КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VII сесія VI скликання
РІШЕННЯ
31.03.2011 N 100/5487 |
Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2011 - 2012 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 40/6256 від 22.09.2011 N 41/6257 від 22.09.2011 N 620/6856 від 10.11.2011 N 753/6989 від 01.12.2011 № 754/6990 від 01.12.2011 N 856/7092 від 15.12.2011 N 1028/7264 від 29.12.2011 N 122/7459 від 16.02.2012 N 237/7574 від 15.03.2012 N 509/7846 від 26.04.2012 N 717/8054 від 12.07.2012 N 725/8062 від 12.07.2012 N 65/8349 від 20.09.2012 N 301/8585 від 01.11.2012 N 59/9116 від 28.02.2013 N 190/9247 від 18.04.2013 N 191/9248 від 18.04.2013 N 391/9448 від 22.05.2013 № 513/10001 від 13.11.2013 № 517/10005 від 13.11.2013 )
Відповідно до частини четвертої статті 3 Закону України "Про приватизацію державного майна", Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", пункту 30 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та з метою забезпечення сталого соціально-економічного розвитку міста Києва, подальшого поглиблення ринкових відносин, виконання завдань по надходженню коштів до бюджету міста Києва Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2011 - 2012 роки (далі - Програма), що додається.
2. Затвердити переліки об'єктів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва та підлягають приватизації, згідно з додатком 1.
3. Затвердити Перелік господарських товариств, пакети акцій (частки) яких належать територіальній громаді міста Києва та не підлягають продажу, згідно з додатком 2.
4. З метою реалізації завдань цієї Програми (у тому числі виконання завдань щодо надходження до бюджету міста Києва коштів від приватизації) уповноважити Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Орган приватизації) здійснювати організацію та проведення приватизації майна, передбаченого Програмою та рішеннями районних у місті Києві рад.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 190/9247 від 18.04.2013 )
5. З метою підвищення ефективності використання майна та збільшення надходжень до бюджету міста Києва Органу приватизації здійснювати постійний моніторинг використання комунального майна, в тому числі закріпленого за комунальними підприємствами м. Києва.
6. Фінансування заходів, пов'язаних з приватизацією об'єктів комунальної власності територіальної громади міста Києва, здійснюється Департаментом фінансів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) в межах видатків, передбачених бюджетом міста Києва на відповідний рік органу приватизації.
Затвердити додаток 3, яким визначити перелік заходів, що характеризують виконання цієї Програми.
( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 190/9247 від 18.04.2013; в редакції Рішення Київміськради N 191/9248 від 18.04.2013 )
7. Встановити, що:
7.1. У разі виникнення розбіжностей між адресами, зазначеними в додатках до цього рішення, та адресами, зазначеними у технічній документації, виготовленій Київським міським бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна (далі - БТІ), остаточною вважається адреса, зазначена БТІ.
7.2. У разі виникнення розбіжностей між площею приміщення, зазначеною в цьому рішенні, договорі оренди та у технічній документації, виготовленій БТІ (до 20 кв. м), у тому числі пов'язаних з розподілом місць загального користування, остаточними вважаються дані, зазначені в технічній документації БТІ.
7.3. Продаж за конкурсом застосовується Органом приватизації за погодженням з постійною комісією Київради з питань власності.
( Пункт 7 доповнено підпунктом 7.3 згідно з Рішенням Київміськради N 40/6256 від 22.09.2011 )
8. Делегувати Регіональному відділенню Фонду державного майна України по м. Києву, районним: у м. Києві державним адміністраціям повноваження щодо приватизації об'єктів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, перелік яких визначається Органом приватизації за погодженням з постійною комісією Київради з питань власності.
( Пункт 8 в редакції Рішення Київміськради N 40/6256 від 22.09.2011 )
9. Вважати, що Програма приватизації комунальної власності територіальної громади міста Києва на 2011 - 2012 роки діє до затвердження чергової програми приватизації.
10. Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007 - 2010 роки , затверджену рішенням Київради від 08.02.2007 N 62/723, вважати такою, що втратила чинність.
( Рішення доповнено пунктом 10 згідно з Рішенням Київміськради N 753/6989 від 01.12.2011. Пункт 10 вважати пунктом 11 )
11. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань власності.
Київський міський голова | Л. Черновецький |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Київської міської ради
31.03.2011 N 100/5487
ПРОГРАМА ПРИВАТИЗАЦІЇ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА
ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСТА КИЄВА НА 2011 - 2012 РОКИ
Розділ I. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
1. Програма приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2011 - 2012 роки (далі - Програма) визначає мету, основні пріоритети, умови приватизації та відчуження майна, що належить територіальній громаді м. Києва, в 2011 - 2012 роках.
2. Основною метою приватизації в 2011 - 2012 роках є:
- активізація приватизації та збільшення надходження коштів від продажу комунальної власності;
- оптимізація структури комунальної власності;
- сприяння технологічному та управлінському оновленню підприємств;
- залучення інвестицій в економіку міста;
- забезпечення використання коштів, отриманих від приватизації, для задоволення потреб територіальної громади.
3. До пріоритетів приватизації в 2011 - 2012 роках належать:
- продаж високоліквідних об'єктів для забезпечення виконання завдань з надходження коштів від приватизації;
- збільшення обсягу надходження до бюджету м. Києва коштів, одержаних від приватизації, шляхом підвищення конкурентності та прозорості продажу об'єктів приватизації;
- продаж окремо визначених об'єктів нерухомого майна, об'єктів незавершеного будівництва, дрібних та малоліквідних пакетів акцій;
- продаж збиткових та малоприбуткових підприємств під зобов'язання покупця щодо проведення фінансового оздоровлення таких об'єктів приватизації;
- залучення до приватизації покупців, які зацікавлені у довгостроковому розвитку підприємств;
- збільшення привабливості приватизації, створення позитивного іміджу приватизації в суспільстві.
4. Виходячи з пріоритетів приватизації, визначених цією Програмою, встановлюються завдання по забезпеченню надходжень коштів від приватизації комунального майна під час затвердження бюджету м. Києва на відповідний рік.
Розділ II. ПІДГОТОВКА ДО ПРИВАТИЗАЦІЇ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА
5. Орган приватизації в межах своєї компетенції:
- за результатами аналізу ходу приватизації подає пропозиції щодо коригування стратегії реформування власності, а також вносить на розгляд Київської міської ради пропозиції щодо уточнення переліків об'єктів права комунальної власності територіальної громади м. Києва, які підлягають приватизації;
- за результатами формування переліку об'єктів, приватизація яких здійснюється відповідно до Програми, та завдань по забезпеченню надходжень коштів від приватизації комунального майна до бюджету міста визначає в межах Програми обсяги, структуру та послідовність приватизації комунального майна;
- відповідно до затверджених переліків здійснює продаж об'єктів комунальної власності територіальної громади м. Києва, в тому числі пакетів акцій акціонерних товариств, які підлягають приватизації;
- управляє належними територіальній громаді міста Києва корпоративними правами та майном, що не увійшло до статутних фондів господарських товариств, створених у процесі приватизації, з метою реалізації стратегії приватизації відповідно до цієї Програми;
- здійснює інші повноваження для реалізації цієї Програми.
Розділ III. КЛАСИФІКАЦІЯ ОБ'ЄКТІВ ПРИВАТИЗАЦІЇ ТА ПОРЯДОК ЗАСТОСУВАННЯ СПОСОБІВ ПРИВАТИЗАЦІЇ
6. Об'єкти приватизації класифікуються за групами.
Група А
- цілісні майнові комплекси комунальних підприємств, комунальних господарських об'єднань та їх структурних підрозділів, які можуть бути виділені у самостійні підприємства, у тому числі ті, що здані в оренду, перебувають у процесі реструктуризації із середньообліковою чисельністю працюючих до 100 осіб включно або понад 100 осіб, але вартість основних фондів яких недостатня для формування статутних фондів акціонерних товариств (далі - АТ) окремо від земельних ділянок, а також готелі, об'єкти санаторно-курортних закладів та будинки відпочинку, які перебувають на самостійних балансах;
- окреме індивідуально визначене рухоме та нерухоме майно (в тому числі будівлі, споруди разом або окремо від земельних ділянок, нежилі приміщення);
- майно комунальних підприємств, ліквідованих за рішенням господарського суду, та майно комунальних підприємств, що ліквідуються за рішенням власника;
- майно комунальних підприємств, які не були продані як цілісні майнові комплекси;
- комунальне майно, яке не увійшло до статутних фондів господарських товариств.
Група В
- цілісні майнові комплекси комунальних підприємств із середньообліковою чисельністю працюючих понад 100 осіб та вартість основних фондів яких достатня для формування статутних фондів АТ окремо від земельних ділянок;
- акції АТ, утворених у процесі приватизації (крім об'єктів групи Г).
Група Г
- цілісні майнові комплекси комунальних підприємств, акції АТ, утворених в процесі приватизації, що на момент прийняття рішення про приватизацію мають ознаки домінування на загальнодержавному ринку відповідних товарів (робіт, послуг) або мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави.
Група Д
- об'єкти незавершеного будівництва, законсервовані об'єкти.
Група Е
- акції (частки, паї), що належать територіальній громаді м. Києва у статутних фондах господарських товариств (у тому числі підприємств з іноземними інвестиціями), інших підприємств, заснованих на змішаній формі власності.
Група Ж
- незалежно від вартості об'єкти охорони здоров'я, освіти, культури, мистецтва та преси, фізичної культури і спорту, телебачення та радіомовлення, видавничої справи, а також об'єкти санаторно-курортних закладів, профілакторії, будинки і табори відпочинку (за винятком об'єктів санаторно-курортних закладів і будинків відпочинку, які перебувають на самостійних балансах).
Об'єкти права комунальної власності, які згідно з попередніми Програмами приватизації належали до об'єктів приватизації групи Ж та не відповідають ознакам зазначеної групи, визначеним цією Програмою, відносяться до об'єктів приватизації груп А та В.
7. Приватизація комунального майна здійснюється за способами, визначеними Законом України "Про приватизацію державного майна", з урахуванням особливостей їх застосування, встановлених для окремих груп об'єктів приватизації Законом України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", іншими законами та цією Програмою.
Приватизація об'єктів групи А
8. Продаж об'єктів групи А здійснюється відповідно до Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" з урахуванням особливостей, визначених цією Програмою. Підготовка об'єкта до приватизації починається з моменту реєстрації Органом приватизації відповідної заяви на приватизацію і здійснюється в строки, встановлені чинним законодавством з питань приватизації. При цьому строки розгляду звернень покупця або Органу приватизації в інших державних органах, органах місцевого самоврядування та комунальних підприємствах не враховуються у загальний строк підготовки об'єкта до приватизації. Початком приватизації об'єкта групи А є дата прийняття відповідного рішення Органом приватизації.
9. Покупець, який став власником об'єкта приватизації групи А і не скористався на момент приватизації об'єкта правом викупу будівлі (споруди, приміщення) у межах займаної цим об'єктом площі, має право викупити відповідну будівлю (споруду, приміщення) у разі, якщо будівля (споруда, приміщення) не включена до переліку заборонених до приватизації.
10. За наявності заборони на приватизацію будівлі (споруди, приміщення), в якій розташований об'єкт приватизації, або в разі відмови покупця від приватизації будівлі (споруди, приміщення), в якій розташований об'єкт, що приватизується шляхом викупу, зазначена будівля (споруда, приміщення) передається у встановленому порядку власнику приватизованого об'єкта в оренду не менш ніж на 10 років.
11. Орендар нерухомого майна (будівлі, споруди, приміщення) одержує право на викуп цього майна, якщо орендарем за згодою орендодавця здійснено за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, яке неможливо відокремити від відповідного об'єкта без завдання йому шкоди, у розмірі не менш як 25 відсотків ринкової вартості майна (будівлі, споруди, приміщення), за яким воно було передано в оренду, визначеної суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання для цілей оренди майна. Таке ж право одержує орендар у разі прийняття рішення про приватизацію відповідно до законодавства України.
( Абзац 1 пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 65/8349 від 20.09.2012 )
Здійснення поліпшення орендованого майна має бути підтверджено в порядку, встановленому Органом приватизації. Оцінка вартості об'єкта приватизації у цьому разі здійснюється із застосуванням незалежної оцінки.
Приватизація шляхом викупу орендарем можлива за умови відсутності у орендаря заборгованості по орендній платі та у разі належного виконання орендарем умов договору оренди.
У разі прийняття рішення про приватизацію орендованого майна та компенсації орендарю вартості невід'ємних поліпшень, здійснених за рахунок коштів орендаря, така вартість визначається відповідно до Порядку оцінки орендованого нерухомого майна, що містить невід'ємні поліпшення, здійснені за час його оренди, під час приватизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 27 лютого 2004 року N 377 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 березня 2004 року за N 343/8942. В інших випадках вартість невід'ємних поліпшень компенсації не підлягає.
Вартість невід'ємних поліпшень орендованого майна, здійснених орендарем за згодою орендодавця, після припинення (розірвання) договору оренди компенсації не підлягає.
12. У разі, якщо Орган приватизації звертається до орендаря з пропозицією приватизувати орендоване майно, а орендар протягом 15 календарних днів не погоджується на викуп такого майна, то Орган приватизації може внести в установленому порядку пропозиції до Київської міської ради щодо зміни способу приватизації зазначеного майна на спосіб, що передбачає продаж на конкурентних засадах (на аукціоні або конкурсі). Такі ж права має Орган приватизації у разі, якщо орендар погодився на викуп орендованого майна, але протягом року з дати надання відповідної згоди Органу приватизації не надав у порядку, встановленому Органом приватизації, заяву на приватизацію орендованого майна. При цьому, у разі придбання вказаного об'єкта іншим покупцем на аукціоні (конкурсі), договір оренди зберігає свою силу для нового власника.
У разі, якщо до Органу приватизації звернувся орендар об'єкта, що підлягає приватизації конкурентним способом, та довів своє право на придбання такого об'єкта шляхом викупу (в тому числі підтвердивши в установленому порядку здійснення поліпшень орендованого майна, передбачених цією Програмою), Орган приватизації, якщо відповідний об'єкт ще не пропонувався до продажу, має право внести в установленому порядку пропозиції до Київської міської ради щодо зміни конкурентного способу приватизації зазначеного майна на викуп.
13. У разі приватизації об'єкта групи А - цілісного майнового комплексу комунального підприємства ліквідацію чи реорганізацію приватизованого комунального підприємства здійснює новий власник.
Приватизація об'єктів груп В і Г
14. Приватизація об'єктів, віднесених цією Програмою до груп В і Г, здійснюється шляхом продажу цілісних майнових комплексів або акцій акціонерних товариств, створених у процесі приватизації, з дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції.
Пільговий продаж акцій здійснюється відповідно до законодавства України з питань приватизації.
15. Продаж контрольних пакетів акцій (часток), цілісних майнових комплексів збиткових підприємств, що потребують фінансового оздоровлення, може здійснюватися Органом приватизації за умови прийняття покупцем зобов'язань, спрямованих на відновлення платоспроможності та подальшої прибуткової діяльності підприємства згідно з укладеним договором купівлі-продажу.
В цьому випадку на конкурс з продажу контрольних пакетів акцій, цілісних майнових комплексів учасником подається концепція розвитку підприємства, в якій має бути передбачений механізм забезпечення досягнення економічних, фінансових, соціальних та екологічних показників діяльності підприємства, що приватизується, які передбачені умовами конкурсу. Концепція розвитку підприємства, подана учасником конкурсу, з яким укладається договір купівлі-продажу, стає невід'ємною частиною цього договору.
16. У разі придбання професійними учасниками ринку цінних паперів, в тому числі фінансовими посередниками, пакета акцій, що становить більш як 25 відсотків статутного фонду АТ, обов'язковою умовою участі у продажу є надання потенційним покупцем Органу приватизації інформації, визначеної законодавством, щодо особи, в інтересах якої придбано пакет акцій.
17. Акції АТ групи В, які залишилися нереалізованими при пільговому продажу відповідно до Закону України "Про приватизацію державного майна", включаються до єдиного пакета, що продається на фондових біржах або за конкурсом.
18. Конкурси з продажу пакетів акцій АТ, що належать до групи В, можуть проводитися за умови, що об'єктом продажу є пакет акцій, який забезпечує покупцю контроль на підприємстві. У разі, коли конкурс не відбувся, пакет акцій може виставлятися на повторний конкурс, або пропонуватися для продажу на фондових біржах.
19. Акції, які залишилися непроданими, відповідно до пункту 18 цієї Програми можуть пропонуватися для продажу єдиним пакетом за кошти на фондових біржах.
20. У комунальній власності можуть закріплюватися частки (паї) та пакети акцій підприємств груп В, Г. При цьому розмір пакета акцій, що закріплюється у комунальній власності, повинен становити, як правило, не менше 50 відсотків статутного фонду АТ плюс одна акція.
21. Конкурси з продажу пакетів акцій АТ групи Г можуть проводитися за умови, що об'єктом продажу є пакет акцій, який забезпечує покупцю контроль на підприємстві. У разі, коли конкурс не відбувся, акції, які залишились непроданими, можуть виставлятися на повторний конкурс, або пропонуватися для продажу на фондових біржах.
22. У разі, коли контрольний пакет акцій АТ, що належить до групи Г, продано, інші акції пропонуються для продажу на фондових біржах.
23. У разі, коли конкурс з продажу контрольного пакета акцій АТ не відбувся двічі підряд, акції, які залишилися непроданими, можуть приєднуватися до пакета, що пропонується для продажу на фондових біржах.
Приватизація об'єктів групи Д
24. Приватизація об'єктів групи Д здійснюється відповідно до Закону України "Про особливості приватизації об'єктів незавершеного будівництва".
Приватизація об'єктів групи Е
25. Продаж об'єктів групи Е (акцій, часток, паїв) проводиться за процедурою, встановленою для об'єктів групи В, з урахуванням вимог чинного законодавства та положень статутів відповідних господарських товариств.
Приватизація об'єктів групи Ж
26. Продаж об'єктів групи Ж здійснюється відповідно до Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" з урахуванням особливостей, визначених цією Програмою.
Приватизація об'єктів групи Ж здійснюється шляхом продажу їх цілісних майнових комплексів та переважно із збереженням профілю.
Об'єкти соціально-культурного призначення, які не функціонують більше трьох років або знаходяться в аварійному стані, можуть бути приватизовані без збереження профілю за погодженням з галузевими комісіями Київради та галузевими структурними підрозділами виконавчого органу Київради (Київської міської держадміністрації).
( Пункт 26 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 190/9247 від 18.04.2013 )
27. Приватизація підприємств, що займають монопольне (домінуюче) становище на загальнодержавному або регіональному товарних ринках, здійснюється за погодженням з відповідним територіальним органом Антимонопольного комітету України.
28. У випадках, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції, покупець зобов'язаний отримати дозвіл територіального органу Антимонопольного комітету України на безпосереднє або опосередковане придбання, набуття у власність іншим способом чи одержання в управління акцій (часток, паїв), що забезпечує досягнення чи перевищення 25 або 50 відсотків голосів у вищому органі управління відповідного суб'єкта господарювання, а також активів у вигляді цілісного майнового комплексу або структурного підрозділу суб'єкта господарювання (надалі - дозвіл на концентрацію).
Порядок подання та розгляду заяви про надання дозволу на концентрацію визначається законодавством про захист економічної конкуренції. При цьому учасники конкурсних процедур (конкурсів, аукціонів тощо) подають територіальному органу Антимонопольного комітету України заяву про надання дозволу на концентрацію не пізніше як за вісім днів до дня завершення приймання конкурсної документації.
Надання дозволу на концентрацію здійснюється відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції.
29. Об'єкти приватизації, види діяльності яких становлять підвищену екологічну небезпеку, або пов'язані з використанням надр, а також пакети акцій АТ, створених на базі цих об'єктів, які забезпечують покупцю контроль над ними, підлягають продажу виключно за конкурсом у порядку, передбаченому пунктами 21 - 23 цієї Програми. При цьому обов'язково встановлюються конкурсні умови щодо подальшої діяльності приватизованих підприємств відповідно до законодавства про охорону навколишнього природного середовища та використання надр.
30. Приватизація цілісних майнових комплексів комунальних господарських об'єднань здійснюється способами, визначеними законодавством, залежно від того, до якої групи згідно з цією Програмою віднесено такі об'єкти приватизації.
Приватизації належних до комунальної власності часток у майні господарських об'єднань, заснованих підприємствами різних форм власності, може передувати передприватизаційна підготовка або реструктуризація відповідно до Закону України "Про приватизацію державного майна".
31. Приватизація холдингових компаній здійснюється способами, визначеними законодавством з питань приватизації, залежно від того, до якої групи віднесено такі об'єкти приватизації з урахуванням норм Закону України "Про холдингові компанії України".
32. Якщо об'єкт приватизації залишився не приватизованим через відсутність заяв від потенційних покупців при застосуванні способів приватизації відповідно до законів з питань приватизації, Орган приватизації за погодженням з постійною комісією Київради з питань власності приймає рішення про реструктуризацію зазначеного об'єкта відповідно до Закону України "Про приватизацію державного майна".
33. До особи, яка набула право власності на будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача). Розмір та кадастровий номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з переходом права власності на будівлю або споруду, є істотними умовами договору, який передбачає набуття права власності на ці об'єкти.
Розділ IV. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
34. Кошти, одержані від приватизації комунального майна, інші надходження, безпосередньо пов'язані з процесом приватизації (за подання заяви на приватизацію, суми штрафних санкцій за несвоєчасні розрахунки за придбані об'єкти приватизації, відсотки, нараховані на суму відстрочених платежів тощо), зараховуються до бюджету м. Києва.
35. Фінансування видатків на забезпечення процесу приватизації передбачається в бюджеті міста Києва на поточний рік.
36. Зазначені кошти використовуються Органом приватизації відповідно до затверджених у встановленому порядку кошторисів доходів і видатків за напрямками:
- забезпечення функціонування єдиної комп'ютерної мережі органів приватизації, придбання обчислювальної техніки, засобів зв'язку, оргтехніки, програмної продукції;
- оплата послуг, пов'язаних з проведенням конкурсів та спеціалізованих аукціонів за гроші, інших сторонніх осіб та організацій, залучених до робіт, пов'язаних з передприватизаційною підготовкою, реструктуризацією, проведенням обов'язкового екологічного аудиту, приватизацією (у тому числі на охорону, збереження та оцінку об'єктів приватизації, повернутих за рішенням судів у комунальну власність, до їх наступного продажу), послуг суб'єктів оціночної діяльності - суб'єктів господарювання, пов'язаних з оцінкою майна під час приватизації (корпоратизації), юридичних послуг, послуг зберігачів та реєстраторів, уповноважених осіб при розміщенні акцій на міжнародних ринках, послуг експертів та консультантів у процесі управління майном;
- провадження інформаційно-пропагандистської та рекламної діяльності з проведення приватизації, висвітлення приватизаційних процесів у засобах масової інформації;
- оплата господарських витрат та господарсько-договірних робіт (видатки на зв'язок, утримання та оренду транспортних засобів, оренду приміщень, в яких розташований Орган приватизації, витрати на формування та забезпечення збереження архівних документів, а також придбання інформаційно-довідкових та передплатних видань; створення, супроводження та обслуговування баз даних та інформаційних технологій; виконання науково-дослідних робіт, канцелярські видатки, оплата ремонту приміщень, оплата комунальних послуг, оплата охорони приміщень, витрат на відрядження, представницьких витрат, транспортних засобів, обладнання та інвентарю) тощо;
- матеріальне заохочення та соціально-побутове забезпечення, навчання та підвищення кваліфікації кадрів Органу приватизації.
37. На час дії цієї Програми встановлюється, що оплата послуг київської міської газети "Хрещатик" та Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна, пов'язані з приватизацією відповідних об'єктів, здійснюється Органом приватизації з відстрочкою платежу протягом 30-ти календарних днів з дати підписання відповідного договору купівлі-продажу.
Розділ V. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРИВАТИЗАЦІЇ
38. З метою сприяння процесу приватизації, формування позитивного іміджу міста Києва та надходження коштів до бюджету м. Києва протягом строку дії цієї Програми у межах коштів від приватизації, виділених на зазначені цілі, Орган приватизації реалізує комплекс заходів, спрямованих на забезпечення прозорості приватизації шляхом опублікування у засобах масової інформації відповідних матеріалів з метою інформування громадян та потенційних інвесторів щодо ходу приватизації відповідно до цієї Програми, законодавства про приватизацію та про інформацію.
39. Орган приватизації публікує інформацію про приватизацію об'єктів, що приватизуються відповідно до Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", в газеті Київської міської ради "Хрещатик" у строки та в порядку, що визначені чинним законодавством.
Орган приватизації публікує інформацію про приватизацію пакетів акцій та часток у майні господарських товариств, що належать до комунальної власності, в газеті "Хрещатик у строки та в порядку, що визначені чинним законодавством.
Інформація про результати всіх видів продажу підлягає публікації в порядку та в строки, встановлені чинним законодавством.
( Пункт 39 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради N 190/9247 від 18.04.2013 )
Розділ VI. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
40. Виконавчий орган Київради (Київська міська державна адміністрація), Орган приватизації за погодженням з постійною комісією Київради з питань власності організовують роботу по виконанню Програми приватизації шляхом формування проектів переліків об'єктів, що підлягають приватизації, проектів відповідних рішень щодо внесення змін у ці переліки, участі в роботі комісій з приватизації об'єктів, участі в роботі конкурсних комісій з продажу об'єктів приватизації, продажу об'єктів, аналізу ходу приватизації та її впливу на соціально-економічний розвиток міста тощо.
41. З метою реалізації завдань цієї Програми Органу приватизації надаються повноваження щодо розробки та затвердження відповідних нормативних актів, спрямованих на виконання Програми приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2011 - 2012 роки.
Розділ VII. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
42. Контроль за виконанням цієї Програми здійснюють Київська міська рада, Київський міський голова, постійна комісія Київради з питань власності.
43. Відповідальність за виконання завдань Програми покладається на Орган приватизації.
( Програма із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Київміськради N 65/8349 від 20.09.2012, N 190/9247 від 18.04.2013 )
Заступник міського голови - секретар Київради | О. Довгий |
Додаток 1
до рішення Київської міської ради
31.03.2011 N 100/5487
Перелік об'єктів,
що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва та підлягають приватизації
Перелік об'єктів групи А,
що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, які підлягають приватизації шляхом викупу