КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
I сесія VIII скликання
РІШЕННЯ
03.03.2016 року N 116/116 |
Про затвердження міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки
( Із змінами, внесеними рішенням Київської міської ради N 320/320 від 14.04.2018 р., N 895/895 від 28.07.2016 р., N 4/1008 від 15.09.2016 р., N 307/1311 від 27.11.2016 р., N 788/1792 22.12.2016 р., N 11/2233 від 16.03.2017 р., N 418/2640 від 01.06.2017 р., N 426/2648 від 01.06.2017 р. N 33/3040 від 14.09.2017 р., N 550/3557 від 28.11.2017 р., N 551/3558 від 28.11.2017 р., N 797/4861 від 28.04.2018 р., N 1108/5172 від 05.07.2018 р. )
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26, підпункту 1 пункту "а" частини першої статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою подальшого соціального захисту окремих категорій малозахищених верств населення міста Києва, встановлення додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту населення Київська міська рада
вирішила:
1. Затвердити міську цільову програму "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки (далі - Програма) згідно з додатком.
2. Встановити, що:
2.1. Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є відповідальним виконавцем Програми.
2.2. Підпункт 2.2 пункту 2 виключено
( Згідно з рішенням Київської міської ради N 320/320 від 14.04.2018 р. )
3. Надати право безоплатного проїзду в Київському метрополітені громадянам України, місце проживання яких зареєстроване у місті Києві, та особам, взятим у місті Києві на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, які не мають права на безоплатний проїзд у метрополітені згідно з законодавством України та належать до таких категорій:
- пенсіонери;
- інваліди III групи;
- учасники війни;
- члени сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни;
- особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;
- особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною;
- непрацюючі працездатні особи, які здійснюють догляд за інвалідом I групи, дитиною-інвалідом або за престарілим, який досяг 80-річного віку;
- батьки багатодітної сім'ї;
- особи, які не мають права на пенсію в розумінні Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам";
- учні (вихованці) загальноосвітніх навчальних закладів денної форми навчання.
4. Надати право безоплатного проїзду у наземному пасажирському транспорті загального користування, який працює у звичайному режимі руху, громадянам України, місце проживання яких зареєстроване у місті Києві, та особам, взятим у місті Києві на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, які не мають права на безоплатний проїзд у наземному пасажирському транспорті загального користування, який працює у звичайному режимі руху, згідно з законодавством України та належать до таких категорій:
- особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, які не є пенсіонерами за віком;
- особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, які не є пенсіонерами за віком;
- непрацюючі працездатні особи, які здійснюють догляд за інвалідом I групи, дитиною-інвалідом або за престарілим, який досяг 80-річного віку;
- учасники війни, які не є пенсіонерами за віком;
- члени сім'ї загиблого (померлого) ветерана війни, які не є пенсіонерами за віком;
- батьки багатодітної сім'ї;
- учні (вихованці) загальноосвітніх навчальних закладів денної форми навчання.
5. Встановити, що право безоплатного проїзду:
5.1. В Київському метрополітені надається особам, зазначеним у пункті 3 цього рішення (крім учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів денної форми навчання та непрацюючих працездатних осіб, які здійснюють догляд за інвалідом I групи, дитиною-інвалідом або за престарілим, який досяг 80-річного віку), до 01 грудня 2017 року на підставі посвідчення, або "Картки киянина", з 01 грудня 2017 року - виключно на підставі "Картки киянина".
( Підпункт 5.1 пункту 5 у редакції рішення Київської міської ради N 320/320 від 14.04.2018 р., із змінами, внесеними згідно з рішеннями Київської міської ради N 4/1008 від 15.09.2016 р., N 11/2233 від 16.03.2017 р. )
5.2. У наземному пасажирському транспорті загального користування, який працює у звичайному режимі руху, надається особам, зазначеним у пункті 4 цього рішення (крім учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів денної форми навчання та непрацюючих працездатних осіб, які здійснюють догляд за інвалідом I групи, дитиною-інвалідом або за престарілим, який досяг 80-річного віку), на підставі посвідчення до 01 січня 2019 року, а з 01 січня 2019 року виключно за "Карткою киянина".
( Підпункт 5.2 пункту 5 у редакції рішення Київської міської ради N 320/320 від 14.04.2018 р., із змінами, внесеними згідно з рішеннями Київської міської ради N 788/1792 22.12.2016 р.,, N 11/2233 від 16.03.2017 р., N 551/3558 від 28.11.2017 р., N 1108/5172 від 05.07.2018 р. )
5.3. В Київському метрополітені та наземному пасажирському транспорті загального користування, який працює у звичайному режимі руху надається учням (вихованцям) загальноосвітніх навчальних закладів денної форми навчання на підставі учнівського квитка.
5.4. Непрацюючим працездатним особам, які здійснюють догляд за інвалідом I групи, дитиною-інвалідом або за престарілим, який досяг 80-річного віку:
в Київському метрополітені до 01 грудня 2017 року на підставі довідки про отримання компенсаційної виплати або про отримання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, що видаються управліннями праці та соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій, та документа, який посвідчує особу, або "Картки киянина", з 01 грудня 2017 року - виключно на підставі "Картки киянина";
( Абзац другий підпункту 5.4 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з рішеннями Київської міської ради N 4/1008 від 15.09.2016 р., відN 11/2233 від 16.03.2017 р. )
у наземному пасажирському транспорті загального користування, який працює у звичайному режимі руху, надається на підставі довідки про отримання компенсаційної виплати або про отримання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, що видаються управліннями праці та соціального захисту населення районних в місті Києві державних адміністрацій, та документа, який посвідчує особу до 01 січня 2019 року, а з 01 січня 2019 року виключно за "Карткою киянина".
( Абзац третій підпункту 5.4 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з рішеннями Київської міської ради N 895/895 від 28.07.2016 р., N 788/1792 22.12.2016 р., N 11/2233 від 16.03.2017 р. , N 551/3558 від 28.11.2017 р., N 1108/5172 від 05.07.2018 р. )( пункт 5 доповнено підпунктом 5.4 згідно з рішенням Київської міської ради N 320/320 від 14.04.2018 р. )
6. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) забезпечити:
- розроблення механізму безоплатного забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації киян-інвалідів та осіб з обмеженими фізичними можливостями та підготовку відповідного проекту рішення Київської міської ради;
- розроблення та затвердження порядку надання адресної матеріальної допомоги студентам з числа дітей-інвалідів, інвалідів, дітей-сиріт, дітей із сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у Революції Гідності, та дітей з малозабезпечених сімей на часткову оплату навчання у вищому навчальному закладі за їх вибором;
( Абзац третій пункту 6 у редакції рішення Київської міської ради N 4/1008 від 15.09.2016 р. )
- розроблення порядку співфінансування вартості засобів пересування, реабілітації та складного протезування для інвалідів та осіб похилого віку з Міністерством соціальної політики України;
- створення загальноміської автоматизованої системи для оплати проїзду та обліку пасажирів у наземному міському пасажирському транспорті;
- розроблення та затвердження порядку надання одноразової адресної матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення міста Києва та киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах;
- розроблення та затвердження порядку оздоровлення дітей киян - учасників антитерористичної операції (осіб, які брали участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів) та дітей загиблих (померлих) киян-учасників антитерористичної операції (осіб, які брали участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів);
( Абзац сьомий пункту 6 у редакції рішення Київської міської ради N 797/4861 від 28.04.2018 р., )
- розроблення та затвердження порядку надання матеріальної допомоги на часткову компенсацію членам сімей загиблих (померлих) киян - учасників антитерористичної операції на встановлення надгробків;
- розроблення та затвердження порядку ідентифікації учнів (вихованців) загальноосвітніх навчальних закладів денної форми навчання для реалізації наданого права безоплатного проїзду;
- утворення комісії з питання розгляду конкурсних пропозицій про залучення бюджетних коштів для надання соціальних послугу місті Києві та затвердження положення про неї;
( Пункт 6 доповнено абзацом згідно з рішенням Київської міської ради N 4/1008 від 15.09.2016 р. )
- розроблення та затвердження порядку надання щомісячної адресної матеріальної допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг киянам - членам сімей учасників бойових дій та військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти на території республіки Афганістан, яким встановлено відповідний статус згідно з Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" або "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", та щорічно переглядати та затверджувати граничний розмір зазначеної допомоги.
( Пункт 6 доповнено абзацом згідно з рішенням Київської міської ради N 11/2233 від 16.03.2017 р., абзац одинадцятий пункту 6 у редакції рішення Київської міської ради N 33/3040 від 14.09.2017 р. )
7. Районним в місті Києві державним адміністраціям, Службі у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально до 23 числа місяця, що настає за звітним періодом, подавати Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію про хід виконання міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки.
8. Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально до 01 числа другого місяця, що настає за звітним періодом, надавати Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку та постійній комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту інформацію про хід виконання Програми.
9. Визнати такими, що втратили чинність, пункти 5, 6 рішення Київської міської ради від 17 лютого 2011 року N 19/5406 "Про затвердження міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2011 - 2015 роки".
10. На час дії особливого періоду, введеного Указом Президента України від 11 лютого 2016 року N 44/2016 "Про шефську допомогу військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України", дія міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки" розповсюджується на військовослужбовців та членів їх сімей військових частин NN 2260, 3066, 3030, 2269, В2262, В2277, А0525, А1799, А2299, В3231 згідно із затвердженим порядком.
( Рішення доповнено новим пунктом 10 згідно з рішенням Київської міської ради N 788/1792 22.12.2016 р., у зв'язку з цим пункти 10 - 11 вважати пунктами 11 - 12 )
11. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради "Хрещатик".
12. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку і постійну комісію Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту.
Київський міський голова | В. Кличко |
Додаток
до рішення Київської міської ради
03.03.2016 N 116/116
Міська цільова програма
"Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки
1. Паспорт міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки
( Розділ 1 із змінами, внесеними згідно з рішеннями Київської міської ради N 895/895 від 28.07.2016 р., N 4/1008 від 15.09.2016 р., N 307/1311 від 27.11.2016 р., N 788/1792 22.12.2016 р., N 11/2233 від 16.03.2017 р., N 426/2648 від 01.06.2017 р. , N 550/3557 від 28.11.2017 р., N 797/4861 від 28.04.2018 р. )
2. Визначення проблем, на розв'язання яких спрямована Програма
Політичні та економічні ситуації в країні призводять до необхідності реагування соціальної галузі щодо підтримки різних категорій громадян. У попередні роки у місті Києві послідовно реалізувалась соціальна політика, направлена на формування комплексної програми допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Києва, зокрема непрацездатним особам, особам з обмеженими фізичними можливостями. Вжиття системних заходів щодо підвищення якості життя незаможних верств населення та необхідність збереження пріоритетних напрямків соціального захисту, запобігання поглибленню бідності на підставі виконання соціальних зобов'язань Київської міської влади дозволять реально підтримувати незаможні верстви населення міста Києва, створити систему захисту населення від соціальних ризиків в умовах реформування соціальної сфери та враховуючи надзвичайну ситуацію в Україні.
Міська цільова програма "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки спрямована на реалізацію Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року, а саме: пріоритетного сектора міського розвитку "Соціальний захист".
3. Мета Програми
Мета міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки полягає у суттєвому підвищенні ефективності системи соціальної допомоги в місті Києві через посилення адресності при її наданні та шляхом включення додаткових заходів щодо соціальної підтримки громадян для забезпечення їм гідного існування, вирішення проблем матеріально-технічного, соціально-побутового, культурно-масового характеру, здійснення конкретних заходів, спрямованих на надання адресної підтримки незаможним верствам населення, надання соціально-правової, трудової та медичної реабілітації особам з обмеженими фізичними можливостями, залучення до співробітництва громадських організацій, поліпшення становища людей з різними вадами.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строків виконання Програми
Згідно з міською цільовою програмою "Турбота. Назустріч киянам" на 2011 - 2015 роки, затвердженою рішенням Київської міської ради від 17 лютого 2011 року N 19/5406 , протягом п'яти років пріоритетними були завдання щодо:
- надання одноразової адресної соціальної матеріальної допомоги окремим категоріям соціально незахищених верств населення, учасникам антитерористичної операції, бійцям-добровольцям АТО у м. Києві, ветеранам війни, сім'ям загиблих учасників бойових дій та сім'ям загиблих військовослужбовців, які загинули або померли в мирний час, жертвам політичних репресій з нагоди відзначення державних, релігійних свят та визначних дат з метою їх підтримки та профілактики можливої асоціальної поведінки;
( Абзац другий розділу 4 у редакції рішення Київської міської ради N 418/2640 від 01.06.2017 р., )
- підтримки інвалідів, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, вдів померлих учасників війни;
- надання одноразової адресної матеріальної допомоги окремим категоріям малозабезпечених верств населення міста Києва та киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, та сім'ям загиблих на виробництві;
- забезпечення оздоровлення ветеранів війни та праці, дітей війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дітей віком до 7 років киян - учасників антитерористичної операції, бійців-добровольців АТО у м. Києві у супроводі матері, батька або особи, яка замінює батьків;
( Абзац п'ятий розділу 4 у редакції рішення Київської міської ради N 418/2640 від 01.06.2017 р. )
- забезпечення інвалідів, осіб похилого віку та жінок, які зазнали мастектомію, протезами (в тому числі молочних залоз для занять фізкультурою та плаванням), засобами пересування, реабілітації та складного протезування;
- забезпечення реалізації права на здобуття вищої освіти для дітей-інвалідів, дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених родин;
- забезпечення киян, в першу чергу осіб з інвалідністю, ортопедичним взуттям та ортопедичними устілками;
- забезпечення компенсації витрат КП "Київпастранс" та КП "Київський метрополітен" за пільговий проїзд міським пасажирським транспортом окремих категорій громадян, право безоплатного проїзду для яких встановлено рішеннями Київської міської ради;
- забезпечення безкоштовним харчуванням малозабезпечених одиноких громадян та інших верств населення міста Києва;
- встановлення додаткових доплат та допомог окремим малозабезпеченим верствам населення;
- надання правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах;
- забезпечення засобами особистої гігієни (памперсами, шапочками для купання, урологічними прокладками, пелюшками) лежачих хворих;
- надання матеріальної допомоги киянам - учасникам антитерористичної операції, бійцям-добровольцям АТО у м. Києві, членам сімей киян, які загинули (померли) під час проведення антитерористичної операції, а також: щомісячної адресної матеріальної допомоги киянам - учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей для покриття витрат на оплату ними житлово-комунальних послуг;
( Абзац чотирнадцятий розділу 4 у редакції рішення Київської міської ради N 418/2640 від 01.06.2017 р. )
- забезпечення безоплатного поховання киян - учасників антитерористичної операції, бійців-добровольців АТО у м. Києві, загиблих (померлих) підчас антитерористичної операції, на яких не поширюється дія статті 14 Закону України "Про поховання та похоронну справу";
( Абзац п'ятнадцятий розділу 4 у редакції рішення Київської міської ради N 418/2640 від 01.06.2017 р. )
- забезпечення придбання комплексних проїзних квитків у КП "Київський метрополітен" для компенсації проїзду міським пасажирським транспортом учасників антитерористичної операції, бійців-добровольців АТО у м. Києві.
( Абзац шістнадцятий розділу 4 у редакції рішення Київської міської ради N 418/2640 від 01.06.2017 р. )
Видатки на виконання заходів Програми щороку передбачалися при формуванні показників бюджету міста Києва, виходячи з реальних можливостей.
За результатами системного аналізу був проведений щорічний моніторинг і виникла необхідність фінансування на наступні періоди цих заходів у зв'язку із закінченням терміну дії міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам" на 2011 - 2015 роки.
Крім того, до Програми включено такі додаткові заходи, як:
- надання матеріальної допомоги на часткову компенсацію членам сімей загиблих (померлих) киян - учасників антитерористичної операції, бійців-добровольців АТО у м. Києві на встановлення надгробків;
( Абзац двадцятий розділу 4 у редакції рішення Київської міської ради N 418/2640 від 01.06.2017 р. )
- забезпечення розрахунків за виконані роботи по функціонуванню інформаційно-телекомунікаційної системи "Картка киянина";
- погашення кредиторської заборгованості по пільгах з послуг зв'язку та інших пільгах, яка склалася станом на 01 січня 2016 року;
- погашення кредиторської заборгованості на компенсацію витрат на навчання студентів з числа дітей-інвалідів, інвалідів, дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених родин у Відкритому міжнародному університеті розвитку людини "Україна", що утворилася станом на 01 січня 2016 року.
Також в рамках Програми планується закупівля додаткових соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів, формування, виконання і фінансування соціальних послуг, організація і проведення конкурсів із залучення таких коштів.
( Розділ 4 доповнено абзацом згідно з рішенням Київської міської ради N 4/1008 від 15.09.2016 р., абзац двадцять п'ятий розділу 4 у редакції рішення Київської міської ради N 11/2233 від 16.03.2017 р. )
Виконання Програми забезпечується за рахунок коштів бюджету міста Києва з урахуванням його можливостей у кожному бюджетному році в межах асигнувань, передбачених на соціальний захист та соціальне забезпечення.
Категорія громадян, на яких поширюється дія Програми: незаможні верстви населення.
Згідно з міською цільовою програмою "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки фінансування проведення загальноміських соціальних заходів становитиме:
тис. грн
( Таблиця розділу 4 у редакції рішень Київської міської ради N 895/895 від 28.07.2016 р., N 4/1008 від 15.09.2016 р., N 307/1311 від 27.11.2016 р., N 788/1792 22.12.2016 р., N 11/2233 від 16.03.2017 р., N 426/2648 від 01.06.2017 р. , N 550/3557 від 28.11.2017 р., N 797/4861 від 28.04.2018 р. )
5. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію виконання Програми здійснює заступник голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків, який координує дії виконавців Програми, визначає порядок взаємного інформування і звітування (із зазначенням конкретних строків) та організовує інформування громадськості про хід її виконання. Вищезазначені функції, покладені на заступника голови Київської міської державної адміністрації, виконуються ним з обов'язковим залученням постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту.
Виконання Програми здійснюється шляхом реалізації її завдань і заходів співвиконавцями, зазначеними у цій Програмі, серед яких: структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації та інші.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів Програми здійснює замовник (відповідальний виконавець), а за цільовим та ефективним використанням коштів - головний розпорядник, який несе відповідальність за їх цільове та ефективне використання.
Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечує регулярний моніторинг виконання Програми та підготовку звітної і аналітичної інформації.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів Програми та за цільовим і ефективним використанням коштів здійснює постійна комісія Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту із залученням громадськості (у тому числі уповноважених представників Громадської ради при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
Визначаються такі етапи здійснення контролю:
- щорічно, до затвердження бюджету наступного року, але не пізніше 01 грудня поточного року, Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погоджує із постійною комісією Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту попередній розрахунок коштів, необхідних на реалізацію заходів, передбачених Програмою на наступний рік;
- Департамент соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально до 01 числа другого місяця, що настає за звітним періодом, подає постійній комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту, постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку, Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звіт про виконання Програми та оприлюднює його на єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва.
За ініціативою Київської міської ради, виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), замовника, постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту або головного розпорядника коштів Програми, розгляд проміжного звіту про хід виконання Програми, ефективність реалізації її завдань і заходів та досягнення проміжних цілей може розглядатися на пленарному засіданні Київської міської ради та на засіданнях постійних комісій Київської міської ради.
Після закінчення встановленого строку виконання Програми відповідальний виконавець складає остаточний звіт про результати її виконання та подає його на розгляд постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту, а також на пленарне засідання Київської міської ради разом із пояснювальною запискою про кінцеві результати виконання Програми не пізніше ніж у двомісячний строк після закінчення встановленого строку на її виконання.
Річний звіт про виконання Програми може бути перевірений шляхом проведення незалежного зовнішнього аудиту, що проводиться за ініціативою постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров'я та соціального захисту або на підставі рішення Київської міської ради.
Остаточний звіт про виконання Програми перевіряється шляхом проведення незалежного зовнішнього аудиту і розглядається на пленарному засіданні Київської міської ради.
( Розділ 5 у редакції рішення Київської міської ради N 426/2648 від 01.06.2017 р. )
Розділ 6. Напрями діяльності, перелік завдань і заходів та результативні показники по міській цільовій програмі "Турбота. Назустріч киянам" на 2016 - 2018 роки
N п/п | Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів Програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн, у тому числі: | Очікуваний результат | ||||||
2016 рік | 2017 рік | 2018 рік | Показники | 2016 рік | 2017 рік | 2018 рік | |||||||
1 | Адресна матеріальна допомога* | 1. Забезпечувати надання одноразової адресної соціальної матеріальної допомоги окремим категоріям соціально незахищених верств населення, ветеранам війни міста Києва | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики | Бюджет м. Києва | 236218,5 | 175678,1 | 105780,9 | Показник витрат, тис. грн | 236218,5 | 175678,1 | 105780,9 | |
Показники продукту Кількість одержувачів, тис. осіб | 475,0 | 557,0 | 192,4 | ||||||||||
Показник ефективності Середній розмір допомоги, грн на рік | 497,3 | 315,4 | 549,8 | ||||||||||
Показник якості Динаміка середнього розміру допомоги, % | 100,0 | 63,4 | 110,6 | ||||||||||
2. Надавати компенсацію витрат, пов'язаних із стаціонарним лікуванням, у тому числі ендопротезуванням, слухопротезуванням та протезуванням ока, киян-учасників антитерористичної операції, (особам, які брали участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів (далі - учасники відсічі збройної агресії) членів сімей Героїв Небесної Сотні ** | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики | Бюджет м. Києва | 3500,0 | 900,0 | 2320,8 | Показник витрат, тис. грн | 3500,0 | 900,0 | 2320,8 | |||
Показники продукту Кількість одержувачів, осіб: | |||||||||||||
1) стаціонарне лікування, осіб | 8,0 | 19,0 | 8,0 | ||||||||||
2) допомога на поховання, осіб | 300,0 | - | - | ||||||||||
Показник ефективності Середній розмір допомоги: | |||||||||||||
1) стаціонарне лікування, тис. грн | 250,0 | 47,4 | 290,1 | ||||||||||
2) допомога на поховання, тис. грн | 5,0 | - | - | ||||||||||
Показник якості Динаміка середнього розміру допомоги, % | 100,0 | 19,0 | 116,0 | ||||||||||
3. Забезпечувати надання: щорічної матеріальної допомоги: киянам - учасникам антитерористичної операції (учасникам відсічі збройної агресії); бійцям-добровольцям АТО у м. Києві; членам сімей загиблих (померлих) киян, які брали участь у проведенні антитерористичної операції (у відсічі збройної агресії); членам сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у Революції Гідності; щомісячної адресної матеріальної допомоги малолітнім та неповнолітнім дітям, пасинкам, падчеркам киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у Революції Гідності; щомісячної адресної матеріальної допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг: киянам-учасникам антитерористичної операції (учасники відсічі збройної агресії) та членам їх сімей; членам сімей загиблих (померлих) киян, які брали участь у антитерористичній операції (у відсічі збройної агресії), в тому числі членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції (учасників відсічі збройної агресії), яким встановлено відповідний статус згідно з Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ; киянам-членам сімей учасників бойових дій та військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти на території республіки Афганістан, яким встановлено відповідний статус згідно з Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" або "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей"; учасникам війни з числа учасників антитерористичної операції (учасників відсічі збройної агресії), яким встановлено статус згідно з Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" , розмір середньомісячного сукупного доходу сім'ї яких у розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу; членам сімей киян, які загинули або померли внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров'я, одержаних під час участі у Революції Гідності | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики | Бюджет м. Києва | 93600,7 | 171067,1 | 184657,5 | Показник витрат, тис. грн | 93600,7 | 171067,1 | 184657,5 | |||
Показники продукту Кількість одержувачів: | |||||||||||||
1) матеріальна допомога (щорічна), тис. осіб | 22 | 24,3 | 26 | ||||||||||
2) матеріальна допомога (членам сімей), осіб | 590 | 590 | 640 | ||||||||||
3) оплата житлово-комунальних послуг, сімей | 3270 | 2115 | 2170 | ||||||||||
4) адресна матеріальна допомога малолітнім та неповнолітнім дітям, пасинкам, падчеркам (щомісячна), осіб | 15 | 15 | 10 | ||||||||||
5) оплата житлово-комунальних послуг афганцям, сімей | - | 100 | 100 | ||||||||||
Показник ефективності Середній розмір допомоги | |||||||||||||
1) матеріальна допомога (щорічна), тис. грн | 2,5 | 5,0 | 5,0 | ||||||||||
2) матеріальна допомога (членам сімей), тис. грн | 25,0 | 25,0 | 25,0 | ||||||||||
3) оплата житлово-комунальних послуг (щомісячно), грн | 595,0 | 1300,0 | 1409,7 | ||||||||||
4) адресна матеріальна допомога малолітнім та неповнолітнім дітям, пасинкам, падчеркам (щомісячно), тис. грн | 3,0 | 3,0 | 3,0 | ||||||||||
5) оплата житлово-комунальних послуг афганцям (щомісячно), грн | - | 943,0 | 1030,0 | ||||||||||
Показник якості Динаміка середнього розміру допомоги, % | 100,0 | 182,7 | 197,3 | ||||||||||
4. Забезпечувати безоплатне поховання киян-учасників антитерористичної операції (учасників відсічі збройної агресії), бійців-добровольців АТО у м. Києві, на яких не поширюється дія статті 14 Закону України "Про поховання та похоронну справу" | 2016 - 2018 | Департамент житлово-комунальної інфраструктури | Бюджет м. Києва | 1000,0 | 809,6 | 1108,4 | Показник витрат, тис. грн | 1000,0 | 809,6 | 1108,4 | |||
Показник продукту Кількість одержувачів, осіб | 148,1 | 120,0 | 163,0 | ||||||||||
Показник ефективності Середній розмір допомоги, тис. грн | 6,75 | 6,75 | 6,8 | ||||||||||
Показник якості Динаміка одержувачів, % | 100,0 | 81,0 | 110,0 | ||||||||||
5. Забезпечувати надання одноразової адресної матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення міста Києва та киянам, які опинилися в складних життєвих обставинах | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики, районні в місті Києві державні адміністрації | Бюджет м. Києва | 16914,8 | 34999,6 | 39980,5 | Показник витрат, тис. грн | 16914,8 | 34999,6 | 39980,5 | |||
Показник продукту Кількість одержувачів, тис. осіб | 12,6 | 23,0 | 25,4 | ||||||||||
Показник ефективності Середній розмір допомоги, грн | 1342,4 | 1521,7 | 1574,0 | ||||||||||
Показник якості Динаміка середнього розміру допомоги, % | 100,0 | 113,4 | 117,3 | ||||||||||
6. Забезпечувати надання допомоги на поховання особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала, не перебувала на службі, не зареєстрована у Центрі зайнятості як безробітна, виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов'язалась поховати померлого | 2016 - 2018 | Департамент соціальної політики, районні в місті Києві державні адміністрації | Бюджет м. Києва | 5051,0 | 5308,7 | 6038,0 | Показник витрат, тис. грн | 5051,0 | 5308,7 | 6038,0 | |||
Показники продукту Кількість одержувачів, тис. осіб | 2,0 | 2,1 | 2,0 | ||||||||||
Показник ефективності Середній розмір допомоги, тис. грн | 2,5 | 2,5 | 3,0 | ||||||||||
Показник якості Динаміка середнього розміру допомоги, % | 100,0 | 100,0 | 120,0 |
Примітки:
* Розрахунки щодо потреби в коштах на адресну матеріальну допомогу киянам - учасникам АТО, (учасникам відсічі збройної агресії), членам сімей загиблих (померлих) киян, які брали участь у проведенні АТО (у відсічі збройної агресії), виконані на підставі аналізу динаміки розвитку ситуації 2014 - 2017 років.
** Матеріальна допомога на поховання в 2017 році перенесена в захід "Надавати матеріальну допомогу на часткову компенсацію членам сімей загиблих (померлих) киян, які брали участь у проведенні антитерористичної операції (у відсічі збройної агресії), на виготовлення та встановлення надгробків та допомогу на поховання киян-учасників АТО, (учасників відсічі збройної агресії)".
*** Забезпечення киян ортопедичним взуттям та ортопедичними устілками в 2018 році перенесено в захід "Сприяти забезпеченню:осіб з інвалідністю (в тому числі по зору та слуху), осіб похилого віку та жінок, які зазнали мастектомію, протезами (в тому числі молочних залоз для занять фізкультурою та плаванням), засобами пересування, реабілітації та складного протезування, в тому числі першочергово протезування киян, інвалідність яких пов'язана з участю в антитерористичній операції; малозабезпечених громадян, осіб похилого віку, дітей з інвалідністю засобами особистої гігієни (памперси, урологічні прокладки, пелюшки), шапочками для купання лежачих хворих; студентів з інвалідністю по зору комп'ютерами (комп'ютерними тифлокомплексами)".
( Розділ 6 із змінами, внесеними згідно з рішеннями Київської міської ради N 895/895 від 28.07.2016 р., N 4/1008 від 15.09.2016 р., N 307/1311 від 27.11.2016 р., N 788/1792 22.12.2016 р., у редакції рішення Київської міської ради N 11/2233 від 16.03.2017 р. із змінами, внесеними згідно з рішеннями Київської міської ради N 418/2640 від 01.06.2017 р., N 426/2648 від 01.06.2017 р., N 33/3040 від 14.09.2017 р., у редакції рішення Київської міської ради N 550/3557 від 28.11.2017 р., N 797/4861 від 28.04.2018 р. )