• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) реконструкції швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної до Великої Кільцевої дороги

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження від 25.06.2007 № 767
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 25.06.2007
  • Номер: 767
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 25.06.2007
  • Номер: 767
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 767 від 25.06.2007
Про затвердження техніко-економічного
обгрунтування (ТЕО) реконструкції швидкісного
трамваю від вул. Старовокзальної
до Великої Кільцевої дороги
Відповідно до пункту 10 статті 22 Закону України "Про столицюУкраїни - місто-герой Київ" ( 401-14 ):
1. Затвердити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО)реконструкції швидкісного трамваю від вул. Старовокзальної доВеликої Кільцевої дороги, рекомендований до затвердженняспеціалізованою державною організацією "Київська міська службаУкраїнської державної інвестиційної експертизи (служба"Київдержекспертиза")" (позитивний висновок комплексної державноїекспертизи від 11.04.2007 N 5596) з такими основнимитехніко-економічними показниками:
------------------------------------------------------------------------------
| Показники | Од. | Кількість |
| |виміру |------------------------------------------------------|
| | | Всього | В т. ч. по чергах будівництва: |
| | | |-------------------------------------------|
| | | | I черга | II черга | III черга|
| | | |ділянка від |ділянка від |ділянка від |
| | | |ст. Кільце- |ст. Старо- |ст. Повітро- |
| | | |вої дороги |вокзальної до |флотської до |
| | | |до ст. Гната|ст. Повітро- |ст. Гната Юри|
| | | |Юри |флотської | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|Довжина траси| км | 20,2 | 3,1 | 2,9 | 14,2 |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|Кількість | шт. | 13 | 2 | 3 | 8 |
|станцій | | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|Кількість | шт. | 3 | | | |
|вагонів у | | | | | |
|потягах | | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|Швидкість |км/год.| 28,7 | | | |
|сполучення | | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|Інтервал руху| хв. | 2-3 | | | |
|поїздів | | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|Провізна | тис. | 25,0 | | | |
|спроможність | пас./ | | | | |
| | год. | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|Термін | міс. | 30,0 | 4,0 | 5,0 | 21,0 |
|будівництва | | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|Кошторисна | тис. |422803,524|54161,939 | 85058,225 | 283583,360|
|вартість | грн. | | | | |
|реконструкції| | | | | |
|у цінах | | | | | |
|2006 р. (з | | | | | |
|урахуванням | | | | | |
|ПДВ, з | | | | | |
|коштами на | | | | | |
|покриття | | | | | |
|витрат, | | | | | |
|пов'язаних з | | | | | |
|інфляційними | | | | | |
|процесами та | | | | | |
|ризиком) | | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|у тому числі:| | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|- БМР | тис. |222593,975|27752,093 | 52747,100 | 142094,782|
|(без ПДВ) | грн. | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|- кошти на | тис. | 25178,932|3234,452 | 5052,920 | 16891,560|
|покриття | грн. | | | | |
|ризику | | | | | |
|(з ПДВ) | | | | | |
|-------------+-------+----------+------------+----------------+-------------|
|- кошти на | тис. | 64242,882|8261,178 | 12973,646 | 43008,058|
|покриття | грн. | | | | |
|інфляційних | | | | | |
|процесів | | | | | |
|(з ПДВ) | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------
2. Використання коштів на покриття ризику (з ПДВ), щопередбачені зведеним кошторисним розрахунком вартостіреконструкції, здійснюються замовником реконструкції на підставіобґрунтовуючих документів та результатів їх детальної перевіркиспеціалізованою державною організацією "Київська міська службаУкраїнської інвестиційної експертизи (служба"Київдержекспертиза").
3. Першому заступникові голови Київської міської державноїадміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення взасобах масової інформації змісту цього розпорядження.
Голова Л.Черновецький
"Хрещатик" N 113 (3103) від 20 липня 2007 року