• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження міської комплексної програми "Репродуктивне здоровя населення м. Києва на 2001-2005 рр." та складу Координаційної ради

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Програма від 21.12.2000 № 2297
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Програма
  • Дата: 21.12.2000
  • Номер: 2297
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Програма
  • Дата: 21.12.2000
  • Номер: 2297
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2297 від 21.12.2000
Про затвердження міської комплексної програми
"Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на
2001-2005 рр." та складу Координаційної ради
З метою поліпшення репродуктивного здоров'я населення міста,підвищення народжуваності, зменшення малюкової та материнськоїсмертності та на виконання Указу Президента України від 08.08.2000N 963/2000 ( 963/2000 ) "Про додаткові заходи щодо поліпшеннямедичної допомоги населенню України":
1. Затвердити міську комплексну Програму "Репродуктивнездоров'я населення м. Києва на 2001-2005 рр." згідно з додатком 1.
2. Затвердити склад Координаційної ради з реалізації Програми"Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на 2001-2005 рр."згідно з додатком 2.
3. Головному управлінню охорони здоров'я Київської міськоїдержавної адміністрації (Р.Макомела) при формуванні бюджетупередбачити щорічні видатки на реалізацію Програми "Репродуктивнездоров'я населення м. Києва на 2001-2005 рр.", починаючи з 2001року, в межах коштів, передбачених по галузі "Охорона здоров'я".
4. Районним у м. Києві державним адміністраціям, керівникамуправлінь, відділів, інших служб Київської міської державноїадміністрації розробити та затвердити план заходів щодо реалізаціїПрограми "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на 2001-2005рр.".
5. Головному управлінню охорони здоров'я Київської міськоїдержавної адміністрації (Р.Макомела) забезпечити контроль завиконанням Програми "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва на2001-2005 рр."
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступника голови Київської міської державної адміністраціїБідного В.Г.
Голова О.Омельченко
Додаток 1
до розпорядження Київської
міської державної адміністрації
від 21.12.2000 N 2297
Міська комплексна програма "Репродуктивне здоров'я
населення м. Києва на 2001 - 2005 рр."
1. Вступ
Репродуктивне здоров'я - стан повного фізичного, психічногота соціального добробуту, а не лише відсутність захворювань вусьому, що стосується репродуктивної системи, її функцій тапроцесів в ній.
Питання репродуктивного здоров'я є інтегрованим індикаторомзагально-соціального благополуччя суспільства, а такі показникиздоров'я населення, як малюкова, материнська смертністьвіддзеркалюють політичні, правові, медико-соціальні аспекти всієїдержавної системи.
Аналіз кількісних та якісних характеристик м. Києва заостанні 10 років свідчить про те, що столиця, як Україна в цілому,перебуває в стані демографічної кризи, яка характеризуєтьсядепопуляцією, постарінням населення та зменшенням середньоїтривалості життя. Народжуваність в місті, досягнувши в 1998 роцінайнижчого рівня (7,0 на 1 тис. населення), в 1999 році залишиласяна тому ж рівні. У порівнянні з 1990 роком (12,0%) вонаскоротилася на 41,7%. Рівень народжуваності вже не забезпечуєпросте відтворення населення. Нині на 1 жінку фертильного віку всередньому припадає 1,75 дитини, в той час як для відтвореннянаселення необхідно 2,2 дитини. Загальна смертність населеннясклала в 1999 р. - 10,0 (в 1990 р. - 12,0).
Згідно з програмою Європейського регіонального бюро ВООЗ"Задачі по досягненню здоров'я для всіх" до 2000 року показниксередньої тривалості життя в країнах Європи повинен становити неменше 75 років. В 1991-19992 роках у м. Києві цей показникстановив 70,5 років. В 1997-1998 роках він стає 70,1 років. Такимчином, кияни в середньому не доживають до зазначеного ВООЗ віку4,9 роки.
Природний рух населення в м. Києві склав від'ємне значення істановить 2,9.
Репродуктивне здоров'я зумовлено політичними, правовими,соціально-економічними та медичними факторами.
Комплекс заходів, здійснених протягом останніх років по містуна виконання програм "Здоров'я киян", "Діти України", "Турбота" таУказу Президента України від 08.08.2000 N 963/2000 ( 963/2000 )"Про додаткові заходи щодо поліпшення медичної допомоги населеннюУкраїни" дали можливість призупинити різкий спад народжуваності,стабілізувати показник загальної, малюкової та материнськоїсмертності. Разом з тим, залишаються актуальними проблеми:
- планування сім'ї;
- статевого виховання;
- росту захворювань, що передаються статевим шляхом;
- захворюваності на СНІД;
- збільшення неплідних шлюбів (коли кожна 5 пара неплідна, акожна 6 жінка має відхилення в репродуктивному розвитку);
- погіршення сімейних структур - зменшення кількостіповноцінних шлюбів та зростання розлучень;
- зростання онкозахворюваності серед жінок фертильного віку; - проведення абортів, їх ускладнення та удосконаленнярекомендацій по попередженню небажаної вагітності після абортів тапологів;
- інформаційне забезпечення населення з проблемрепродуктивного здоров'я населення.
У сфері праці, побуту жінка продовжує залишатися недостатньосоціально захищеною. Контроль за дотриманням правил та охорони їїпраці, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних норм потребуютьпереосмислення.
Вищевикладене та інші аспекти стану здоров'я населення містаспонукали Київську міську державну адміністрацію створити міськукомплексну програму "Репродуктивне здоров'я населення м. Києва2001-2005".
Мета програми - відтворення політичної, правової,соціально-економічної та освітньо-інформаційної бази, спрямованоїна поліпшення репродуктивного здоров'я населення міста.
Основні завдання Програми.
1. Забезпечення політичної, соціальної, економічної бази длявпровадження заходів, спрямованих на поліпшення демографічноїситуації в місті.
2. Забезпечення контролю за виконанням законодавства проохорону праці жінок та підлітків.
3. Забезпечення правового та соціального захисту сім'ї.
4. Виконання законодавчих та міських директив з питаньохорони праці жінок та підлітків (профспілки, міська СЕС).
5. Подальший розвиток системи виховання підлітків та молодіщодо формування відповідального ставлення до репродуктивногоздоров'я.
6. Забезпечення правового та соціального захисту сім'ї.
7. Системне навчання та підвищення кваліфікації медичних,педагогічних кадрів, соціальних працівників згідно з сучасниминауково обгрунтованими підходами до проблем репродуктивногоздоров'я.
8. Удосконалення та поліпшення якості медичної допомоги зпитань охорони репродуктивного здоров'я населення.
9. Проведення наукових досліджень, спрямованих на вивченнясучасного стану репродуктивного здоров'я, визначення основнихфакторів ризику його порушень, розробку науково обгрунтованихзаходів профілактики.
10. Залучення засобів масової інформації, розробка і виданняінформаційних матеріалів для пропаганди здорового способу життя,планування сім'ї, відповідального батьківства.
11. Залучення громадських організацій до роботи з проблемзбереження репродуктивного здоров'я.
12. Розвиток міжнародного співробітництва з метою одержаннятехнічної, методичної, інформаційної та фінансової допомоги.
Виконання завдань програми забезпечить політичний, правовий,соціально-економічний захист впроваджень та запобігання ушкодженьі збитків щодо збереження та відтворення генетично-здоровоїпопуляції, як головного компоненту у формуванні демографічного,економічного та культурного потенціалів населення міста.
Вирішення цих завдань дозволить:
- знизити материнську смертність;
- знизити перинатальну смертність та смертність дітей вікомдо 1 року;
- зменшити кількість небажаних вагітностей та число абортів; - знизити рівень небажаного безпліддя;
- зменшити захворюваність на хвороби, що передаються статевимшляхом, рівень та темпи поширення ВІЛ-інфекції;
- знизити рівень онкологічної захворюваності.
2. Очікувальні результати:
В процесі виконання міської комплексної програми будутьінтегровані дії управлінь та відомств, державних, громадських таволонтерських організацій, направлених на поліпшення формуванняздорового способу життя, поліпшення показників стану здоров'янаселення міста та демографічної ситуації в цілому.
--------------------------------------------------------------------
|Показ- |Вихі- |Очі- |Показ- |Вихід-|Очіку-| Показник|Вихі-|Очіку-|
| ник |дний |кува- | ник | ний |ваний | програми|дний |ваний |
| стану | рі- | ний |способу|рівень|рівень|та послуг| рі- |рівень|
|здоро- |вень | рі- | життя |(1999 |(2004 | |вень |(2004 |
| в'я |(1999 |вень | | р.) | р.) | |(1999| р.) |
| | р.) |(2004 | | | | | р.) | |
| | | р.) | | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Мате- |27,5 |Не |- час- |76,1% | 100% |- кіль- | | |
|рин- |на |вище |тка ва-| | |кість | | |
|ська |100000|25 на |гітних,| | |адм.-тер.| | |
|смерт- |живо- |10000-|охопле-| | |одиниць, | | |
|ність |народ-|живо- |них | | |де | | |
| |жених |народ-|диспан-| | |створені | | |
| | |жених |серним | | |виїзні | | |
| | | |нагля- | | |бригади | | |
| | | |дом у | | |для на- | | |
| | | |1-му | | |дання не-| | |
| | | |тримес-| | |відклад- | | |
| | | |трі | | |ної меди-| | |
| | | |- час- |77,6% | 80% |чної до- | | |
| | | |тка ва-| | |помоги в | | |
| | | |гітних,| | |районах | | |
| | | |що | | |- кіль- | 1 | 2 |
| | | |пройшли| | |кість | | |
| | | |первин-| | |пологових| | |
| | | |ний | | |будинків,| | |
| | | |огляд | | |на базі | | |
| | | |тера- | | |яких | | |
| | | |певтом | | |створені | | |
| | | |- час- |0,4 на|0,3 на|відділен-| | |
| | | |тота |1000 |1000 |ня екс- | | |
| | | |пологів|жінок |жінок |трагені | | |
| | | |у жінок|відпо-|відпо-|тальної | | |
| | | |15-17 |відно-|відно-|патології| | |
| | | |років |го |го | | | |
| | | |- час- |віку |віку | | | |
| | | |тота |0,3% |0,25 | | | |
| | | |пологів|від |від | | | |
| | | |поза |усіх |усіх | | | |
| | | |полого-|поло- |поло- | | | |
| | | |вим |гів |гів | | | |
| | | |стаці- | | | | | |
| | | |онаром | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Перина-|11,1 |Не |- час- |76,4% |Не |- рівень | 33% | 100% |
|тальна |на |вище |тка ва-| |менше |забезпе- | | |
|смерт- |1000 |10,5 |гітних,| |85% |чення | | |
|ність |ново- |на |охопле-| | |УЗД-апа- | | |
| |наро- |1000 |них | | |ратами | | |
| |джених|ново- |диспан-| | |закладів | | |
| | |народ-|серним | | |прена- | | |
| | |жених |нагля- | | |тального | | |
| | | |дом у | | |догляду | | |
| | | |1-му | | | | | |
| | | |тримес-| | | | | |
| | | |трі | | | | | |
| | | |- рі- |3,4% | 70% | | | |
| | | |вень |(двох-| | | | |
| | | |обсте- |разо- | | | | |
| | | |ження |во) | | | | |
| | | |вагіт- | | | | | |
| | | |них на | | | | | |
| | | |ВІЛ-ін-| | | | | |
| | | |фекцію | | | | | |
| | | |- рі- |91,1% |не | | | |
| | | |вень | |нижче | | | |
| | | |обсте- | |90% | | | |
| | | |ження | | | | | |
| | | |УЗ-дос-| | | | | |
| | | |ліджень| | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Смерт- |12,7 |Не |- час- |32,4% |не |- кіль- | 0 | 2 |
|ність |(без |вище |тка не-| |нижче |кість ла-| | |
|дітей |іного-|11 на |мовлят | |40% |бораторій| | |
|до 1 |родніх|1000 |на | | |з діагно-| | |
|року |- 8,9)|ново- |грудно-| | |ностики | | |
|життя |на |наро- |му | | |TORCH-ін-| | |
|(малю- |1000 |джених|вигоду-| | |фекцій | | |
|кова |ново- | |ванні | | | | | |
|смерт- |народ-| |до 6 | | |- частка | | |
|ність) |жених | |місяців| | |ліжок | | |
| | | | | | |сумісного| 73% | 90% |
| | | | | | |перебу- | | |
| | | | | | |вання | | |
| | | | | | |матері і | | |
| | | | | | |дитини в | | |
| | | | | | |акушерсь-| | |
| | | | | | |кому ста-| | |
| | | | | | |ціонарі | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Кіль- |29,1 |Не |- поши-|10,2% | 30% |- кіль- | 12 | 14 |
|кість |на |вище |реність| | |кість | | |
|небажа-|1000 |25 на |суча- | | |кабінетів| | |
|них |жінок |1000 |сних | | |плануван-| | |
|вагіт- |репро-|жінок |методів| | |ня сім'ї | | |
|ностей |дукти-|репро-|контра-| | | | | |
|на 1000|ивного|дукти-|цепції | | |- кіль- | 13 | 14 |
|жінок |віку |вного | | | |кість | | |
|репро- | |віку |- ВМК | 5,8% | 10% |кабінетів| | |
|дуктив-| | | | | |дитячої | | |
|ного | | |- ОК | 4,2% |до 12%|та підлі-| | |
|віку | | | | | |ткової | | |
| | | | | | |гінеколо-| | |
| | | | | | |гії | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Число |35,0 |30 на |- час- |0,07 |не |- кіль- | 14 | 20 |
|абортів|на - |1000 |стка |на |більше|кість | | |
|на 1000|1000 |жінок |абортів|1000 |0,01 |сімейних | | |
|жінок |жінок |репро-|у |дівчат|на |лікарів | | |
|репро- |репро-|дукти-|дівчат |відп. |1000 |та спеці-| | |
|дуктив-|дукти-|вного |до 14 |віку |дівчат|алістів | | |
|ного |вного |віку |років |2,0 на|від |ПМСД та | | |
|віку |віку | | |1000 | |спеціа- | | |
| | | | | | |лістів | | |
| | | |- час- |жінок |пов. |ПМСД, | | |
| | | |тка |від |віку |підготов-| | |
| | | |абортів|пов. |не |лених з | | |
| | | |у жін. |віку |більше|питань ПС| | |
| | | |15-17 | |2,0 на|та РЗ | | |
| | | |р. | |1000 | | | |
| | | | | |жінок | | | |
| | | | | |відпо-| | | |
| | | | | |го | | | |
| | | | | |віку | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Рівень |42 на |30 на |- час- | 18% | 25% | | | |
|небажа-|1000 |1000 |стка | | | | | |
|ного |жінок |жінок |насе- | | | | | |
|без- |репро-|репро-|лення, | | | | | |
|пліддя |дукти-|дукти-|що ви- | | | | | |
| |вного |вного |кори- | | | | | |
| |віку |віку |стовує | | | | | |
| | | |контра-| | | | | |
| | | |цептиви| | | | | |
| | | |(жінки | | | | | |
| | | |у | | | | | |
| | | |шлюбі) | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Захворю| | |- кіль-| 6 |Не |- % |3,4% |До 70%|
|ваність| | |кість | |більше|вагітних,|(дво | |
|на ІПСШ| | |випад- | |6 |обстеже- |хра- | |
| | | |ків | | |них на |зово)| |
| | | |вродже-| | |ВІЛ-ін- | | |
| | | |ного | | |фекцію | | |
| | | |сифілі-| | | | | |
| | | |су | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|- ВІЛ |4,92 | |- час- | 9,6% | 15% | | | |
|(темпи |на | |тка | | | | | |
|зрос- |100000| |насе- | | | | | |
|тання) |насе- | |лення, | | | | | |
| |лення | |яка на | | | | | |
| | | |даний | | | | | |
|- сифі-|85,4 | |час ко-| | | | | |
|ліс |на | |ристу- | | | | | |
| |100000| |ється | | | | | |
| |насе- | |презер-| | | | | |
| |лення | |ватива-| | | | | |
| | | |ми | | | | | |
|- гоно-|38,3 | |(жінки | | | | | |
|рея |на | |у | | | | | |
| |100000| |шлюбі) | | | | | |
| |насе- | | | | | | | |
| |лення | | | | | | | |
|-------+------+------+-------+------+------+---------+-----+------|
|Онколо-| | |- час- | 56% |не | | | |
|гічна | | |тка | |нижче | | | |
|захво- | | |жінок, | |90% | | | |
|рюва- | | |які | | | | | |
|ність | | |обсте- | | | | | |
| | | |жені на| | | | | |
|- рак |15,4 |Не |патоло-| | | | | |
|шийки |на |вище |гію | | | | | |
|матки |100000|12,0 |молоч- | | | | | |
| |насе- |на |ної | | | | | |
| |лення |100000|залози | | | | | |
|- рак |8,0% |нас. | | | | | | |
|шийки | | |- час- |95,2% |не | | | |
|матки | | |тка | |нижче | | | |
|III-IV | | |жінок, | |95% | | | |
|ст. | | |які | | | | | |
| | | |пройшли| | | | | |
|- рак |72,4 |не |обсте- | | | | | |
|молоч- |на |вище |ження | | | | | |
|ної |100000|60% |із за- | | | | | |
|залози |насе- | |стосу- | | | | | |
| |лення | |ванням | | | | | |
| | | |цитоло-| | | | | |
|- рак |7,7 |не |гічного| | | | | |
|моло- |на |вище |дослід-| | | | | |
|чної |100000|7,0% |ження | | | | | |
|залози |насе- | | | | | | | |
|III-IV |лення | |- час- | 40% | 100% | | | |
|ст. | | |тка | | | | | |
| | | |жінок, | | | | | |
| | | |які | | | | | |
| | | |мають | | | | | |
| | | |навички| | | | | |
| | | |самооб-| | | | | |
| | | |стежен-| | | | | |
| | | |ня мо- | | | | | |
| | | |лочної | | | | | |
| | | |залози | | | | | |
--------------------------------------------------------------------
3. План впровадження:
I. Політичні та соціально-економічні напрями.
------------------------------------------------------------------
| N | Заходи |Відповідальні |Виконавці| Термін |
|п/п | | | | вико- |
| | | | | нання |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------------------------------------------------------------|
|Цей компонент програми має на меті забезпечити політичну, |
|соціальну, економічну базу для впровадження заходів, спрямованих|
|на покращання демографічної ситуації в країні. Він включає |
|аналіз, оцінку та напрямки подальшого розвитку політичного, |
|соціального та економічного оточення: |
|----------------------------------------------------------------|
|1.1.|Посилити контроль за |КМДА, відділ |Районні | 2001- |
| |виконанням вимог чинного |по роботі з |державні | 2005 |
| |законодавства про охорону|жінками та |адміні- | |
| |праці жінок |малозахищеними|страції | |
| | |верствами | | |
| | |населення | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.2.|Забезпечити виконання |ГУОЗ, |Відділ по| 2001- |
| |заходів з підвищення |Управління |роботі з | 2005 |
| |правової обізнаності |юстиції, |жінками | |
| |жінок, власників та |районні |та мало- | |
| |керівників підприємств з |державні |захищени-| |
| |питань охорони тагігієни |держадміні- |ми верс- | |
| |праці жінок |страції, |твами на-| |
| | |інформаційний |селення, | |
| | |комітет |районні | |
| | | |державні | |
| | | |адміні- | |
| | | |страції | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.3.|Посилити контроль за |ГУОЗ, |Управлін-| 2001- |
| |дотриманням встановлених |Управління в |ня в | 2005 |
| |законодавством вимог до |справах |справах | |
| |виробництва, правил обігу|захисту прав |захисту | |
| |алкогольних напоїв та |споживачів, |прав спо-| |
| |тютюнових виробів, їх |Головне |живачів, | |
| |якістю та правилами |управління |міська | |
| |торгівлі ними. |внутрішніх |СЕС | |
| | |справ | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.4.|Забезпечити контроль за |ГУОЗ, районні |Районні | 2001- |
| |виконанням, вимог Закону |державні |державні | 2005 |
| |України "Про рекламу" у |адміністрації,|адміні- | |
| |частині поширення |інформаційний |страції | |
| |соціальної рекламної |комітет | | |
| |інформації та обмеження | | | |
| |реклами алкоголю та | | | |
| |тютюну. | | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.5.|Розробити та подати на |Управління |Районні | 2001- |
| |розгляд Київської міської|економіки, |державні | 2002 |
| |державної адміністрації |Головне |адміні- | |
| |пропозиції щодо |фінансове |страції | |
| |можливості забезпечення |управління, | | |
| |фінансування соціальної |інформаційний | | |
| |рекламної інформації з |комітет, ГУОЗ | | |
| |проблем охорони здоров'я | | | |
| |за рахунок цільового | | | |
| |спрямування на ці потреби| | | |
| |частки прибутку | | | |
| |виробників алкогольних | | | |
| |напоїв та тютюнових | | | |
| |виробів. | | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.6.|Забезпечити постійний |КМДА, ГУОЗ, |Районні | 2001- |
| |контроль за виконанням |Управління |державні | 2005 |
| |вимог законодавства щодо |освіти, |адміні- | |
| |проведення обов'язкових |Головне |страції, | |
| |медичних оглядів дітей, |фінансове |директори| |
| |підлітків та молоді, які |управління |ТМО, | |
| |навчаються в закладах | |головні | |
| |освіти | |спеціа- | |
| | | |лісти | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.7.|Передбачити фінансування |КМДА, Головне |Районні | 2001- |
| |асигнувань для оплати |фінансове |державні | 2005 |
| |санаторних путівок в |управління, |адміні- | |
| |санаторій "Жовтень" для |Київська |страції, | |
| |всіх вагітних групи |міська рада |галузеві | |
| |високого ризику. |профспілок |профспіл-| |
| | | |ки | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.8.|Рекомендувати центральним|КМДА, |Районні | 2001- |
| |та місцевим |Інформаційний |державні | 2005 |
| |телерадіостудіям |комітет, ГУОЗ |адміні- | |
| |збільшити частку часу на | |страції | |
| |соціальну рекламну | | | |
| |інформацію з питань, що | | | |
| |стосуються | | | |
| |репродуктивного здоров'я.| | | |
|----+-------------------------+--------------+---------+--------|
|1.9.|Включити до гарантованого|КМДА |ГУОЗ | 2001 |
| |безоплатного обсягу | | | |
| |медичної допомоги пологи.| | | |
------------------------------------------------------------------
II. Медична допомога
Соціально-економічна криза призвела до колапсу системиохорони здоров'я, зруйнувала економічні передумови, необхідні дляїї розвитку.
Особливе занепокоєння викликає стан репродуктивного здоров'я,яке є невід'ємною складовою здоров'я нації і має стратегічнезначення для забезпечення сталого розвитку суспільства.
Здоров'я жінок і дітей - основна запорука для розвитку цьогопотенціалу, а також для забезпечення сприятливих демографічних іекономічних перспектив.
Це досягається підвищенням доступності та поліпшенням якостімедичної допомоги шляхом розробки сучасних стандартів практики зурахуванням міжнародного досвіду, підготовки кваліфікованихмедичних спеціалістів, впровадженням сучаснихлікувально-діагностичних технологій, достатнім рівнем забезпеченнялікувальних закладів, а також динамічною оцінкою, необхіднимикорективами з урахуванням соціальних, політичних і економічнихумов та усуненням перешкод.
------------------------------------------------------------------
|2.1. |Забезпечити роботу в |ГУОЗ, |Головні | 2001 |
| |базових жіночих |районні |спеціалі- | |
| |консультаціях кабінетів |державні |сти, | |
| |планування сім'ї. |адміністра- |директори | |
| | |ції |ТМО | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.2. |Створити міський |КМДА, ГУОЗ |Головне | 2001 |
| |інфекційний пологовий | |фінансове | |
| |будинок на базі | |управлін- | |
| |пологового будинку N 4 | |ня, СЕС | |
| |для лікування акушерських| | | |
| |та гінекологічних хворих.| | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.3. |Доукомплектувати дитячі |ГУОЗ, |Директори | 2001- |
| |поліклініки ТМО |Головне |ТМО, | 2002 |
| |Старокиївського, |фінансове |керівники | |
| |Ленінградського та |управління, |дитячих | |
| |Радянського районів |районні |поліклінік| |
| |дитячими гінекологами |державні | | |
| |згідно з нормативами МОЗ,|адміністра- | | |
| |забезпечити кабінети |ції | | |
| |необхідним обладнанням та| | | |
| |інструментарієм. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.4. |Створити лабораторії по |ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |діагностиці TORCH та |Головне |міська СЕС| 2003 |
| |вірусних інфекцій, |фінансове | | |
| |захворювань, що |управління | | |
| |передаються статевим | | | |
| |шляхом і оснастити їх | | | |
| |сучасним обладнанням з | | | |
| |метою безкоштовного | | | |
| |забезпечення обстеження | | | |
| |вагітних, новонароджених | | | |
| |та безплідних пар на базі| | | |
| |Київського центру | | | |
| |репродуктивного здоров'я.| | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.5. |Завершити створення на |ГУОЗ, |Головний | 2001 |
| |базі МДКЛ N 1 |Головне |лікар | |
| |спеціалізованої виїзної |фінансове |міської | |
| |бригади для надання |управління |дитячої | |
| |термінової | |клінічної | |
| |консультативно-діагностич| |лікарні N | |
| |ної лікувальної допомоги | |1 | |
| |дітям раннього віку. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.6. |Завершити створення при |ГУОЗ |Головний | 2001 |
| |МДКЛ N 1 відділення | |лікар МДКЛ| |
| |другого етапу | |N 1 | |
| |виходжування недоношених | | | |
| |новонароджених та | | | |
| |відділення реанімації | | | |
| |новонароджених. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.7. |Завершити створення на |ГУОЗ |Головний | 2001- |
| |базі міського пологового | |лікар | 2002 |
| |будинку N 7 | |пологового| |
| |навчально-методичного | |будинку N | |
| |центруз первинної | |7 | |
| |реанімації | | | |
| |новонароджених, головні | | | |
| |спеціалісти. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.8. |Передбачити видатки на |КМДА, ГУОЗ, |Районні | 2001- |
| |забезпечення безкоштовним|Головне |державні | 2005 |
| |харчуванням та лікуванням|фінансове |адміні- | |
| |дітей від матерів |управління |страції, | |
| |ВІЛ-інфікованих та хворих| |директори | |
| |на СНІД. | |ТМО | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.9. |Відкрити міський |КМДА, ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |неонатологічний центр на |Головне |головний | 2003 |
| |50 ліжок з відділенням |фінансове |лікар МДКЛ| |
| |реанімації в МДКЛ N 2. |управління |N 2 | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.10.|Забезпечити роботу |ГУОЗ |Головні | 2001 |
| |баклабораторій у | |лікарі | |
| |пологових будинках міста | |пологових | |
| |та укомплектувати їх | |будинків, | |
| |підготовленими фахівцями.| |міська СЕС| |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.11.|Забезпечити щеплення |КМДА, ГУОЗ, |Міська | |
| |проти гепатиту В |Головне |СЕС, | |
| |медичного персоналу групи|фінансове |директори | |
| |ризику, дітей, народжених|управління |ТМО, | |
| |від матерів-носіїв Hbgag | |головні | |
| |і народжених від матерів,| |лікарі | |
| |які хворіли гепатитом В в| |міських | |
| |III триместрі вагітності,| |ЛПЗ | |
| |дівчат - проти краснухи. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.12.|Створити в базових |КМДА, |ГУОЗ, | 2001 |
| |жіночих консультаціях |Головне |районні | 2002 |
| |кабінети пренатальної |фінансове |державні | |
| |діагностики та |управління, |адміні- | |
| |організувати кабінети |ГУОЗ, |страції, | |
| |перинатології, |районні |директори | |
| |підготувавки |державні |ТМО, | |
| |фахівців-перинатологів. |адміністра- |головні | |
| | |ції |спеціалі- | |
| | | |сти | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|
|2.13.|Дооснастити всі |ГУОЗ, |ГУОЗ, | 2001- |
| |родопомічні заклади |Головне |головні | 2005 |
| |обладнанням та апаратурою|фінансове |лікарі | |
| |для моніторингового |управління |пологових | |
| |спостереження за станом | |будинків | |
| |матері та плоду шляхом | |та МКЛ N 1| |
| |державного замовлення на | | | |
| |закупівлю фетальних | | | |
| |моніторів, дихальних | | | |
| |апаратів та медичного | | | |
| |обладнання для | | | |
| |новонароджених. | | | |
|-----+-------------------------+------------+----------+--------|