• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про необхідність усунення порушень Міністерством транспорту та звязку України принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України від 11.09.2003 N 1160-IV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"

Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва  | Рішення від 02.12.2005 № 24
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва
  • Тип: Рішення
  • Дата: 02.12.2005
  • Номер: 24
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва
  • Тип: Рішення
  • Дата: 02.12.2005
  • Номер: 24
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА
Р І Ш Е Н Н Я
02.12.2005 N 24
Про необхідність усунення порушень Міністерством транспорту та зв'язку України принципів державної регуляторної політики згідно з вимогами Закону України від 11.09.2003 N 1160-IV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"
На виконання вимог Закону України від 11.09.2003 N 1160-IV "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", здійснюючи аналіз нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади щодо їх відповідності принципам державної регуляторної політики Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва
ВСТАНОВИВ:
Міністерством транспорту та зв'язку України видано Наказ від 12.09.05 р. N 540 "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства транспорту України" (далі - Наказ), яким затверджені зміни до деяких наказів Мінтрансу України, які регулюють господарські відносини в сфері залізничних перевезень вантажів .
Аналіз Наказу свідчить про те, що його положення не відповідають визначеним статтею 4 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" принципам державної регуляторної політики, та, як свідчать чисельні звернення суб'єктів господарювання, надіслані до Держпідприємництва України після введення в дію Наказу, не узгоджуються із вимогами наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.09.05 р. N 588 "Про внесення змін до Переліку вантажів, які повинні супроводжуватися особовим складом відомчої воєнізованої охорони на залізничному транспорті на всьому шляху прямування залізницями України, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 20.01.97 N 18".
Так, у пункті 8 Наказу визначено, що пункт 1 розділу 18 Правил перевезення вантажів залізничним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 N 644 "Про затвердження окремих розділів Правил перевезення вантажів" доповнюється позиціями - "метали чорні (листовой прокат, труби оцинковані, чавун)".
Проте, у відповідності до пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 26.12.03 N 2029 "Про затвердження Програми боротьби з правопорушеннями на транспорті на 2004-2006 роки", ця ж металопродукція повинна супроводжуватись особовим складом відомчої воєнізованої охорони.
Крім того, пунктом 2 Наказу внесено зміни до пункту 3 розділу 2 Правил перевезення вантажів залізничним транспортом України, якими надано право Укрзалізниці не приймати вантаж до перевезення у разі відсутності або неналежного його маркування або укриття плівкою, що призводить до необхідності перегляду технології роботи підприємств-споживачів послуг залізниць, необхідності введення нових потужностей та необгрунтованого збільшення їх транспортних видатків.
З урахуванням вищевикладеного, вимоги наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 12.09.05 р. N 540 "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства транспорту України" порушують визначені статтею 4 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" такі принципи державної регуляторної політики як передбачуваність, оскільки окремі норми зазначеного Наказу не узгоджуються з діючими актами законодавства України; доцільність та адекватність - через відсутність обгрунтованої необхідності державного регулювання господарських відносин та відповідності його форм і рівня .
Враховуючи вищевикладене, керуючись частиною третьою статті 27 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва
ВИРІШИВ:
Запропонувати Міністерству транспорту та зв'язку України:
привести у відповідність до діючого законодавства наказ Міністерства транспорту та зв'язку України від 12.09.05 р. N 540 "Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства транспорту України" та узгодити його положення з діючими нормативно-правовими актами шляхом внесення змін з урахуванням пропозицій суб'єктів господарювання.
Рішення Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики підлягає виконанню у порядку, визначеному статтею 28 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
Голова А.Дашкевич