• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку проведення внутрішнього фінансового контролю та аудиту органів прокуратури України

Генеральна прокуратура України  | Наказ, Порядок від 11.04.2011 № 42
Реквізити
  • Видавник: Генеральна прокуратура України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 11.04.2011
  • Номер: 42
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Генеральна прокуратура України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 11.04.2011
  • Номер: 42
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.04.2011 N 42
Про затвердження Порядку проведення внутрішнього фінансового контролю та аудиту органів прокуратури України
На виконання пункту 3 статті 26 Бюджетного кодексу України, керуючись статтею 15 Закону України "Про прокуратуру", -
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення внутрішнього фінансового контролю та аудиту органів прокуратури України (додається).
2. Порядок здійснення внутрішнього фінансового контролю органів прокуратури України, затверджений Генеральним прокурором України 12 березня 2008 року за N 15, вважати таким, що втратив чинність.
З наказом та Порядком ознайомити заступників Генерального прокурора України, працівників Генеральної прокуратури України, надіслати його прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військовим прокурорам регіонів і Військово-Морських Сил України, міським, районним та прирівняним до них прокурорам, довести до відома всіх працівників органів прокуратури.
Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Генерального прокурора України відповідно до розподілу обов'язків.
Генеральний прокурор України
державний радник юстиції
України


В.Пшонка
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального
прокурора України
11.04.2011 N 42
ПОРЯДОК
проведення внутрішнього фінансового контролю та аудиту в системі органів прокуратури України
1. Загальні положення
Цей Порядок визначає механізм проведення відділом фінансування та бухгалтерського обліку Генеральної прокуратури України внутрішнього фінансового контрою та аудиту в системі органів прокуратури України (далі - об'єкт контролю).
1.1. Внутрішній контроль - це комплекс заходів, що застосовуються для забезпечення дотримання законності та ефективності об'єктами контролю використання бюджетних коштів, фінансових, матеріальних (нематеріальних) інформаційних та трудових ресурсів, виявлення порушень фінансової дисципліни та запобігання їм, узагальнення та подання Інформації про стан фінансово-бюджетної дисципліни керівництву Генеральної прокуратури України.
1.2. Внутрішній аудит - це діяльність, спрямована на удосконалення системи управління, запобігання фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності органів прокуратури України, поліпшення внутрішнього контролю.
1.3. Внутрішній фінансовий контроль та аудит здійснюється працівниками відділу фінансування та бухгалтерського обліку Генеральної прокуратури України (суб'єкт контролю, аудиту) комплексно у формі ревізій (перевірок, аудиту) на підставі складених та погоджених планів роботи з заступником Генерального прокурора України, який за розподілом обов'язків відповідає за даний напрямок роботи.
1.4. Позапланові ревізії (перевірки, аудит) проводяться за розпорядженням Генерального прокурора України, або заступника Генерального прокурора України, який за розподілом обов'язків відповідає за даний напрямок роботи.
1.5. Термін проведення ревізії (перевірки, аудиту) не повинен перевищувати ЗО робочих днів. Цей термін може бути продовжений з дозволу керівника, який призначив ревізію (перевірку, аудит).
1.6. Результати ревізії (перевірки, аудиту) оформляються актом (довідкою про перевірку аудит) за підписом особи, яка здійснює перевірку (аудит) керівника і головного бухгалтера об'єкта контролю.
1.7. У разі наявності заперечень або зауважень до акта ревізії (довідки про перевірку, аудит) керівник і головний бухгалтер об'єкту контролю повинні у день передачі акта (довідки про перевірку, аудит) на ознайомлення підписати його із застереженням і не пізніше ніж через 5 днів подати свої письмові пояснення або зауваження.
1.8. Документ про результати контрольних заходів (перевірку, аудит) разом з пропозиціями доповідають керівнику Генеральної прокуратури України, який призначив ревізію для прийняття відповідного рішення.
2. Завдання контролю та аудиту
Основними завданнями контролю та аудиту є:
2.1. контроль за фінансово-господарською діяльністю підконтрольних суб'єктів, цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереження майна;
2.2. встановлення осіб, винних у допущенні виявлених під час проведення контрольних заходів порушення законодавства;
2.3. аналіз умов, причин і наслідків порушень законодавства і недоліків, виявлених під час проведення контрольних заходів, розроблення пропозицій щодо їх усунення та запобігання їм у подальшому;
2.4. оцінка правового забезпечення діяльності суб'єктів перевірки, додержання ними норм чинного законодавства та виконання нормативно-розпорядчих актів органу контролю, використання та збереження активів, ефективності їх управління;
2.5. визначення факторів (упущень і недоліків організаційного, нормативно-правового та фінансового характеру), які негативно впливають на діяльність суб'єктів контролю;
2.6. підготовка рекомендацій щодо усунення недоліків, фінансових порушень та їх наслідків;
2.7. аналіз та узагальнення інформації про стан фінансово-бюджетної дисципліни суб'єктів контролю, у яких проводились контрольні заходи або обстеження;
2.8. забезпечення керівництва Генеральної прокуратури України достовірною інформацією про стан фінансово-бюджетної дисципліни в органах прокуратури України;
2.9. організація та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників відділу фінансування та бухгалтерського обліку органів прокуратури України.
3. Предмет контролю, аудиту
Предметом контролю та аудиту є:
3.1. обґрунтованість розрахунків до бюджетних запитів та кошторисів доходів та видатків, дотримання фінансово-бюджетної, планової, кошторисної та штатної дисципліни, стан збереження і цільове використання бюджетних коштів;
3.2. стан збереження і використання державного майна;
3.3. цільове та ефективне використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), Інформаційних та трудових ресурсів, своєчасність документального оформлення господарських операцій, повнота виявлення та мобілізації внутрішньогосподарських резервів;
3.4. відображення у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій;
3.5. правильність ведення бухгалтерського обліку та складення фінансової звітності, законність проведення господарських операцій, своєчасність і повнота відображення їх в бухгалтерському обліку і звітності, виконання зобов'язань перед бюджетом і кредиторами;
3.6. додержання встановленого порядку закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти у межах повноважень;
3.7. дотримання вимог законодавства щодо отримання, списання (передачі), відчуження рухомого та нерухомого майна;
3.8. правильність проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт і послуг, відповідність перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;
3.9. відповідність взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми та відповідність платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;
3.10. стан погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської та кредиторської заборгованості бюджетної установи та бюджетних установ, які їй підпорядковані;
3.11. додержання вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;
3.12. оформлення матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;
3.13. розроблення та здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників бухгалтерської служби;
3.14. усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
3.15. виконанням головними бухгалтерами бюджетних установ підпорядкованих органів прокуратури функцій з контролю.
4. Права суб'єкту контролю, аудиту
Посадові особи, які здійснюють контрольно-ревізійні функції та аудит мають право:
4.1. здійснювати контрольні заходи, а також у встановленому законодавством порядку проводити зустрічні звірки;
4.2. перевіряти фактичну наявність активів, відповідність облікових І звітних даних фактичному стану справ, у разі потреби опечатувати каси і касові приміщення, склади, архіви;
4.3. безперешкодного доступу на склади та інші приміщення для їх обстеження і з'ясування питань, пов'язаних з проведенням внутрішньої контрольно-ревізійної роботи;
4.4. вимагати:
4.4.1. проведення інвентаризації активів і зобов'язань;
4.4.2. здійснення контрольних обмірів обсягу виконаних робіт;
4.5. одержувати:
4.5.1. для перевірки на першу усну вимогу документи та відомості з баз даних;
4.5.2. від посадових, матеріально відповідальних та інших осіб письмові пояснення з питань, що виникають під час здійснення контрольних заходів;
4.5.3. копії документів, засвідчені в установленому порядку;
4.6. ініціювати:
4.6.1. залучення фахівців до проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, інших перевірок і експертиз;
4.6.2. вилучення у разі виявлення підробок чи ознак інших зловживань необхідні документи до закінчення контрольних заходів із залишенням у справі акта вилучення та копій або реєстрів вилучених документів;
4.6.3. у межах повноважень вжиття заходів до розпорядників бюджетних коштів, які вчинили бюджетні правопорушення;
4.6.4. вирішення питання про притягнення до відповідальності винних у порушенні законодавства осіб;
4.7. розробляти пропозиції щодо:
4.7.1. усунення причин виявлених під час здійснення контрольних заходів порушень законодавства та запобігання їм у подальшому;
4.7.2. підготовки обов'язкових вимог щодо усунення виявлених під час здійснення контрольних заходів порушень законодавства;
4.8. на забезпечення під час здійснення виїзних контрольних заходів умов для виконання службових обов'язків.
Начальник
відділу - головний
бухгалтер


Л.Єрхова