• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Стратегії реформування системи Державної служби України з надзвичайних ситуацій

Державна служба України з надзвичайних ситуацій | Наказ, Заходи, План від 02.03.2017 № 132
Реквізити
  • Видавник: Державна служба України з надзвичайних ситуацій
  • Тип: Наказ, Заходи, План
  • Дата: 02.03.2017
  • Номер: 132
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна служба України з надзвичайних ситуацій
  • Тип: Наказ, Заходи, План
  • Дата: 02.03.2017
  • Номер: 132
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
02.03.2017 № 132
(з основної діяльності)
Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Стратегії реформування системи Державної служби України з надзвичайних ситуацій
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 січня 2017 р. № 61-р "Про схвалення Стратегії реформування системи Державної служби України з надзвичайних ситуацій" (далі - Стратегія) та з метою реалізації заходів і завдань у сфері цивільного захисту, спрямованих на підвищення рівня захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити План заходів щодо реалізації Стратегії реформування системи Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - План), що додається.
2. Керівникам департаментів та інших самостійних структурних підрозділів апарату ДСНС, ГУ(У) ДСНС України в областях та м. Києві, підрозділів центрального підпорядкування ДСНС, навчальних та науково-дослідних установ, підприємств, організацій системи ДСНС забезпечити неухильне виконання заходів Плану та надання через Департамент організації заходів цивільного захисту звітних матеріалів про стан виконання Плану за 2017 рік - до 10 січня, починаючи з 2018 року.
3. Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям (Щербаченко О.М), Департаменту організації заходів цивільного захисту (Маюров М.О.), Департаменту реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.) під час проведення перевірок, навчань (тренувань) функціональних та територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту забезпечити визначення стану виконання вимог і завдань Плану та надання методичної і практичної допомоги ГУ(У) ДСНС України в областях та м. Києві щодо їх реалізації.
4. Департаменту організації заходів цивільного захисту (Маюров М.О.) забезпечити підготовку та подання інформації про стан реалізації заходів, передбачених Стратегією, до 10 лютого щороку до Кабінету Міністрів України.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Мельчуцького О.Г.
ГоловаМ. Чечоткін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДСНС
02.03.2017 № 132
ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо реалізації Стратегії реформування системи Державної служби України з надзвичайних ситуацій
А. Стратегічна мета: здійснення переходу від системи державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки до системи запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та профілактики пожеж
А. Очікуваний результат:
1. Втілення європейського досвіду у сфері пожежної, техногенної безпеки та діяльності аварійно-рятувальних служб.
2. Зменшення кількості перевірок органами державного нагляду (контролю) пожежної та техногенної безпеки.
3. Зменшення кількості суб'єктів господарювання з високим ступенем ризику від впровадження господарської діяльності.
4. Зменшення кількості пожеж та надзвичайних ситуацій.
5. Підвищення довіри до органів державного нагляду (контролю) пожежної та техногенної безпеки та формування партнерських стосунків з бізнесом.
6. Зменшення адміністративного тиску на суб'єкти господарювання.
А.1. Операційна мета: нормативно-правове врегулювання питання щодо здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
А.1.1. Нормативно-правове врегулювання питання щодо здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки шляхом обов'язкового проведення планових перевірок тільки суб'єктів господарювання з високим ступенем ризику від провадження господарської діяльності та державних установ, а також запровадження страхування цивільно-правової відповідальності суб'єктів господарювання із середнім та незначним ступенем ризику за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам або їх майну, іншим юридичним особам унаслідок виникнення надзвичайної ситуації чи пожежі на об'єкті нерухомості, який їм належить, або на об'єкті, який належить до сфери їх управління (користування), як альтернативи плановим заходам державного нагляду (контролю)А.1.1.1. Підготовка проекту Закону України стосовно внесення змін до Кодексу цивільного захисту України
щодо запровадження страхування цивільно-правової відповідальності суб'єктів господарювання із середнім та незначним ступенем ризику за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам або їх майну, іншим юридичним особам унаслідок виникнення надзвичайної ситуації чи пожежі на об'єкті нерухомості, який їм належить, або на об'єкті, який належить до сфери їх управління (користування), як альтернативи плановим заходам державного нагляду (контролю)
Грудень 2017 р.ДЗНС
ЮУ
-
А.1.2. Перегляд критеріїв, які визначають ступінь ризику від провадження господарської діяльності, з метою зменшення кількості суб'єктів господарювання з високим ступенем ризикуА.1.2.1. Підготовка проекту постанови Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 29 лютого 2012 р. № 306
"Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки"
Грудень 2017 р.ДЗНС
ЮУ
-
А.2. Операційна мета: інтеграція ДСНС до системи органів державного ринкового нагляду з віднесенням до повноважень ДСНС здійснення ринкового нагляду стосовно засобів цивільного, протипожежного захисту, піротехнічних виробів
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
А.2.1. Інтеграція ДСНС до системи органів державного ринкового нагляду з віднесенням до повноважень ДСНС здійснення ринкового нагляду стосовно засобів цивільного, протипожежного захисту, піротехнічних виробівА.2.1.1. Розробка Технічного регламенту засобів цивільного захисту та проекту постанови Кабінету Міністрів України, якою передбачається його затвердження та внесення змін до переліку органів державного ринкового нагляду та сфер їх відповідальності2017 - 2018 рр.ДЗНС
ЮУ
-
А.2.1.2. Погодження Технічного регламенту засобів цивільного захисту та проекту постанови Кабінету Міністрів України, якою передбачається його затвердження та внесення змін до переліку органів державного ринкового нагляду та сфер їх відповідальності з МВС та направлення її на опрацювання до заінтересованих центральних органів виконавчої влади2017 - 2018 рр.ДЗНС
ЮУ
-
А.2.1.3. Опрацювання Технічного регламенту засобів цивільного захисту та проекту постанови Кабінету Міністрів України, якою передбачається його затвердження та внесення змін до переліку органів державного ринкового нагляду та сфер їх відповідальності з заінтересованими центральними органами виконавчої влади і направлення до Кабінету Міністрів України Технічного регламенту засобів цивільного захисту та проекту постанови Кабінету Міністрів України2017 - 2018 рр.ДЗНС
ЮУ
-
А.2.1.4. Внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 573
щодо здійснення ДСНС ринкового нагляду стосовно засобів цивільного, протипожежного захисту, піротехнічних виробів
2017 - 2018 рр.ДЗНС
ЮУ
-
А.3. Операційна мета: посилення відповідальності керівників суб'єктів господарювання за порушення вимог щодо пожежної та техногенної безпеки
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
А.3.1. Посилення відповідальності керівників суб'єктів господарювання за порушення вимог щодо пожежної та техногенної безпеки шляхом запровадження дієвих адміністративних санкційА.3.1.1. Підготовка проекту Закону України стосовно внесення змін та доповнень до Кодексу України про адміністративні правопорушення
і Кримінального кодексу України
щодо посилення відповідальності у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки
Грудень 2017 р.ДЗНС
ЮУ
-
А.4 Операційна мета: імплементація Директиви 2012/18/ЄС Європейського парламенту та Ради від 4 липня 2012 р. про контроль значних аварій, пов'язаних із небезпечними речовинами (СЕВЕЗО III)
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
А.4.1. Імплементація Директиви 2012/18/ЄС Європейського парламенту та Ради від 4 липня 2012 р. про контроль значних аварій, пов'язаних із небезпечними речовинами (СЕВЕЗО III), зокрема в частині визначення критеріїв щодо здійснення контролю держави за об'єктами підвищеної небезпекиА.4.1.1. Внесення змін до Закону України "Про об'єкти підвищеної небезпеки"
Грудень 2017 р.ДЗНС
ЮУ
-
А.5 Операційна мета: запровадження системи управління техногенною та пожежною безпекою на основі ризик-орієнтованого підходу і європейських стандартів щодо оцінювання і аналізу ризиків пожежної та техногенної безпеки суб'єктів господарювання
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
А.5.1. Запровадження системи управління техногенною та пожежною безпекою на основі ризик-орієнтованого підходу і європейських стандартів щодо оцінювання і аналізу ризиків пожежної та техногенної безпеки суб'єктів господарюванняА.5.1.1. Підготовка пропозицій щодо внесення змін до Кодексу цивільного захисту України
стосовно повноваження ДСНС щодо розроблення та затвердження відповідних методик оцінювання ризиків
2017-2020 рр.ДЗНС
ЮУ
УкрНДІ ЦЗ
-
А.5.1.2. Підготовка проекту змін до Критеріїв, які б передбачали можливість, за умови вжиття заходів, спрямованих на зменшення виникнення ризиків, віднесення суб'єкта господарювання до меншого ступеня прийнятного ризику або збільшення терміну періодичності проведення планової перевірки2017-2020 рр.ДЗНС
УкрНДІ ЦЗ
ЮУ
-
А.5.1.3. Розроблення проектів Методик оцінювання ризиків пожежної та техногенної безпеки суб'єктів господарювання2017-2020 рр.УкрНДІ ЦЗ
ДЗНС
ЮУ
-
Б. Стратегічна мета: удосконалення виконання основних завдань (функцій) у сфері пожежної та техногенної безпеки органами місцевого самоврядування
Б. Очікуваний результат:
Досягнення стратегічної мети забезпечить:
належний рівень безпеки життєдіяльності населення, захист суб'єктів господарювання і територій від загрози виникнення надзвичайних ситуацій;
удосконалення системи реагування на пожежі, надзвичайні ситуації та інші небезпечні події, скорочення часу прибуття пожежно-рятувальних підрозділів до місця виклику (до 10 хвилин у місті та до 20 хвилин у сільській місцевості);
зменшення збитків національної економіки та населення у разі виникнення пожеж, надзвичайних ситуацій, небезпечних гідрометеорологічних явищ;
створення оптимальної системи управління єдиною державною системою цивільного захисту та підвищення ефективності її функціонування.
Б.1. Операційна мета: удосконалення єдиної державної системи цивільного захисту з урахуванням реформування системи ДСНС, місцевого самоврядування та територіальної організації влади в України
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
Б.1.1. Забезпечення впровадження вимог та норм Кодексу цивільного захисту України
з урахуванням стандартів Європейського Союзу
Б.1.1.1. Погодження проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту" з заінтересованими органами виконавчої владиЛистопад 2017 р.ЮУ-
Б.1.1.2. Надання проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту" на розгляд Уряду та забезпечення його супроводження в Секретаріаті Кабінету Міністрів УкраїниГрудень 2017 р.ЮУ-
Б.1.1.3. Забезпечення супроводження проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства з питань цивільного захисту" в комітетах Верховної Ради УкраїниДо прийняття Верховною Радою УкраїниЮУ-
Б.1.2. Розроблення проекту Закону України "Про внесення зміни до статті 7 Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" щодо передачі майнових комплексів державних пожежно-рятувальних підрозділів (частин) та іншого майна Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту"Б.1.2.1. Забезпечення супроводження проекту Закону України "Про внесення зміни до статті 7 Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" щодо передачі майнових комплексів державних пожежно-рятувальних підрозділів (частин) та іншого майна Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту" в комітетах Верховної Ради УкраїниДо прийняття Верховною Радою УкраїниДРЗ
ЮУ
-
Б.1.3. Включення питань цивільного захисту до проекту Закону України "Про префектів"Б.1.3.1. Розроблення та надання пропозицій до проекту закону України "Про префектів" (у частині врахування питань цивільного захисту) на розгляд керівництву ДСНСВересень 2017 р.ДОЗЦЗ-
Б.1.3.2. надання пропозицій до проекту Закону України "Про префектів" (у частині врахування питань цивільного захисту) до МінрегіонуГрудень 2017 р.ДОЗЦЗ-
Б.1.4. Уточнення розподілу повноважень з питань цивільного захисту між суб'єктами місцевого самоврядування у проекті Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"Б.1.4.1. Розроблення та надання пропозицій до проекту Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо уточнення розподілу повноважень у сфері цивільного захисту між суб'єктами місцевого самоврядування) на розгляд керівництву ДСНСВересень 2017 р.ДОЗЦЗ-
Б.1.4.2. Надання пропозицій до проекту Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (щодо уточнення розподілу повноважень у сфері цивільного захисту між суб'єктами місцевого самоврядування) до МінрегіонуГрудень 2017 р.ДОЗЦЗ-
Б.1.5. Визначення стратегічних напрямків реформування організації цивільного захисту, зокрема щодо розмежування повноважень у сфері цивільного захисту з метою уникнення їх дублювання на регіональному і місцевому рівні між органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування з урахуванням реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в УкраїніБ.1.5.1. Розроблення проекту розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження Стратегії реформування організації цивільного захисту" та надання його на розгляд керівництву ДСНС2017 - 2019 р.УкрНДІ ЦЗ
ДОЗЦЗ
-
Б.1.5.2. Погодження проекту розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження Стратегії реформування організації цивільного захисту" з заінтересованими органами виконавчої владиЛистопад 2020 р.ДОЗЦЗ-
Б.1.5.3. Надання проекту розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження Стратегії реформування організації цивільного захисту" на розгляд Уряду та забезпечення його супроводження в Секретаріаті Кабінету Міністрів УкраїниГрудень 2020 р.ДОЗЦЗ-
Б.1.5.4. Підготовка пропозицій щодо внесення змін до нормативно-правових актів стосовно удосконалення єдиної державної системи цивільного захисту з урахуванням реформування системи ДСНС, місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, розмежування повноважень у сфері цивільного захисту з метою уникнення їх дублювання на регіональному і місцевому рівні між органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування з урахуванням реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в УкраїніГрудень 2020 р.ДОЗЦЗ-
Б 1.6. Визначення нормативних показників розміщення державних пожежно-рятувальних підрозділів ДСНС, пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) відомчої, місцевої і добровільної пожежної охорони в адміністративно-територіальних одиницях та розмежування їх функцій з урахуванням досвіду країн - членів Європейського СоюзуБ.1.6.1. Визначення та встановлення нових вимог до формування критеріїв створення державних пожежно-рятувальних підрозділів ДСНС в адміністративно-територіальних одиницях з урахуванням досвіду країн - членів Європейського СоюзуI півріччя 2017 р.УкрНДІ ЦЗ
ДРНС
-
Б 1.6.2. Видання нормативно-правового акта щодо визначення нормативних показників розміщення державних пожежно-рятувальних підрозділів ДСНС, пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) відомчої, місцевої і добровільної пожежної охорони в адміністративно-територіальних одиницях та розмежування їх функцій з урахуванням досвіду країн - членів Європейського СоюзуГрудень 2017 р.ДРНС-
Б 1.7. Вжиття заходів щодо формування структурних підрозділів (або призначення окремих посадових осіб) з питань цивільного захисту в складі виконавчих органів об'єднаних територіальних громадБ 1.7.1. Формування структурних підрозділів (або призначення окремих посадових осіб) з питань цивільного захисту в складі виконавчих органів об'єднаних територіальних громадГрудень 2018 р.ГУ (У) ДСНС
(у межах компетенції)
ДОЗЦЗ
(контроль)
-
Б 1.8. Формування волонтерського руху у сфері цивільного захистуБ 1.8.1. Формування волонтерського руху у сфері цивільного захистуГрудень 2018 р.ГУ (У) ДСНС
(у межах компетенції)
ВВЗМІКГ
(координація)
-
Б.2. Операційна мета: налагодження дієвої взаємодії ДСНС із центральними та місцевими органами виконавчої влади, їх структурними підрозділами з питань цивільного захисту щодо підвищення пожежної та техногенної безпеки населених пунктів, територій та об'єктів
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
Б.2.1. Забезпечення методичного супроводження організації цивільного захисту органами місцевого самоврядуванняБ.2.1.1. Видання Методичних рекомендацій для органів місцевого самоврядування щодо створення системи управління цивільним захистом в об'єднаній територіальній громаді2017 р.ДОЗЦЗ
ДЗНС
ЮУ
-
Б.2.1.2. Видання Методичних рекомендацій для органів місцевого самоврядування щодо організації захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій2017 р.ДОЗЦЗ
ЮУ
-
Б.2.1.3. Видання Методичних рекомендацій для органів місцевого самоврядування щодо організації та забезпечення пожежної безпеки в (на території) об'єднаній територіальній громаді2017 р.ДРНС
ДЗНС
ЮУ
-
Б.2.2. Удосконалення механізму взаємодії з іншими структурами забезпечення національної безпекиБ.2.2.1. Розвиток державного центру управління в надзвичайних ситуаціях ДСНС, утворення відповідних регіональних центрів та налагодження їх взаємодії з Головним ситуаційним центром та іншими ситуаційними центрами складових сектору безпеки і оборони2019-2020 рр.ДРНС
ДОЗЦЗ
У межах видатків державного бюджету на відповідний рік
Б.3. Операційна мета: здійснення передбаченого законодавством комплексу заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
Б.3.1.Модернізація системи централізованого оповіщення населення на центральному та регіональному рівні, а також забезпечення її надійного функціонуванняБ.3.1.1. Реконструкція загальнодержавної системи централізованого оповіщення та створення типового комплексу територіальної системи централізованого оповіщення населенняГрудень 2020 р.ДОЗЦЗУ межах видатків державного бюджету на відповідний рік
Б.3.1.2. Участь у проектуванні та створенні територіальних та місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення населенняГрудень 2020 р.ГУ (У) ДСНС
(у межах компетенції)
ДОЗЦЗ (контроль)
-
Б.3.1.3. Участь у проектуванні та створенні системи оповіщення на рівні об'єднаних територіальних громадГрудень 2020 р.ГУ (У) ДСНС
(у межах компетенції)
ДОЗЦЗ (координація)
-
Б.3.2. Переобладнання вузлів зв'язку територіальних органів та підрозділів ДСНС, створення комплексів засобів зв'язку для мобільних пунктів ДСНСБ.3.2.1. Створення пересувних телекомунікаційних комплексів для мобільних пунктів управління ДСНСГрудень 2019 р.ДОЗЦЗУ межах видатків державного бюджету на відповідний рік
Б.3.2.2. Створення цифрової системи радіозв'язку підрозділів ДСНСГрудень 2020 р.ДОЗЦЗ- " -
Б.3.2.3. Створення та забезпечення функціонування автоматизованої системи управління телекомунікаційними мережами ДСНСГрудень 2020 р.ДОЗЦЗУ межах видатків державного бюджету на відповідний рік
Б.3.3. Створення та забезпечення функціонування автоматизованої системи управління телекомунікаційними мережами, центру обробки даних, комплексної підсистеми інформаційної підтримки прийняття рішень з питань надзвичайних ситуацій, у тому числі комплексної системи захисту інформаціїБ.3.3.1. Створення та забезпечення функціонування центру обробки данихГрудень 2020 р.ДОЗЦЗ- " -
Б.3.3.2. Створення та забезпечення функціонування комплексної підсистеми інформаційної підтримки прийняття рішень з питань надзвичайних ситуаційГрудень 2020 р.ДОЗЦЗ- " -
Б.3.3.3. Створення підсистеми забезпечення живучості, у тому числі комплексної системи захисту інформаціїГрудень 2020 р.ДОЗЦЗ- " -
Б.3.3.4. Модернізація телекомунікаційної мережі центрального рівня управлінняДо 2020 р.ДОЗЦЗ- " -
Б.3.3.5. Створення системи обробки інформації з обмеженим доступом ДСНСГрудень 2020 р.ДОЗЦЗ- " -
Б.3.4. Визначення зон відповідальності щодо реагування на надзвичайні ситуації державних пожежно-рятувальних підрозділів ДСНС, пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони, комунальних аварійно-рятувальних служб об'єднаних територіальних громадБ.3.4.1. Визначення зон відповідальності щодо реагування на надзвичайні ситуації та пожежі підрозділів ДСНС, пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони, комунальних аварійно-рятувальних служб об'єднаних територіальних громадГрудень 2018 р.ДРНС
ГУ (У) ДСНС
-
Б.3.4.2. Внесення змін до Закону України "Про радіочастотний ресурс України"
щодо надання дозволу користування радіочастотним ресурсом ДСНС центрам безпеки громад
Грудень 2019 р.ДОЗЦЗ-
Б.3.4.3. Уточнення складу сил і засобів, що залучаються до ліквідації надзвичайних ситуацій, пожеж та небезпечних подій на об'єктах критичної інфраструктури, маршрутів їх висування, переліку виконуваних робіт тощо2018 р.ГУ (У) ДСНС
ДРНС
(контроль)
У межах видатків державного бюджету на відповідний рік
Б.3.4.4. Уточнення планів реагування на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, пожеж та небезпечних подій на об'єктах критичної інфраструктури2020 р.ГУ (У) ДСНС
(у межах компетенції)
ДРНС
(контроль)
-
Б.3.5. Ведення обліку сил цивільного захистуБ.3.5.1. Створення єдиної бази сил цивільного захисту2017 - 2018 рр.ДРНС
ДОЗЦЗ
УкрНДІ ЦЗ
ГУ (У) ДСНС
-
Б.3.5.2. Організація та проведення обліку пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах, комунальних (громадських) аварійно-рятувальних служб в органах управління, які їх утворили та формування на рівні області єдиного переліку таких підрозділів і служб2017-2020 рр.ГУ (У) ДСНС
ДРНС
(контроль)
-
Б.4. Операційна мета: реалізація у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областях пілотних проектів щодо організації здійснення заходів цивільного захисту об'єднаних територіальних громад
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
Б.4.1 Надання методичної та практичної допомоги органам місцевого самоврядування щодо утворення пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Львівської та Тернопільської областей з урахуванням часу їх прибуття до найвіддаленішого населеного пункту у сільській місцевості не більше 20 хвилин з моменту отримання повідомлення про виникнення пожежі або надзвичайної ситуаціїБ.4.1.1. Утворення пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Львівської та Тернопільської областей з урахуванням часу їх прибуття до найвіддаленішого населеного пункту у сільській місцевості не більше
20 хвилин з моменту отримання повідомлення про виникнення пожежі або надзвичайної ситуації
Грудень 2017 р.ГУ (У) ДСНС у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областях (у межах компетенції),
ДРНС
(контроль)
-
Б.4.2. Подання звернення до місцевих органів виконавчої влади (об'єднаних територіальних громад) Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Львівської та Тернопільської областей щодо передбачення видатків у місцевих бюджетах на утримання новостворених та існуючих реформованих пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорониБ.4.2.1. Передбачення видатків у місцевих бюджетах на утримання новостворених та існуючих реформованих пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони2017-2020 рр.ГУ (У) ДСНС у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областях
ДЕФ (контроль)
-
Б.4.3. Організація та здійснення підготовки на базі навчальних закладів ДСНС робітничих кадрів пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони об'єднаних територіальних громад у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областяхБ.4.3.1. Підготовка пропозицій щодо підготовки робітничих кадрів пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони для об'єднаних територіальних громад на безоплатній основі та надання їх на розгляд керівництву ДСНСКвітень 2017 р.ДРНС
ДП
ЮУ
ДОЗЦЗ
ДЕФ
-
Б.4.3.2. Підготовка робітничих кадрів пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони для об'єднаних територіальних громад у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областяхГрудень 2017 р.ДРНС
ДП
ДОЗЦЗ
ДЕФ
-
Б.4.4. Вжиття заходів щодо оснащення пожежно-рятувальною технікою та спеціальним обладнанням існуючих пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Львівської та Тернопільської областей за їх погодженням, у тому числі за рахунок надлишкового майна та техніки ДСНС, виконання місцевих, державних і міжнародних гуманітарних програмБ.4.4.1. Оснащення пожежно-рятувальною технікою та спеціальним обладнанням існуючих пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Львівської та Тернопільської областейГрудень 2017 р.
(у разі прийняття Верховною Радою України відповідного проекту Закону України)
ДРЗ
ДРНС
ГУ (У) ДСНС
у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областях
-
Б.4.5. Здійснення комплексу заходів щодо передачі окремим об'єднаним територіальним громадам Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Львівської та Тернопільської областей за їх погодженням майнових комплексів державних пожежно-рятувальних підрозділів ДСНС у сільських населених пунктах, в яких відсутні об'єкти підвищеної небезпеки або соціально значущі об'єктиБ.4.5.1. Передача окремим об'єднаним територіальним громадам Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Львівської та Тернопільської областей за їх погодженням майнових комплексів державних пожежно-рятувальних підрозділів ДСНСГрудень 2017 р.
(у разі прийняття Верховною Радою України відповідного проекту Закону України)
ДРЗ
ДРНС
ГУ (У) ДСНС
у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областях
-
Б.4.6. Включення утворених в об'єднаних територіальних громадах пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони до розрахунку сил реагування на надзвичайні ситуації та пожежіБ.4.6.1. Включення пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони об'єднаних територіальних громад областей, де реалізуються пілотні проекти з питань організації заходів цивільного захисту, до відповідних Планів залучення сил та засобів відповідного регіону по мірі їх утворенняПо мірі утворення підрозділівГУ (У) ДСНС у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областяхУ межах видатків державного бюджету на відповідний рік, передбачених на утримання ДСНС
Б.4.6.2. Визначення стану виконання Плану реалізації заходів Пілотних проектів з питань організації заходів цивільного захисту спроможних територіальних громад у частині створення та функціонування пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони, комунальних (громадських) аварійно-рятувальних служб та підготовка пропозицій щодо запровадження досвіду на всій території УкраїниI квартал 2018 р.ГУ (У) ДСНС у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областях
ДРНС
(координація)
ДОЗЦЗ
-
Б.4.7. Вжиття заходів щодо формування структурних підрозділів (або призначення окремих посадових осіб) з питань цивільного захисту у складі виконавчих органів об'єднаних територіальних громад Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Львівської та Тернопільської областейБ.4.7.1. Формування структурних підрозділів (або призначення окремих посадових осіб) з питань цивільного захисту у складі виконавчих органів об'єднаних територіальних громад Вінницької, Дніпропетровської, Донецької, Львівської та Тернопільської областейГрудень 2017 р.ГУ (У) ДСНС у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областях (в межах компетенції),
ДОЗЦЗ
(контроль)
-
Б.5. Операційна мета: підвищення ефективності оперативного та комплексного реагування на надзвичайні ситуації шляхом створення та розвитку пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони та добровільних формувань цивільного захисту
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
Б.5.1. Визначення необхідної кількості пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах, їх чисельності, місць дислокації з урахуванням часу прибуття до місця виклику (10 хвилин у місті та 20 хвилин у сільській місцевості), фінансово-економічного обґрунтування їх створення і утриманняБ.5.1.1. Уточнення необхідної кількості пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах, їх чисельності, місць дислокації з урахуванням часу прибуття до місця виклику (10 хвилин у місті та 20 хвилин у сільській місцевості)I півріччя 2017 р.ДРНС
(координація)
ГУ (У) ДСНС
-
Б.5.1.2. Підготовка фінансово-економічного обґрунтування створення і утримання пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадахI півріччя 2017 р.ГУ (У) ДСНС
(в межах компетенції)
ДРЗ
(контроль)
-
Б.5.2. Надання методичної та практичної допомоги органам місцевого самоврядування щодо утворення пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах з урахуванням часу прибуття 10 хвилин у місті та до найвіддаленішого населеного пункту у сільській місцевості не більше 20 хвилин з моменту отримання повідомлення про виникнення пожежі або надзвичайної ситуаціїБ.5.2.1. Проведення спільних нарад, семінарів, круглих столів, тощо з питань утворення та функціонування пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах2017-2020 рр.ДРНС
(координація)
ГУ (У) ДСНС
У межах видатків державного бюджету на відповідний рік, передбачених на утримання ДСНС
Б.5.2.2. Утворення пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах з урахуванням часу прибуття 10 хвилин у місті та до найвіддаленішого населеного пункту у сільській місцевості не більше 20 хвилин з моменту отримання повідомлення про виникнення пожежі або надзвичайної ситуації2017-2020 рр.ГУ (У) ДСНС
(в межах компетенції)
ДРНС
(контроль)
За рахунок коштів органів місцевого самоврядування
Б.5.3. Підготовка пропозицій щодо удосконалення кваліфікаційних вимог до фахівців у сфері цивільного захисту, забезпечення підготовки на базі навчальних закладів ДСНС робітничих кадрів для пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадахБ.5.3.1. Визначення кваліфікаційних вимог до фахівців у сфері цивільного захистуГрудень 2018 р.ДП
ДРНС
ДЗНС
ДОЗЦЗ
-
Б.5.3.2. Підготовка на базі навчальних закладів ДСНС робітничих кадрів для пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах2017-2020 рр.ДРНС
(координація)
ДЕФ
ГУ (У) ДСНС
(в межах компетенції)
-
Б.5.4. Підготовка примірних вимог до будівель пожежних депо для розміщення пожежно-рятувальних автомобілів та персоналу пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах, з урахуванням можливості використання будівель модульного типуБ.5.4.1. Визначення примірних вимог до будівель пожежних депо для розміщення пожежно-рятувальних автомобілів та персоналу пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах з урахуванням можливості використання будівель модульного типуI півріччя 2017 р.УкрНДІ ЦЗ-
Б.5.5. Вжиття заходів щодо оснащення пожежно-рятувальною технікою та спеціальним обладнанням існуючих пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах за їх погодженням, у тому числі за рахунок надлишкового майна та техніки ДСНС, виконання місцевих, державних і міжнародних гуманітарних програмБ.5.5.1. Оснащення пожежно-рятувальною технікою та спеціальним обладнанням існуючих пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах за їх погодженням, у тому числі за рахунок надлишкового майна та техніки ДСНС, виконання місцевих, державних і міжнародних гуманітарних програм2017-2020 рр.
(у разі прийняття Верховною Радою України відповідного проекту Закону України)
ДРЗ
ДРНС
УЄІМС
ГУ (У) ДСНС
(в межах компетенції)
-
Б.5.6. Здійснення комплексу заходів щодо передачі об'єднаним територіальним громадам за їх погодженням майнових комплексів державних пожежно-рятувальних підрозділів ДСНС у сільських населених пунктах, в яких відсутні об'єкти підвищеної небезпеки або соціально значущі об'єктиБ.5.6.1. Передача об'єднаним територіальним громадам за їх погодженням майнових комплексів державних пожежно-рятувальних підрозділів ДСНС у сільських населених пунктах, в яких відсутні об'єкти підвищеної небезпеки або соціально значущі об'єкти2017-2020 рр.
(у разі прийняття Верховною Радою України відповідного проекту Закону України)
ДРЗ
ДРНС
ГУ (У) ДСНС у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Львівській та Тернопільській областях
(в межах компетенції)
-
Б.5.7. Включення пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах до розрахунку сил реагування на надзвичайні ситуації та пожежі відповідного регіонуБ.5.7.1. Включення пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах до плану залучення сил та засобів відповідного регіону по мірі їх утворення2017-2020 рр.ГУ (У) ДСНС ДРНС
(контроль)
-
Б.5.8. Удосконалення організації добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадахБ.5.8.1. Підготовка та подання на розгляд керівництву ДСНС пропозицій щодо внесення змін до Порядку функціонування добровільної пожежної охорони
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2013 р. № 564, щодо організації добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах
II півріччя 2017 р.ДРНС
ДЗНС
ДОЗЦЗ
ГУ (У) ДСНС
-
Б.6. Операційна мета: поглиблення міжнародного співробітництва та активізація процесів інтеграції ДСНС до Механізму цивільного захисту Європейського Союзу
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
Б.6.1. Вивчення міжнародного досвіду з питань:
розподілу повноважень у сфері цивільного захисту між суб'єктами адміністративно-територіального устрою (воєводствами, повітами, містами та гмінами), а також створення та функціонування Урядового центру безпеки Польщі;Б.6.1.1. Участь у складі делегацій ДСНС у вивчені досвіду Польщі щодо розподілу повноважень у сфері цивільного захисту між суб'єктами адміністративно-територіального устрою (воєводствами, повітами, містами та гмінами), а також створення та функціонування Урядового центру безпеки ПольщіПротягом 2017 р.ДОЗЦЗ
ДРНС
УЄІМС
-
утворення пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах, їх фінансового та матеріально-технічного забезпечення, стимулювання громадян в участі у діяльності таких підрозділів, соціального захисту працівників і волонтерів, преференцій для роботодавців, робітники яких беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та гасінні пожеж;Б.6.1.2. Участь у складі делегацій ДСНС у вивчені досвіду країн-членів Європейського Союзу щодо утворення пожежно-рятувальних підрозділів (пожежних частин) місцевої і добровільної пожежної охорони в об'єднаних територіальних громадах, їх фінансового та матеріально-технічного забезпечення, стимулювання громадян в участі у діяльності таких підрозділів, соціального захисту працівників і волонтерів, преференцій для роботодавців, робітники яких беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та гасінні пожежПротягом 2017 р.ДОЗЦЗ
ДРНС
УЄІМС
-
Б.6.2. Вивчення міжнародного досвіду з питань профілактики пожеж, запобігання виникненню надзвичайним ситуаціям та управління техногенною та пожежною безпекою на основі ризик-орієнтованого підходу, оцінювання та аналіз ризиків пожежної та техногенної безпеки суб'єктів господарювання, критерії їх розподілу в рамках програм з обміну експертами, що фінансується Європейським Союзом та міжнародними організаціямиБ.6.2.1. Участь у складі делегацій ДСНС у семінарах, тренінгах, обміні та вивчені досвіду країн-членів Європейського Союзу щодо профілактики пожеж, запобігання виникненню надзвичайним ситуаціям та управління техногенною та пожежною безпекою на основі ризик-орієнтованого підходу, оцінювання та аналіз ризиків пожежної та техногенної безпеки суб'єктів господарювання2017-2020 рр.ДЗНС
УЄІМС
-
В. Стратегічна мета: реформування системи ДСНС та підвищення її спроможності щодо забезпечення виконання у взаємодії з іншими складовими сектору безпеки і оборони завдань з протидії загрозам національній безпеці у сфері цивільного захисту
В. Очікуваний результат:
належний рівень безпеки життєдіяльності населення, захист суб'єктів господарювання і територій від надзвичайних ситуацій;
оптимізація організаційної структури ДСНС на центральному, регіональному, територіальному та об'єктовому рівні, до складу якої входять:
апарат ДСНС;
територіальні органи ДСНС;
сили цивільного захисту, які входять до системи ДСНС центрального, регіонального, місцевого та об'єктового рівня;
навчальні заклади, навчальні та науково-дослідні установи;
підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління ДСНС;
вдосконалення системи реагування на пожежі і надзвичайні ситуації, скорочення часу прибуття пожежно-рятувальних підрозділів до місця події (10 хвилин у місті та 20 хвилин у сільській місцевості);
зменшення збитків економіці та населенню України від пожеж, надзвичайних ситуацій, небезпечних гідрометеорологічних явищ;
створення оптимальної системи управління єдиною державною системою цивільного захисту та підвищення ефективності її функціонування;
визначення напрямків та заходів щодо інтеграція України до Механізму цивільного захисту Європейського Союзу.
В.1. Операційна мета: реформування організаційної структури ДСНС на центральному, регіональному, територіальному та об'єктовому рівні
ЗавданняПоказники (індикатори) виконанняТермінВідповідальний орган (підрозділ)Вартість реалізації
В.1.1. Оптимізація організаційної структури ДСНС на центральному, регіональному, територіальному та об'єктовому рівні, до складу якої входять:
апарат ДСНС;
територіальні органи ДСНС;
сили цивільного захисту, які входять до системи ДСНС центрального, регіонального, місцевого та об'єктового рівня;
навчальні заклади, навчальні та науково-дослідні установи;
підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління ДСНС
В.1.1.1. Підготовка та подання установленим порядком пропозицій щодо внесення змін до відповідних актів Кабінету Міністрів України стосовно чисельності апарату ДСНС та територіальних органів ДСНС2019-2020 рр.ДП
ДРНС
ДОЗЦЗ
структурні підрозділи апарату ДСНС,
ГУ (У) ДСНС
-
В.1.1.2. Підготовка пропозицій щодо уточнення завдань і функцій структурних підрозділів територіальних органів ДСНС місцевого рівня з урахуванням реформування системи ДСНС, місцевого самоврядування та територіальної організації влади в УкраїніГрудень 2017 р.ДРНС
ДОЗЦЗ
ДП
структурні підрозділи апарату ДСНС,
ГУ (У) ДСНС
-
В.1.2. Визначення структурних підрозділів апарату та територіальних органів ДСНС, що укомплектовуватимуться особами начальницького складу служби цивільного захистуВ.1.2.1 Визначення штатних посад в апараті ДСНС та територіальних органах ДСНС, які комплектуються особами рядового і начальницького складу служби цивільного захисту2019-2020 рр.ДП
ДРНС
ДОЗЦЗ
структурні підрозділи апарату ДСНС,
ГУ (У) ДСНС
-
В.1.3. Ліквідація підрозділів, що дублюють функції, зменшення кількості підрозділів, які виконують контролюючі функціїВ.1.3.1. Скорочення кількості підрозділів, що мають дублюючі функції, та таких, що виконують контролюючі функції2019-2020 рр.ДП
ДРНС
ДОЗЦЗ
ДЗНС
структурні підрозділи апарату ДСНС,
ГУ (У) ДСНС
-