КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2412 від 15.12.98
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 2467 ( ra2467017-03 ) від 29.12.2003 )
Про постійну комісію з питань техногенно-екологічної
безпеки та надзвичайних ситуацій Київської
міської державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 131 ( ra0131017-01 ) від 26.01.2001 )
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від16.02.98 N 174 ( 174-98-п ) "Про Державну комісію з питаньтехногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій" та зметою вдосконалення роботи постійної Комісії з питаньтехногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Київськоїміської державної адміністрації (далі - Комісія):
1. Внести зміни та доповнення до Положення про Комісію,затвердженого розпорядженням Представника Президента України ум. Києві від 22.04.94 N 304 (в редакції розпорядження Київськоїміської державної адміністрації від 06.11.96 N 1761( ra1761017-96 )), виклавши його в редакції згідно з додатком 1.
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Розпорядження КМДАN 131 ( ra0131017-01 ) від 26.01.2001 )
( Пункт 3 втратив чинність на підставі Розпорядження КМДАN 131 ( ra0131017-01 ) від 26.01.2001 )
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти напершого заступника голови Київської міської державноїадміністрації Сташевського С.Т.
Голова Київської міської державної
адміністрації О.Омельченко
Додаток 1
до розпорядження Київської міської
державної адміністрації
від 15.12.98 р. N 2412
Положення
про постійну комісію з питань техногенно-екологічної
безпеки та надзвичайних ситуацій Київської
міської державної адміністрації
1. Постійна комісія з питань техногенно-екологічної безпекита надзвичайних ситуацій (далі - Комісія) є постійно діючий орган,який координує діяльність місцевих та районних органів державноївиконавчої влади, пов'язану з безпекою і захистом населення ітериторій, реагуванням на надзвичайні ситуації, а такожздійсненням заходів щодо запобігання виникненню та ліквідаціїнаслідків аварій, катастроф і стихійного лиха.
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України( 254к/96-ВР ), законами України, постановами Верховної РадиУкраїни, указами та розпорядженнями Президента України, декретамита постановами Кабінету Міністрів України, розпорядженнями головиКиївської міської державної адміністрації, рішеннями Київськоїміської ради народних депутатів та цим Положенням.
3. Основними завданнями Комісії є:
- координація діяльності місцевих органів виконавчої влади,пов'язаної із функціонуванням Національної системи запобігання іреагування на аварії, катастрофи та інші надзвичайні ситуації;
- участь у формуванні і реалізації державної політики у сферітехногенно-екологічної безпеки;
- організація та керівництво проведенням робіт з ліквідаціїнаслідків надзвичайних ситуацій регіонального масштабу;
- розгляд питань використання матеріально-технічних іфінансових ресурсів для будівництва та реконструкції потенційнонебезпечних об'єктів (джерел) забруднення навколишнього природногосередовища.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
а) у звичайних умовах:
- готує і подає голові Київської міської державноїадміністрації, Київської міської ради та Міністерству України зпитань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення віднаслідків Чорнобильської катастрофи відповідні пропозиції щодовизначення прав і обов'язків у цій сфері місцевих органіввиконавчої влади, підприємств, установ і організацій;
- координує діяльність органів виконавчої влади з питаньрозроблення та реалізації загальнодержавних програм забезпеченнябезпеки населення, його санітарно-епідеміологічного благополуччя,а також реагування на надзвичайні ситуації;
- бере участь у розгляді питань про створення або припиненнядіяльності державних підприємств, що використовують складні танебезпечні технології (хімічні, радіаційні тощо);
- вживає заходів до проведення експертизи найважливішихпроектів будівництва та реконструкції в частині забезпеченнятехногенно-екологічної безпеки;
- сприяє розвитку гідрометеорологічних спостережень іпрогнозів, державної системи моніторингу навколишнього природногосередовища, системи цивільного захисту населення, форм контролю зафункціонуванням потенційно небезпечних об'єктів, а такожвпровадження комп'ютеризованих систем збирання, оброблення,нагромадження та оперативної оцінки інформації стосовно обліку ірангування потенційно небезпечних виробництв, технологій,об'єктів, окремих споруд, різних видів надзвичайних ситуацій,оперативного інформування керівництва міської державноїадміністрації та оповіщення населення про виникнення надзвичайнихситуацій;
- здійснює оцінку за матеріалами прогнозу масштабів можливихнаслідків кожного ймовірного виду надзвичайної ситуації зурахуванням особливостей виробництва і регіону, обгрунтуванняпотреб у силах і засобах, необхідних для ліквідації наслідківнадзвичайних ситуацій та визначення шкоди;
б) у період реагування на надзвичайні ситуації:
- надає голові Київської міської державної адміністраціїінформацію про стан надзвичайної ситуації, готує оперативнівідомості про вжиті заходи для подолання та ліквідації їїнаслідків;
- визначає причини виникнення надзвичайної ситуації,обставини, що склалися внаслідок її виникнення;
- здійснює безпосереднє керівництво ліквідацією наслідківнадзвичайних ситуацій регіонального масштабу;
- здійснює організацію робіт та взаємодію органів місцевоївиконавчої влади, громадських, міжнародних організацій евакуаціїнаселення, надання потерпілим необхідної допомоги;
- вивчає обставини, що склалися, та готує інформацію головіКиївської міської державної адміністрації та Міністерству Україниз питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення віднаслідків Чорнобильської катастрофи про вжиті заходи реагування нанадзвичайну ситуацію та причини її виникнення;
- залучає до виконання робіт, пов'язаних з ліквідацієюнаслідків надзвичайних ситуацій, необхідні рятувальні транспортні,будівельні, медичні та інші формування, використовуючи наявніматеріально-технічні, продовольчі та інші ресурси і запаси;
- готує пропозиції про необхідність виділенняматеріально-технічних і фінансових ресурсів на ліквідаціюнаслідків аварій;
- координує і контролює дії оперативних груп з надзвичайнихситуацій у районах м. Києва, місцевих органів державної виконавчоївлади в зоні евакуації населення з надання потерпілим необхідноїдопомоги та з інших невідкладних заходів;
- організує проведення експертизи щодо оцінки розмірів тамасштабів заподіяної шкоди спорудам, іншим об'єктам народногогосподарства, навколишньому природному середовищу.
5. Комісії надається право:
- застосовувати без попереднього узгодження з відповіднимимісцевими органами виконавчої влади сили і засоби, призначенівиконувати завдання із запобігання надзвичайним ситуаціям тареагування на них (крім запасів державного матеріального резерву);
- заслуховувати керівників (представників) місцевих ірайонних органів державної виконавчої влади з питань, що належатьдо її компетенції, і давати їм відповідні доручення;
- одержувати від місцевих і районних органів державноївиконавчої влади матеріали і документи, необхідні для вирішенняпитань, які вона розглядає;
- давати доручення місцевим і районним органам державноївиконавчої влади з питань техногенно-екологічної безпеки танадзвичайних ситуацій;
- залучати до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, уразі потреби, всі функціональні ланки місцевої системи запобіганнянадзвичайним ситуаціям та реагування на них;
- розглядати матеріали про причини виникнення і наслідкинадзвичайних ситуацій та вносити пропозиції щодо притягнення доадміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб,винних у виникненні надзвичайної ситуації.
6. Роботою Комісії керує її голова, а у разі відсутностіголови - за його дорученням, один із його заступників. ГоловаКомісії і його заступники призначаються розпорядженням Київськоїміської державної адміністрації.
Загальний склад Комісії затверджується розпорядженнямКиївської міської державної адміністрації, персональний- визначається головою Комісії.
Голова Комісії має право:
- залучати для ліквідації або запобігання виникненнюнадзвичайної ситуації будь-які транспортні, рятувальні,відбудовчі, медичні та інші сили і засоби відповідно до чинногозаконодавства;
- приймати рішення в межах повноважень Комісії з питаньреагування на надзвичайну ситуацію;
- вносити пропозиції голові Київської міської державноїадміністрації про заохочення (нагородження) осіб, які внеслизначний вклад у розробку та реалізацію заходів запобіганнянадзвичайним ситуаціям, ліквідації їх наслідків;
- делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайнихситуацій свої повноваження своїм заступникам.
7. Робочим органом Комісії, що забезпечує підготовку,скликання та проведення засідань, а також контроль за виконаннямїї рішень, є секретаріат Комісії, функції якого виконує управлінняз надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Київськоїміської державної адміністрації.
8. Комісія проводить засідання в міру необхідності, але нерідше одного разу на два місяці. Рішення Комісії приймаєтьсявідкритим голосуванням більшістю голосів з числа присутніх їїчленів і оформляється протоколом, який підписується головою тавідповідним секретарем Комісії.
Рішення Комісії, прийняті у межах її повноважень, єобов'язковими для виконання керівниками районних державнихадміністрацій, управлінь, установ, підприємств і організаційнезалежно від їхньої підпорядкованості та форми власності,розташованих на території м. Києва.
9. До виконання завдань Комісії можуть залучатися увстановленому порядку спеціалісти різного фаху, виходячи зхарактеру та складності вирішуваних питань. Члени робочих групКомісії можуть працювати в них на договірній основі відповідно дозаконодавства.
10. За членами Комісії на час виконання завдань зберігаєтьсязаробітна плата за основним місцем роботи.
Оплата праці членів Комісії під час ліквідації наслідківнадзвичайної ситуації в умовах загрози життя і здоров'ярегулюється окремими постановами Кабінету Міністрів України укожному конкретному випадку.
11. Члени Комісії, посадові особи і фахівці, які залучаютьсядо роботи у Комісії, забезпечуються міським телефонним тамобільним зв'язком.
12. Транспортне забезпечення членів Комісії у повсякденнійроботі і під час надзвичайних ситуацій здійснюється за рахунокмісцевих органів виконавчої влади, які вони представляють, а підчас роботи в зоні надзвичайної ситуації - спеціально призначенимтранспортом формувань, що виконують завдання з ліквідації їїнаслідків.
13. Організація побутового забезпечення членів Комісії підчас роботи в зоні надзвичайної ситуації, покладається на районну ум. Києві державну адміністрацію, на території якої виникла цяситуація, і здійснюється за рахунок коштів, виділених длязазначених осіб.
Члени Комісії на період проведення робіт з ліквідаціїнаслідків надзвичайної ситуації, якщо цього вимагають обставини,забезпечуються спеціальним одягом та іншими засобамиіндивідуального захисту за рахунок штабу Цивільної оборони та знадзвичайних ситуацій м. Києва.
Один раз на рік Комісія проводить навчання з метою підготовкидо дій у надзвичайних ситуаціях.
14. Комісія має свій бланк.
Заступник голови
Київської міської державної
адміністрації В.Ромашко
( Додаток 2 втратив чинність на підставі Розпорядження КМДА N 131 ( ra0131017-01 ) від 26.01.2001 )
"Хрещатик", N 1,
12 січня 1999 р.
"Інформаційний бюлетень", N 12, 1998 р.,
частина 1