• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження проекту "Реконструкція транспортної розвязки на Ленінградській площі" у Дніпровському районі

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження від 30.09.2008 № 1362
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 30.09.2008
  • Номер: 1362
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 30.09.2008
  • Номер: 1362
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1362 від 30.09.2008
Про затвердження проекту "Реконструкція транспортної
розв'язки на Ленінградській площі"
у Дніпровському районі
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про столицю України -місто-герой Київ" ( 401-14 ):
1. Затвердити проект "Реконструкція транспортної розв'язки наЛенінградській площі" у Дніпровському районі, рекомендований дозатвердження спеціалізованою державною експертною організацією-центральна служба української державної будівельної експертизи"Київська міська філія "Київдержбудекспертиза" (позитивнийвисновок комплексної державної експертизи від 20.08.2008 р.N 6024) з такими основними техніко-економічними показниками:
------------------------------------------------------------------------
| Показники | Од. |Кількість |
| | виміру | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Площа забудови | га | 7,178 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Довжина шляхопроводів | м | 1209,4 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|в т. ч.: | | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- естакада N 1 | м | 502,9 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- естакада N 2 | м | 384,9 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- естакада N 3 | м | 321,6 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Довжина тунелю з підходами | м | 300,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Довжина підпірної стінки | м | 200,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Площа шляхопроводів і тунелю | м2 | 22670,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|в т. ч.: | | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- естакада N 1 | м2 | 10940,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- естакада N 2 | м2 | 4430,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- естакада N 3 | м2 | 3700,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- тунелю | м2 | 3600,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Площа автопроїздів з приміщеннями | м2 | 22800,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Підземні пішохідні переходи: - існуючий (через | м2 | 1010,0 |
|пр. Гагаріна) | | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- що підлягають реконструкції: через Харківське | м2 | 217,0 |
|шосе (L = 62 м) | | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|через пр.Возз'єднання (L = 210 м; з вбиральнею) | м2 | 210,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Пропускна спроможність пішохідних переходів | | |
|через: | | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Гагаріна |чол./год.| 12000 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- Харківське шосе |чол./год.| 7000 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп.. Возз'єднання |чол./год.| 12000 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Пропускна спроможність по напрямках: | | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Возз'єднання - Харківське шосе |авт./год.| 4800 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Возз'єднання - вул. Празька |авт./год.| 1800 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- Харківське шосе - вул. Празька |авт./год.| 1800 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Гагаріна - пр. Миру |авт./год.| 2400 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Гагаріна - вул. Будівельників |авт./год.| 2400 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Гагаріна - вул. Празька |авт./год.| 1800 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Миру - пр. Возз'єднання |авт./год.| 2400 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Миру - Харківське шосе |авт./год.| 3600 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Миру - вул. Празька |авт./год.| 3600 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|По естакадах і тунелю | | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- просп. Возз'єднання - пр. Гагаріна |авт./год.| 4800 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- Харківське шосе- пр. Гагаріна (в обох |авт./год.| 4800 |
|напрямках) | | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- Харківське шосе - пр. Возз'єднання (тунелю) |авт./год.| 2400 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Тривалість будівництва | міс. | 44,0 |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|Кошторисна вартість реконструкції в цінах 2008 | тис. |546484,853|
|року (з урахуванням ПДВ) | грн. | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|втому числі: | | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- БМР (без ПДВ) | тис. |417247,145|
| | грн. | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- кошти на покриття ризику (з ПДВ) | тис. |18609,679 |
| | грн. | |
|-------------------------------------------------+---------+----------|
|- кошти на покриття інфляційних процесів (з ПДВ) | тис. |97417,376 |
| | грн. | |
------------------------------------------------------------------------
2. Використання коштів на покриття ризику (з ПДВ), щопередбачені зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва,здійснюється замовником реконструкції на підставі обґрунтовуючихдокументів результатів їх детальної перевірки Київської міськоїфілією "Київдержбудекспертиза" державного підприємства"Спеціалізована державна експертна організація - центральна службаУкраїнської державної будівельної експертизи".
3. Першому заступнику голови Київської міської державноїадміністрації Бассу Д.Я. прийняття рішення щодо висвітлення взасобах масової інформації змісту цього розпорядження.
Голова Л.Черновецький
"Хрещатик" N 224 (3440) від 17 грудня 2008 року