КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 757 від 14.04.2006
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 626 ( ra0626017-08 ) від 07.05.2008 )
Про затвердження проекту станції "Вирлиця"
на перегоні між станціями "Харківська"
та "Бориспільська" Сирецько-Печерської
лінії метрополітену
Відповідно до статті 22 Закону України "Про столицю України -місто-герой Київ" ( 401-14 ), Комплексної схеми транспорту містаКиєва на період до 2020 року, затвердженої рішенням Київськоїміської ради від 16.06.2005 N 433/3009 ( ra0433023-05 ):
Затвердити проект станції "Вирлиця" на перегоні між станціями"Харківська" та "Бориспільська" Сирецько-Печерської лініїметрополітену, рекомендований спеціалізованою державноюорганізацією "Київська міська служба Української інвестиційноїекспертизи" (служба "Київдержекспертиза") до затвердження(позитивний висновок комплексної державної експертизи від13 березня 2006 року) та погоджений Головним управлінняммістобудування, архітектури та дизайну міського середовища(лист-погодження від 29.12.2005 N 07-11372) з такимитехніко-економічними показниками:
------------------------------------------------------------------
| Показники | Од. виміру |Кількість|
|---------------------------------+--------------------+---------|
|Розміри станційних пасажирських | | |
|платформ | | |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|- довжина | м |104,0 х 2|
|---------------------------------+--------------------+---------|
|- ширина | м | 4,0 х 2 |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|Середня відстань між станціями на| км | 1,18 |
|дільниці станція "Харківська" - | | |
|станція "Бориспільська" | | |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|Розрахунковий пасажирообмін | млн. пас./рік | 12,702 |
|станції |--------------------+---------|
| |тис. пас./год. "пік"| 6,6 |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|Пропускна спроможність станції | пар поїздів/год. | 40 |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|Провізна спроможність станції | тис. пас./год. | 34,00 |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|Площа додаткових службових | кв. м | 1750,70 |
|приміщень | | |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|Кількість створених робочих місць| місць | 70 |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|Кошторисна вартість будівництва у| тис. грн. |89084,482|
|цінах 2006 року (з урахуванням | | |
|ПДВ, без коштів на покриття | | |
|витрат, пов'язаних з інфляційними| | |
|процесами) | | |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|в тому числі: | | |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|- БМР | тис. грн. |50632,906|
|---------------------------------+--------------------+---------|
|- кошти на покриття ризику | тис. грн. |4413,022 |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|в тому числі: | | |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|- станція "Вирлиця" | тис. грн. |82081,021|
|---------------------------------+--------------------+---------|
|в т. ч. БМР (без ПДВ) | тис. грн. |48083,999|
|---------------------------------+--------------------+---------|
|- додаткові пристрої | тис. грн. | 967,999 |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|в т. ч. БМР без ПДВ | тис. грн. | 278,753 |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|- зовнішні мережі водопостачання | тис. грн. |3043,435 |
|і каналізування станцій | | |
|"Славутич" та "Осокорки" | | |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|в. т. ч. БМР (без ПДВ) | тис. грн. |2270,154 |
|---------------------------------+--------------------+---------|
|- пусконалагоджувальні роботи | |2992,027 |
------------------------------------------------------------------
Використання коштів на покриття ризику (з ПДВ), щопередбачені зведеним кошторисним розрахунком вартості будівництва,здійснюється замовником будівництва на підставі обґрунтовуючихдокументів та результатів їх детальної перевірки спеціалізованоюдержавною організацією "Київська міська служба Українськоїінвестиційної експертизи" (служба "Київдержекспертиза").
Голова О.Омельченко