• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про Колегію виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження від 05.04.2011 № 484
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
05.04.2011 р. N 484
Про Колегію виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
( Із змінами, внесеними розпорядженнями Київської міської державної адміністраціївід 4 травня 2011 року N 665 ,від 22 вересня 2011 року N 1750 ,від 17 серпня 2012 року N 1458 ,від 2 жовтня 2012 року N 1714 ,від 24 жовтня 2012 року N 1880 ,від 4 квітня 2014 року N 379 ,від 3 жовтня 2014 року N 1096 ,від 5 серпня 2016 року N 657 ,від 1 лютого 2018 року N 112 ,від 19 лютого 2021 року N 333 )( Додатково див. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києвавід 24 листопада 2011 року )
Відповідно до ст. 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 N 1569 "Про затвердження Загального положення про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації", Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.10.2002 N 1970 (зі змінами та доповненнями):
1. Утворити Колегію виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Затвердити посадовий склад Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
( пункт 2 у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 04.04.2014 р. N 379 )
3. Затвердити Положення про Колегію виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
4. Першому заступнику та заступникам голови Київської міської державної адміністрації з метою планомірної і якісної підготовки питань для розгляду на засіданнях Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щопівріччя, не пізніше як за 30 днів до кінця півріччя, надавати до управління організаційної роботи та регіональних зв'язків апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації письмові пропозиції до переліку питань для розгляду на засіданнях Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на наступне півріччя.
( пункт 4 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 05.08.2016 р. N 657 )
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( пункт 5 у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
ГоловаО. Попов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
05 квітня 2011 року N 484
(у редакції розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 19 лютого 2021 року N 333)
Посадовий склад Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Київський міський голова (голова Колегії)
перший заступник голови Київської міської державної адміністрації (заступник голови Колегії)
перший заступник голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень
керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (секретар Колегії)
заступник Київського міського голови - секретар Київської міської ради
заступники голови Київської міської державної адміністрації
заступники голови Київської міської державної адміністрації з питань здійснення самоврядних повноважень
директор Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - Головний архітектор міста Києва
директор Департаменту будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
директор Департаменту муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
начальник Управління (інспекції) самоврядного контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
начальник Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
начальник Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
начальник Управління туризму та промоцій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
начальник Служби у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
голова Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) (за згодою)
начальник юридичного управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
начальник управління з питань запобігання та виявлення корупції апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
голови районних в місті Києві державних адміністрацій
голова Об'єднання профспілок, організацій профспілок у м. Києві "Київська міська рада профспілок" (за згодою)
начальник Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
начальник Головного управління статистики у м. Києві
начальник Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві
начальник Головного управління Державної податкової служби у м. Києві
начальник Управління патрульної поліції в м. Києві
начальник Головного управління Пенсійного фонду України в місті Києві (за згодою)
начальник Північного офісу Держаудитслужби (за згодою)
начальник Головного управління Національної поліції у м. Києві (за згодою)
начальник Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) (за згодою)
начальник регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву (за згодою)
начальник Територіального управління Рахункової палати по м. Києву, Київській та Чернігівській областях (за згодою)
начальник Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві (за згодою)
начальник Головного управління Служби безпеки України у м. Києві та Київській області (за згодою)
начальник Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві (за згодою)
начальник Київської митниці Держмитслужби (за згодою)
голова Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (за згодою)
начальник Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у м. Києві, Київській, Чернігівській та Черкаській областях (за згодою)
Керівник апаратуДмитро ЗАГУМЕННИЙ
( склад із змінами, внесеними згідно з розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 17.08.2012 р. N 1458 , від 02.10.2012 р. N 1714 , від 24.10.2012 р. N 1880 , у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 04.04.2014 р. N 379 , із змінами, внесеними згідно з розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 , від 05.08.2016 р. N 657 , у редакції розпоряджень Київської міської державної адміністрації від 01.02.2018 р. N 112 , від 19.02.2021 р. N 333 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
05.04.2011 N 484
ПОЛОЖЕННЯ
про Колегію виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Колегія виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Колегія) є консультативно-дорадчим органом і утворюється для підготовки рекомендацій щодо виконання виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) своїх завдань; погодженого вирішення питань, що належать до компетенції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), та колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( пункт 1 із змінами, внесеними згідно з розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 22.09.2011 р. N 1750 , від 03.10.2014 р. N 1096 )
2. У своїй роботі Колегія керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, актами Кабінету Міністрів України, наказами, нормативно-правовими актами центральних органів виконавчої влади, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та розпорядженнями Київського міського голови, дорученнями Київського міського голови.
( пункт 2 із змінами, внесеними згідно з розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 , від 05.08.2016 р. N 657 )
3. Рішення про утворення або ліквідацію Колегії приймається Київським міським головою, який є головою Колегії та оформлюється розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
( пункт 3 із змінами, внесеними згідно з розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 22.09.2011 р. N 1750 , від 03.10.2014 р. N 1096 )
ФУНКЦІЇ КОЛЕГІЇ
4. Колегія:
1) обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
2) розглядає пропозиції щодо:
- удосконалення законодавства;
- забезпечення співпраці з центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування під час виконання покладених на них завдань;
- розширення міжнародного співробітництва на території міста Києва;
- формування та реалізації державної політики на території міста Києва;
3) обговорює прогнози і програми соціально-економічного розвитку міста Києва, визначає шляхи їх реалізації;
4) розглядає питання про стан дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, збереження та використання державного майна та майна територіальної громади міста Києва, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків;
5) розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління;
6) аналізує стан роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань забезпечення прав та свобод людини і громадянина;
7) розглядає результати роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій, структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, а також інших підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування (в межах компетенції);
8) аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни;
9) розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на виконавчий орган Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
4 -1. Крім питань, визначених у пункті 4 цього Положення, Колегія:
заслуховує двічі на рік інформацію про роботу територіальних органів міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління;
подає в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України, а також міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади за результатами такого заслуховування пропозиції щодо вдосконалення діяльності територіальних органів міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, а також щодо взаємодії міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, з виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією);
розглядає питання про відповідність займаній посаді керівників, заступників керівників територіальних органів міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, а також керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, та приймає рішення щодо порушення в установленому порядку перед міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади питання про відповідність займаній посаді відповідних посадових осіб.
( Положення доповнено пунктом 4 -1 згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
СКЛАД КОЛЕГІЇ
5. До складу Колегії входять:
Київський міський голова (голова Колегії), перший заступник голови Київської міської державної адміністрації,
( абзац другий пункту 5 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
заступники голови Київської міської державної адміністрації (за посадою), керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
( абзац третій пункту 5 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
у разі потреби - керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади, голови районних в місті Києві державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування (за згодою).
До складу Колегії за пропозицією громадських організацій, творчих спілок, підприємств, наукових установ та інших організацій можуть бути включені їх представники.
6. Посадовий склад Колегії визначається Київським міським головою та затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( пункт 6 у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 04.04.2014 р. N 379 , із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ КОЛЕГІЇ
7. Організаційною формою роботи Колегії є засідання. Періодичність проведення засідань Колегії визначає її голова.
( пункт 7 у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
8. Робота Колегії проводиться відповідно до затвердженого її головою плану засідань на півріччя (рік), в якому зазначаються питання, які необхідно розглянути, строк подання матеріалів, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання Колегії, орієнтовна дата проведення засідань Колегії.
( пункт 8 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
9. Затверджений план засідань Колегії розсилається членам Колегії, керівникам структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), керівникам підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), не пізніше, ніж за два тижні до початку півріччя.
( пункт 9 із змінами, внесеними згідно з розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 22.09.2011 р. N 1750 , від 03.10.2014 р. N 1096 )
10. Додаткові питання до затвердженого плану засідань Колегії можуть бути включені до порядку денного засідання Колегії за рішенням її голови не пізніше, ніж за десять днів до чергового засідання.
11. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання Колегії визначаються головою Колегії.
12. Підготовка проекту порядку денного засідання Колегії, згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням внесених пропозицій здійснюється керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який не пізніше, ніж за десять днів до засідання подає його голові Колегії для погодження.
( пункт 12 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
13. На розгляд Колегії подаються:
1) проект порядку денного засідання Колегії з визначенням доповідача з кожного питання;
2) довідка з питань порядку денного засідання Колегії з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій;
3) проект рішення Колегії;
4) список членів Колегії;
5) список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання Колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи та займаних посад;
6) довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного.
14. Членам Колегії матеріали надаються не пізніше, ніж за три дні до засідання, а у разі проведення позачергового засідання - не пізніше, ніж за один день до засідання.
15. Керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відповідальні за підготовку та подання матеріалів на засідання Колегії, узгоджують і координують роботу інших структурних підрозділів, залучених до підготовки необхідних матеріалів, та надають матеріали до управління організаційної роботи та регіональних зв'язків апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) не пізніше, ніж за сім днів до чергового засідання. Управління організаційної роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) контролює своєчасне подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення.
( пункт 15 у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 22.09.2011 р. N 1750 , із змінами, внесеними згідно з розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 , від 05.08.2016 р. N 657 )
16. Перший заступник і заступники голови Київської міської державної адміністрації, керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які відповідальні за підготовку питання на засідання Колегії, узгоджують та координують роботу інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районних в місті Києві державних адміністрацій, залучених до розроблення необхідних матеріалів.
( пункт 16 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ КОЛЕГИ
17. Засідання Колегії веде голова Колегії, а в разі його відсутності - заступник голови Колегії або секретар Колегії.
18. Засідання Колегії проводиться у разі, коли у ньому беруть участь не менше, ніж дві третини загальної кількості членів Колегії.
19. Члени Колегії беруть участь у засіданнях Колегії особисто.
Якщо член Колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові Колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.
20. Порядок денний засідання і рішення Колегії затверджуються членами Колегії шляхом голосування.
21. Члени Колегії, які беруть участь у її засіданні, реєструються.
Особи, запрошені на засідання Колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови Колегії.
22. Члени Колегії і особи, запрошені для участі у розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.
23. Головуючий на засіданні Колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.
Під час закритих засідань Колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюється відповідно до законодавства.
24. Рішення Колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів Колегії.
За рішенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.
Думка відсутнього члена Колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні Колегії і враховується під час голосування.
25. У разі проведення спільних засідань Колегій двох і більше органів виконавчої влади приймається спільне рішення.
Голова Колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання Колегії представників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
26. Після засідання Колегії структурний підрозділ виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відповідальний за підготовку питання, спільно з управлінням організаційної роботи та регіональних зв'язків апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) допрацьовують протягом десяти днів (якщо головою Колегії не встановлено інший строк) проект рішення Колегії з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань порядку денного, погоджує із керівниками структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), членами Колегії, іншими особами і подає на розгляд голови Колегії.
( пункт 26 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 05.08.2016 р. N 657 )
27. Рішення Колегії можуть бути реалізовані шляхом видання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( абзац перший пункту 27 у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 22.09.2011 р. N 1750 )
Підготовку відповідного проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечує перший заступник голови (заступники голови) Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
( пункт 27 доповнено новим абзацом другим згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 04.05.2011 р. N 665 , у зв'язку цим абзаци другий, третій вважати відповідно абзацами третім, четвертим, абзац другий пункту 27 у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 05.08.2016 р. N 657 )
Абзац третій пункту 27 виключено
( згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 22.09.2011 р. N 1750 )
Рішення Колегії з організаційних, процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання відповідного розпорядження).
( абзац третій пункту 27 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
28. Рішення Колегії оформляються протоколами, які підписуються головуючим на засіданні та працівником, який веде протокол.
Рішення спільних засідань Колегії оформляються протоколами, які підписуються головами відповідних Колегій органів виконавчої влади та працівником, який веде протокол.
29. Рішення Колегії доводяться до членів Колегії, керівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інших органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності в частині, що їх стосується.
( пункт 29 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 )
30. Технічний запис засідань Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечує управління фінансово-господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( пункт 30 із змінами, внесеними згідно з розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 , від 05.08.2016 р. N 657 )
31. Матеріали засідань Колегії зберігаються в установленому порядку в управлінні організаційної роботи та регіональних зв'язків апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( пункт 31 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 05.08.2016 р. N 657 )
32. Матеріально-технічне забезпечення засідань Колегії здійснюється управлінням фінансово-господарського забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( пункт 32 із змінами, внесеними згідно з розпорядженнями Київської міської державної адміністрації від 03.10.2014 р. N 1096 , від 05.08.2016 р. N 657 )
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ РІШЕНЬ КОЛЕГІЇ
33. Контроль за виконанням рішень Колегії здійснюється особами, визначеними у рішенні Колегії.
Зазначені особи у встановлені терміни організовують надання відповідної інформації контрольно-аналітичному управлінню апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( пункт 33 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 05.08.2016 р. N 657 )
34. Контрольно-аналітичне управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на основі поданої інформації готує підсумкову інформацію про стан виконання кожного рішення Колегії та інформує з цих питань голову Колегії.
( пункт 34 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 05.08.2016 р. N 657 )
35. Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання прийнятих нею рішень.
Заступник головиО. Пузанов