнями та реєструється в журналі обліку позовних заяв.
4.2.8. Позовна заява надсилається суду (у господарських справах також копія - відповідачеві) рекомендованим або цінним листом.
4.2.9. Після одержання ухвали суду про відкриття провадження у справі чи порушення провадження у справі за резолюцією керівника (заступника керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА юридична служба з відповідним структурним підрозділом виконує вимоги цієї ухвали у строки, визначені судом.
4.2.10. Юридична служба органу ДСА забезпечує його представництво під час розгляду справи.
4.2.11. Судове рішення аналізується юридичною службою. За результатами цього аналізу керівнику (заступнику керівника відповідно до розподілу обов'язків) вносяться такі пропозиції:
- подання до суду заяви про перегляд судового рішення в апеляційному (касаційному) порядку чи у зв'язку з винятковими або нововиявленими обставинами;
- про відшкодування збитків за рахунок винних осіб;
- необхідність виконання судового рішення.
4.2.12. Заяви про оскарження судових рішень, апеляційні та касаційні скарги, а також заяви про перегляд судових рішень за нововиявленими та винятковими обставинами подаються у терміни та в порядку, передбачені процесуальним законодавством України.
4.2.13. Апеляційні (касаційні) скарги на судові рішення оформляються та подаються відповідно до вимог чинного законодавства (ст. 94, 111 ГПК України, ст. 295, 326 ЦПК України, ст. 187, 213 КАС України.
4.2.13. Заяви про перегляд судових рішень за нововиявленими та винятковими обставинами оформлюються та подаються відповідно до вимог чинного законодавства (ст. 113 ГПК України, ст. 355, 364 ЦПК України, ст. 239, 248 КАС України.
4.2.14. Апеляційні (касаційні) скарги на судові рішення, а також заяви про перегляд судових рішень за нововиявленими та винятковими обставинами підписуються керівником (заступником керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА або особами, уповноваженими на здійснення представництва органу ДСА, за належним чином оформленими дорученнями.
4.2.15. Юридична служба органу ДСА після одержання копії, поданої іншою стороною до суду, апеляційної (касаційної) скарги на судове рішення надсилає відзив (заперечення) до суду, що розглядає справу.
Відзив (заперечення) підписується керівництвом органу ДСА або особами, уповноваженими на здійснення представництва ДСА, за належним чином оформленими дорученнями.
4.3. Порядок підготовки органом ДСА відзивів (заперечень) на пред'явлені до неї позови
4.3.1. Позовні заяви, одержані ДСА, реєструються канцелярією і в той же день передаються для резолюції керівництву органу ДСА, потім - у юридичну службу для виконання.
4.3.2. Юридична служба реєструє позовні заяви у відповідному журналі обліку, вивчає вимоги, викладені в позовній заяві, аналізує їх.
4.3.3. За необхідності юридична служба, за погодженням з керівником (заступником керівника відповідно до розподілу обов'язків), передає позовну заяву у відповідний структурний підрозділ, який у п'ятиденний строк зобов'язаний надати висновок, враховуючи специфіку питання, що розглядається, вирішення якого належить до сфери діяльності вказаного структурного підрозділу та необхідні документи по суті позовних вимог.
4.3.4. На основі одержаних документів юридична служба готує мотивований відзив (заперечення), який підписується керівником (заступником керівника відповідно до розподілу, обов'язків) органу ДСА або особами, уповноваженими на здійснення представництва органу ДСА, за належним чином оформленими дорученнями.
Відзив у цивільних та адміністративних справ повинен бути оформлений відповідно до вимог чинного законодавства та містити:
- найменування сторін і номер справи;
- мотиви повного або часткового відхилення вимог позивача з посиланням на законодавство;
- докази, що обґрунтовують відхилення позовної вимоги;
- перелік документів та інших доказів, що додаються до відзиву.
До відзиву (заперечення) додаються довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника органу ДСА.
4.3.5. Відзив у господарських справах повинен бути оформлений відповідно до вимог чинного законодавства та містити:
- найменування сторін і номер справи;
- мотиви повного або часткового відхилення вимог позивача з посиланням на законодавство;
- докази, що обґрунтовують відхилення позовної вимоги;
- перелік документів та інших доказів, що додаються до відзиву, у тому числі про надіслання копій відзиву і доданих до нього документів позивачеві, іншим відповідачам, залежно від обставин - прокурору.
4.3.6. Після одержання судового рішення виконуються пункти 4.2.9 - 4.2.14 цього Положення.
4.4. Контроль в ДСА за реалізацією вимог виконавчих документів
Про надходження грошових сум за претензіями ДСА, визнаними іншими особами, сум боргу перерахованих відповідачами в порядку виконання рішення суду, а також про перерахування органом ДСА сум у випадках визнання претензій та грошових стягнень (за рішеннями суду) бухгалтерська (фінансова) служба письмово повідомляє юридичну службу протягом 3 днів, про що вносяться відповідні відмітки у відповідні журнали обліку претензій та позовних заяв.
5. Аналіз претензійної та позовної роботи
5.1. Юридична служба аналізує стан претензійно-позовної роботи за півріччя, рік. Структурні підрозділи за погодженням керівника (заступника керівника відповідно до розподілу обов'язків) надають їй необхідну для цього інформацію у вигляді, запропонованому юридичною службою.
5.2. Результати аналізу юридичною службою викладаються письмово з цифровими даними.
5.3. Аналіз здійснюється в такому порядку:
- з кожного виду претензій, позовів наводяться найчастіші випадки порушень, допущені структурними підрозділами, найхарактерніші претензії, позови на значні суми, причини та умови їх виникнення;
- вносяться пропозиції щодо вжиття конкретних заходів та здійснення організаційних дій для поліпшення претензійно-позовної роботи, запобігання непродуктивним витратам та збиткам, відшкодування шкоди, заподіяної органу ДСА, за рахунок винних осіб.
У необхідних випадках за погодженням з керівником (заступником керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА за аналізом претензійної та позовної роботи додається проект наказу, погоджений з відповідними структурними підрозділами.
5.4. Результати аналізу претензійної та позовної роботи подаються керівнику (заступнику керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА.
5.5. Керівник (заступник керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА проводить за участю керівників структурних підрозділів аналіз претензійної та позовної роботи та приймає відповідне рішення.
6. Реєстрація та зберігання претензійних і позовних матеріалів
6.1. Претензійні та позовні матеріали, одержані органом ДСА, реєструються в журналі вхідної кореспонденції, а ті, що надсилаються органом ДСА, - у журналі вихідної кореспонденції.
6.2. Особа, яка працює з кореспонденцією, що надійшла, повинна до претензійних та позовних матеріалів додати конверт, який має штамп пошти з датою відправлення, що може бути єдиним доказом своєчасного чи несвоєчасного їх відправлення.
6.3. При реєстрації претензій перевіряється наявність усіх документів, зазначених у додатку до них. За відсутності або невідповідності документів, зазначених у додатку, працівниками канцелярії складається акт за підписом не менше ніж 3 осіб.
6.4. Канцелярія після реєстрації претензії чи позовної заяви і резолюції керівника (заступника керівника відповідно до розподілу обов'язків) органу ДСА в той же день передає ці документи в юридичну службу і структурному підрозділу, якому також доручено перевірку претензії. Юридична служба здійснює їх реєстрацію в журналі обліку, формує претензійну справу, готує відзив на позовну заяву.
6.5. Претензійні та позовні матеріали ДСА і ті, що надійшли до неї, зберігаються окремо.
У юридичній службі на кожну претензію (позов) оформляється окреме переведення (справа), у яке підшиваються всі матеріали стосовно розгляду претензії (позову).
6.6. Закінчені претензійні та позовні матеріали зберігаються юридичною службою протягом трьох років до передачі їх на збереження в архів за правилами, встановленими Державним комітетом архівів України.
7. Розподіл претензійної роботи між структурними підрозділами ДСА
7.1. Планово-фінансовий підрозділ перевіряє претензії з питань організації фінансової діяльності, спрямованої на виконання відповідних функцій, покладених на ДСА.
7.2. Підрозділ бухгалтерського обліку та звітності перевіряє претензії про стягнення дебіторської та кредиторської заборгованості, а також забезпечує проведення розрахункових операцій.
7.3. Інші підрозділи перевіряють претензії, що виникають у зв'язку з виконанням покладених на них завдань.
7.4. На юридичну службу покладається обов'язок щодо проведення правового аналізу пред'явлених претензій, а також безпосередня підготовка претензій від імені ДСА
Начальник юридичного управління Ю.В.Мягкоход
Додаток 1
до пункту 1.7 Положення
ЖУРНАЛ
обліку претензій, пред'явлених органом ДСА
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Дата і|Найменування| Сума | Суть | Дата | Дата і | Результати розгляду | Дата | Дата і | Дата |При- |
|з/п|номер |підприємства|претензії|претензії|відповіді,| номер | претензії |передачі | номер | передачі |мітки|
| | | (установи, | (якщо | | яка | відповіді|----------------------|відповіді|платіжного| претен- | |
| | | органі- | вона | | передба- | та її |у якій мірі| у якій |у струк- |документа | зійних | |
| | | зації), |підлягає | | чається |реєстрації| визнана | мірі | турний | про |матеріалів| |
| | | якому |грошовій | | | в |(повністю, |відхилена |підрозділ| перера- |в юридичну| |
| | |пред'явлена | оцінці) | | |канцелярії|частково), |(повністю,| | хування | службу | |
| | | претензія, | | | | | сума |частково),| | суми, | | |
| | | місцезна- | | | | | | сума | | визнаної | | |
| | | ходження | | | | | | | | у | | |
| | | | | | | | | | |відповіді | | |
|---+------+------------+---------+---------+----------+----------+-----------+----------+---------+----------+----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 2
до пункту 1.7 Положення
ЖУРНАЛ
обліку претензій, пред'явлених органу ДСА
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Дата і | Дата і |Найменування| Сума | Суть |Дата для |Структурний| Дата і | Результат розгляду | Дата і |Примітки|
|з/п|вхідний| номер | заявника, |претензії|претензії|відповіді| підрозділ,| номер | претензії | номер | |
| | номер |претензії| місцезна- | (якщо | | | який |відповіді|---------------------| платі- | |
| | | | ходження |претензія| | | перевіряє | | у якій | у якій | жного | |
| | | | |підлягає | | |претензію і| | мірі | мірі |документа| |
| | | | |грошовій | | | готує | |відхилено |задоволено| про | |
| | | | |оцінці) | | | відповідь | |(повністю,|(повністю,| перера- | |
| | | | | | | | на неї | |частково),|частково),| хування | |
| | | | | | | | | | сума | сума | суми, | |
| | | | | | | | | | | | визнаної| |
| | | | | | | | | | | | у | |
| | | | | | | | | | | |відповіді| |
|---+-------+---------+------------+---------+---------+---------+-----------+---------+----------+----------+---------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 3
до пункту 1.7 Положення
ЖУРНАЛ
обліку позовних заяв, пред'явлених органом ДСА
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Дата | Найме- | Суть | Ціна | Дата і |Найменування|Дата та| Дата і | Результат розгляду | Дата |Примітки|
|з/п|одержання | нування |позовних| позову | номер |суду, номер | суть | номер |--------------------|передачі | |
| | позовних | відпо- | вимог | (якщо |позовної| справи |рішення|заяви про| Апеля- |Касаційної|наказу та| |
| |матеріалів| відача,| | позов | заяви | | |перегляд | ційної |інстанції | рішення | |
| |юридичною |місцезна-| |підлягає| | | |рішення і|інстанції| | суду до | |
| | службою | ходження| |грошовій| | | |кому вона| | | бухгал- | |
| | | | |оцінці) | | | |подається| | | терії | |
| | | | | | | | | | | | (фінан- | |
| | | | | | | | | | | | сового | |
| | | | | | | | | | | |відділу),| |
| | | | | | | | | | | |відмітка | |
| | | | | | | | | | | | про | |
| | | | | | | | | | | | зараху- | |
| | | | | | | | | | | | вання | |
| | | | | | | | | | | | суми на | |
| | | | | | | | | | | | рахунок | |
| | | | | | | | | | | | органу | |
| | | | | | | | | | | | ДСА | |
|---+----------+---------+--------+--------+--------+------------+-------+---------+---------+----------+---------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 4
до пункту 1.7 Положення
ЖУРНАЛ
обліку позовних заяв, пред'явлених органу ДСА
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Дата | Дата і |Наймену- | Суть | Ціна |Наймену-|Дата, номер| Дата і | Дата | Резуль- |Результати| Відмітка|Примітки|
|з/п|надход- | номер- | вання |позову| позову | вання |і короткий | суть |заяви | тати | розгляду | про | |
| |ження і |позовної|позивача,| | (якщо | суду, | зміст | рішення | про |розгляду | справи в |стягнення| |
| |вхідний | заяви |місцезна-| | позов | номер | відзиву | суду |апеля-|справи в |касаційній| суми | |
| | номер | |ходження | |підлягає| справи | (запере- | першої |ційне | апеля- |інстанції |позову за| |
| |позовної| | | |грошовій| | чення) |інстанції|оскар-| ційній | | судовим | |
| | заяви | | | |оцінці) | | | |ження |інстанції| | рішенням| |
| | | | | | | | | | | | |та витрат| |
|---+--------+--------+---------+------+--------+--------+-----------+---------+------+---------+----------+---------+--------|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------