• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Порядку ведення договірної роботи в системі ДСНС України

Державна служба України з надзвичайних ситуацій | Наказ від 23.01.2018 № 47
Реквізити
  • Видавник: Державна служба України з надзвичайних ситуацій
  • Тип: Наказ
  • Дата: 23.01.2018
  • Номер: 47
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна служба України з надзвичайних ситуацій
  • Тип: Наказ
  • Дата: 23.01.2018
  • Номер: 47
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
23.01.2018 № 47
(з основної діяльності)
Про внесення змін до Порядку ведення договірної роботи в системі ДСНС України
Відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів України, Закону України "Про публічні закупівлі", Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052, з метою упорядкування здійснення процедур закупівель у ДСНС
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Порядку ведення договірної роботи в системі ДСНС України, затвердженого наказом ДСНС від 14.03.2013 № 80 (зі змінами), виклавши додаток у новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Білошицького Р.М.
ГоловаМ. Чечоткін
Додаток до Порядку ведення
договірної роботи в системі
ДСНС України (пункт 2.1.)
у редакції наказу ДСНС
23.01.2018 № 47
Форма службової записки щодо необхідності здійсненнязакупівлі
Тендерному комітету
СЛУЖБОВА ЗАПИСКА
Від: _______________
Стосовно: здійсненняпроцедури закупівлі
Суть питання: прошу включити до Річного плану закупівель (додатка до Річного плану закупівель) на ______ рік та здійснити закупівлю ___________ відповідно до вимог чинного законодавства
Таблиця
1Структурний підрозділ (ініціатор закупівлі, споживач товару, робіт, послуг)
2Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету (КПКВ)
3Код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ)
4Код предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015 (за показником четвертої цифри)
5Код предмета закупівлі згідно з ДК 021:2015 (за показником четвертої - восьмої цифр)
6Назва предмета закупівлі
7Очікувана вартість закупівлі, грн. (зазначити з ПДВ чи без ПДВ)
8Кількість
9Одиниця виміру
10Місце поставки товару, виконання робіт або надання послуг
11Строк поставки товару, виконання робіт та надання послуг
12Процедура закупівлі, що пропонується
13Відповідальний за проведення торгів:вказується посада
прізвище, ім'я, по батькові
номер телефону та факсу
E-mail
Керівник
(структурного підрозділу) ______________
(підпис)
Продовження додатка
Примітки:
1. Під час здійснення закупівлі окремих видів товарів, робіт і послуг згідно з позицією 4 предмет закупівлі визначається відповідно до Порядку визначення предмета закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованим у Мін'юсті 25 березня 2016 р. за № 448/28578.
2. Позиція 5 заповнюється у разі, якщо предмет закупівлі ділиться на частини (лоти).
3. Додатком до службової записки обов'язково повинно бути обґрунтування потреби у закупівлі товару, роботи, чи послуги; обґрунтування запропонованої процедури закупівлі, технічні вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі (у разі необхідності).
4. Службова записка обов'язковомає містити дату, вихідний номер та візу фінансово-економічного підрозділу (бухгалтерської служби).
________________________________________________________________
Джерело інформаціі: http://www.dsns.gov.ua