• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про перейменування деяких територіальних органів ДФС

Державна фіскальна служба України | Наказ від 25.01.2017 № 39
Реквізити
  • Видавник: Державна фіскальна служба України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 25.01.2017
  • Номер: 39
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна фіскальна служба України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 25.01.2017
  • Номер: 39
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
25.01.2017 № 39
Про перейменування деяких територіальних органів ДФС
Відповідно до Закону України від 09 квітня 2015 року № 317-VIII "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки", постанови Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 941 "Про перейменування деяких територіальних органів Державної фіскальної служби", керуючись пунктом 7 Положення про Державну фіскальну службу України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, Порядком здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 року № 1074, враховуючи пропозиції, надані територіальними органами ДФС щодо їх перейменування,
НАКАЗУЮ:
1. Перейменувати деякі територіальні органи ДФС, а саме:
Державну податкову інспекцію у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Державну податкову інспекцію в Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Державну податкову інспекцію у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Державну податкову інспекцію у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Державну податкову інспекцію у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Державну податкову інспекцію у Кіровському районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Державну податкову інспекцію у Центральному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Державну податкову інспекцію у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Державну податкову інспекцію у Чечелівському районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Державну податкову інспекцію у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Державну податкову інспекцію у Новокодацькому районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Дніпродзержинську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Кам'янську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Дніпропетровську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Дніпровську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Лівобережну об'єднану державну податкову інспекцію м. Дніпропетровська Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Лівобережну об'єднану державну податкову інспекцію м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Артемівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області - на Бахмутську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області;
Красноармійську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області - на Покровську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області;
Кіровоградську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Кіровоградській області - на Кропивницьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Кіровоградській області;
Державну податкову інспекцію у Ленінському районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області - на Державну податкову інспекцію в Інгульському районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області;
Комінтернівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області - на Лиманську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області;
Котовську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області - на Подільську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області;
Іллічівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області - на Чорноморську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області;
Спеціалізовану лабораторію з питань експертизи та досліджень ДФС - на Департамент податкових та митних експертиз ДФС.
2. Перейменувати деякі відділення територіальних органів ДФС, а саме:
Орджонікідзевське відділення Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області - на Покровське відділення Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області;
Дзержинське відділення Артемівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області - на Торецьке відділення Бахмутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області;
Димитрівське відділення Красноармійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області - на Мирноградське відділення Покровської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області;
Іллічівське відділення Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області - на Кальміуське відділення Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області;
Орджонікідзевське відділення Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області - на Лівобережне відділення Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області;
Жовтневе відділення Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області - на Центральне відділення Маріупольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області;
Краснолиманське відділення Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області - на Лиманське відділення Слов'янської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області;
Володарське відділення Мангуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області - на Нікольське відділення Мангуської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області;
Володарсько-Волинське відділення Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області - на Хорошівське відділення Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області;
Червоноармійське відділення Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області - на Пулинське відділення Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Житомирській області;
Куйбишевське відділення Пологівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області - на Більмацьке відділення Пологівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області;
Ульяновське відділення Голованівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області - на Благовіщенське відділення Голованівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області;
Жовтневе відділення Баштанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області - на Вітовське відділення Баштанської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області;
Красноокнянське відділення Котовської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області - на Окнянське відділення Подільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області;
Фрунзівське відділення Роздільнянської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області - на Захарівське відділення Роздільнянської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області;
Комсомольське відділення Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області - на Горішньоплавнівське відділення Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Полтавській області;
Кузнецовське відділення Сарненської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області - на Варашське відділення Сарненської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області;
Цюрупинське відділення Херсонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області - на Олешківське відділення Херсонської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Херсонській області;
Щорське відділення Менської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області - на Сновське відділення Менської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Чернігівській області.
3. Затвердити в новій редакції такі, що додаються:
Положення про Державну податкову інспекцію у Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Державну податкову інспекцію у Соборному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Державну податкову інспекцію у Центральному районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Державну податкову інспекцію у Чечелівському районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Державну податкову інспекцію у Новокодацькому районі м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Кам'янську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Дніпровську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Лівобережну об'єднану державну податкову інспекцію м. Дніпра Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Нікопольську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Дніпропетровській області*;
Положення про Бахмутську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області*;
Положення про Покровську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області*;
Положення про Маріупольську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області*;
Положення про Слов'янську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області*;
Положення про Мангуську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області*;
Положення про Коростенську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області*;
Положення про Пологівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Запорізькій області*;
Положення про Кропивницьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Кіровоградській області*;
Положення про Голованівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Кіровоградській області*;
Положення про Державну податкову інспекцію в Інгульському районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області*;
Положення про Баштанську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Миколаївській області*;
Положення про Лиманську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області*;
Положення про Подільську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області*;
Положення про Чорноморську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області*;
Положення про Роздільнянську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС в Одеській області*;
Положення про Кременчуцьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Полтавській області*;
Положення про Сарненську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Рівненській області*;
Положення про Херсонську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Херсонській області*;
Положення про Менську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Чернігівській області*;
Положення про Департамент податкових та митних експертиз ДФС.
4. Забезпечити:
4.1. Департаменту організації роботи Служби (Пригаровський В.М.) у дводенний термін після видання наказу виготовлення та засвідчення в установленому порядку по два примірники копій наказу та відповідних положень для кожного територіального органу;
4.2. Департаменту матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури (Саченко А.І.) в одноденний термін після отримання надсилання вказаним територіальним органам ДФС засвідчених в установленому порядку двох примірників копій наказу і відповідних положень;
4.3. Керівникам (в. о. керівників) територіальних органів ДФС:
4.3.1. подання державному реєстратору пакета документів, необхідних для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань записів про перейменування територіальних органів;
4.3.2. надання Департаменту організації роботи Служби інформації про проведення зміни найменування юридичної особи.
Термін - 2 дні з моменту реєстрації;
4.3.3. доведення до відома платників інформації про зміни реєстраційних даних територіальних органів ДФС;
4.3.4. виготовлення печаток, бланків, необхідних для діяльності.
4.3.5. вирішення комплексу кадрових питань, пов'язаних з перейменуванням територіальних органів ДФС відповідно до вимог Кодексу законів про працю.
5. Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем (Чмерук М.О.) забезпечити внесення наказу до Репозиторія звітної і статистичної інформації Державної фіскальної служби України відповідно до наказу ДФС від 07.10.2014 № 168.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
ГоловаР.М. Насіров
( * Положення не наводяться )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДФС
01.10.2014 № 154
(у редакції наказу ДФС
25.01.2017 № 39)
ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент податкових та митних експертиз ДФС
1. Департамент податкових та митних експертиз ДФС є спеціалізованим органом з питань експертизи та досліджень у системі територіальних органів Державної фіскальної служби, який підпорядковується Державній фіскальній службі України (далі - ДФС). Департамент податкових та митних експертиз ДФС є органом доходів і зборів.
Скорочена назва Департаменту податкових та митних експертиз ДФС - ДПМЕ ДФС.
Департамент податкових та митних експертиз ДФС (далі - Департамент ПМЕ) є правонаступником усіх прав та обов'язків Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень Міндоходів.
2. Департамент ПМЕ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінфіну, що належать до компетенції ДФС, наказами ДФС, дорученнями Голови ДФС, його першого заступника та заступників, іншими актами законодавства.
3. Основними завданнями Департаменту ПМЕ є:
1) забезпечення реалізації державної податкової політики та політики у сфері державної митної справи, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства;
2) проведення досліджень та здійснення експертної діяльності у податковій та митній сферах;
3) здійснення відповідно до законодавства попередньої оцінки майна, вилученого, конфіскованого за порушення митного та податкового законодавства.
4. Департамент ПМЕ відповідно до покладених на неї завдань:
1) організовує роботу щодо проведення досліджень (аналізів, експертиз) у податковій та митній сферах;
2) здійснює експертне забезпечення контролю за додержанням і виконанням вимог законодавства у податковій та митній сферах;
3) проводить дослідження (аналізи, експертизи) проб (зразків) товарів у рамках процедур податкового, митного контролю та оформлення з метою встановлення характеристик, визначальних для:
ідентифікації (визначення складу, фізичних, фізико-хімічних характеристик тощо) товарів;
класифікації товарів згідно з УКТ ЗЕД;
перевірки задекларованої митної вартості товарів;
встановлення країни походження товарів;
встановлення належності товарів до таких, що містять наркотичні засоби, психотропні речовини, їх аналоги, прекурсори, сильнодіючі чи отруйні речовини;
встановлення (перевірки) достовірності даних, зазначених у сертифікаті про походження товару з України;
4) забезпечує відповідно до законодавства участь спеціалістів Департаменту ПМЕ у здійсненні митного контролю та оформлення;
5) здійснює експертне забезпечення заходів ДФС щодо запобігання та протидії контрабанді, а також боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства;
6) проводить експертизи під час провадження у справах про порушення митних правил з метою з'ясування питань, що виникають, та отримання доказів, необхідних для розгляду цих справ;
7) проведення, за необхідності, експертизи марок акцизного податку, спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів;
8) здійснює відповідно до законодавства попередню оцінку майна, вилученого, конфіскованого за порушення митного та податкового законодавства;
9) контролює дотримання посадовими особами територіальних органів ДФС встановленого порядку взяття (надання) та доставки проб (зразків) товарів для проведення досліджень;
10) у встановленому порядку вносить пропозиції щодо відбору проб (зразків) товарів посадовими особами територіальних органів ДФС, а у разі необхідності - бере участь у відборі проб (зразків) товарів;
11) у встановленому порядку бере участь у проведенні огляду товарів і транспортних засобів;
12) веде облік результатів експертної роботи, узагальнює, аналізує і систематизує експертну практику;
13) бере участь у розробці і наповненні профілів ризику. Здійснює аналітичну роботу з метою виявлення та оцінки ризиків, умов і факторів, що зумовлюють їх виникнення. Розглядає пропозиції митниць ДФС з питань застосування системи управління ризиками. Погоджує, у межах компетенції, розроблені митницями ДФС заходи з управління ризиками під час митного контролю та оформлення;
14) веде статистичну звітність, забезпечує подання звітності до ДФС, інших уповноважених органів звітності. Розробляє форми звітності з питань, віднесених до компетенції Департаменту ПМЕ;
15) впроваджує у роботу Департаменту ПМЕ науковий та практичний досвід експертної діяльності вітчизняних та зарубіжних науково-дослідних експертних установ. Бере участь у межах повноважень, визначених ДФС, у реалізації міжнародних проектів та програм міжнародної технічної та іншої допомоги;
16) здійснює організацію, координацію, нормативне та методичне забезпечення роботи відокремлених підрозділів Департаменту ПМЕ, спеціалістів-експертів на окремих робочих місцях та контроль за їх діяльністю;
17) здійснює навчально-методичну роботу, проводить зустрічі, наради, семінари тощо з питань експертної діяльності;
18) надає методичну і практичну допомогу структурним підрозділам та територіальним органам ДФС з питань експертної роботи;
19) розробляє методики та методичні рекомендації щодо проведення досліджень, взяття проб (зразків) товарів й інших питань, віднесених до компетенції Департаменту ПМЕ, готує довідники, посібники та інші інформаційні матеріали для методичного забезпечення експертної діяльності;
20) виконує функції робочого органу Експертно-кваліфікаційної комісії ДФС. Веде реєстр атестованих експертів ДФС;
21) забезпечує експлуатацію, збереження, обслуговування, ремонт і списання технічних засобів, засобів вимірювальної техніки, випробувального обладнання відповідно до вимог технічної документації, а також вживає заходів щодо оснащення Департаменту ПМЕ цими засобами;
22) здійснює заходи щодо уповноваження Департаменту ПМЕ на проведення вимірювання показників об'єктів у сфері законодавчо регульованої метрології;
23) організовує та виконує роботи, пов'язані із забезпеченням єдності вимірювань при здійсненні своєї діяльності, проводить заходи щодо калібрування та повірки засобів вимірювальної техніки;
24) забезпечує дотримання вимог нормативно-технічних документів, методик, інструкцій з питань досліджень (експертиз) при здійсненні своєї діяльності, а також вживає заходів щодо забезпечення Департаменту ПМЕ цими документами. Впроваджує та забезпечує функціонування систем управління якістю;
25) здійснює перевірку достовірності результатів вимірювань показників об'єктів шляхом міжлабораторних порівнянь результатів вимірювань з іншими експертними та компетентними установами (організаціями), а також організовує та проводить міжлабораторні порівняння результатів вимірювань в підрозділах Департаменту ПМЕ;
26) здійснює діяльність, пов'язану з обігом (придбання, використання, зберігання, перевезення, знищення) наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, відповідно до ліцензійних умов та використовує їх під час проведення досліджень;
27) укладає договори (угоди) з питань взаємодії з експертними, науково-дослідними установами (організаціями);
28) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції Департаменту ПМЕ, готує та вносить до ДФС пропозиції щодо його вдосконалення;
29) розробляє та вносить ДФС проекти нормативно-правових актів, а також бере участь у розробці нормативно-правових актів та інших документів з питань, що належать до компетенції Департаменту ПМЕ;
30) здійснює розгляд звернень громадян та юридичних осіб з питань, пов'язаних з діяльністю Департаменту ПМЕ;
31) надає консультації у межах компетенції Департаменту ПМЕ відповідно до Податкового та Митного кодексів України;
32) у випадках визначених законодавством, виступає позивачем та/або відповідачем у судах загальної юрисдикції;
33) реалізує в межах компетенції інформаційну політику ДФС;
34) здійснює прогнозування та планування видатків на матеріально-технічне забезпечення і розвиток діяльності Департаменту ПМЕ;
35) здійснює відповідно до законодавства у межах наданих повноважень управління об'єктами державної власності;
36) здійснює інші повноваження, визначені законом.
5. Департамент ПМЕ з метою організації своєї діяльності:
1) здійснює в межах повноважень, передбачених законом, заходи щодо запобігання корупції і контроль за їх реалізацією в Департаменті ПМЕ;
2) здійснює добір кадрів у Департамент ПМЕ, формує кадровий резерв на відповідні посади, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Департаменту ПМЕ;
3) організовує планово-фінансову роботу в Департаменті ПМЕ, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та вдосконалення бухгалтерського обліку;
4) готує пропозиції керівництву ДФС щодо бюджетних асигнувань, необхідних для матеріально-технічного забезпечення діяльності Департаменту ПМЕ;
5) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів;
6) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, мобілізаційну підготовку та мобілізаційну готовність;
7) організовує роботу структурних підрозділів Департаменту ПМЕ, в тому числі відокремлених, та спеціалістів-експертів на окремих робочих місцях;
8) здійснює в межах повноважень обмін документами та інформацією (у тому числі електронною) з іншими державними органами;
9) співпрацює з інститутами громадянського суспільства, забезпечує участь громадськості у реалізації державної політики за напрямами діяльності ДФС та інформує її про свою роботу;
10) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
11) організовує інформаційно-аналітичне забезпечення Департаменту ПМЕ та автоматизацію її діяльності;
12) організовує ведення діловодства відповідно до встановлених правил.
6. Департамент ПМЕ для виконання покладених на неї завдань має право:
1) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань вчених і фахівців, працівників центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників інститутів громадянського суспільства, а також експертів і спеціалістів з інших експертних установ (організацій), за їх згодою, для вирішення завдань, покладених на Департамент ПМЕ;
2) отримувати безоплатно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб;
3) скликати наради, утворювати комісії та робочі групи, проводити наукові конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції;
4) користуватися інформаційними базами даних ДФС, державною системою урядового зв'язку та іншими технічними засобами;
5) створювати та використовувати власні інформаційні бази даних з метою виконання завдань, покладених на Департамент ПМЕ;
6) контролювати в межах компетенції дотримання вимог податкового та митного законодавства;
7) брати участь, у разі потреби та в установленому порядку, у здійсненні митного контролю та оформлення;
8) вчиняти правочини, спрямовані на забезпечення виконання функцій Департаменту ПМЕ;
9) здійснювати розгляд проектів нормативно-правових актів та надавати пропозиції до їх змісту, готувати проекти наказів та інших організаційно-розпорядчих документів ДФС, які належать до компетенції Департаменту ПМЕ;
Посадові особи Департаменту ПМЕ користуються правами, передбаченими законом.
7. Департамент ПМЕ під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє в установленому порядку зі структурними підрозділами ДФС, її територіальними органами, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями (спілками), відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, профспілками та організаціями роботодавців, а також підприємствами, установами та організаціями.
8. Департамент ПМЕ у межах своїх повноважень видає накази організаційно-розпорядчого характеру, порядки, інструкції, положення, які підписуються начальником Департаменту ПМЕ, організовує та контролює їх виконання.
Акти Департаменту ПМЕ можуть бути скасовані Головою ДФС повністю чи частково.
9. Департамент ПМЕ очолює директор, який призначається і звільняється з посади Головою ДФС у порядку, визначеному законодавством.
Директор Департаменту ПМЕ має заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади Головою ДФС у порядку, визначеному законодавством.
10. Директор Департаменту ПМЕ:
1) очолює та здійснює керівництво діяльністю Департаменту ПМЕ, несе персональну відповідальність за організацію та результати її діяльності.
2) представляє Департамент ПМЕ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
3) організовує та забезпечує виконання в Департаменті ПМЕ Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів Мінфіну, що належать до компетенції ДФС, наказів ДФС, доручень Голови ДФС, його першого заступника та заступників;
4) подає Голові ДФС для затвердження плани роботи Департаменту ПМЕ;
5) звітує перед Головою ДФС про виконання планів роботи Департаменту ПМЕ та покладених на неї завдань, про усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведення перевірок діяльності Департаменту ПМЕ, а також про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;
6) вирішує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності державних службовців та працівників Департаменту ПМЕ, присвоює їм спеціальні звання, ранги державних службовців (якщо інше не передбачено законом);
7) порушує перед Головою ДФС питання про присвоєння спеціальних звань та рангів державних службовців своїм заступникам, а також щодо заохочення та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності;
8) затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту ПМЕ і посадові інструкції працівників. Призначає на посади та звільняє з посад їх керівників;
9) приймає на роботу та звільняє з роботи в порядку, передбаченому законодавством, працівників Департаменту ПМЕ;
10) вносить Голові ДФС подання щодо представлення в установленому порядку державних службовців та працівників Департаменту ПМЕ до відзначення державними нагородами;
11) призначає на посаду та звільняє з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців Департаменту ПМЕ (якщо інше не передбачено законом);
12) розподіляє обов'язки між своїми заступниками;
13) забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці, контроль за її збереженням у Департаменті ПМЕ;
14) утворює комісії, робочі групи;
15) скликає та проводить наради з питань, що належать до компетенції Департаменту ПМЕ;
16) підписує накази та інші документи організаційно-розпорядчого характеру Департаменту ПМЕ;
17) дає обов'язкові для виконання державними службовцями та працівниками Департаменту ПМЕ доручення;
18) у разі виявлення корупційного правопорушення чи одержання інформації про вчинення такого правопорушення підлеглими у межах своїх повноважень уживає передбачених законом заходів щодо припинення такого правопорушення та негайно письмово повідомляє про його вчинення спеціально уповноважений суб'єкт у сфері протидії корупції, Головне управління внутрішньої безпеки ДФС для вжиття заходів, передбачених законодавством;
19) бере участь у розробці нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Департаменту ПМЕ;
20) здійснює розгляд проектів нормативно-правових актів та надання пропозицій до їх змісту;
21) визначає функціональні повноваження структурних підрозділів у складі Департаменту ПМЕ;
22) приймає в установленому порядку рішення щодо продовження строку проведення досліджень (аналізів, експертиз), а також про проведення часткових досліджень або про відмову у проведені досліджень (аналізів, експертиз);
23) підписує листи та іншу службову документацію з питань діяльності Департаменту ПМЕ;
24) здійснює інші повноваження, визначені законом.
11. Заступники директора Департаменту ПМЕ:
1) підзвітні та підконтрольні директору Департаменту ПМЕ;
2) забезпечують виконання повноважень відповідно до затвердженого розподілу обов'язків.
12. Для виконання завдань, покладених на Департамент ПМЕ, у її структурі можуть створюватись відокремлені підрозділи, а також окремі робочі місця державних службовців Департаменту ПМЕ за місцезнаходженням територіальних органів ДФС.
13. Гранична чисельність працівників Департаменту ПМЕ затверджується Головою ДФС.
14. Департамент ПМЕ утримується за рахунок державного бюджету.
Структуру Департаменту ПМЕ затверджує Голова ДФС за погодженням з Міністром фінансів України.
Організаційну структуру Департаменту ПМЕ затверджує Голова ДФС.
Штатний розпис, кошторис Департаменту ПМЕ затверджує Голова ДФС.
15. Департамент ПМЕ утворюється у порядку, передбаченому статтею 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" .
16. Департамент ПМЕ є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України, коду ЄДРПОУ і свого найменування, інші печатки і штампи, власні бланки, реєстраційні рахунки в органах Казначейства.
Директор Департаменту
організації роботи Служби

В.М. Пригаровський
( Текст взято з сайту ДФС України http://sfs.gov.ua )