Документ підготовлено в системі iplex
Миколаївська обласна державна адміністрація | Розпорядження від 14.05.2009 № 185-р
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Від 14 травня 2009 року № 185-р
м.Миколаїв
Про упорядкування структури апарату облдержадміністрації
Відповідно до статей 5, 44 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", з метою оптимізації та вдосконалення структури апарату облдержадміністрації, забезпечення належного рівня функціонування його структурних підрозділів, економії бюджетних коштів:
1. Встановити, що голова облдержадміністрації має п’ятьох заступників, у тому числі: одного першого заступника голови облдержадміністрації, трьох заступників голови облдержадміністрації та заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації.
2. Упорядкувати структуру апарату облдержадміністрації:
2.1. Ліквідувати відділ забезпечення діяльності керівництва облдержадміністрації апарату облдержадміністрації та сектор зв’язків з засобами масової інформації апарату облдержадміністрації.
2.2. Збільшити граничну чисельність працівників патронатної служби голови облдержадміністрації на 2 штатні одиниці за рахунок 2 штатних одиниць ліквідованого сектора зв’язків з засобами масової інформації апарату облдержадміністрації. Встановити граничну чисельність працівників патронатної служби голови облдержадміністрації в кількості 9 штатних одиниць (5 помічників голови облдержадміністрації, 3 радників голови облдержадміністрації, прес-секретаря голови облдержадміністрації).
2.3. Зменшити граничну чисельність організаційного відділу апарату облдержадміністрації на 1 штатну одиницю, скоротивши посаду провідного спеціаліста. Встановити граничну чисельність працівників організаційного відділу апарату облдержадміністрації в кількості 11 штатних одиниць (начальник відділу, заступник начальника відділу, 8 головних спеціалістів, 1 провідний спеціаліст).
2.4. Скоротити посаду оператора комп’ютерного набору відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації. Ввести посаду провідного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації. Встановити граничну чисельність працівників відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації в кількості 7 штатних одиниць (начальник відділу, заступник начальника відділу, 3 головних спеціалісти, 2 провідних спеціалісти).
2.5. Реорганізувати відділ з загальних питань та господарського забезпечення апарату облдержадміністрації шляхом поділу на загальний відділ апарату облдержадміністрації та сектор господарського забезпечення апарату облдержадміністрації.
2.6. Встановити граничну чисельність працівників загального відділу апарату облдержадміністрації в кількості 20 штатних одиниць (начальник відділу, заступник начальника відділу, 5 головних спеціалістів, 3 провідних спеціалісти, 7 спеціалістів І категорії, 3 оператори комп’ютерного набору) за рахунок 11 штатних одиниць реорганізованого відділу з загальних питань та господарського забезпечення апарату облдержадміністрації, 8 штатних одиниць ліквідованого відділу забезпечення діяльності керівництва облдержадміністрації апарату облдержадміністрації, 1 штатної одиниці спеціаліста І категорії відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації.
2.7. Встановити граничну чисельність працівників сектора господарського забезпечення апарату облдержадміністрації в кількості 4 штатних одиниць (завідувач сектора, 2 провідних спеціалісти, 1 спеціаліст І категорії) за рахунок 3 штатних одиниць реорганізованого відділу з загальних питань та господарського забезпечення апарату облдержадміністрації та 1 штатної одиниці організаційного відділу апарату облдержадміністрації.
2.8. Збільшити граничну чисельність працівників юридичного відділу апарату облдержадміністрації на 1 штатну одиницю (спеціаліст І категорії). Встановити граничну чисельність працівників юридичного відділу апарату облдержадміністрації в кількості 8 штатних одиниць (начальник відділу, заступник начальника відділу, 3 головних спеціалісти, 2 провідних спеціалісти, 1 спеціаліст І категорії) за рахунок 7 штатних одиниць юридичного відділу
апарату облдержадміністрації та 1 штатної одиниці ліквідованого сектора зв’язків з засобами масової інформації апарату облдержадміністрації.
2.9. Реорганізувати сектор контролю апарату облдержадміністрації шляхом перетворення у відділ контролю апарату облдержадміністрації. Встановити граничну чисельність працівників відділу контролю апарату облдержадміністрації в кількості 9 штатних одиниць (начальник відділу, заступник начальника відділу, 7 головних спеціалістів відділу) за рахунок 4 штатних одиниць реорганізованого сектора контролю апарату облдержадміністрації, 4 штатних одиниць ліквідованого відділу забезпечення діяльності керівництва облдержадміністрації апарату облдержадміністрації, 1 штатної одиниці головного спеціаліста відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації.
2.10. Встановити граничну чисельність працівників відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації в кількості 6 штатних одиниць (начальник відділу, 2 головних спеціалісти, 2 провідних спеціалісти, 1 спеціаліст І категорії) за рахунок 1 штатної одиниці ліквідованого сектора зв’язків з засобами масової інформації апарату облдержадміністрації та 1 штатної одиниці ліквідованого відділу забезпечення діяльності керівництва облдержадміністрації апарату облдержадміністрації.
3. Внести зміни до структури і чисельності облдержадміністрації та графічного зображення структури облдержадміністрації, затверджених розпорядженням голови облдержадміністрації від 09.11.07 № 355-р "Про упорядкування структури облдержадміністрації" (в редакції розпорядження голови облдержадміністрації від 06.06.08 № 258-р ), виклавши їх в новій редакції (додаються).
4. Увести в дію зазначену структуру з 20 липня 2009 року.
5. Начальнику відділу кадрової роботи апарату облдержадміністрації Кондратюку М.В. забезпечити попередження працівників відповідних підрозділів апарату облдержадміністрації про зміни в організації праці відповідно до чинного законодавства.
6. Заступнику голови – керівнику апарату облдержадміністрації Обороньку Д.М. :
6.1. До завершення упорядкування структури апарату облдержадміністрації забезпечити належне виконання функцій відповідних структурних підрозділів апарату облдержадміністрації.
6.2. Подати пропозиції щодо кандидатур на посади керівників новостворених структурних підрозділів апарату облдержадміністрації.
Термін: до 20 червня 2009 року
6.3. Забезпечити розроблення та затвердження у встановленому чинним законодавством порядку положень про новоутворені та реорганізовані структурні підрозділи апарату облдержадміністрації, посадових інструкцій працівників цих підрозділів.
Термін: до 10 липня 2009 року
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації Оборонька Д.М.
Голова облдержадміністрації О.М. ГаркушаЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови облдержадміністрації
від 14.05.09 № 185-р
СТРУКТУРА І ЧИСЕЛЬНІСТЬ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Всього: 107
2
* - гранична чисельність головного фінансового управління облдержадміністрації встановлюється Міністерством фінансів України як головним розпорядником коштів на його утримання і не включається до граничної чисельності працівників облдержадміністрації;
** - гранична чисельність, фонд оплати праці та видатки на утримання управління капітального будівництва облдержадміністрації встановлюється відповідно до обсягів виконання робіт у межах коштів передбачених вартістю будівництва на утримання служб замовника та врахованих у спеціальному фонді державного бюджету.
Всього: 482
Разом: 589
Заступник голови – керівникапарату облдержадміністрації Д.М.Оборонько Джерело інформації: www.mykolayiv-oda.gov.ua