КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 2100 від 24.12.97 м. Київ
Про цільову програму розвитку
та вдосконалення швидкої і
невідкладної медичної допомоги
на 1997 - 2000 роки
Відповідно до основ законодавства України про охорону
здоров'я та з метою забезпечення населення м. Києва своєчасною та
якісною швидкою і невідкладною медичною допомогою, приведення її
організаційно-функціональної структури у відповідність до сучасних
наукових рекомендацій:
1. Схвалити проект цільової програми заходів для розвитку тавдосконалення швидкої і невідкладної медичної допомоги на 1997 -2000 роки (згідно з додатком) та подати його на затвердженняКиївській міській Раді народних депутатів.
2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступника голови міської державної адміністрації Бідного В.Г.
Голова О.Омельченко
Додаток
до розпорядження Київської міської
державної адміністрації
від 24.12.97 р. N 2100
Цільова програма
заходів для розвитку та вдосконалення швидкої і невідкладної
медичної допомоги на 1997 - 2000 роки
Вступ
Несприятливі економічно-соціальні умови та незадовільний, вцілому, загальний стан охорони здоров'я населення міста Києванегативно впливають на стан швидкої і невідкладної медичноїдопомоги.
Рівень забезпеченості киян швидкою медичною допомогоюстановить 0,51 виїзної бригади на 10 тис. мешканців, що значнонижче середнього показника по Україні (0,74) та встановленогонормативу (0,70).
Погіршується своєчасність та якість подання швидкої допомоги.За 1996 р. показник своєчасності склав 69 %, що гірше середньогопоказника по Україні (78,5 %). Разом з тим, у 2,3 % всіх виїздівбригад хворі потребували планового лікування, а не терміновоїдопомоги.
Служба швидкої і невідкладної медичної допомоги незабезпечена необхідною кількістю санітарного автотранспорту,апаратурою, технікою та лікарськими кадрами. Не розвивається тазанепадає матеріально-технічна база станції швидкої медичноїдопомоги м. Києва. Майже 10 років будується підстанція швидкоїдопомоги у Ватутінському районі (вул. Електротехнічна, 10) таавтобаза санітарного автотранспорту в Мінському районі (вул.Кабельна, 10). Вісім підстанцій потребують капітального ремонту, ачотири - нового будівництва.
Вважаючи швидку і невідкладну медичну допомогу пріоритетнимнапрямком надання медичної допомоги, її необхідно фінансувати в100 % обсязі за рахунок бюджетних асигнувань.
В умовах, які склалися, необхідно прийняти комплексорганізаційних, фінансових, законодавчих, соціальних та іншихзаходів щодо забезпечення населення м. Києва своєчасною та якісноюекстреною медичною допомогою на догоспітальному етапі.
Виконання зазначених заходів можливе у межах відповідноїцільової програми та повноцінного цільового її фінансування зкоштів міського бюджету.
Метою цільової програми є забезпечення на догоспітальномуетапі населення міста екстреною медичною допомогою за рахунокбюджетних коштів на рівні сучасних вимог і медичних досягнень,зниження травматизму та невідкладних станів.
Для цього програма передбачає цільове фінансове забезпеченняі вирішення таких завдань:
1. Удосконалення керуючої системи службами швидкої іневідкладної медичної допомоги;
2. Удосконалення, розвиток та оптимізація служб швидкої іневідкладної медичної допомоги;
3. Розвиток та поліпшення матеріально-технічної бази станціїшвидкої медичної допомоги м. Києва, забезпечення потреб службшвидкої і невідкладної медичної допомоги необхідним санітарнимавтотранспортом, медичною апаратурою, технікою, обладнанням тамедикаментами;
4. Підбір та професійну підготовку медичних кадрів до роботив службах швидкої і невідкладної медичної допомоги;
5. Розвиток і удосконалення первинної медико-санітарноїдопомоги та послідовності в роботі зі службами швидкої іневідкладної медичної допомоги;
6. Профілактику травм, нещасних випадків і виникненняневідкладних станів;
7. Підготовку пропозицій щодо створення нормативно-правовоїбази служб швидкої і невідкладної медичної допомоги та соціальногозахисту її працівників.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Заходи |Виконавці |Термін виконання (роки)|
|п/п | |------------+-----------------------|
| | | |1997 |1998 |1999 |2000 |
|----+------------------------------------------------------+------------+-----+-----+-----+-----|
| | I. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБАМИ | | | | | |
| | ШВИДКОЇ І НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ | | | | | |
| | | | | | | |
|1 |Розроблення та затвердження концепції системи орга-|Головне | + | | | |
| |нізації екстреної медичної допомоги населенню м. Киє-|управління | | | | |
| |ва на догоспітальному етапі в умовах реструктуризації|охорони | | | | |
| |системи охорони здоров'я. |здоров'я | | | | |
| | |Київської | | | | |
| | |міської | | | | |
| | |державної | | | | |
| | |адмі- | | | | |
| | |ністрації | | | | |
| | |(ГУОЗ) | | | | |
| | |Станція | | | | |
| | |швидкої | | | | |
| | |медичної | | | | |
| | |допомоги | | | | |
| | |м. Києва | | | | |
| | |(СШМД) | | | | |
| | | | | | | |
|2. |Розроблення та затвердження нового Положення про|ГУОЗ, | + | | | |
| |швидку і невідкладну медичну допомогу з урахуванням|СШМД | | | | |
| |концепції організації екстреної медичної допомоги| | | | | |
| |населенню м. Києва. | | | | | |
| | | | | | | |
|3. |Визначення місця і ролі швидкої медичної допомоги в|ГУОЗ, | + | + | | |
| |службі екстреної медичної допомоги (Медицини |СШМД | | | | |
| |катастроф) при виникненні надзвичайних ситуацій. | | | | | |
| | | | | | | |
|4. |Визначення ролі швидкої і невідкладної медичної допо-|ГУОЗ, | + | + | | |
| |моги в системі первинної медико-санітарної допомоги|СШМД | | | | |
| |та її місця при переході на страхову медицину. | | | | | |
| | | | | | | |
|5. |Організація взаємодії служб швидкої і невідкладної |ГУОЗ, | + | + | | |
| |медичної допомоги з альтернативними (відомчими та |СШМД | | | | |
| |приватними) службами невідкладної медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|6. |Створення нормативно-правової бази служб швидкої і|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |невідкладної медичної допомоги. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|6.1.|Підготовка та подання до МОЗ України проекту наказу|ГУОЗ, | + | | | |
| |про організацію невідкладної медичної допомоги. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|6.2.|Підготовка та подання до МОЗ України проекту 2-ї |ГУОЗ, | + | | | |
| |частини наказу про організацію швидкої медичної |СШМД | | | | |
| |допомоги з додатками: | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про оперативний зв'язок та | | | | | |
| | енергоживлення станції швидкої медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про подання швидкої медичної | | | | | |
| | допомоги психічно хворим"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Інструкція про дії бригади швидкої медичної | | | | | |
| | допомоги при виявленні трупів людей"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Інструкція про дії бригади швидкої медичної | | | | | |
| | допомоги у вогнищі карантинних інфекцій"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Інструкція про дії бригади швидкої медичної допомо-| | | | | |
| | ги у випадках кримінального травмування потерпілих";| | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про етику та деонтологію виїзного | | | | | |
| | персоналу швидкої медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про порядок і етапність подання екстреної| | | | | |
| | медичної допомоги при дорожньо-транспортних | | | | | |
| | пригодах"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Штатні нормативи швидкої медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Правила виклику швидкої медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Положення про санітарний автотранспорт швидкої | | | | | |
| | медичної допомоги"; | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Правила ведення радіотелефонних переговорів у | | | | | |
| | службі швидкої медичної допомоги" тощо. | | | | | |
| | | | | | | |
|6.3.|Розроблення та подання до МОЗ України проекту |ГУОЗ, | + | | | |
| |первинної облікової та звітної медичної документації |СШМД | | | | |
| |невідкладної медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|7. |Розроблення та впровадження в роботу станції швидкої|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |медичної допомоги м. Києва автоматизованої системи|СШМД | | | | |
| |управління (АСУ) "Швидка допомога" з підсистемами: | | | | | |
| | | | | | | |
| |- "Автоматизована інформаційно-диспетчерська система"| | | | | |
| | (АІДС); | | | | | |
| |- "Медстат"; | | | | | |
| |- "Довідка"; | | | | | |
| |- "Кадри"; | | | | | |
| |- "Підстанція"; | | | | | |
| |- "Аптека"; | | | | | |
| |- "Планування та прогнозування". | | | | | |
|----+------------------------------------------------------+------------+-----+-----+-----+-----|
| | II. УДОСКОНАЛЕННЯ, РОЗВИТОК ТА ОПТИМІЗАЦІЯ СЛУЖБ | | * * * |
| | ШВИДКОЇ І НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ | | * * * *
|----+------------------------------------------------------+------------+-----+-----+-----+-----|
|1. |Вивчення фактичної потреби населення міста у швидкій|ГУОЗ, | + | + | | |
| |і невідкладній медичній допомозі та організація не-|СШМД | | | | |
| |обхідної кількості виїзних бригад відповідного профілю| | | | | |
| | | | | | | |
|2. |Організація співробітництва з Національною медичною|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |академією України в проведенні наукових досліджень|СШМД | | | | |
| |проблем організації швидкої і невідкладної медичної| | | | | |
| |допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|3. |Організація постійного аналізу стану своєчасності та|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |якості швидкої і невідкладної медичної допомоги та|СШМД | | | | |
| |прийняття відповідних рішень. | | | | | |
| | | | | | | |
|4. |Проведення постійного аналізу кожного випадку |ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |летальності на догоспітальному етапі та додобової |СШМД | | | | |
| |летальності в лікарнях хворих і потерпілих, які були | | | | | |
| |доставлені бригадами швидкої медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|5. |Розроблення та затвердження стандартів якості (діагно-|ГУОЗ, | + | | | |
| |стично-лікувальної технології) швидкої і невідкладної|СШМД | | | | |
| |медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|6. |Відпрацювання системи послідовності, етапності та|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |взаємодії швидкої і невідкладної медичної допомоги з|СШМД | | | | |
| |первинною медико-санітарною та стаціонарною допомогою.| | | | | |
| | | | | | | |
|7. |Реорганізація системи екстреної госпіталізації хворих|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |і потерпілих. Створення в м. Києві 5-ти багатопрофіль-|СШМД | | | | |
| |них центрів (2 на Лівобережжі та 3 на Правобережжі) | | | | | |
| |для ургентної госпіталізації хворих і потерпілих з | | | | | |
| |будь-якою патологією. | | | | | |
| | | | | | | |
|8. |Підготовка та подання в Київську міську державну |ГУОЗ, | + | + | | |
| |адміністрацію пропозицій щодо проведення заходів по |СШМД | | | | |
| |профілактиці травматизму та нещасних випадків. | | | | | |
| | | | | | | |
|9. |Удосконалення організації кардіологічного дистанційно-|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |консультативного центру станції швидкої медичної |СШМД | | | | |
| |допомоги м. Києва, включення у сферу його роботи | | | | | |
| |пунктів (відділень) невідкладної медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|10. |Забезпечення швидкої і невідкладної медичної допомоги|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |необхідними сучасними медикаментами, виробами |СШМД | | | | |
| |медичного призначення та апаратурою. | | | | | |
| | | | | | | |
|11. |Оптимізація спеціалізованої швидкої медичної допомоги|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |у відповідності з потребою. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|12. |Проведення заходів щодо профільності роботи швидкої і|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |невідкладної медичної допомоги. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|13. |Розвиток і вдосконалення фельдшерської швидкої |ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |медичної допомоги. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|14. |Організація взаємодії роботи пунктів (відділень) |ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |невідкладної медичної допомоги з дільничними |СШМД | | | | |
| |(сімейними) лікарями. | | | | | |
| | | | | | | |
|15. |Підготовка та внесення пропозицій до Кабінету Міні-|Київська | + | + | + | + |
| |стрів України щодо затвердження національного стан-|міська | | | | |
| |дарту кольорографічного розфарбування санітарних авто-|державна | | | | |
| |мобілів швидкої медичної допомоги та підвищеної відпо-|адміністра- | | | | |
| |відальності водіїв неспеціалізованих транспортних|ція (КМДА), | | | | |
| |засобів за перешкодження проїзду бригад швидкої |ГУОЗ, | | | | |
| |медичної допомоги. |Державна | | | | |
| | |організація | | | | |
| | |медичного | | | | |
| | |автотран- | | | | |
| | |спорту | | | | |
| | |м. Києва | | | | |
| | |"Київмедав- | | | | |
| | |тотранс" | | | | |
| | |(КМАТ). | | | | |
|----+-------------------------------------------------------------------+-----+-----+-----+-----|
| |III. РОЗВИТОК ТА МОДЕРНІЗАЦІЯ МАТЕРІАЛЬНО - ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ | | | | |
| | ШВИДКОЇ І НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ | | | | |
|----+-------------------------------------------------------------------+-----+-----+-----+-----|
|1. |Завершення будівництва автобази по вул. Богатирській у|КМДА, | + | | | |
| |Мінському районі та підстанції швидкої медичної |ГУОЗ | | | | |
| |допомоги по вул. Електротехнічній, 10 у Ватутінському | | | | | |
| |районі. | | | | | |
| | | | | | | |
|2. |Капітальне будівництво підстанцій швидкої медичної |ГУОЗ, | | | | |
| |допомоги: |СШМД | | | | |
| |N 3 в Московському р-ні; | | | | + | |
| |N 4 в Радянському районі; | | | | | + |
| |N 7 в Шевченківському районі; | | | + | | |
| |N 14 в Жовтневому районі; | | | | + | |
| |N 17 в Харківському районі. | | | | | + |
| | | | | | | |
|3. |Вирішення в установленому порядку питань щодо виді-|ГУОЗ, | | + | + | + |
| |лення земельних ділянок в Жовтневому, Московському,|СШМД | | | | |
| |Радянському та Харківському районах для будівництва| | | | | |
| |підстанцій швидкої медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|4. |Проведення капітального ремонту підстанцій швидкої |ГУОЗ, | | | | |
| |медичної допомоги: |СШМД | | | | |
| |N 5 по вул. Московській, 40-в у Печерському р-ні; | | | + | | |
| |N 9 по вул. Славгородській, 54 у Дарницькому р-ні; |ГУОЗ, | | + | | |
| |N 12 по вул. Колективізації, 3 у Залізничному р-ні; |СШМД | | + | | |
| |N 13 по вул. Ямській, 43 у Московському р-ні; | | | + | | |
| |N 16 по вул. Ушакова, 14 в Ленінградському р-ні; | | | | + | |
| |N 1 по вул. Б. Хмельницького, 37-в у Радянському р-ні;| | | | + | |
| |N 6 по вул. Зоологічній, 3 в Радянському р-ні; | | | | | + |
| |N 8 по вул. Я. Коласа, 15-а в Ленінградському р-ні. | | | | | + |
| | | | | | | |
|5. |Проведення капітального ремонту та модернізації буді-|ГУОЗ, | | + | + | + |
| |вель,споруд, обладнання і системи постачання державної|СШМД, | | | | |
| |організації медичного автотранспорту м. Києва |КМАТ | | | | |
| |"Київмедавтотранс". | | | | | |
| | | | | | | |
|6. |Щорічне придбання спеціалізованих санітарних автомобі-|ГУОЗ, | 100 | 40 | 50 | 50 |
| |лів для швидкої і невідкладної медичної допомоги, з|СШМД, | | | | |
| |них - 10 реанімобілів. |КМАТ | | | | |
| | | | | | | |
|7. |Забезпечення щорічного капітального ремонту 20-ти |ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |санітарних автомобілів швидкої і невідкладної медичної|СШМД, | | | | |
| |допомоги. |КМАТ | | | | |
| | | | | | | |
|8. |Вирішення питання щодо виділення Головному управлінню|ГУОЗ, | | | + | + |
| |охорони здоров'я м. Києва цільовим призначенням |СШМД | | | | |
| |необхідних коштів для розробки програм, придбання | | | | | |
| |устаткування та введення в дію автоматизованої | | | | | |
| |системи управління "Швидка медична допомога". | | | | | |
| | | | | | | |
|9. |Придбання та обладнання необхідним устаткуванням, при-|ГУОЗ | + | + | + | + |
| |ладами, засобами телефонного і радіозв'язку приміщень| | | | | |
| |пунктів (відділень) невідкладної медичної допомоги| | | | | |
| |згідно з "Положенням про пункт (відділення) невідклад-| | | | | |
| |ної медичної допомоги м.Києва" та переліком "Оснащення| | | | | |
| |пункту (відділення) невідкладної медичної допомоги м.| | | | | |
| |Києва", затверджених наказом ГУОЗ від 01.10.96 N 354| | | | | |
| |"Про удосконалення невідкладної медичної допомоги у м.| | | | | |
| |Києві". | | | | | |
| | | | | | | |
|10. |Модернізація комплексу радіозв'язку станції швидкої|ГУОЗ, | | | + | + |
| |медичної допомоги м.Києва з рухомими об'єктами станції|СШМД | | | | |
| |та іншими аварійно-рятувальними й оперативними | | | | | |
| |службами. | | | | | |
| | | | | | | |
|11. |Капітальний ремонт комплексу оперативного зв'язку |ГУОЗ, | | + | | |
| |підстанцій |СШМД | | | | |
| |N 7 (Подільський р-н) та | | | | | |
| |N 9 (Дарницький р-н). | | | | | |
| | | | | | | |
|12. |Придбання необхідного обладнання, устаткування та|ГУОЗ, | | + | | |
| |організація на станції швидкої медичної допомоги м.|СШМД | | | | |
| |Києва навчально-тренувального центру підготовки медич-| | | | | |
| |них працівників практичним навичкам подання термінової| | | | | |
| |допомоги при невідкладних станах у хворих та | | | | | |
| |потерпілих. | | | | | |
| | | | | | | |
|13. |Забезпечення станції швидкої медичної допомоги м.Києва|ГУОЗ, | | + | + | + |
| |електроживленням з трьох джерел та автономним |СШМД | | | | |
| |(аварійним) джерелом живлення. | | | | | |
|----+-------------------------------------------------------------------------+-----+-----+-----|
| |IV. ПІДБІР, ПІДГОТОВКА ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕДИЧНИМИ КАДРАМИ | | | |
|----+-------------------------------------------------------------------------+-----+-----+-----|
|1. |Розгляд вікової та професіональної структури медичних|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |кадрів служб швидкої і невідкладної медичної допомоги|СШМД | | | | |
| |та проведення заходів щодо залучення в ці служби | | | | | |
| |молодих фахівців і підвищення професійної підготовки | | | | | |
| |кадрів до рівня сучасних вимог. | | | | | |
| | | | | | | |
|2. |Проведення на базі Київського навчально-практичного|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |центру екстреної медичної допомоги підготовки всіх|СШМД | | | | |
| |медичних працівників швидкої і невідкладної медичної| | | | | |
| |допомоги володінням практичними навичками обстеження| | | | | |
| |та подання допомоги при невідкладних станах. | | | | | |
| | | | | | | |
|3. |Організація постійно діючих семінарських занять для|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |лікарів швидкої і невідкладної медичної допомоги на|СШМД | | | | |
| |базі станції швидкої медичної допомоги м. Києва. | | | | | |
| | | | | | | |
|4. |Підготовка фельдшерів для самостійної роботи без |ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |постійного лікарського нагляду на виїзних бригадах |СШМД | | | | |
| |швидкої медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|5. |Забезпечення системного направлення на курси післяди-|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |пломної підготовки з відривом від роботи лікарів та|СШМД | | | | |
| |середніх медичних працівників. | | | | | |
| | | | | | | |
|6. |Проведення атестації та переатестації всіх медичних|ГУОЗ, | + | + | + | + |
| |працівників швидкої і невідкладної медичної допомоги. |СШМД | | | | |
| | | | | | | |
|7. |Підготовка та направлення пропозицій у Верховну Раду|КМДА, | + | + | + | + |
| |України щодо вирішення соціально-правового захисту|ГУОЗ | | | | |
| |працівників швидкої і невідкладної медичної допомоги. | | | | | |
| | | | | | | |
|8. |Забезпечення працівників швидкої медичної допомоги|КМДА, | + | + | + | + |
| |форменим одягом встановленого зразка. |ГУОЗ | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Шляхи та умови вирішення завдань
цільової програми розвитку та
вдосконалення швидкої і невідкладної
медичної допомоги в м. Києві
Програма може бути виконана за умов:
1. Розроблення та затвердження нормативних документів, якірегулювали б відносини служб швидкої і невідкладної медичноїдопомоги з усіма ланками первинної медико-санітарної допомоги(ПМСД), з вторинною та третинною медичною допомогою, службою"медицини катастроф", ремонтно-аварійними, рятувальними та іншимиоперативними службами, з правоохоронними і протипожежними службамита безпосередньо з населенням;
2. Забезпечення фінансування служб швидкої і невідкладноїмедичної допомоги за рахунок бюджетних коштів і вивільнення цихслужб від викликів, невластивих для їх завдань і функцій тапідвищення відповідальності керівників ПМСД за виконання їхнімиустановами та закладами поставлених перед ними завдань щодозабезпечення населення медичною допомогою;
3. Визначення та затвердження функцій кожного закладу,установи, організації м. Києва щодо надання, при потребі,термінової медичної допомоги;
4. Включення невідкладної медичної допомоги як невід'ємноїскладової частини всіх форм медичної допомоги в умовахбагатоукладності економіки охорони здоров'я;
5. Створення в структурі видатків міського бюджету окремоїпозиції "Швидка медична допомога" та забезпечення її фінансуванняз щорічним виділенням коштів на придбання санітарногоавтотранспорту, медичної апаратури, медикаментів, технічнихзасобів оперативного телефонного і радіозв'язку та автоматизованихсистем управління;
6. Впровадження сучасних технологій подання невідкладноїмедичної допомоги хворим та потерпілим;
7. Сприяння організаціям, закладам та установам, якізабезпечують потреби швидкої і невідкладної медичної допомоги, вїх діяльності, створення міського благодійного фонду "Швидкамедична допомога";
8. Забезпечення служб швидкої і невідкладної медичноїдопомоги відповідними будівлями, приміщеннями, спеціальнимобладнанням та устаткуванням, санітарним автотранспортом,технічними засобами телефонного і радіозв'язку та автоматизованимисистемами управління;
9. Розробки науково-теоретичного і методологічногозабезпечення швидкої і невідкладної медичної допомоги;
10. Широкої просвітньої та профілактичної роботи середнаселення щодо профілактики травматизму та нещасних випадків;
11. Забезпечення матеріального стимулювання та соціальногозахисту працівників швидкої і невідкладної медичної допомоги.
Заступник голови В.Ромашко
Додаток
до цільової програми заходів
для розвитку та вдосконалення
швидкої і невідкладної медичної
допомоги на 1997 - 2000 роки
Перелік
фінансових витрат на виконання цільової програми
заходів для розвитку та вдосконалення швидкої і
невідкладної медичної допомоги на 1997 - 2000 роки
1. Розвиток та модернізація матеріально-технічної
бази станції швидкої медичної допомоги м. Києва
--------------------------------------------------------------------------------------------
|NN | Зміст заходів |Обсяг фі-| Роки |
|пп | |нансуван-|-------------------------|
| | |ня (тис. |1997| 1998 |1999 | 2000 |
| | |грн.) | | | | |
|---+--------------------------------------------------+---------+----+------+------+------|
|1. |Капітальне будівництво підстанцій згідно з пер- | | | | | |
| |спективним планом розвитку мережі лікувально-| | | | | |
| |профілактичних закладів міста: | | | | | |
| |N 3 в Московському р-ні; | 3200 | - | - | - | 3200 |
| |N 4 в Радянському районі; | 3200 | - | - | - | 3200 |
| |N 7 в Шевченківському районі; | 3200 | - | - | 500 | 2700 |
| |N 14 в Жовтневому районі; | 3200 | - | - | - | 3200 |
| |N 17 в Харківському районі. | 3200 | - | - | - | 3200 |
| | | | | | | |
|2. |Завершення будівництва підстанції N 15 по вул.| | | | | |
| |Електротехнічній у Ватутінському районі (пусковий| | | | | |
| |об'єкт 4-го кварталу 1997 р. плану капітального| | | | | |
| |будівництва). | 2899,1 | - |1868,4|1030,7| - |
| | | | | | | |
|3. |Завершення будівництва автобази швидкої медич-| | | | | |
| |ної допомоги по вул. Богатирській у Мінському ра-| | | | | |
| |йоні (пусковий об'єкт 4-го кварталу 1997 р. плану| | | | | |
| |капітального будівництва). | 12778,8 | - |4778,8| 4000 | 4000 |
| | | | | | | |
|4. |Капітальний ремонт підстанцій (за рахунок щоріч-| | | | | |
| |ного бюджетного фінансування): | | | | | |
| |N 1 по вул.Б.Хмельницького,37-в у Радянському р-ні| 180 | - | 20| 160 | - |
| |N 5 по вул. Московській, 40-в у Печерському р-ні; | 250 | - | 180| 70 | - |
| |N 6 по вул. Зоологічній, 3 в Радянському р-ні; | 210 | - | - | 110 | 100 |
| |N 8 по вул. Я.Коласа, 15-а в Ленінградському р-ні;| 230 | - | - | 180 | 50 |
| |N 9 по вул. Славгородській, 54 у Дарницькому р-ні;| 376 | - | 236| 140 | - |
| |N 12 по вул.Колективізації, 3 у Залізничному р-ні;| 290 | - | 190| 100 | - |
| |N 13 по вул. Ямській, 43 у Московському р-ні; | 240 | - | 45| 195 | - |
| |N 16 по вул. Ушакова, 14 в Ленінградському р-ні. | 330 | - | - | 200 | 130 |
| | | | | | | |
|5. |Капітальний ремонт, модернізація будівель, споруд| | | | | |
| |та обладнання державної організації медичного | | | | | |
| |автотранспорту м. Києва "Київмедавтотранс" (за | | | | | |
| |рахунок щорічного бюджетного фінансування). | 800 | - | 300| 250 | 250 |
| | | | | | | |
|6. |Реконструкція системи теплопостачання бази | | | | | |
| |державної організації медичного автотранспорту | | | | | |
| |м. Києва "Київмедавтотранс". | 160 | - | 80| 80 | - |
| | | | | | | |
|7. |Модернізація комплексу радіозв'язку станції швид-| | | | | |
| |кої медичної допомоги м. Києва з рухомими об'єк-| | | | | |
| |тами станції та іншими аварійно-рятувальними і| | | | | |
| |оперативними службами. | 540 | - | - | 250 | 290 |
| | | | | | | |
|8. |Капітальний ремонт комплексу оперативного зв'яз-| | | | | |
| |ку підстанцій швидкої медичної допомоги: | | | | | |
| |N 7 (пр. Правди, 64-а в Шевченківському районі); | 22 | - | 22| | - |
| |N 9 (вул. Славгородська, 54 в Дарницькому районі).| 36 | - | 36| | - |
| | | | | | | |
|9. |Забезпечення станції швидкої медичної допомоги| | | | | |
| |м. Києва електроживленням з трьох джерел та | | | | | |
| |автономним джерелом живлення. | 12 | - | 12| - | - |
| | | | | | | |
|10.|Розробка та впровадження в роботу станції швид-| | | | | |
| |кої медичної допомоги м. Києва автоматизованої| | | | | |
| |системи управління "Швидка допомога" з підсисте-| | | | | |
| |мами (за рахунок позабюджетних коштів, що | | | | | |
| |виділяються окремим розпорядженням Київської | | | | | |
| |міської державної адміністрації) | | | | | |
| |"Автоматизована інформаційно-диспетчерська | | | | | |
| |система"; | | | | | |
| |"Підстанція"; | | | | | |
| |"Кадри"; | | | | | |
| |"Медстат"; | | | | | |
| |"Аптека"; | | | | | |
| |"Консультативно-інформаційна служба"; | | | | | |
| |"Бухгалтерія"; | | | | | |
| |"Госпіталізація"; | | | | | |
| |"Прогнозування та планування"; | | | | | |
| |"Канцелярія". | | | | | |
| | | | | | | |
|11.|Придбання щорічно спеціалізованих автомобілів| | | | | |
| |швидкої і невідкладної медичної допомоги, з них| | | | | |
| |10 реанімобілів(за рахунок позабюджетних та валют-| | | | | |
| |них коштів, що виділяються окремим розпоряджен-| | | | | |
| |ням Київської міської державної адміністрації) | | | | | |
| | | | | | | |
|12.|Щорічний капітальний ремонт на Київському авто-| | | | | |
| |ремонтному заводі 20-ти санітарних автомобілів| 1200 | - | 400| 400 | 400 |
| |швидкої і невідкладної медичної допомоги. | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------
II. МЕДИЧНА АПАРАТУРА ТА ОБЛАДНАННЯ
--------------------------------------------------------------------------------------
|NN | Найменування | К-ть | Ціна | Роки |
|пп | | оди- |одини- |----------------------|
| | | ниць |ці (об-|1997| 1998| 1999| 2000|
| | |(обся-|сягів) | | | | |
| | | гів) | грн. | | | | |
|---+------------------------------------------+------+-------+----+-----+-----+-----|
|1. |Апарат для вимірювання артеріального тиску| 200 | 30 | - | 3000| 1500| 1500|
| | | | | | | | |
|2. |Апарат ШВЛ "Горноспасатель" ГС-10 | 150 | 1300 | - |65000|65000|65000|
| | | | | | | | |
|3. |Апарат ШВЛ ручний АДР (РПА) | 200 | 300 | - |21000|21000|18000|
| | | | | | | | |
|4. |Дефібрилятор синхронізуючий | 100 | 1500 | - |75000|37500|37500|
| | | | | | | | |
|5. |Дистилятор ДЕ-25-2 | 3 | 2000 | - | 2000| 4000| - |
| | | | | | | | |
|6. |Дистиляційний апарат ДЕ-60 | 4 | 5000 | - |10000| - |10000|
| | | | | | | | |
|7. |Електрокардіограф одноканальний носимий | 120 | 2300 | - |92000|92000|92000|
| | | | | | | | |
|8. |Електрокардіостимулятор | 45 | 3000 | - |45000|45000|45000|
| | | | | | | | |
|9. |Компресор кисневий дожимаючий | 4 |10000 | - |20000|20000| - |
| | | | | | | | |
|10.|Стерилізатор паровий ГП-400 | 1 |20000 | - | - |20000| - |
| | | | | | | | |
|11.|Стерилізатор паровий ГП-560 | 1 |25000 | - | - |25000| - |
| | | | | | | | |
|12.|Стерилізатор повітряний ГП-320 | 2 | 5000 | - | 5000| - | 5000|
| | | | | | | | |
|13.|Скринька для акушерського комплекту | 200 | 200 | - |20000|10000|10000|
| | | | | | | | |
|14.|Скринька для медикаментів | 200 | 250 | - |25000|12500|12500|
| | | | | | | | |
|15.|Приладдя та устаткування для навчально-| 1 | | | | | |
| |тренувального центру (комплект) за рахунок| | | | | | |
| |позабюджетних валютних коштів, що виділя-| | | | | | |
| |ються окремим рішенням Київської міської| | | | | | |
| |державної адміністрації | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------
Заступник голови В.Ромашко