• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Регламенту Головного управління державної служби України та його територіальних органів, затвердженого наказом Головдержслужби від 26.03.2008 N 71

Головне управління державної служби України  | Наказ від 06.05.2011 № 120
Реквізити
  • Видавник: Головне управління державної служби України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 06.05.2011
  • Номер: 120
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Головне управління державної служби України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 06.05.2011
  • Номер: 120
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2011 N 120
Про внесення змін до Регламенту Головного управління державної служби України та його територіальних органів, затвердженого наказом Головдержслужби від 26.03.2008 N 71
З метою удосконалення діяльності Головдержслужби
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Регламенту Головного управління державної служби України та його територіальних органів, затвердженого наказом Головдержслужби від 26.03.2008 N 71 (далі - Регламент), наступні зміни:
1.1. Доповнити Регламент розділом 4 "Розроблення проектів державних цільових програм та моніторинг їх виконання" такого змісту:
"Розроблення проектів державних цільових програм та моніторинг їх виконання
1. Розроблення державних цільових програм (далі - програми) за замовленням Головдержслужби та її підвідомчих установ та моніторинг їх виконання здійснюється з урахуванням вимог Закону України "Про державні цільові програми" і Порядку розроблення та виконання державних цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 N 106.
2. Розроблення програм спрямовується на розв'язання проблем розвитку у сфері державної служби або окремих її аспектів, що потребують державної підтримки.
3. Ініціатором розроблення програми можуть бути структурні підрозділи центрального апарату та підвідомчі установи Головдержслужби (далі - ініціатор), що визначається наказом Головдержслужби.
4. Ініціатор розроблення програми готує проект концепції програми, організовує його погодження та громадське обговорення в установленому порядку.
5. Ініціатор організовує погодження в установленому порядку проекту концепції програми з Мінфіном, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорту (з наукових, науково-технічних та інноваційних питань, питань трансферу технологій), Мінприроди (з екологічних питань та питань, що стосуються видів діяльності та об'єктів, які становлять підвищену екологічну небезпеку), Держенергоефективності (з питань енергозбереження), Держінформнауки та іншими заінтересованими органами виконавчої влади.
6. Ініціатор організовує подання проекту концепції разом з висновками Мінфіну, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорту, Мінприроди, Держенергоефективності, Держінформнауки та інших заінтересованих органів виконавчої влади для погодження і складення узагальненого висновку до Мінекономіки.
7. Після отримання узагальненого висновку Мінекономіки ініціатор доопрацьовує проект концепції з урахуванням зауважень для організації повторного надсилання його до Мінекономіки для погодження.
8. Погоджений проект концепції разом з узагальненим висновком Мінекономіки, інформацією про результати громадського обговорення подається Головдержслужбою на розгляд Кабінету Міністрів України.
9. У разі схвалення Кабінетом Міністрів України концепції програми та визначення Головдержслужби державним замовником програми, ініціатор організовує підготовку проекту програми на основі схваленої концепції.
9.1. Проект програми має містити такі розділи:
- мета програми;
- шляхи і способи розв'язання проблеми;
- завдання і заходи;
- очікувані результати, ефективність програми;
- обсяги та джерела фінансування.
9.2. Проект програми узгоджується з усіма структурними підрозділами та підвідомчими установами Головдержслужби.
9.3. Контроль за розробленням проекту програми здійснюється ініціатором програми.
10. Ініціатор в установленому порядку організовує проведення державної експертизи проекту програми на його відповідність критеріям, визначеним законодавчими актами, що регламентують проведення такої експертизи, та подає відповідні документи.
У разі, коли в проекті програми передбачається фінансування видатків для проведення фундаментальних досліджень за рахунок коштів державного бюджету, ініціатор організовує отримання висновку експертної ради при Національній академії наук про доцільність їх проведення.
11. Ініціатор організовує погодження проекту програми згідно з пунктами 5-7 цього розділу.
12. Проект державної цільової програми разом з висновками державної експертизи і Мінекономіки та проектом постанови Кабінету Міністрів України подається Головдержслужбою до Кабінету Міністрів України для затвердження.
13. У разі схвалення Кабінетом Міністрів України проекту програми наказом Головдержслужби визначається координатор виконання програми з числа її структурних підрозділів чи підвідомчих установ (далі - координатор), а також визначаються терміни підготовки звітів щодо її виконання, передбачені Порядком розроблення та виконання державних цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 N 106.
14. У процесі виконання програми координатор:
- проводить моніторинг виконання завдань і заходів програми;
- забезпечує підготовку звітної інформації;
- подає в установленому порядку фінансову звітність;
- готує у разі потреби щороку до кінця березня Мінфіну та Мінекономіки пропозиції щодо уточнення переліку завдань і заходів на наступний бюджетний період;
- організовує розміщення на веб-сайтах інформації про хід виконання програми.
15. Виконавцями заходів програми можуть бути структурні підрозділи, підвідомчі установи, територіальні органи Головдержслужби та інші установи чи організації.
16. Для кожного заходу може бути визначено кілька виконавців.
17. За вимогою координатора виконавці заходів програми надають звіт про виконання завдань та заходів програми у запропонований ним термін.
18. Відповідальність за виконання, підготовку періодичних та заключного звітів про стан реалізації програми, відповідно до встановленого порядку, покладається на координатора.
19. Після закінчення встановленого строку виконання програми координатор не пізніше ніж у двомісячний строк складає заключний звіт про результати виконання програми для направлення його до Мінекономіки, Мінфіну, Мінсоцполітики, МОНмолодьспорту, Мінприроди, Держенергоефективності, Держінформнауки для отримання узагальненого висновку.
20. Заключний звіт про результати виконання програми узгоджується з усіма структурними підрозділами та підвідомчими установами Головдержслужби.
21. Після отримання узагальненого висновку про результати виконання програми координатор не пізніше ніж у тримісячний строк по завершенню програми готує заключний звіт про результати виконання програми для подання Кабінетові Міністрів України разом з узагальненим висновком.
22. Заключний звіт повинен містити основні дані про програму, її мету та результати досягнення мети, інформацію про фактичні обсяги та джерела фінансування програми, виконання завдань і заходів, оцінку ефективності виконання програми.
23. Координатор програми організовує опублікування заключного звіту про результати виконання програми, крім звіту про результати виконання програми, що містить інформацію, яка становить державну таємницю, в офіційних засобах масової інформації та організовує розміщення його на веб-сайтах Головдержслужби.".
1.2. Розділи 4-13 Регламенту вважати розділами 5-14 відповідно.
2. Школі вищого корпусу державної служби та управлінню організації професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування забезпечити підготовку проектів наказів Головдержслужби щодо визначення їх координаторами Державної цільової програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців у сфері європейської та євроатлантичної інтеграції України на 2008-2011 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 N 974, та Комплексної програми підготовки державних службовців, затвердженої Указом Президента України від 09.11.2000 N 1212/2000, відповідно, де зазначити терміни підготовки звітів щодо виконання зазначених програм, передбачені Порядком розроблення та виконання державних цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 N 106.
3. Адміністративно-фінансовому департаменту ознайомити з цим наказом першого заступника, заступників Начальника Головдержслужби, керівників структурних підрозділів, підвідомчих установ та територіальних органів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби згідно з розподілом обов'язків.
Начальник Головдержслужби Т.Мотренко