КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
XI сесія VI скликання
РІШЕННЯ
22.05.2013 № 338/9395 |
Про утворення Центрів надання адміністративних послуг у місті Києві
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 5/9593 від 19.08.2013 )( У тексті рішення слова "Центр надання адміністративних послуг апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у всіх відмінках замінено словами "Управління (Центр) надання адміністративних послуг апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Київміськради N 5/9593 від 19.08.2013 )( У тексті рішення слова "Центри надання адміністративних послуг" у всіх відмінках замінено словами "відділи (Центри) надання адміністративних послуг апарату" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Київміськради N 5/9593 від 19.08.2013 )
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", пункту 6 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118 "Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг", з метою забезпечення діяльності у місті Києві центрів надання адміністративних послуг Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Утворити Управління (Центр) надання адміністративних послуг апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Утворити:
2.1. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.
2.2. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
2.3. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації.
2.4. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
2.5. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації.
2.6. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
2.7. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Подільської районної в місті Києві державної адміністрації.
2.8. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
2.9. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації.
2.10. Відділ (Центр) надання адміністративних послуг апарату Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
( Пункт 2 в редакції Рішення Київміськради N 5/9593 від 19.08.2013 )
3. Встановити, що відділи (Центри) надання адміністративних послуг районних в місті Києві державних адміністрацій підпорядковані головам відповідних районних в місті Києві державних адміністрацій та Управлінню (Центру) надання адміністративних послуг апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4. Виконавчому органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
4.1. Здійснити організаційно-правові заходи щодо утворення Управлінню (Центру) надання адміністративних послуг апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4.2. У місячний термін затвердити Положення про Управління (Центр) надання адміністративних послуг апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4.3. Вирішити в установленому порядку питання щодо включення до складу Управління (Центр) надання адміністративних послуг апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) міського дозвільного центру
4.4. Привести свої акти у відповідність до цього рішення.
5. Районним в місті Києві державним адміністраціям:
5.1. Здійснити організаційно-правові заходи щодо утворення відділів (Центрів) надання адміністративних послуг відповідних районних в місті Києві державних адміністрацій.
5.2. У місячний термін затвердити Положення про відділ (Центр) надання адміністративних послуг відповідної районної в місті Києві державної адміністрації за погодженням з заступником голови Київської міської державної адміністрації - керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
( Підпункт 5.2 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 5/9593 від 19.08.2013 )
5.3. Вирішити в установленому порядку питання щодо включення до складу відділу (Центру) надання адміністративних послуг відповідної районної в місті Києві державної адміністрації відповідного районного дозвільного центру.
( Підпункт 5.3 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 5/9593 від 19.08.2013 )
5.4. Привести свої акти у відповідність до цього рішення.
6. Головам районних в місті Києві державних адміністрацій здійснювати призначення керівників відділів (Центрів) надання адміністративних послуг відповідних районних в місті Києві державних адміністрацій за поданням керівника Управління (Центру) надання адміністративних послуг апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
7. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради "Хрещатик".
8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва, громадського харчування та послуг.
Заступник міського голови - секретар Київради | Г.Герега |
"Хрещатик" N 83 (4290) від 14 червня 2013 року