• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Міндоходів та Положення про Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень Міндоходів

Міністерство доходів і зборів України | Наказ, Положення від 29.05.2013 № 133
Реквізити
  • Видавник: Міністерство доходів і зборів України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 29.05.2013
  • Номер: 133
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство доходів і зборів України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 29.05.2013
  • Номер: 133
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
29.05.2013 № 133
Про затвердження Положення про Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Міндоходів та Положення про Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень Міндоходів
Відповідно до частини третьої статті 13 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" , постанов Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 563 "Про затвердження Типового положення про територіальні органи міністерства та іншого центрального органу виконавчої влади", від 20 березня 2013 року № 229 "Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів" та керуючись підпунктом 10 пункту 11 Положення про Міністерство доходів і зборів України , затвердженого Указом Президента України від 18 березня 2013 року № 141/2013,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Положення про Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Міндоходів;
Положення про Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень Міндоходів.
2. Керівникам Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Міндоходів та Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Міндоходів забезпечити дотримання вимог відповідних положень.
3. Департаменту інфраструктури (Лісняк С.І.) забезпечити виготовлення, засвідчення у встановленому порядку та надіслання кожному територіальному органу Міндоходів, вказаному у пункті 1 наказу, двох примірників копій наказу і відповідного положення.
Термін - три дні.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
МіністрО.В. Клименко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства доходів
і зборів України
29.05.2013 № 133
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Міндоходів
1. Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Міністерства доходів і зборів України утворений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 229 "Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів".
Скорочена назва Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Міністерства доходів і зборів України - Департамент СПКЗ Міндоходів.
Адреса: 29018, м. Хмельницький, вул. Тернопільська, 13/3.
Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Міністерства доходів і зборів України є територіальним органом Міністерства доходів і зборів України та як спеціалізований митний орган з питань підвищення кваліфікації фахівців та кінологічного забезпечення входить до структури Міндоходів.
Департамент спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення Міністерства доходів і зборів України (далі - Департамент) є спеціалізованим департаментом Міндоходів і підпорядковується одному із заступників Міністра доходів і зборів України згідно з розподілом обов'язків, затвердженим наказом Міндоходів.
2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України , законами України, Митним , Податковим кодексами України , міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, Міндоходів України, а також дорученнями Президента України, іншими актами законодавства України і цим Положенням.
3. Основними завданнями Департаменту є:
1) реалізація державної податкової та державної митної політики в межах компетенції Департаменту;
2) здійснення кінологічного забезпечення, у тому числі:
організація та проведення спеціальної підготовки інспекторів-кінологів зі службовими собаками щодо виявлення контрабанди наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів, зброї, боєприпасів, тютюнових виробів, грошових знаків у вигляді банкнотів тощо;
організація та проведення добору службових собак, контроль за дотриманням норм їх утримання;
ведення обліку та контроль за комплектуванням кінологічних команд, збір та аналіз інформації про ефективність їх діяльності;
підготовка пропозицій щодо удосконалення кінологічного забезпечення;
3) участь у службових заходах, у тому числі з використанням службових собак, спрямованих на запобігання, виявлення і припинення контрабанди наркотичних засобів, психотропних речовин та їх аналогів, зброї та боєприпасів тощо;
4) організація, здійснення та моніторинг спеціалізованої підготовки посадових осіб та інших працівників територіальних органів Міндоходів шляхом залучення відповідних спеціалістів, а саме:
підвищення кваліфікації посадових осіб територіальних органів Міндоходів за професійними програмами, в тому числі підвищення кваліфікації вперше прийнятих на державну службу, а також у разі потреби перед або за результатами чергової атестації;
підвищення кваліфікації посадових осіб та інших працівників Міндоходів та його територіальних органів за програмами тематичних постійно діючих і короткотермінових семінарів, тренінгів, спеціалізованих короткострокових навчальних курсів з іноземних мов тощо;
спеціальна підготовка посадових осіб й інших працівників територіальних органів Міндоходів зі здійснення слідчих (розшукових) дій, негласних слідчих (розшукових) дій, застосування фізичної сили, спеціальних засобів, вогнепальної зброї, застосування технічних засобів митного контролю, ідентифікації культурних цінностей, виявлення суб'єктів, схильних до порушення митних правил, за допомогою оперативної психології тощо;
5) впровадження, розвиток та супроводження програмно-інформаційних комплексів: дистанційного навчання, тестування агентів з митного оформлення, електронного навчально-методичного кабінету, професійно-психологічного добору, ідентифікації культурних цінностей тощо;
6) організація в установленому порядку навчання та контролю рівня професійної підготовки агентів з митного оформлення.
4. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:
1) здійснює діяльність, пов'язану з придбанням, використанням, зберіганням та знищенням наркотичних засобів, психотропних речовин, зразків зброї, боєприпасів та грошових знаків у вигляді банкнотів для дресирування службових собак;
2) здійснює ветеринарне супроводження кінологічної діяльності;
3) бере участь у професійному, психологічному доборі кадрів для проходження служби у територіальних органах Міндоходів;
4) у межах повноважень Департаменту бере участь у:
проведенні перевірок діяльності територіальних органів Міндоходів;
контролі рівня професійних знань посадових осіб та інших працівників територіальних органів Міндоходів;
опрацюванні та розробці проектів законодавчих та нормативно-правових актів;
виконанні проектів і програм міжнародної технічної та іншої допомоги, бенефеціаром яких є Міндоходів;
5) взаємодіє в межах повноважень з органами прикордонної служби України, Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ України, іншими правоохоронними органами та контролюючими службами в установленому законодавством України порядку;
6) застосовує в межах компетенції технічні засоби митного контролю;
7) надає територіальним органам Міндоходів методичну і практичну допомогу з питань використання технічних засобів митного контролю;
8) розробляє та створює за напрямами діяльності систему навчально-методичного забезпечення для усіх видів та форм підвищення кваліфікації;
9) надає навчально-методичну та практичну допомогу територіальним органам Міндоходів з питань організації професійного навчання без відриву від роботи;
10) організовує, проводить та бере участь у міжвідомчих, всеукраїнських та міжнародних змаганнях спеціалістів-кінологів;
11) співпрацює з навчальними закладами, міжнародними організаціями, державними установами та органами виконавчої влади, територіальними органами Міндоходів, кінологічними службами України та зарубіжних держав у межах наданих Департаменту повноважень;
12) організовує, проводить та бере участь у науково-методичних і науково-практичних конференціях, семінарах, курсах, тренінгах, виставках, обміні досвідом та в інших заходах;
13) здійснює управління об'єктами інфраструктури в межах повноважень, делегованих Міндоходів;
14) здійснює інші визначені законодавством України повноваження, покладені на Міндоходів.
5. Департамент з метою організації своєї діяльності:
1) забезпечує розгляд звернень громадян, запитів та звернень народних депутатів, а також запитів на отримання публічної інформації;
2) бере участь у реалізації інформаційної політики Міндоходів;
3) надає пропозиції до Міндоходів щодо формування державного замовлення на підвищення кваліфікації фахівців у відповідних сферах;
4) здійснює прогнозування та планування видатків на матеріально-технічне забезпечення і розвиток діяльності Департаменту;
5) забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики щодо державної таємниці та захисту інформації, контроль за її збереженням у Департаменті, а також мобілізаційну підготовку, мобілізацію та контроль за здійсненням таких заходів;
6) здійснює нагляд за охороною праці в Департаменті;
7) здійснює заходи щодо забезпечення протипожежної безпеки в Департаменті;
8) забезпечує ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів;
9) організовує планово-фінансову роботу в Департаменті, забезпечує організацію бухгалтерського обліку;
10) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
11) здійснює в межах повноважень заходи щодо запобігання корупції у Департаменті;
12) організовує інформаційно-аналітичне забезпечення Департаменту та автоматизацію його діяльності;
13) здійснює в межах повноважень обмін документами та інформацією (у тому числі електронною) з іншими державними органами;
14) визначає зміст, форми, засоби та види підвищення кваліфікації відповідно до встановлених стандартів;
15) затверджує в установленому порядку за напрямами діяльності професійні програми підвищення кваліфікації посадових осіб територіальних органів Міндоходів;
16) ліцензування діяльності Департаменту за окремими напрямами здійснюється в установленому законодавством порядку;
17) здійснює інші повноваження, визначені законами України та покладені на Міндоходів Президентом України.
6. Департамент має право:
1) одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб;
2) скликати наради, утворювати консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби (ради, комісії, робочі групи тощо) для сприяння здійсненню покладених на Департамент завдань;
3) представляти Міндоходів за дорученням його керівництва у взаємовідносинах з територіальними органами Міндоходів з питань, що належать до компетенції Департаменту;
4) одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міндоходів та його територіальних органів інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на Департамент завдань і функцій;
5) вносити керівництву Міндоходів пропозиції з питань, що належать до компетенції Департаменту;
6) узгоджувати і вирішувати питання координації, взаємодії з іншими структурними підрозділами Міндоходів та його територіальними органами;
7) готувати проекти наказів, розпоряджень та окремих доручень Міндоходів з питань, які належать до компетенції Департаменту;
8) користуватися інформаційними базами даних Міндоходів;
9) проводити наради, семінари, тренінги, практикуми з працівниками територіальних органів Міндоходів у межах наданих повноважень;
10) Департамент може мати інші права, делеговані йому Міндоходів, для виконання покладених на нього завдань.
7. Департамент здійснює свої повноваження безпосередньо.
8. Департамент під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
9. Департамент у межах повноважень видає накази організаційно-розпорядчого характеру, розпорядження та доручення.
Акти Департаменту можуть бути скасовані Міндоходів повністю чи в окремій частині.
10. Департамент очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади Міністром доходів і зборів України (далі - Міністр).
Директор Департаменту має заступників, які призначаються на посади та звільняються з посад Міністром за поданням Директора Департаменту погодженим заступником Міністра, згідно з розподілом обов'язків.
11. Директор Департаменту:
1) організовує та здійснює керівництво Департаментом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності;
2) вносить Міністру пропозиції щодо пріоритетів роботи Департаменту і шляхів виконання покладених на нього завдань;
3) організовує та забезпечує виконання Департаментом Конституції України , законів України, актів і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Міндоходів, доручень Міністра, його заступників;
4) надає доручення, обов'язкові для виконання посадовими особами Департаменту;
5) звітує перед Міністром про виконання покладених на Департамент завдань;
6) здійснює добір та розстановку кадрів у Департаменті, формує кадровий резерв на відповідні посади;
7) призначає на посади та звільняє з посад керівників структурних підрозділів, працівників Департаменту, крім тих, які призначаються на посаду і звільняються з посади в іншому порядку, присвоює їм ранги державних службовців, спеціальні звання, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
8) здійснює контроль за дотриманням правил поведінки посадовими особами Департаменту;
9) організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Департаменту;
10) порушує перед Міністром питання про присвоєння рангів державних службовців своїм заступникам, а також щодо заохочення та притягнення їх до відповідальності;
11) подає на затвердження Міністру структуру Департаменту;
12) розподіляє обов'язки між своїми заступниками;
13) затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту і посадові інструкції працівників;
14) ініціює питання проведення службового розслідування стосовно керівників структурних підрозділів, їх заступників, інших посадових осіб Департаменту;
15) вносить Міністру подання щодо представлення в установленому порядку державних службовців Департаменту до відзначення державними нагородами України та відомчими відзнаками;
16) представляє Департамент у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
17) скликає та проводить наради з питань, що належать до компетенції Департаменту;
18) підписує накази, розпорядження та доручення Департаменту;
19) організовує розробку та внесення Міністерству проектів законодавчих актів, організаційно-розпорядчих документів з питань, що належать до компетенції Департаменту;
20) здійснює розгляд проектів нормативно-правових актів та надання пропозицій до їх змісту;
21) взаємодіє зі структурними підрозділами Міндоходів у межах функціональних повноважень для прийняття узгодженого рішення;
22) визначає функціональні повноваження структурних підрозділів у складі Департаменту;
23) бере участь у роботі комісій, робочих груп;
24) підписує листи до територіальних органів Міндоходів, підприємств установ та організацій з питань діяльності Департаменту;
25) підписує службові листи, доповідні записки, довідки і документи інформаційного, довідкового або аналітичного характеру, підготовлені керівництву Міндоходів або структурним підрозділам, а також листи до структурних підрозділів Міндоходів щодо отримання інформаційних та аналітичних матеріалів, необхідних для виконання наданих доручень та покладених функцій;
26) здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
12. Для ефективної реалізації основних завдань Департаменту, розгляду питань щодо визначення змісту, форм і методів спеціалізованої підготовки посадових осіб Міндоходів утворюється Навчально-методична рада Департаменту.
Положення про Навчально-методичну раду затверджує директор Департаменту.
13. Департамент діє на підставі положення, що затверджується відповідно до типового положення Міністром.
14. Департамент утримується за рахунок коштів Державного бюджету України.
Структуру Департаменту затверджує Міністр.
Штатний розпис, кошторис Департаменту затверджує заступник Міністра - керівник апарату.
Гранична чисельність працівників Департаменту затверджується Міністром.
Директор Департаменту вносить пропозиції Міністру щодо чисельності Департаменту.
15. Департамент утворюється у порядку, передбаченому статтею 13 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" .
16. Департамент є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України, коду ЄДРПОУ і свого найменування, інші печатки і штампи, власні бланки, реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби України.
Директор
Департаменту митної справи

О.М. Дороховський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства доходів
і зборів України
29.05.2013 № 133
ПОЛОЖЕННЯ
про Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень Міндоходів
1. Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень Міністерства доходів і зборів України утворена відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 229 "Про утворення територіальних органів Міндоходів".
Скорочена назва Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Міністерства доходів і зборів України - СЛЕД Міндоходів.
Спеціалізована лабораторія з питань експертизи та досліджень Міністерства доходів і зборів України (далі - Спеціалізована лабораторія) є територіальним органом Міністерства доходів і зборів України, який підпорядковується Міністерству доходів і зборів України.
2. Спеціалізована лабораторія у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, актами і дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами та іншими організаційно-розпорядчими документами Міністерства доходів і зборів України, іншими актами законодавства та цим Положенням.
3. Основними завданнями Спеціалізованої лабораторії є:
1) забезпечення реалізації державної податкової та митної політики, а також участь у боротьбі з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства;
2) проведення досліджень та здійснення експертної діяльності у податковій та митній сферах;
3) здійснення відповідно до законодавства попередньої оцінки майна, вилученого, конфіскованого за порушення митного та податкового законодавства.
4. Спеціалізована лабораторія відповідно до покладених на неї завдань:
1) організовує роботу щодо проведення досліджень (аналізів, експертиз) у податковій та митній сферах;
2) здійснює експертне забезпечення контролю за додержанням і виконанням вимог законодавства у податковій та митній сферах;
3) проводить дослідження (аналізи, експертизи) проб (зразків) товарів у рамках процедур податкового, митного контролю та оформлення з метою встановлення характеристик, визначальних для:
ідентифікації (визначення складу, фізичних, фізико-хімічних характеристик тощо) товарів;
класифікації товарів згідно з УКТ ЗЕД ;
перевірки задекларованої митної вартості товарів;
встановлення країни походження товарів;
встановлення належності товарів до таких, що містять наркотичні засоби, психотропні речовини, їх аналоги, прекурсори, сильнодіючі чи отруйні речовини;
встановлення (перевірки) достовірності даних, зазначених у сертифікаті про походження товару з України;
4) забезпечує відповідно до законодавства участь спеціалістів Спеціалізованої лабораторії у здійсненні митного контролю та оформлення;
5) здійснює експертне забезпечення заходів Міндоходів щодо запобігання та протидії контрабанді, а також боротьбі з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства;
6) проводить експертизи під час провадження у справах про порушення митних правил з метою з'ясування питань, що виникають, та отримання доказів, необхідних для розгляду цих справ;
7) здійснює відповідно до законодавства попередню оцінку майна, вилученого, конфіскованого за порушення митного та податкового законодавства;
8) контролює дотримання посадовими особами територіальних органів Міндоходів встановленого порядку взяття (надання) та доставки проб (зразків) товарів для проведення досліджень;
9) у встановленому порядку вносить пропозиції щодо відбору проб (зразків) товарів посадовими особами територіальних органів Міндоходів, а у разі необхідності - бере участь у відборі проб (зразків) товарів;
10) у встановленому порядку бере участь у проведенні огляду товарів і транспортних засобів;
11) веде облік результатів експертної роботи, узагальнює, аналізує і систематизує експертну практику;
12) бере участь у розробці і наповненні профілів ризику. Здійснює аналітичну роботу з метою виявлення та оцінки ризиків, умов і факторів, що зумовлюють їх виникнення;
13) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції Спеціалізованої лабораторії, готує та вносить Міндоходів пропозиції щодо його вдосконалення. Приймає участь у розробці проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Спеціалізованої лабораторії;
14) веде статистичну звітність, забезпечує подання звітності до Міндоходів України, інших уповноважених органів звітності. Розробляє форми звітності з питань, віднесених до компетенції Спеціалізованої лабораторії;
15) впроваджує у роботу Спеціалізованої лабораторії науковий та практичний досвід експертної діяльності зарубіжних експертних установ. Бере участь у межах повноважень, визначених Міндоходів України, у реалізації міжнародних проектів та програм міжнародної технічної та іншої допомоги;
16) у встановленому законодавством України порядку здійснює обмін документами та інформацією (у тому числі електронною) з іншими державними органами;
17) звертається до суду у випадках, передбачених законодавством;
18) надає консультації у межах компетенції Спеціалізованої лабораторії відповідно до Податкового та Митного кодексів України;
19) бере участь у міжлабораторних порівняльних випробуваннях з іншими експертними установами (організаціями) та випробувальними, а також організовує та проводить міжлабораторні порівняння результатів вимірювань в підрозділах Спеціалізованої лабораторії;
20) здійснює організацію, координацію, нормативне та методичне забезпечення роботи відокремлених підрозділів Спеціалізованої лабораторії, спеціалістів-експертів на окремих робочих місцях та контроль за їх діяльністю;
21) здійснює навчально-методичну роботу, проводить зустрічі, наради, семінари тощо з питань експертної діяльності;
22) надає методичну і практичну допомогу структурним підрозділам та територіальним органам Міндоходів з питань експертної роботи;
23) розробляє методики та методичні рекомендації щодо проведення досліджень, взяття проб (зразків) товарів й інших питань, віднесених до компетенції Спеціалізованої лабораторії, готує довідники, посібники та інші інформаційні матеріали для методичного забезпечення експертної діяльності;
24) виконує функції робочого органу Експертно-кваліфікаційної комісії Міндоходів. Веде реєстр атестованих експертів Міндоходів;
25) забезпечує експлуатацію, збереження, обслуговування, ремонт і списання технічних засобів, засобів вимірювальної техніки, випробувального обладнання відповідно до вимог технічної документації, а також вживає заходів щодо оснащення Спеціалізованої лабораторії цими засобами;
26) здійснює заходи щодо атестації та акредитації Спеціалізованої лабораторії на право проведення досліджень показників об'єктів та метрологічного забезпечення (повірка та атестація) засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання;
27) здійснює діяльність, пов'язану з обігом (придбання, використання, зберігання, перевезення, знищення) наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, відповідно до ліцензійних умов та використовує їх під час проведення досліджень;
28) забезпечує дотримання єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності та єдності вимірювань при здійсненні своєї діяльності. Дотримується вимог нормативно-технічних документів, методик, інструкцій з питань досліджень (експертиз), забезпечує функціонування системи управління якістю;
29) забезпечує використання, експлуатацію інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем і технологій, автоматизацію процедур;
30) здійснює інші визначені законами України повноваження, покладені на Міндоходів.
5. Спеціалізована лабораторія з метою організації своєї діяльності:
1) організовує роботу структурних підрозділів Спеціалізованої лабораторії, в тому числі відокремлених;
2) здійснює контроль за дотриманням посадовими особами Спеціалізованої лабораторії встановлених правил поведінки;
3) забезпечує прийом громадян, розгляд звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів України, а також запитів на отримання публічної інформації, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг відповідно до законодавства;
4) забезпечує згідно із законодавством та в межах компетенції надання державним органам інформації з баз даних Міндоходів, здійснює обмін документами та інформацією (у тому числі електронною) з іншими державними органами;
5) співпрацює з інститутами громадянського суспільства та забезпечує участь громадськості у формуванні та реалізації державної політики за напрямами діяльності Спеціалізованої лабораторії;
6) реалізує інформаційну політику Міндоходів у межах повноважень, наданих Міндоходів України, підтримує зв'язки із засобами масової інформації;
7) розробляє проекти нормативно-правових актів, порядків, інструкцій, положень, інших документів з питань, що належать до компетенції Спеціалізованої лабораторії;
8) укладає договори (угоди) з питань взаємодії з експертними, науково-дослідними установами (організаціями);
9) надає пропозиції Міндоходів щодо формування державного замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців у відповідних сферах;
10) реалізовує державну політику у сфері державної служби з питань кадрової роботи, здійснює добір кадрів у Спеціалізовану лабораторію, формує кадровий резерв на відповідні посади, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб Міндоходів за напрямами діяльності Спеціалізованої лабораторії відповідно до законодавства;
11) здійснює в межах компетенції заходи щодо запобігання корупції та контроль за їх виконанням;
12) готує пропозиції керівництву Міндоходів щодо бюджетних асигнувань, необхідних для матеріально-технічного забезпечення діяльності Спеціалізованої лабораторії;
13) організовує планово-фінансову роботу, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та удосконалення бухгалтерського обліку, ефективне і цільове використання бюджетних коштів;
14) забезпечує в межах повноважень реалізацію державної політики щодо державної таємниці та захисту інформації з обмеженим доступом, контроль за її збереженням, а також мобілізаційну підготовку, мобілізацію та контроль за здійсненням таких заходів;
15) утримує у належному стані будівлі та прибудинкові території, які перебувають в її оперативному управлінні, здійснює заходи щодо забезпечення протипожежної безпеки;
16) забезпечує дотримання та нагляд за охороною праці в Спеціалізованій лабораторії;
17) організовує інформаційно-аналітичне забезпечення Спеціалізованої лабораторії та автоматизацію її діяльності;
18) забезпечує ведення діловодства, організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
19) здійснює інші повноваження, визначені законами України та покладені на Спеціалізовану лабораторію Міндоходів.
6. Спеціалізована лабораторія відповідно до покладених на неї завдань має право:
1) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань вчених і фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників інститутів громадянського суспільства, а також експертів і спеціалістів з інших експертних установ (організацій), за їх згодою, для вирішення завдань, покладених на Спеціалізовану лабораторію;
2) одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб;
3) скликати наради, утворювати консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби (ради, комісії, робочі групи тощо) для сприяння здійсненню покладених на неї завдань;
4) користуватися в установленому порядку базами даних Міндоходів, державною системою урядового зв'язку та іншими технічними засобами;
5) створювати та використовувати власні інформаційні бази даних з метою виконання завдань, покладених на Спеціалізовану лабораторію;
6) контролювати в межах компетенції дотримання вимог податкового та митного законодавства;
7) брати участь, у разі потреби та в установленому порядку, у здійсненні митного контролю та оформлення;
8) вчиняти правочини, спрямовані на забезпечення виконання функцій Спеціалізованої лабораторії.
Посадові особи Спеціалізованої лабораторії користуються правами, передбаченими законом.
7. Спеціалізована лабораторія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, громадськими об'єднаннями, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, а також підприємствами, установами та організаціями.
8. Спеціалізована лабораторія у межах повноважень видає накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує і контролює їх виконання.
Акти Спеціалізованої лабораторії можуть бути скасовані Міністром доходів і зборів України (далі - Міністр) повністю чи в окремій частині.
9. Спеціалізовану лабораторію очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади Міністром у порядку, визначеному законодавством.
Начальник Спеціалізованої лабораторії має заступників за напрямами діяльності, які призначаються на посади та звільняються з посад Міністром.
10. Начальник Спеціалізованої лабораторії відповідно до покладених на нього обов'язків:
1) очолює та здійснює керівництво діяльністю Спеціалізованої лабораторії, забезпечує виконання завдань, покладених на Спеціалізовану лабораторію, несе персональну відповідальність за організацію та результати її діяльності;
2) вносить Міністру пропозиції щодо пріоритетів роботи Спеціалізованої лабораторії і шляхів виконання покладених на неї завдань, подає на затвердження плани роботи Спеціалізованої лабораторії, звітує про їх виконання;
3) організовує та забезпечує виконання Спеціалізованою лабораторією Конституції України , законів України, актів і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Міндоходів України, доручень Міністра, першого заступника Міністра, заступника Міністра, заступника Міністра - керівника апарату;
4) дає обов'язкові для виконання посадовими особами та працівниками Спеціалізованої лабораторії доручення;
5) веде роботу з добору й розстановки кадрів, організовує проведення атестації посадових осіб Спеціалізованої лабораторії. Призначає на посади та звільняє з посад керівників структурних підрозділів, інших посадових осіб та працівників Спеціалізованої лабораторії, крім тих, які призначаються на посаду і звільняються з посади в іншому порядку, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності (крім своїх заступників), присвоює їм спеціальні звання або ранги державних службовців;
6) порушує перед Міністром питання про присвоєння спеціальних звань або рангів державних службовців своїм заступникам, а також щодо заохочення та притягнення їх до відповідальності;
7) подає на затвердження Міністру структуру Спеціалізованої лабораторії;
8) розподіляє обов'язки між своїми заступниками;
9) затверджує положення про структурні підрозділи Спеціалізованої лабораторії та посадові інструкції її посадових осіб;
10) ініціює та призначає проведення службових розслідувань та службових перевірок;
11) здійснює заходи щодо виявлення, попередження та припинення корупції, інших протиправних дій з боку посадових осіб Спеціалізованої лабораторії;
12) вносить Міністру подання щодо відзначення державними нагородами України посадових осіб та працівників Спеціалізованої лабораторії;
13) представляє Спеціалізовану лабораторію у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
14) скликає та проводить наради з питань, що належать до компетенції Спеціалізованої лабораторії;
15) підписує накази Спеціалізованої лабораторії, розпорядження та доручення;
16) забезпечує ведення посадовими особами Спеціалізованої лабораторії особистого прийому громадян та розгляд їх письмових звернень;
17) приймає участь у розробці нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Спеціалізованої лабораторії;
18) бере участь у роботі Колегії Міндоходів, заслуховуваннях, нарадах, що проводяться керівництвом Міндоходів;
19) взаємодіє зі структурними підрозділами Міндоходів у межах функціональних повноважень;
20) забезпечує організацію бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності відповідно до законодавства, контроль за раціональним і цільовим використанням бюджетних коштів;
21) організовує здійснення спеціальних заходів щодо забезпечення захисту посадових осіб та працівників Спеціалізованої лабораторії, членів їх сімей;
22) приймає в установленому порядку рішення щодо продовження строку проведення досліджень (аналізів, експертиз), а також про проведення часткових досліджень або про відмову у проведенні досліджень (аналізів, експертиз);
23) підписує листи та іншу службову документацію з питань діяльності Спеціалізованої лабораторії;
24) здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
11. Положення про Спеціалізовану лабораторію затверджується Міністром.
12. Спеціалізована лабораторія утримується за рахунок державного бюджету.
Структуру Спеціалізованої лабораторії затверджує Міністр.
Штатний розпис, кошторис Спеціалізованої лабораторії затверджує заступник Міністра - керівник апарату.
Для виконання завдань, покладених на Спеціалізовану лабораторію, у її структурі можуть створюватись відокремлені підрозділи, а також окремі робочі місця посадових осіб Спеціалізованої лабораторії за місцезнаходженням територіальних органів Міндоходів.
Гранична чисельність працівників Спеціалізованої лабораторії затверджується Міністром.
Начальник Спеціалізованої лабораторії вносить Міністру пропозиції щодо чисельності працівників Спеціалізованої лабораторії.
13. Спеціалізована лабораторія утворюється у порядку, передбаченому статтею 13 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" .
14. Спеціалізована лабораторія є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк із зображенням Державного Герба України та із своїм найменуванням.
Місцезнаходження Спеціалізованої лабораторії: пр. Московський, 8, Київ, 04073.
Директор
Департаменту митної справи

О.М. Дороховський
( Текст взято з сайту Міндоходів України http://minrd.gov.ua/ )