• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про комісію правління Фонду з питань науково-інформаційного забезпечення та міжнародного співробітництва

Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності | Постанова, Положення від 25.06.2004 № 47 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
  • Тип: Постанова, Положення
  • Дата: 25.06.2004
  • Номер: 47
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
  • Тип: Постанова, Положення
  • Дата: 25.06.2004
  • Номер: 47
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
П О С Т А Н О В А
25.06.2004 N 47
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності N 58 від 30.10.2008 )
Про затвердження Положення про комісію правління Фонду з питань науково-інформаційного забезпечення та міжнародного співробітництва
Правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
ПОСТАНОВЛЯЄ:
Затвердити Положення про комісію правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з питань науково-інформаційного забезпечення та міжнародного співробітництва (додається).
Голова правління О.В.Гаряча
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Фонду
соціального страхування
з тимчасової втрати
працездатності
25.06.2004 N 47
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з питань науково-інформаційного забезпечення та міжнародного співробітництва
1. Загальні положення
1.1. Комісія правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з питань науково-інформаційного забезпечення та міжнародного співробітництва (далі - комісія правління Фонду) обирається з числа членів правління Фонду на паритетній основі. Обрані до складу комісії правління Фонду члени беруть участь у її роботі з правом вирішального голосу. У роботі комісії можуть приймати участь з правом дорадчого голосу інші члени правління, а також працівники Виконавчої дирекції Фонду та виконавчих дирекцій його відділень. Персональний склад запрошених визначається комісією правління Фонду.
1.2. Комісія правління Фонду у своїй діяльності керується чинним законодавством, нормативно-правовими актами з питань загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням, постановами Фонду та цим Положенням, проводить свою роботу за власними планами, про результати якої періодично інформує правління Фонду.
1.3. Персональний склад комісії правління Фонду затверджується правлінням Фонду. Члени комісії вважаються обраними, якщо за них проголосувало більше половини членів правління, присутніх на засіданні. Дострокове переобрання членів комісії правління Фонду може бути проведено на вимогу не менше однієї третини членів правління Фонду.
1.4. Роботу комісії Фонду очолюють голова комісії та його заступник, які обираються на її засіданні. Рішення про їх обрання вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини членів комісії. Питання про дострокове припинення повноважень голови комісії Фонду та його заступника може бути розглянуто на вимогу не менше однієї третини членів комісії.
2. Зміст роботи комісії правління Фонду
2.1. Комісія правління Фонду розглядає проекти рішень з питань науково-інформаційного забезпечення та міжнародного співробітництва, що подаються для прийняття правлінням Фонду.
2.2. Комісія правління Фонду розглядає і подає правлінню Фонду:
- пропозиції щодо удосконалення законодавства з питань науково-інформаційного забезпечення та міжнародного співробітництва;
- поточні та перспективні завдання Фонду з питань науково-інформаційного забезпечення та міжнародного співробітництва;
- пропозиції щодо ефективного використання програмно-технічних комплексів автоматизованих інформаційних систем Фонду;
- угоди про обмін інформацією із сторонніми організаціями;
- концепцію створення та розвитку розподілених інформаційних технологій Фонду;
- кошторис та програму створення та розвитку розподілених інформаційних технологій Фонду;
- пропозиції стосовно представництва Фонду у взаємовідносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян з питань соціального захисту громадян, а також органами соціального страхування зарубіжних країн, міжнародними організаціями, діяльність яких пов'язана із захистом соціальних прав людини;
- пропозиції стосовно співробітництва з засобами масової інформації.
3. Порядок роботи комісії правління Фонду
3.1. Організація роботи комісії правління Фонду покладається на голову комісії. Порядок проведення засідань та їх періодичність визначається комісією самостійно.
3.2. Засідання комісії вважається правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини її членів за умови наявності представників від кожної сторони соціального партнерства. Рішення приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівності голосів, голос голови є вирішальним.
3.3. Матеріально-технічне забезпечення і оформлення матеріалів засідання комісії Фонду та ведення її документації здійснюється Виконавчою дирекцією Фонду.
3.4. Підготовлені комісією відповідні пропозиції та проекти постанов правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності візуються головою комісії і вносяться на розгляд правління Фонду.
3.5. Протокол засідання комісії підписується головою.