ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
П О С Т А Н О В А
25.06.2004 N 48 |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності N 58 від 30.10.2008 )
Про затвердження Положення про комісію правління Фонду з питань кадрового забезпечення
Правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Положення про комісію правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з питань кадрового забезпечення (додається).
2. Директорам виконавчих дирекцій відділень Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності довести дане Положення до керівників робочих органів відділень Фонду.
Голова правління | О.В.Гаряча |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Фонду
соціального страхування
з тимчасової втрати
працездатності
25.06.2004 N 48
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО КОМІСІЮ ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ З ПИТАНЬ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Комісія правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з питань кадрового забезпечення (далі - кадрова комісія) створена відповідно до Статуту Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та обирається із числа членів правління Фонду на паритетній основі. Члени кадрової комісії, обрані до її складу, беруть участь у роботі з правом вирішального голосу. У роботі комісії можуть приймати участь з правом дорадчого голосу інші члени правління, а також працівники Виконавчої дирекції Фонду та виконавчих дирекцій його відділень. Персональний склад запрошених визначається кадровою комісією правління Фонду.
1.2. Кадрова комісія правління Фонду у своїй діяльності керується Конституцією України, трудовим законодавством, нормативно-правовими актами з питань добору та розстановки працівників Виконавчої дирекції Фонду, керівників виконавчих дирекцій відділень Фонду, з питань загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, Статутом Фонду, постановами Фонду та цим Положенням, проводить свою роботу за власними планами, про результати якої періодично інформує правління Фонду.
1.3. Персональний склад кадрової комісії правління Фонду затверджується правлінням Фонду. Члени комісії вважаються обраними, якщо за них проголосувало більше половини членів правління, присутніх на засіданні. Дострокове переобрання членів кадрової комісії правління Фонду може бути проведено на вимогу не менше однієї третини членів правління Фонду та з інших поважних причин.
1.4. Роботу кадрової комісії Фонду очолює голова комісії, який обирається на її засіданні. Рішення про їх обрання вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини членів комісії. Питання про дострокове припинення повноважень голови кадрової комісії Фонду може бути розглянуто на вимогу не менше однієї третини членів комісії та з інших поважних причин.
2.ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ КАДРОВОЇ КОМІСІЇ ПРАВЛІННЯ ФОНДУ
2.1. Кадрова комісія правління Фонду сприяє реалізації державної політики з питань кадрової роботи, дотримання трудового законодавства в питаннях добору та розстановки кадрів, вносить в установленому порядку пропозиції щодо вдосконалення роботи з кадрами.
2.2. Кадрова комісія один раз на півріччя заслуховує звіт про роботу відділу кадрів Виконавчої дирекції Фонду та вносить пропозиції щодо її удосконалення.
2.3. Кадрова комісія правління Фонду розглядає і подає правлінню Фонду пропозиції щодо:
- кандидатур на посаду директора Виконавчої дирекції Фонду та його заступників, а також вносить пропозиції про їх звільнення;
- порядку прийому та звільнення керівників (директорів та їх заступників) виконавчих дирекцій відділень Фонду та їх робочих органів;
- порядку та умов навчання членів правління, навчання і підвищення кваліфікації працівників Виконавчої дирекції Фонду, виконавчих дирекцій відділень Фонду та його робочих органів;
- удосконалення структури Виконавчої дирекції Фонду, виконавчих дирекцій відділень Фонду та їх робочих органів;
- нагородження працівників Виконавчої дирекції Фонду, виконавчих дирекцій відділень Фонду, застрахованих осіб відзнаками Фонду (Почесна грамота, Подяка голови правління Фонду) за відповідними поданнями та інших питань, які випливають із повноважень кадрової комісії та діючих нормативних актів;
3. ПОРЯДОК РОБОТИ КАДРОВОЇ КОМІСІЇ ПРАВЛІННЯ ФОНДУ
3.1. Організація роботи кадрової комісії правління Фонду покладається на голову комісії. Порядок проведення засідань та їх періодичність визначається комісією самостійно.
3.2. Засідання кадрової комісії вважається правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини її членів за умови наявності представників від кожної сторони соціального партнерства. Рішення приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівності голосів голос голови є вирішальним.
3.3.Матеріально-технічне забезпечення і оформлення матеріалів засідання кадрової комісії Фонду та ведення її документації здійснюється Виконавчою дирекцією Фонду.
3.4. Підготовлені комісією відповідні пропозиції та проекти постанов правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності візуються головою кадрової комісії і вносяться в установленому порядку на розгляд правління Фонду.
Протокол засідання комісії підписується головуючим на засіданні.