• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження тимчасового положення про управління з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Київської міської державної адміністрації

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Положення від 02.10.1996 № 1560
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 02.10.1996
  • Номер: 1560
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 02.10.1996
  • Номер: 1560
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1560 від 02.10.96
Про затвердження тимчасового положення про управління
з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
Київської міської державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА N 549 ( ra0549017-00 ) від 14.04.2000 N 588 ( ra0588017-00 ) від 19.04.2000 )
На виконання розпорядження Київської міської державноїадміністрації від 11.09.96 N 1431 ( ra1431017-96 ) "Про створенняуправління з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населенняКиївської міської державної адміністрації":
Затвердити тимчасове положення про управління з надзвичайнихситуацій та цивільного захисту населення Київської міськоїдержавної адміністрації згідно з додатком.
Голова О.Омельченко
Додаток
до розпорядження Київської міської
державної адміністрації від
02.10.96 р. N 1560
( Тимчасове положення втратило чинність в частині повноважень, щостосується соціального захисту громадян, які постраждали внаслідокЧорнобильської катастрофи на підставі Розпорядждення КМДА N 549( ra0549017-00 ) від 14.04.2000 )
( Тимчасове положення втратило чинність в частині здійсненнязаходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуаційприродно-техногенного походження на підставі Розпорядження КМДАN 588 ( ra0588017-00 ) від 19.04.2000 )
Тимчасове положення
про управління з надзвичайних ситуацій
та цивільного захисту населення Київської
міської державної адміністрації
1. Управління з надзвичайних ситуацій та цивільного захистунаселення Київської міської державної адміністрації (далі затекстом - Управління) є місцевим органом державної виконавчоївлади, що створюється головою Київської міської державноїадміністрації і підпорядковується Київській міській державнійадміністрації та Міністерству з надзвичайних ситуацій України.
2. Управління у своїй діяльності керується КонституцієюУкраїни ( 254к/96-ВР ), законами України, постановами ВерховноїРади України, указами і розпорядженнями Президента України,декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету МіністрівУкраїни, розпорядженнями Київської міської державноїадміністрації, рішеннями Київської міської Ради народнихдепутатів, наказами Міністра з надзвичайних ситуацій України тацим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
- реалізація державної політики по здійсненню заходів щодозапобігання виникненню надзвичайних ситуацій природно-техногенногопоходження та зменшення їх шкоди, захисту населення від наслідківаварії на Чорнобильській АЕС, раціонального використання коштів,спрямованих на ліквідацію їх наслідків;
- забезпечення виконання місцевими органами державноївиконавчої влади, органами місцевого самоврядування тарозташованими на території м. Києва підприємствами, установами іорганізаціями (незалежно від їх підпорядкованості та формивласності) робіт, пов'язаних з подоланням та ліквідацією наслідківнадзвичайних ситуацій регіонального і національного масштабів;
- розроблення проектів цільових програм, коротко- ідовготермінових прогнозів, пов'язаних з ліквідацією катастрофтехногенно-екологічного походження та соціальним захистомпотерпілих від них;
- контроль за використанням матеріально-технічних іфінансових ресурсів, необхідних для будівництва та реконструкціїпотенційно-небезпечних об'єктів (джерел) забруднення навколишньогоприродного середовища.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань узвичайних умовах:
- координує діяльність органів державної виконавчої влади,органів місцевого самоврядування та громадських об'єднань,розташованих на території м. Києва, підприємств, установ іорганізацій з питань, пов'язаних з ліквідацією наслідків аварії наЧорнобильській АЕС і захистом населення від їх впливу;
- координує діяльність органів державної виконавчої влади зпитань розроблення та реалізації програм забезпечення безпекинаселення, вживає заходів щодо забезпечення контролю зареалізацією виконання вимог техногенно-екологічної безпеки угосподарській діяльності, впровадження безпечних технологій,надійності та стійкості технічних і технологічних систем,транспортних засобів і промислових об'єктів;
- забезпечує роботу постійної комісії з питаньтехногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Київськоїдержавної адміністрації;
- взаємодіє зі штабом ЦО та надзвичайних ситуацій міста,державним управлінням екологічної безпеки в м. Києві для вирішеннянагальних питань;
- погоджує питання про створення державних підприємств, щовикористовують складні та небезпечні технології (хімічні,радіаційні тощо) і про припинення їхньої діяльності;
- організує проведення експертизи найважливіших проектів,потенційно-небезпечних виробництв, розробку заходів щодо їхтехногенно-екологічної безпеки, впливу на навколишнє середовище,життя та здоров'я людини;
- вживає заходів до розвитку міської системи спостережень іпрогнозів стану навколишнього природного середовища, форм контролюза функціонуванням потенційно небезпечних об'єктів, а такожвпровадження комп'ютеризованих систем збирання, оброблення,нагромадження та оперативної оцінки інформації щодо облікупотенційно небезпечних виробництв, технологій, об'єктів, окремихспоруд, усіх видів надзвичайних ситуацій, оперативногоінформування керівництва міської державної адміністрації таоповіщення населення про виникнення надзвичайних ситуацій;
- оцінює масштаби можливих наслідків кожного ймовірного видунадзвичайних ситуацій з урахуванням особливостей виробництва ірегіону, у якому вони знаходяться, обгрунтування розмірів ікількості засобів, необхідних для ліквідації наслідківнадзвичайних ситуацій та визначення заподіяної шкоди;
- сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питаньсоціально-економічного розвитку територій, що зазнали забрудненнявнаслідок Чорнобильської катастрофи та інших надзвичайнихситуацій;
- розробляє проекти планів з ліквідації наслідків аварій ізахисту населення від їхнього впливу, організує їх впровадження таконтроль за ходом виконання, а також дотримання вимогзаконодавства з цих питань;
- організує в установленому порядку фінансування витрат напроведення аварійно-рятувальних робіт та захисту населення відвпливу наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і здійснює контрольза цільовим та ефективним використанням виділених коштів, унеобхідних випадках вносить пропозиції щодо припиненняфінансування;
- вносить пропозиції до Міністерства з надзвичайних ситуаційУкраїни з питань підготовки і підвищення кваліфікації спеціалістіву галузі радіометрії і радіології та впровадження в практикунаукових досягнень з питань ліквідації наслідків аварії наЧорнобильській АЕС;
- вживає заходів до зниження рівня опромінення тазабезпечення життєдіяльності населення на радіоактивно-забрудненихтериторіях;
- організує роботу по переселенню громадян з територій, щозазнали радіоактивного забруднення, створенню для них необхіднихсоціально-побутових умов у нових місцях проживання тапрацевлаштування, організує збирання і оброблення відповідноїінформації, створює регіональні банки даних та забезпечуєефективну їх взаємодію з Центральним банком даних Міністерства знадзвичайних ситуацій України;
- розробляє регіональну програму заходів по ліквідаціїнаслідків аварії на Чорнобильській АЕС та медико-соціальногозахисту населення;
- розглядає листи та пропозиції, що надходять відпідприємств, установ і організацій та окремих громадян, щодосоціального захисту осіб, які постраждали внаслідок аварії наЧорнобильській АЕС;
- готує пропозиції щодо формування і розміщення державногозамовлення та спорудження житла з об'єктами соціальної сфери длягромадян, евакуйованих або відселених з територій, що зазналиекологічного (радіоактивного) забруднення;
- координує та спрямовує діяльність будівельних та проектнихорганізацій з питань будівництва складних інженерних споруд, які внадзвичайний період використовуються для захисту населення;
- організує санаторно-курортне лікування і оздоровленнянаселення, яке постраждало внаслідок екологічних катастроф,аналізує його ефективність і подає відповідні пропозиції;
- створює із залученням засобів масової інформації єдинусистему радіоекологічного інформування населення міста з широкимвикористанням даних про радіаційне забруднення, медичноїстатистики;
- вносить у встановленому порядку пропозиції щодо відновленнярадіоекологічно забруднених територій та розташування на нихоб'єктів народногосподарського призначення;
- готує статистичну звітність, довідкові та аналітичніматеріали з питань виконання завдань щодо ліквідації наслідківекологічних катастроф і аварії на Чорнобильській АЕС і соціальногозахисту населення та подає їх у встановленому порядку;
- впроваджує в життя заходи щодо соціального захистунаселення, яке постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи,передбачені Законом України "Про статус і соціальний захистгромадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"( 796-12 ), Законом України "Про правовий режим території, щозазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильськоїкатастрофи" ( 791а-12 ), іншими актами чинного законодавстваУкраїни;
- бере участь у розробці проектів законодавчих актів України,пов'язаних з Чорнобильською катастрофою;
- контролює надання громадянам, які постраждали внаслідокЧорнобильської катастрофи, пільг і компенсацій встановлених чиннимзаконодавством, забезпечення їх соціального захисту і створенняналежних соціальних умов їхньої життєдіяльності;
- надає методичну і практичну допомогу органам державногоуправління, підприємствам, установам і організаціям щодододержання чинного законодавства з питань соціального захистуосіб, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи;
- організує впровадження у практичну діяльність досягненьнауки і техніки під час проведення робіт по ліквідації наслідківаварії на Чорнобильській АЕС;
- розглядає пропозиції щодо розроблення і реалізації заходів,спрямованих на ліквідацію наслідків Чорнобильської катастрофи,сприяє здійсненню найефективніших з них;
- здійснює керівництво в межах своєї компетенції і контрольза діяльністю радіологічних лабораторій, які визначають станзабруднення території та продуктів харчування, організує складеннякарт радіоактивного забруднення територій та ведення обліку цихтериторій;
- разом з органами санітарно-епідеміологічного нагляду готуєі в установленому порядку подає на погодження та затвердженнядозиметричні паспорти окремих територій м. Києва, що зазналирадіоактивного забруднення;
- подає в установленому порядку до Міністерства знадзвичайних ситуацій України пропозиції щодо уточненнярадіаційної обстановки та визначення меж зон радіоактивногозабруднення території м. Києва;
- здійснює контроль за виконанням національної програмиліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та соціальногозахисту громадян на території міста та інформує Міністерство знадзвичайних ситуацій України про стан цієї роботи;
- видає в установленому порядку посвідчення громадянам, якіпостраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- організує та контролює роботу, пов'язану змедико-санітарним забезпеченням лікувальних закладів м. Києва, якінадають медичну допомогу громадянам, які постраждали внаслідокЧорнобильської катастрофи;
У надзвичайній ситуації:
- подає до Київської міської державної адміністрації таМіністерства з надзвичайних ситуацій України інформацію провиникнення надзвичайної ситуації, готує оперативні відомості провжиті заходи для подолання та ліквідації її наслідків;
- визначає причини, що призвели до надзвичайної ситуації,обстановки, що склалася внаслідок її виникнення;
- залучає до виконання робіт, пов'язаних з ліквідацієюнаслідків надзвичайних ситуацій, необхідні транспортні,будівельні, медичні та інші сили, засоби, використовуючи наявніматеріально-технічні, продовольчі та інші ресурси і запаси;
- готує пропозиції про необхідність виділення додатковихматеріально-технічних і фінансових ресурсів;
- координує і контролює дії підрозділів з надзвичайнихситуацій та цивільного захисту населення у районах м. Києва,місцевих органів державної виконавчої влади в зоні евакуаціїнаселення, забезпечує надання потерпілим необхідної допомоги таінших невідкладних заходів;
- здійснює безпосереднє керівництво ліквідацією надзвичайнихситуацій;
- організує проведення експертизи та оцінки розмірів імасштабів заподіяної шкоди спорудам, іншим об'єктам народногогосподарства, навколишньому природному середовищу.
5. Управління має право:
- у разі аварій, катастроф, стихійного лиха керуватиаварійно-рятувальними роботами і без попереднього узгодження звідповідними підприємствами, установами і організаціямивикористовувати сили і засоби, придатні для виконання завдань позапобіганню надзвичайним ситуаціям та реагування на них;
- заслуховувати керівників (представників) місцевих ірайонних органів державної виконавчої влади з питань, що належатьдо компетенції Управління;
- одержувати від міських і районних у м. Києві органівдержавної виконавчої влади матеріали і документи, необхідні длявирішення питань, віднесених до компетенції Управління;
- давати доручення міським і районним у м. Києві органамдержавної і виконавчої влади з питань техногенно-екологічноїбезпеки та надзвичайних ситуацій;
- використовувати для дій у зонах надзвичайних ситуацій і дляліквідації їх наслідків усі необхідні матеріально-технічні,медичні, продовольчі та інші міські ресурси та запаси, а вособливих випадках (за узгодженням) - можливості державних івідомчих ресурсів, резервів, запасів;
- одержувати в установленому порядку від інших підрозділівміської державної адміністрації, органів місцевого самоврядування,підприємств, установ і організацій інформацію, документи та іншіматеріали, а від місцевих органів державної статистики -безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених нанього завдань;
- залучати за погодженням з керівниками підприємств, установі організацій їх спеціалістів для проведення аналізів таекспертизи науково-технічних проектів і розробок, а також дляучасті в здійсненні заходів щодо ліквідації наслідків аварії наЧорнобильській АЕС та захисту населення від їхнього впливу;
- скликати в установленому порядку наради з питань, щоналежать до його компетенції.
6. Управління очолює начальник, який призначається на посадуі звільняється з посади головою Київської міської державноїадміністрації за погодженням з Міністерством з надзвичайнихситуацій України.
Начальник має першого заступника і заступника, які за йогоподанням, погодженим з Міністерством з надзвичайних ситуаційУкраїни, призначаються на посаду і звільняються з посади головоюКиївської міської державної адміністрації.
7. Начальник управління:
- здійснює керівництво діяльністю Управління, несеперсональну відповідальність за виконання покладених на Управліннязавдань, визначає ступінь відповідальності його заступників,керівників структурних підрозділів Управління;
- затверджує структуру і штатний розпис Управління в межахграничної чисельності та фонду оплати праці працівників;
- видає у межах своєї компетенції накази, організує іконтролює їхнє виконання;
- затверджує положення про структурні підрозділи управління іфункціональні обов'язки працівників Управління;
- розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторисувитрат на утримання Управління;
- призначає на посади і звільняє працівників Управління;
- погоджує призначення головами райдержадміністрацій м. Києвазавідуючих відділами захисту населення від наслідків аварії наЧорнобильській АЕС райдержадміністрацій м. Києва.
8. Для погодженого вирішення питань, що належать докомпетенції Управління, в Управлінні може утворюватися колегія ускладі начальника управління (голова колегії) та заступниківначальника управління, а також інших працівників Управління. Доскладу колегії можуть входити керівники підрозділів Київськоїміської державної адміністрації.
Склад колегії затверджується головою Київської міськоїдержавної адміністрації за поданням начальника Управління.
Рішення колегії проводяться в життя за наказами начальникаУправління.
9. Для розгляду наукових рекомендацій та вирішення іншихпитань в Управлінні можуть створюватися науково-технічні ради ікомісії.
Склад цих рад і комісій та положення про них затверджуєначальник Управління.
10. Управління утримується за рахунок коштів державногобюджету України.
Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників тавидатки на утримання Управління затверджує голова Київськоїміської державної адміністрації.
Структуру та штатний розпис Управління затверджує начальникУправління в межах установленої граничної чисельності і фондуоплати праці працівників.
11. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс,рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державногогерба України і своїм найменуванням.
12. Юридична адреса управління:
252044, м. Київ - 44, вул. Хрещатик, 36.
Заступник голови В.Ромашко