КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія XXIII скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 158/1135 від 26 грудня 2000 року
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 89/89 ( ra0089023-02 ) від 11.07.2002 )
Про затвердження структури та загальної
чисельності секретаріату Київради, патронатної
служби Київського міського голови, служби
комісії з питань поновлення прав реабілітованих
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 230/1664 ( ra0230023-02 ) від 07.02.2002 )
Відповідно до ст.14 Закону України "Про столицю України -місто-герой Київ" ( 401-14 ) та рішення Київської міської ради від09.09.99 року N 23/525 ( ra0023023-99 ) "Про створеннясекретаріату Київради" Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити структуру та загальну чисельність секретаріатуКиївради, чисельність патронатної служби Київського міськогоголови, служби комісії з питань поновлення прав реабілітованихзгідно з додатком до даного рішення.
2. Заступнику міського голови - секретарю Київради В.Яловомупідготувати та подати на затвердження Київській міській радікошторис витрат на утримання секретаріату Київради, патронатноїслужби Київського міського голови, служби комісії з питаньпоновлення прав реабілітованих.
3. Дозволити Київському міському голові в разі необхідностівносити зміни до структури секретаріату Київради в межахзатвердженої загальної чисельності секретаріату Київради такошторису витрат на його утримання.
Міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської ради
від 26 грудня 2000 р. N 158/1135
Структура секретаріату Київської міської ради
------------------------------------------------------------------
| Назва структурних підрозділів та посад | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Заступник міського голови - секретар Київради | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Керуючий справами Київради | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Голова постійної комісії Київради з питань | 1 |
|планування, бюджету, фінансів та | |
|соціально-економічного розвитку | |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ з питань бюджету, фінансів та | |
| соціально-економічного розвитку | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радник | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ з питань землекористування та містобудування | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радник | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 2 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ з питань власності | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радник | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ роботи з органами місцевого самоврядування та | |
| самоорганізації населення | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 2 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Служба радників постійних комісій Київради | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Керівник служби | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радники постійних комісій Київради | 7 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Управління організаційно-консультативної роботи | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Начальник Управління організаційно-консультативної роботи | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Загальний відділ | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Заступник начальника управління - завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Заступник зав. відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радники | 4 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головні спеціалісти | 5 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 3 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ аналізу та прогнозу | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 2 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ роботи із зверненнями громадян та службовою | |
| кореспонденцією | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 3 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділи з безпосереднім підпорядкуванням заступнику | |
| міського голови - секретарю Київради | |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ забезпечення діяльності заступника міського | |
| голови - секретаря Київради | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 2 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Відділ бухгалтерського обліку та звітності | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 3 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 2 |
|----------------------------------------------------------+-----|
| Юридичний відділ | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Завідувач відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Заступник завідувача відділу | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 5 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Всього | 55 |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| ПАТРОНАТНА СЛУЖБА КИЇВСЬКОГО МІСЬКОГО ГОЛОВИ | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Радник Київського міського голови | 5 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Помічник Київського міського голови | 3 |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| СЛУЖБА КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ПОНОВЛЕННЯ ПРАВ РЕАБІЛІТОВАНИХ | |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Головний спеціаліст | 1 |
|----------------------------------------------------------+-----|
|Провідний спеціаліст | 3 |
------------------------------------------------------------------
( Структура із змінами, внесеними згідно з Рішенням КиївміськрадиN 230/1664 ( ra0230023-02 ) від 07.02.2002 )
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий
"Хрещатик" N 24 (1854) від 6 березня 2001 року