• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про погодження ТЕО будівництва першої черги лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до станції метрополітену "Лівобережна" (варіант з вилковим розгалуженням у районі станції метрополітену "Лівобережна")

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження від 10.12.2004 № 2248
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 10.12.2004
  • Номер: 2248
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 10.12.2004
  • Номер: 2248
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2248 від 10.12.2004
Про погодження ТЕО будівництва
першої черги лівобережної лінії метрополітену
Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до
станції метрополітену "Лівобережна" (варіант
з вилковим розгалуженням у районі станції
метрополітену "Лівобережна")
Відповідно до Генерального плану розвитку міста Києва наперіод до 2020 року, затвердженого рішенням Київської міської радивід 28.03.2002 N 370/1804 ( ra0370023-02 ) і Програми розвиткутранспортного комплексу міста Києва на період до 2010 року,затвердженої розпорядженням Київської міської державноїадміністрації від 29.03.2002 N 644 ( ra0644017-02 ), та з метоюпокращення транспортного обслуговування мешканців лівобережнихрайонів міста Києва, забезпечення ефективної роботи і подальшогорозвитку транспортної інфраструктури, що знаходиться у комунальнійвласності територіальної громади міста Києва:
1. Погодити ТЕО будівництва першої черги лівобережної лініїметрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до станціїметрополітену "Лівобережна" (варіант з вилковим розгалуженням урайоні станції метрополітену "Лівобережна"), рекомендованийКиївською міською службою Української інвестиційної експертизи"Київдержекспертиза" (позитивний висновок комплексної державноїекспертизи від 13.07.2004) та погоджений Містобудівною Радою приголовному архітекторові міста Києва (протокол від 17.12.2003N 1204-а-03), з такими техніко-економічними показниками:
------------------------------------------------------------------
| Показники | Одиниця виміру |Кількість |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Будівельна довжина дільниці у | км | 10,40 |
|двоколійному вимірі | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Експлуатаційна довжина дільниці | км | 10,00 |
|лінії | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кількість станцій | шт. | 7 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Розрахунковий пасажирообмін станцій | млн. пас./рік | 91,00 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кількість електродепо | шт. | 1 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Пропускна спроможність дільниці |пар/поїздів/год.| 40 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Провізна спроможність дільниці | тис. пас./год. | 34,00 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кількість робочих місць на дільниці | чол. | 728 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Розрахункова тривалість будівництва | років | 4 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Розрахункова вартість будівництва в | тис. грн. |719197,190|
|цінах 2003 року (з урахуванням ПДВ, | | |
|без коштів на покриття витрат, | | |
|пов'язаних з інфляційними процесами)| | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|в тому числі: | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|- БМР (без ПДВ) | тис. грн. |435151,708|
|------------------------------------+----------------+----------|
|- кошти на покриття ризику (з ПДВ) | тис. грн. |48025,051 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|в тому числі: | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Лінія метрополітену | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кошторисна вартість (з ПДВ) | тис. грн. |605873,449|
|------------------------------------+----------------+----------|
|в тому числі: | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|- БМР (без ПДВ) | тис. грн. |367164,889|
|------------------------------------+----------------+----------|
|- витрати на покриття ризику (з ПДВ)| тис. грн. |43485,340 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Електродепо | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кошторисна вартість (з ПДВ) | тис. грн. |71141,746 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|в тому числі: | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|- БМР (без ПДВ) | тис. грн. |39536,235 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|- витрати на покриття ризику (з ПДВ)| тис. грн. | 2907,370 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Будівля експлуатаційного персоналу | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кошторисна вартість (з ПДВ) | тис. грн. | 8342,600 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|в тому числі: | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|- БМР (без ПДВ) | тис. грн. | 6005,501 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|- витрати на покриття ризику (з ПДВ)| тис. грн. | 335,641 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Реконструкція залізничних пристроїв | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|Кошторисна вартість (з ПДВ) | тис. грн. |33839,395 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|в тому числі: | | |
|------------------------------------+----------------+----------|
|- БМР (без ПДВ) | тис. грн. |22445,083 |
|------------------------------------+----------------+----------|
|- витрати на покриття ризику (з ПДВ)| тис. грн. | 1296,700 |
------------------------------------------------------------------
2. Визначити інвестором розробки проекту будівництва першоїчерги лівобережної лінії (далі проекту) Деснянську районну у м.Києві державну адміністрацію, замовником - Комунальне підприємство"Київський метрополітен". Враховуючи, що роботи з розробки ТЕОзазначеної лінії були виконані генеральним проектувальником -Державним підприємством "Проектний інститут"Укрметротунельпроект", залишити за ним виконання функційгенерального проектувальника на наступних стадіях проектування.
3. ДП "ПІ "Укрметротунельпроект" за замовленням КП "Київськийметрополітен" до кінця І півріччя 2006 року розробити та подати назатвердження проект будівництва першої черги лівобережної лініївід вулиці Милославської до станції метрополітену "Лівобережна".
4. Використання коштів на покриття ризику (з ПДВ), щопередбачені ТЕО будівництва, здійснюється замовником будівництвана підставі обґрунтовуючи документів та результатів їх детальноїперевірки Київською міською службою Української інвестиційноїекспертизи "Київдержекспертиза".
Голова О.Омельченко