• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про Порядок дій посадових осіб митниці при прийнятті Київською обласною митницею з іншими митними органами погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів та Порядок оформлення листів про погодження між підрозділами митного оформлення Київської обласної митниці

Регіональні митниці, Державна митна служба України  | Наказ, Порядок від 29.05.2008 № 121
Реквізити
  • Видавник: Регіональні митниці, Державна митна служба України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 29.05.2008
  • Номер: 121
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Регіональні митниці, Державна митна служба України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 29.05.2008
  • Номер: 121
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
КИЇВСЬКА ОБЛАСНА МИТНИЦЯ
Н А К А З
29.05.2008 N 121
Про Порядок дій посадових осіб митниці при прийнятті Київською обласною митницею з іншими митними органами погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів та Порядок оформлення листів про погодження між підрозділами митного оформлення Київської обласної митниці
Відповідно до статті 71 Митного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 N 584 "Про затвердження Порядку визначення місця здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України", наказу Державної митної служби України від 09.11.2004 N 801 "Про затвердження Порядку прийняття митними органами погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів" (зі змінами та доповненнями)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1 Порядок дій посадових осіб митниці при прийнятті Київською обласною митницею з іншими митними органами погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів (додаток 1);
1.2 Порядок оформлення листів про погодження між підрозділами митного оформлення Київської обласної митниці (додаток 2).
2. Встановити, що Порядок дій посадових осіб митниці при прийнятті Київською обласною митницею з іншими митними органами погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів набирає чинності з 01.07.2008.
3. Начальникам відділів митного оформлення Київської обласної митниці:
3.1 ознайомити особовий склад з вимогами наказу;
3.2 забезпечити інформування суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності про введення в дію наказу.
4. Начальнику загального відділу Савицькій І.В. довести наказ до структурних підрозділів Київської обласної митниці.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника митниці Іванського Е.Б.
Начальник Київської
обласної митниці

Ю.М.Дворак
Додаток N 1
до наказу Київської обласної
митниці
29.05.2008 N 121
ПОРЯДОК
дій посадових осіб митниці при прийнятті Київською обласною митницею з іншими митними органами погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм дій посадових осіб митниці при прийнятті Київською обласною митницею (далі - митниця) з іншими митними органами погодженого рішення про місце здійснення митного оформлення товарів і спрямований на реалізацію права суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності (далі - суб'єкт ЗЕД) пред'являти товари до митного оформлення іншому митному органі, ніж митний орган, у зоні діяльності якого розташований цей суб'єкт ЗЕД.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
ВОМК - відділ організації митного контролю;
ПМО - підрозділ митного оформлення Київської обласної митниці (відділ митного оформлення, сектор митного оформлення);
Інші терміни в цьому Порядку вживаються у значеннях, установлених законодавством України.
1.3. Київська обласна митниця погоджує місце здійснення митного оформлення товарів та транспортних засобів з іншими митними органами відповідно до Порядку, затвердженого наказом Державної митної служби України від 09.11.2004 N 801 (зі змінами та доповненнями) та у випадках, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 N 584 (зі змінами та доповненнями).
2. Дії посадових осіб митниці при оформленні листа про погодження в Київській обласній митниці
2.1. При оформленні листа про погодження до ВОМК Київської обласної митниці подається два примірники листа про погодження, його електронну копію в установленому форматі й два комплекти документів, потрібних для здійснення митного оформлення товарів.
Окремо надаються засвідчені в установленому порядку копії документів, які вказують на необхідність проведення митного оформлення у визначеній митниці, копія облікової картки суб'єкта ЗЕД, копія довідки про декларування валютних коштів або довідка про їх відсутність.
Для проведення ідентифікації посадовою особою ВОМК зазначених вище документів до ВОМК мають надаватися їх оригінали та специфікація до листа про погодження.
В специфікації зазначаються дані про код товару згідно УКТЗЕД (десять знаків), найменування товару, кількість товару, фактурна вартість товару. Специфікація до листа про погодження завіряється підписом та печаткою керівника підприємства.
2.2. Посадова особа ВОМК перевіряє відповідність даних, зазначених у листі про погодження, даним, зазначеним у поданих документах; перевіряє реквізити суб'єкта ЗЕД на недоставляння вантажів, на застосування спеціальних санкцій згідно зі ст. 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність", на відсутність заборгованості по тимчасовому ввезенню/вивезенню тощо.
При відсутності зауважень, на кожному примірнику листа про погодження, вчиняє запис "Перевірено, зауваження відсутні".
2.3. На кожному примірнику листа про погодження та на зворотному боці останнього аркуша пакета документів у місці прошивання посадова особа ВОМК проставляє особистий підпис і завіряє його відбитком особистої номерної печатки (далі - ОНП).
2.4. При порушенні вимог, наведених у п. 2.1 Порядку, виявленні невідповідності даних електронної та паперової копії листа про погодження, невідповідності відомостей, лист про погодження до розгляду не приймається. Такий лист про погодження повертається для доопрацювання з накладенням на зворотному боці одного з екземплярів резолюції посадової особи ВОМК наступного змісту: "Оформлення листа про погодження можливе при умові...", де зазначаються умови, при яких лист про погодження може бути оформлений.
При повторному зверненні до ВОМК з метою оформлення доопрацьованого листа про погодження, надається екземпляр згаданого листа про погодження для скорочення часу розгляду документів при повторному зверненні.
2.5. При відсутності зауважень, начальник ВОМК накладає на кожному примірнику листа про погодження, резолюцію "Пропоную дозволити митне оформлення товарів за листом про погодження у ___" із зазначенням митного органу в якому планується здійснення митного оформлення товарів.
У разі прийняття начальником ВОМК рішення про відмову в митному оформлені товарів в іншому митному органі, зазначити причини відмови.
2.6. Після проставлення відміток начальника ВОМК, посадова особа ВОМК реєструє лист про погодження.
2.7. Після прийняття начальником митниці або вповноваженою ним особою рішення про можливість митного оформлення товарів в іншій митниці, загальний відділ у той же день присвоює листу про погодження митного оформлення зазначених у ньому товарів в іншій митниці, вхідний номер.
2.8. Один примірник листа про погодження разом з пакетом документів через загальний відділ направляється в ВОМК для подальшого контролю. Другий примірник листа про погодження разом з пакетом документів видається декларанту.
2.9. Посадові особи ВОМК здійснюють контроль за митним оформленням товарів за листами про погодження шляхом перевірки відомостей в ЄАІС.
2.10. У разі прийняття начальником митниці обліку або вповноваженою ним особою рішення про відмову в митному оформленні товарів в іншому митному органів, ВОМК зобов'язаний надати декларантові в день прийняття рішення письмове повідомлення із зазначенням причин відмови.
Присвоєний листу про погодження реєстраційний номер анулюється ВОМК відповідно до пункту 4.2 цього Порядку. Анульований реєстраційний номер листа про погодження не може бути присвоєний іншому листу про погодження.
3. Дії посадових осіб при митному оформленні товарів за листами про погодження в Київській обласній митниці
3.1. У разі прийняття начальником митниці або вповноваженою ним особою рішення про можливість митного оформлення товарів начальник митниці або вповноважена ним особа накладає відповідну резолюцію на другому примірнику листа про погодження.
3.2. Лист про погодження реєструється у загальному відділі митниці в порядку, установленому наказом Держмитслужби України від 28.12.02 N 747 "Про затвердження Інструкції з діловодства в митній службі України".
Лист про погодження завіряється гербовою печаткою та надається декларанту для здійснення митного оформлення товарів в ПМО.
3.2. Посадова особа ПМО заносить відомості про дату й номер кожної оформленої ВМД за листом про погодження до ЄАІС. У разі завершення митного оформлення всього обсягу товарів, зазначеного у листі про погодження, посадова особа ПМО вносить відмітку про це до ЄАІС.
3.3. Якщо начальником митниці або вповноваженою ним особою прийнято рішення про відмову в митному оформленні товарів за листом про погодження, то на ньому накладається відповідна резолюція із зазначенням причин відмови. Лист про погодження передається до ВОМК для анулювання. Про відмову в митному оформленні товарів за листом про погодження ВОМК інформує митницю обліку.
ВОМК робить відмітку в ЄАІС про анулювання листа про погодження.
4. Інші положення
4.1. Для анулювання листа про погодження декларант подає через загальний відділ на розгляд керівництву митниці письмову заяву разом з оригіналом або у виключних випадках, копією листа про погодження. У разі подання копії листа про погодження декларантом в заяві зазначається причина неподання оригіналу.
4.2. Після отримання позитивного рішення керівництва митниці, посадова особа ВОМК проводить наступні дії:
- перекреслює лист про погодження по діагоналі та вчиняє на ньому запис "Анульовано";
- проставляє прізвище й підпис, які засвідчує ОНП;
- вносить відповідну інформацію до ЄАІС.
4.3. При підтвердженні в ЄАІС інформації про митне оформлення за листом про погодження проводиться дострокове припинення його дії. При цьому посадова особа ВОМК вчиняє на заяві напис "Митне оформлення за листом про погодження проводилось. Лист про погодження враховано для дострокового припинення дії". Заява візується начальником ВОМК та передається через загальний відділ на розгляд керівництву митниці.
4.4. Після отримання позитивного рішення керівництва митниці посадова особа ВОМК проводить наступні дії:
- перекреслює лист про погодження по діагоналі та вчиняє на ньому запис "Дію припинено";
- проставляє прізвище й підпис, які засвідчує ОНП;
- вносить відповідну інформацію до ЄАІС.
4.5. У разі анулювання листа про погодження на митне оформлення товарів, які підлягають ліцензуванню та квотуванню, посадова особа ВОМК, на оригіналі ліцензії анулює напис про врахування за даним листом про погодження наступним чином:
- перекреслює напис;
- внизу вчиняє напис "Напис анульовано";
- проставляє підпис (повне прізвище);
- вираховує новий залишок (з урахуванням анулювання);
- завіряє напис ОНП.
4.6. Лист про погодження після проведення анулювання або після дострокового припинення його дії залишається в справах ВОМК.
Начальник відділу організації
митного контролю

С.П.Шуть
Додаток N 2
до наказу Київської обласної
митниці
29.05.2008 N 121
ПОРЯДОК
оформлення листів про погодження між підрозділами митного оформлення Київської обласної митниці
1. При оформлені товари в іншому ПМО Київської обласної митниці, до ПМО за місцем обліку суб'єкта ЗЕД подається лист про погодження установленої форми (додаток 1) та комплект документів, потрібних для здійснення митного оформлення товарів.
Комплект документів разом з примірником листа про погодження прошивається декларантом.
На зворотньому боці останнього аркуша комплекту документів
декларантом учиняється запис
"Прошито та пронумеровано _______________________________ аркушів
(цифрами й прописом кількість)
Декларант ___________________________________________________",
(посада, підпис, дата, ініціали, прізвище)
який засвідчується печаткою суб'єкта ЗЕД.
До комплекту документів уходять завірені в установленому порядку копії таких документів:
зовнішньоекономічного договору (контракту) з додатками до нього;
договорів комісії, доручення тощо (при потребі);
облікова картка;
документ, що підтверджує необхідність митного оформлення товарів у підрозділі митного оформлення;
ліцензії (при потребі).
2. Посадова особа ПМО перевіряє відповідність даних, зазначених у листі про погодження, даним, зазначеним у поданих документах; перевіряє наявність застосування до суб'єкта ЗЕД спеціальних санкцій Міністерства економіки України, згідно зі ст. 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність"; на відсутність заборгованості по тимчасовому ввезенню/вивезенню тощо.
3. При відсутності зауважень, на кожному примірнику листа про погодження, вчиняє запис "Перевірено, зауваження відсутні", та реєструє лист про погодження, присвоюючи йому за журналом обліку листів про погодження реєстраційний номер.
4. На зворотному боці останнього аркуша пакета документів, у місці прошивання посадова особа ПМО проставляє особистий підпис і завіряє його відбитком ОНП.
5. Після прийняття начальником ПМО, або вповноваженої ним особи рішення про погодження митного оформлення товарів між підрозділами митного оформлення Київської обласної митниці, резолюція засвідчується його підписом.
У разі прийняття начальником ПМО рішення про відмову в митному оформленні товарів в іншому підрозділі митного оформлення, зазначити причини відмови.
6. Лист про погодження надається декларанту для погодження з начальником ПМО, в якому суб'єкт має намір здійснити митне оформлення.
7. Після прийняття начальником ПМО, або вповноваженої ним особи рішення про погодження митного оформлення товарів між підрозділами митного оформлення Київської обласної митниці, резолюція засвідчується його підписом
У разі прийняття начальником ПМО рішення про відмову в митному оформленні товарів в іншому підрозділі митного оформлення, зазначити причини відмови.
8. Про здійснення митного оформлення товарів за листом про погодження, посадова особа ПМО повідомляє письмово (додаток 2):
- ПМО, який надав лист про погодження, за результатами митного оформлення;
- ВОМК, щомісяця, до 5-го числа, наступного за звітним.
9. Посадова особа ПМО, яка надала лист про погодження, при отриманні письмового повідомлення робить відповідні відмітки у журналі реєстрації.
10. Посадова особа ВОМК узагальнює інформацію, щодо митного оформлення за листами про погодження між ПМО для керівництва митниці.
Начальник відділу
організації митного контролю

С.П.Шуть
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua