• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про забезпечення виконання у 2011 році робіт з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації памяток архітектури

Міністерство будівництва та житлово-комунального господарства України | Наказ, Вимоги, Перелік, Протокол, Форма типового документа, Договір, План від 22.04.2011 № 38
Реквізити
  • Видавник: Міністерство будівництва та житлово-комунального господарства України
  • Тип: Наказ, Вимоги, Перелік, Протокол, Форма типового документа, Договір, План
  • Дата: 22.04.2011
  • Номер: 38
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство будівництва та житлово-комунального господарства України
  • Тип: Наказ, Вимоги, Перелік, Протокол, Форма типового документа, Договір, План
  • Дата: 22.04.2011
  • Номер: 38
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА
ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2011 N 38
Про забезпечення виконання у 2011 році робіт з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури
З метою забезпечення виконання робіт з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури, що фінансуються у 2011 році за рахунок видатків бюджетної програми "Паспортизація, інвентаризація та реставрація пам'яток архітектури", відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для паспортизації, інвентаризації та реставрації пам'яток архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2011 N 332, та на підставі рішення Науково-методичної ради з питань реставрації та реконструкції історичної забудови Мінрегіонбуду (протокол від 13.04.2011 N 2),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. План проведення у 2011 році робіт з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури згідно з додатком 1;
1.2. Примірну форму договору на проведення робіт (надання науково-дослідних послуг) з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури згідно з додатком 2.
2. Управлінню реставрації та збереження історичної спадщини Мінрегіонбуду (Груздо С.М.) забезпечити відповідно до законодавства укладання договорів з організаціями-виконавцями робіт.
3. Фінансово-економічному департаменту (Касіяник А.В.) забезпечити по мірі надходження бюджетних коштів своєчасну оплату виконаних робіт.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Д.В.Ісаєнка.
Перший заступник Міністра Ю.Є.Хіврич
Додаток 1
до наказу Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва
та житлово-комунального
господарства
22.04.2011 N 38
ПЛАН
проведення у 2011 році робіт з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури
тис.грн.
N
п/п
Назва робітКод
Державного
класифікатора
(по п'ятому
знаку)
Термін
виконання
Вартість
робіт
Виконано на
01.01.2011 р.
План на
2011 р.
1234567
1Проведення робіт
з наукового
вивчення та
паспортизації
3-х замків
Тернопільської
області
(селище Микулинці
Теребовлянського
району,
с. Кривче
Борівського
району,
селище Золотий
Потік
Бучацького
району)
1.2.19.00
(ДК 015-97)
201166500,00,066500,0
Всього: 66500,0
Начальник Управління
реставрації та збереження
історичної спадщини
Мінрегіонбуду



С.М.Груздо
Додаток 2
до наказу Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва
та житлово-комунального
господарства
22.04.2011 N 38
ДОГОВІР N __________________________________
(шифр призначається Замовником)
на надання науково-дослідних послуг з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури по темі: "Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району)"
_________________________________ ____ _____________ 2011 року
(місце укладення договору) (дата)
Міністерство ________________________________________________
(найменування Замовника)
в особі Заступника Міністра ______________________________________
(посада, прізвище,
ім'я та по батькові)
що діє на підставі _______________________________________________
(найменування документа, номер, дата
та інші необхідні реквізити)
(далі - Замовник), з однієї сторони, і ___________________________
__________________________________________________________________
(найменування Виконавця)
в особі __________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі _______________________________________________
(найменування документа, номер, дата
та інші необхідні реквізити)
(далі - Виконавець), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей
договір про таке (далі - Договір):
I. Предмет договору
1.1. Виконавець зобов'язується у 2011 році надати Замовникові послуги, зазначені в цьому Договорі, а Замовник прийняти і оплатити послуги з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури по темі: "Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району)".
1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) послуги визначено відповідно до коду Державного класифікатора України Класифікація видів науково-технічної діяльності (ДК 015-97), Дослідження та розробки в галузі архітектури та будівництва 1.2.19.00., затвердженого наказом Держстандарту України від 30.12.99 N 822.
1.3. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
II. Якість послуг
2.1. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає завданню та вимогам Замовника, визначеним у додатку 6 до Договору.
2.2. Послуги надаються згідно Методичних рекомендацій щодо заповнення облікової картки об'єкта культурної спадщини та паспорта об'єкта культурної спадщини, затверджених наказом Державної служби охорони культурної спадщини від 03.06.2004 N 11 та спільного наказу Міністерства культури і мистецтв та Державного комітету з будівництва та архітектури від 13.05.2004 N 295/104 "Про затвердження форм облікової картки та паспорта об'єкта культурної спадщини", зареєстрованим в Мін'юсті 03.06.2004 N 693/9292.
III. Ціна договору
3.1. Ціна цього Договору становить __________________________
(вказати цифрами
та словами)
у тому числі: ____________________________________________________
(ціна Договору визначається з урахуванням
Закону України "Про податок на додану вартість").
Загальна вартість обумовлених цим договором послуг в цілому
погоджується протоколом угоди про договірну ціну (додаток 1 до
Договору) та визначається в калькуляції планової кошторисної
вартості та розрахунках витрат за статтями наведеними у додатку 2
до Договору.
3.2. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною
згодою Сторін.
IV. Порядок здійснення оплати
4.1. Джерелом фінансування є державний бюджет. Бюджетна програма КПКВ 2751090 "Паспортизація, інвентаризація та реставрація пам'яток архітектури".
4.2. Оплата виконаних за цим Договором послуг та їх окремих етапів здійснюється Замовником на підставі відповідних актів приймання-передачі послуги, підписаних Сторонами, і в міру виділення йому в установленому порядку коштів із державного бюджету відповідно до планів асигнувань на рік.
4.3. Окремі етапи послуги підлягають оформленню та передачі Виконавцем Замовнику, згідно з переліком документації зазначеним у додатку 5 до Договору. Усі вказані документи подаються в трьох примірниках, підписаних Виконавцем, і повинні супроводжуватися листом та комплектом відповідної документації, що стосується виконаного етапу (послуги в цілому).
4.4. При наданні послуги в цілому за Договором Виконавець передає за накладною Замовнику комплект відповідної документації згідно з визначеним переліком (додаток 5 до Договору), який крім того має містити калькуляцію фактичної кошторисної вартості та розрахунок витрат наданої послуги (додаток 3 до Договору).
4.5. Протягом десяти робочих днів із дня одержання від Виконавця пакета документів, зазначеного в пункті 4.3 та 4.4 цього Договору, Замовник зобов'язаний повернути Виконавцю один примірник підписаного ним акта приймання - передачі етапу (послуги в цілому) або надати письмову мотивовану відмову від прийняття етапу (послуги в цілому).
4.6. У разі надання Виконавцю письмової мотивованої відмови від прийняття етапу (послуги в цілому) Замовник викладає в такій відмові її причини та призначає Виконавцю крайній строк для усунення недоліків. Після одержання такої відмови та за результатами її вивчення Виконавцем, Сторони повинні протягом десяти робочих днів скласти двосторонній акт із переліком виявлених недоліків, необхідних доопрацювань та строків їх здійснення. Усунення недоліків і здійснення доопрацювань проводяться Виконавцем за власний рахунок. Підписання відповідного акта приймання - передачі етапу послуг (послуги в цілому) можливе лише після усунення всіх недоліків і здійснення всіх доопрацювань, зафіксованих у вищезазначеному двосторонньому акті.
V. Надання послуг
5.1. Цей Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін.
5.2. Строк дії цього Договору починається з моменту, визначеного у п. 10.1 цього Договору та закінчується 31 грудня 2011 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
5.3. У разі дострокового виконання етапів послуги або послуги в цілому Замовник може достроково прийняти та оплатити етапи послуги або послугу в цілому з відповідними пакетами документів, визначених у пункті 4.3 та 4.4 Договору.
5.4. Закінчення терміну дії Договору не звільняє Сторони від відповідальності за порушення, що мали місце під час його виконання.
5.5. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідного додаткового договору до цього Договору, якщо інше не встановлено у самому додатковому договорі, цьому Договорі або у чинному законодавстві України.
VI. Права та обов'язки сторін
6.1. Замовник зобов'язаний:
6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати надані послуги;
6.1.2. Приймати надані послуги за актом приймання-передачі, згідно з вимогами пункту 4.3 Договору;
6.2. Замовник має право:
6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Учасником, повідомивши про це його у строк 14 календарних днів;
6.2.2. Контролювати надання послуг у строки, встановлені цим Договором;
6.2.3. Зменшувати обсяг надання послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору;
6.2.4. Повернути рахунок Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пунктах розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо);
6.3. Виконавець зобов'язаний:
6.3.1. Забезпечити надання послуг у строки, встановлені цим Договором;
6.3.2. Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору;
6.4. Виконавець має право:
6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги;
6.4.2. На дострокове надання послуг за письмовим погодженням Замовника;
6.4.3. У разі невиконання зобов'язань Замовником Виконавець має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк 14 календарних днів.
VII. Відповідальність сторін
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором.
7.1.1. Порушення умов Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.
7.1.2. Сторона не несе відповідальності за невиконання умов цього Договору, якщо воно зумовлене невиконанням умов цього Договору іншою Стороною.
7.2. Замовник не відповідає перед Виконавцем за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримок фінансування (або відсутності) або непроведення Державною казначейською службою України платежів.
VIII. Обставини непереборної сили
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 30 календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи.
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 календарних днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Виконавець повертає Замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.
IX. Вирішення спорів
9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.
X. Строк дії договору
10.1. Цей Договір набирає чинності з _______________ і діє до 31 грудня 2011 року.
10.2. Цей Договір укладається і підписується у 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу.
XI. Додатки до договору
11.1. Додаткові договори та додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
11.2. Цей Договір має такі додатки, які є його невід'ємною частиною:
протокол угоди про договірну ціну (додаток 1);
калькуляція планової кошторисної вартості та розрахунки витрат (додаток 2);
калькуляція фактичної кошторисної вартості та розрахунки витрат (додаток 3);
календарний план (додаток 4);
перелік документації, що підлягає здачі (додаток 5);
завдання та вимоги замовника (додаток 6);
розшифровка (планових, фактичних) витрат згідно калькуляції кошторисної вартості (додаток 7).
XII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Замовник Виконавець
_____________________________ ________________________________
(найменування) (найменування/П.І.Б)
_____________________________ ________________________________
(ідентифікаційний код) (ідентифікаційний код/
ідентифікаційний номер)
_____________________________ ________________________________
(місцезнаходження) (місцезнаходження/
місце проживання)
_____________________________ ________________________________
(телефон) (телефон)
_____________________________ ________________________________
(телефакс) (телефакс)
_____________________________ ________________________________
(рахунок у Державному (рахунок у Державному
казначействі або у банку) казначействі або у банку)
Замовник: Виконавець:
Заступник Міністра Керівник організації
__________ ________________ __________ ________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П. М.П.
Начальник Управління
реставрації та
збереження історичної
спадщини Мінрегіонбуду С.М.Груздо
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Директор
Фінансово-економічного
департаменту А.В.Касіяник
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Заступник начальника
Управління правової
та законопроектної
роботи
Мінрегіонбуду Ю.Ю.Вернигор
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Додаток 1
до договору
___ ____________ 2011 N ____
ПРОТОКОЛ
угоди про договірну ціну з надання науково-дослідних послуг з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури по темі: "Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району)"
______________________________________________
Міністерство ________________________________________________
(найменування Замовника)
в особі Заступника Міністра ______________________________________
(посада, прізвище, ім'я
та по батькові)
що діє на підставі _______________________________________________
(найменування документа, номер,
дата та інші необхідні реквізити)
(далі - Замовник), з однієї сторони, і ___________________________
(найменування Виконавця)
в особі __________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі _______________________________________________
(найменування документа, номер,
дата та інші необхідні реквізити)
(далі - Виконавець), з іншої сторони, разом - Сторони,
засвідчуємо, що сторонами досягнуто угоди про величину договірної
ціни з надання послуг у сумі: __________________________ тис.грн.
(сума прописом), в тому числі ПДВ - 20% _________________ тис.грн.
(сума прописом).
Замовник: Виконавець:
Заступник Міністра Керівник організації
__________ _________________ ________ __________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П. М.П.
Додаток 2
до договору
___ ____________ 2011 N ____
ПОГОДЖЕНО
Заступник Міністра
________ __________________
(підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові)
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
планової кошторисної вартості та розрахунки витрат з надання науково-дослідних послуг з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури по темі: "Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району)"
Підстава для проведення роботи - наказ Міністерства
___________________________________________ від ______ 2011 N ____
Джерело фінансування - Державний бюджет України
Замовник - Міністерство _____________________________________
Термін виконання роботи: початок ____________________________
закінчення __________________________________________________
------------------------------------------------------------------
|NN/пп | Статті витрат | Усього на весь |Усього на поточний|
| | | період, грн. | рік, грн. |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 1 |Витрати на оплату | | |
| |праці | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 2 |Відрахування на | | |
| |соціальні заходи | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 3 |Матеріали | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 4 |Паливо та енергія | | |
| |для наукових цілей | | |
| |(експериментальних | | |
| |робіт) | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 5 |Витрати на службові| | |
| |відрядження | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 6 |Спецустаткування | | |
| |робіт | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 7 |Витрати на послугу,| | |
| |які надають | | |
| |сторонні | | |
| |підприємства, | | |
| |установи і | | |
| |організації | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 8 |Інші витрати | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 9 |Накладні витрати | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| 10 |Податок на додану | | |
| |вартість | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| |Усього: | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
М.П
Керівник планово-виробничого
відділу
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Головний бухгалтер
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Керівник нормативної розробки
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Начальник Управління
реставрації та збереження
історичної спадщини
Мінрегіонбуду С.М.Груздо
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Директор
Фінансово-економічного
департаменту А.В.Касіяник
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Додаток 3
до договору
___ ____________ 2011 N ____
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
фактичної кошторисної вартості та розрахунки витрат з надання науково-дослідних послуг з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури по темі: "Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району)"
Підстава для проведення роботи - наказ Міністерства
____________________________________ від ____________ 2011 N _____
Джерело фінансування - Державний бюджет України
Замовник - Міністерство _____________________________________
Термін виконання роботи: початок ____________________________
закінчення __________________________________________________
------------------------------------------------------------------
| N | Статті витрат |Усього на весь період, грн. |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 1 |Витрати на оплату праці | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 2 |Відрахування на соціальні | |
| |заходи | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 3 |Матеріали | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 4 |Паливо та енергія для науково -| |
| |виробничих цілей | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 5 |Витрати на службові відрядження| |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 6 |Спецустаткування | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 7 |Витрати на послуги, які надають| |
| |сторонні підприємства, установи| |
| |і організації | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 8 |Інші витрати | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| 9 |Накладні витрати | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
|10 |Податок на додану вартість | |
|---+-------------------------------+----------------------------|
| |Усього: | |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
М.П.
Керівник
планово-виробничого
відділу
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Головний бухгалтер
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Керівник
нормативної розробки
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Начальник Управління
реставрації та збереження
історичної спадщини
Мінрегіонбуду С.М.Груздо
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Директор
Фінансово-економічного
департаменту А.В.Касіяник
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Додаток 4
до договору
"___" __________ 2011 N ____
ПОГОДЖЕНО
Заступник Міністра
________ __________________
(підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові)
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
з надання науково-дослідних послуг з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури по темі: "Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району)"
------------------------------------------------------------------
| Зміст та назва | Термін | Вартість | Чим |
| етапів | виконання | поетапної | закінчується |
| | (початок, | роботи | етап (звіт, |
| | завершення) | (гривень) | макет, |
| | | |конструкторська|
| | | | документація, |
| | | | тощо) |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Етап 1. | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Етап 2. | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Всього на | | | |
|200___ рік: | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Етап 3. | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Етап 4. | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Всього на | | | |
|200___ рік: | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
|Разом за | | | |
|договором: | | | |
------------------------------------------------------------------
Від Виконавця Від Замовника
Керівник організації Начальник Управління
реставрації та
збереження історичної
спадщини
Мінрегіонбуду
_________________ С.М.Груздо
________ ________________ _________ _________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П.
Додаток 5
до договору
___ ____________ 2011 N ____
ПЕРЕЛІК
документації, що підлягає здачі з надання науково-дослідних послуг з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури по темі: "Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району)"
------------------------------------------------------------------
| N етапу | Документація, що підлягає здачі |
|----------------+-----------------------------------------------|
| 1 | 2 |
|----------------+-----------------------------------------------|
|Етап |анотований звіт про виконання етапу; акт |
| |приймання - передачі етапу |
|----------------+-----------------------------------------------|
|Послуга в цілому|акт приймання - передачі послуги в цілому; звіт|
| |про виконання кошторису витрат; сформований |
| |список (перелік) пам'яток, який підлягає |
| |оформленню та передачі Замовнику, витяг (копія)|
| |із протоколу науково-технічної (вченої) ради |
| |Виконавця з висновками про відповідність |
| |наданої послуги завданню Замовника |
------------------------------------------------------------------
Від Виконавця Від Замовника
Керівник організації Начальник Управління
реставрації та
збереження історичної
спадщини
Мінрегіонбуду
_______________ С.М.Груздо
________ ________________ ________ ________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П.
Додаток 6
до Договору
___ ____________ 2011 N ____
ПОГОДЖЕНО
Заступник Міністра
________ _________________
(підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові)
ЗАВДАННЯ ТА ВИМОГИ ЗАМОВНИКА
з надання науково-дослідних послуг з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури по темі: "Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району)"
1. Підстава для надання послуг - наказ Міністерства _________
________________________________________ від ______ 2011 р. N ___.
2. Основна мета та призначення розробки.
3. Технічні, економічні та якісні характеристики розробки.
4. Стислий зміст етапів або структура розробки.
5. Взаємозв'язок розробки з нормативно-правовими актами та
іншими нормативними документами.
6. Вимоги щодо способу реалізації результатів розробки.
7. Вимоги щодо необхідності проведення експертизи,
обговорення з громадкістю, збору відгуків, погодження.
8. Порядок розгляду і приймання результатів розробки.
9. Вимоги щодо дотримання прав на результати розробки.
10. Вимоги щодо вигляду розробки, яка передається Замовнику
після її завершення (звіт, нормативний акт, технологічний
регламент, конструкторська документація, формат, мова, носії
тощо).
11. Очікувані терміни виконання розробки.
12. Інші вимоги (враховуючи спрямованість розробки).
Від Виконавця Від Замовника
Керівник організації Начальник Управління
реставрації та збереження
історичної спадщини
Мінрегіонбуду
________________ С.М.Груздо
________ ________________ ________ _________________
(підпис) (прізвище, ім'я, (підпис) (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М.П.
Додаток 7
до договору
___ ____________ 2011 N ____
РОЗШИФРОВКА
(планових, фактичних) витрат згідно калькуляції кошторисної вартості з надання науково-дослідних послуг з виявлення, наукового вивчення, класифікації, інвентаризації та паспортизації пам'яток архітектури по темі: "Проведення робіт з наукового вивчення та паспортизації 3-х замків Тернопільської області (селище Микулинці Теребовлянського району, с. Кривче Борівського району, селище Золотий Потік Бучацького району)"
1. Розрахунок заробітної плати
1.1 На весь термін виконання роботи
------------------------------------------------------------------
|Посада | Витрати на виконання роботи |Витрати на оплату праці,|
| | | грн. |
| |-------------------------------+------------------------|
| |людей |місяців |людино-місяців |Середня зарплата |Усього|
| | | | | в місяць | |
|-------+------+--------+---------------+-----------------+------|
| | | | | | |
|-------+------+--------+---------------+-----------------+------|
| | | | | | |
|---------------------------------------+-----------------+------|
|Разом | | |
------------------------------------------------------------------
1.2. На поточний рік виконання роботи
------------------------------------------------------------------
|Посада | Витрати на виконання роботи |Витрати на оплату праці,|
| | | грн. |
| |-------------------------------+------------------------|
| |людей |місяців |людино-місяців |Середня зарплата |Усього|
| | | | | в місяць | |
|-------+------+--------+---------------+-----------------+------|
| | | | | | |
|-------+------+--------+---------------+-----------------+------|
| | | | | | |
|---------------------------------------------------------+------|
|Разом | |
------------------------------------------------------------------
2. Матеріали
------------------------------------------------------------------
|Найменування |Одиниця | На весь термін | На поточний рік |
| матеріалів | виміру | виконання роботи | |
|-------------+--------+----------------------+------------------|
| | | Кількість |Вартість|Кількість|Вартість|
| | | (шт.) | (грн.) | (шт.) | (грн.) |
|-------------+--------+-------------+--------+---------+--------|
| | | | | | |
|-------------+--------+-------------+--------+---------+--------|
| | | | | | |
|------------------------------------+--------+---------+--------|
|Разом | | | |
------------------------------------------------------------------
3. Службові відрядження
3.1. На весь термін виконання роботи
------------------------------------------------------------------
| Місце |Кількість |Всього|Добові| Вартість |Середня |Усього|
|відрядження|відряджень| днів |(грн.)|проживання,|вартість|(грн.)|
| | | | | (грн.) |проїзду | |
| | | | | | (грн.) | |
|-----------+----------+------+------+-----------+--------+------|
| | | | | | | |
|-----------+----------+------+------+-----------+--------+------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
3.2. На поточний рік
------------------------------------------------------------------
| Місце |Кількість |Всього|Добові| Вартість |Середня |Усього|
|відрядження |відряджень| днів |(грн.)|проживання|вартість|(грн.)|
| | | | | (грн.) |проїзду | |
| | | | | | (грн.) | |
|------------+----------+------+------+----------+--------+------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------
4. Накладні витрати
------------------------------------------------------------------
|N п/п |Найменування витрат| На весь термін | На поточний рік |
| | | виконання роботи | (грн.) |
| | | (грн.) | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| | | | |
|------+-------------------+------------------+------------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
5. Витрати на роботи, що виконують сторонні організації
------------------------------------------------------------------
| Назва | Назва роботи, |На весь термін |На поточний рік|
| організації | що буде | виконання | (грн.) |
| | виконуватися | роботи (грн.) | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | |
|----------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
М.П.
Керівник планово
виробничого відділу
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Головний бухгалтер
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Керівник нормативної розробки
________ _____________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)