• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про організаційну структуру Київської міської державної адміністрації

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Перелік від 16.01.1996 № 49
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Перелік
  • Дата: 16.01.1996
  • Номер: 49
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Перелік
  • Дата: 16.01.1996
  • Номер: 49
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 49 від 16.01.96
Про організаційну структуру
Київської міської державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА N 1168 ( ra1168017-00 ) від 14.07.2000 N 1866 ( ra1866017-00 ) від 19.10.2000 )
На виконання Указу Президента України від 24.07.1995 N 640/95( 640/95 ) "Про обласні, Київську та Севастопольську міські,районні, районні у містах Києві та Севастополі державніадміністрації", розпоряджень Президента України від 22.09.95234/95-рп ( 234/95-рп ), "Про затвердження Примірних переліківуправлінь, відділів та інших підрозділів обласної, Київської таСевастопольської міських, районної, районної у містах Києві,Севастополі державних адміністрацій", від 12.01.96 N 10/96-рп( 10/96-рп ) "Про впорядкування структури місцевих державнихадміністрацій":
1. Утворити:
1.1. Секретаріат Київської міської державної адміністрації;
1.2. Управління, відділи та інші підрозділи міської державноїадміністрації, що утримуються за рахунок державного бюджету:
Головне управління культури
Головне управління містобудування та архітектури
Головне управління освіти
Головне управління охорони здоров'я
Валютно-експертне управління
Управління ветеринарної медицини з державною ветеринарноюінспекцією
Управління з гуманітарних питань
Управління економіки
Управління енергетики та зв'язку
Управління житлового господарства
Управління комунального господарства
Управління майном міста
Управління міжнародних зв'язків
Управління парків та установ дозвілля
Управління з питань готельного господарства, туризму таекскурсій
Управління з питань оборонної і мобілізаційної роботи
Управління з питань торгівлі
Управління з питань цінової політики
Управління побутового обслуговування та ринків
Управління по охороні пам'яток історії, культури таісторичного середовища
Управління по фізичній культурі та спорту
Управління праці та зайнятості
Управління промисловості
Управління ритуальних послуг
Управління соціального захисту населення
Управління транспорту
Управління у справах захисту населення від наслідків аваріїна ЧАЕС
Управління у справах молоді
Управління у справах національностей, міграцій і культів
Фінансове управління
Інспекція державного технічного нагляду
Служба у справах неповнолітніх
Штаб цивільної оборони та з надзвичайних ситуацій
Головне управління транспорту та зв'язку.
( Підпункт 1.2 пункту 1 із змінами, внесеними згідно зРозпорядженням КМДА N 1168 ( ra1168017-00 ) від 14.07.2000 )
1.3. Головне управління капітального будівництва, щофінансується за рахунок коштів, передбачених у вартостібудівництва на утримання служб замовника.
2. Відповідно до пункту 13 Положення про обласну, Київську,Севастопольську міську державну адміністрацію ( 760/95 )встановити, що заступник голови міськдержадміністрації КовтунВладлен Кузьмич є керівником секретаріату міської державноїадміністрації.
3. Відповідно до розпорядження Президента України від12.01.96 N 10/96-рп ( 10/96-рп ) "Про впорядкування структуримісцевих державних адміністрацій" та постанови Кабінету МіністрівУкраїни від 04.11.95 N 885 ( 885-95-п ) встановити граничнучисельність працівників секретаріату, управлінь, відділів та іншихпідрозділів міської державної адміністрації згідно з додатком 1.
4. Затвердити перелік підрозділів, які входять до складусекретаріату міської державної адміністрації згідно з додатком 2.
5. Заступникові голови - керівнику секретаріатуміськдержадміністрації (Ковтуну В.К.) до 25 січня 1996 року податина затвердження штатний розклад секретаріату міської державноїадміністрації.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступника голови міської державної адміністрації Ковтуна В.К.
Голова Л.Косаківський
Додаток 1
до розпорядження голови
Київської міської
державної адміністрації
від 16.01.96 N 49
Гранична чисельність
працівників Київської міської державної адміністрації
------------------------------------------------------------------
| |Найменування головних управлінь, управлінь |Чисельність |
| |та комітетів |(одиниць) |
|---+--------------------------------------------+---------------|
|1. |Секретаріат Київської міської державної |255 |
| |адміністрації | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
|2. |Головне управління капітального будівництва |Гранична |
| | |чисельність |
| | |встановлюється |
| | |відповідно до |
| | |обсягів |
| | |виконуваних |
| | |робіт у межах |
| | |коштів, |
| | |передбачених у |
| | |вартості |
| | |будівництва на |
| | |утримання служб|
| | |замовника |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Головне управління культури | 36 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Головне управління містобудування та | 68 |
| |архітектури | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Головне управління освіти | 37 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Головне управління охорони здоров'я | 51 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Валютно-експертне управління | 5 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління ветеринарної медицини з державною| 5 |
| |ветеринарною інспекцією | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління з гуманітарних питань | 13 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління економіки | 67 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління енергетики та зв'язку | 6 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління житлового господарства | 10 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління комунального господарства | 8 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління майном міста | 49 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління міжнародних зв'язків | 14 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління парків та установ дозвілля | 6 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління з питань готельного господарства,| 5 |
| |туризму та екскурсій | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління з питань оборонної і | 4 |
| |мобілізаційної роботи | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління з питань торгівлі | 11 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління з питань цінової політики | 14 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління побутового обслуговування та | 8 |
| |ринків | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління по охороні пам'яток історії, | 5 |
| |культури та історичного середовища | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління по фізичній культурі та спорту | 20 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління праці та зайнятості | 26 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління промисловості | 8 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління ритуальних послуг | 9 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління соціального захисту населення | 57 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління транспорту | 6 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління у справах захисту населення від | 10 |
| |наслідків аварії на ЧАЕС | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління у справах молоді | 7 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Управління у справах національностей, | 5 |
| |міграцій і культів | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Фінансове управління | 74 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Інспекція державного технічного нагляду | 3 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Служба у справах неповнолітніх | 5 |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Штаб цивільної оборони та з надзвичайних | 53 |
| |ситуацій | |
|---+--------------------------------------------+---------------|
| |Головне управління транспорту та зв'язку | 30 |
------------------------------------------------------------------
ПЕРЕЛІК
підрозділів, які входять до складу секретаріату
міської державної адміністрації
------------------------------------------------------------------
|1 |Патронатна служба |
|---+------------------------------------------------------------|
|2 |Секретаріат голови міськдержадміністрації |
|---+------------------------------------------------------------|
|3 |Проблемно-аналітичний відділ |
|---+------------------------------------------------------------|
|4 |Служба протоколу |
|---+------------------------------------------------------------|
|5 |Прес-служба |
|---+------------------------------------------------------------|
|6 |Організаційний відділ |
|---+------------------------------------------------------------|
|7 |Юридична служба |
|---+------------------------------------------------------------|
|8 |Загальний відділ |
|---+------------------------------------------------------------|
|9 |Відділ по роботі із зверненнями громадян |
|---+------------------------------------------------------------|
|10 |Служба контролю |
|---+------------------------------------------------------------|
|11 |Відділ кадрової роботи та з питань державної служби |
|---+------------------------------------------------------------|
|12 |Інформаційно-аналітичний відділ |
|---+------------------------------------------------------------|
|13 |Відділ взаємодії з правоохоронними органами |
|---+------------------------------------------------------------|
|14 |Відділ з питань охорони праці |
|---+------------------------------------------------------------|
|15 |Режимно-секретний відділ |
|---+------------------------------------------------------------|
|16 |Господарський відділ |
|---+------------------------------------------------------------|
|17 |Відділ бухгалтерського обліку |
|---+------------------------------------------------------------|
|18 |Відділ у справах ветеранів, пенсіонерів, інвалідів та |
| |інших малозахищених верств населення |
|---+------------------------------------------------------------|
|19 |Відділ науково-технічної та інноваційної політики |
|---+------------------------------------------------------------|
|20 |Відділ координації роботи проектних і будівельних |
| |організацій |
|---+------------------------------------------------------------|
|21 |Відділ з надзвичайних ситуацій |
------------------------------------------------------------------
( Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДАN 1168 ( ra1168017-00 ) від 14.07.2000, N 1866 ( ra1866017-00 )від 19.10.2000 )
Заступник голови -
керівник секретаріату В.Ковтун