Документ підготовлено в системі iplex
Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Форма типового документа, Порядок від 24.10.2006 № 1557 | Документ не діє
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1557 від 24.10.2006 Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
31 жовтня 2006 р.
за N 26/731
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження N 964 ( ra0964017-11 ) від 14.06.2011 )
Про порядок розгляду звернень громадян
у виконавчому органі Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян"( 393/96-ВР ) та з метою забезпечення реалізації права громадян назвернення:
1. Затвердити Порядок розгляду звернень громадян увиконавчому органі Київської міської ради (Київській міськійдержавній адміністрації), що додається.
2. Виконуючому обов'язки заступника голови Київської міськоїдержавної адміністрації Бассу Д.Я. забезпечити висвітлення взасобах масової інформації змісту цього розпорядження.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступника голови Київської міської державної адміністрації -керівника апарату Стичинського Б.С.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 24.10.2006 N 1557
Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
31 жовтня 2006 р.
за N 26/731
ПОРЯДОК
розгляду звернень громадян у виконавчому органі
Київської міської ради
(Київській міській державній адміністрації)
1. Загальні положення
1.1. Порядок розгляду звернень громадян у виконавчому органіКиївської міської ради (Київській міській державній адміністрації)(далі - Порядок) установлює єдиний для всіх структурнихпідрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) порядок прийому, реєстрації,розгляду, узагальнення та аналізу звернень громадян, а такожвизначає порядок контролю за його дотриманням.
1.2. Розгляд звернень громадян у виконавчому органі Київськоїміської ради (Київській міській державній адміністрації)здійснюється відповідно до Закону України "Про звернення громадян"( 393/96-ВР ), Інструкції з діловодства за зверненнями громадян ворганах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднанняхгромадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежновід форм власності, в засобах масової інформації, затвердженоїпостановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 N 348( 348-97-п ), Регламенту виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації), затвердженогорозпорядженням Київської міської державної адміністрації від29.10.2002 N 1970 ( ra1970017-02 ).
1.3. До звернень громадян відносять викладені в письмовій абоусній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
2. Терміни розгляду звернень громадян
2.1. Терміни розгляду звернень встановлюються відповідно докатегорії за важливістю та терміновістю.
Важливі та термінові звернення (загроза життю та здоров'югромадян, аварійні ситуації, вірогідне пошкодження майна,порушення громадського спокою, а також якщо проблема невирішується протягом тривалого часу) розглядаються негайно,остаточна відповідь надається не пізніше 5 днів від дня їхреєстрації.
Важливі звернення (питання охорони здоров'я, незадовільнийстан будинку та прибудинкової території, незадовільної роботижитлово-комунального господарства, незадовільна робота транспорту,захисту прав споживачів, порушення правил торгівлі, охоронинавколишнього середовища) розглядаються невідкладно, остаточнавідповідь надається не пізніше 7 днів від дня їх реєстрації.
Звернення з інших питань, які не потребують додатковоговивчення, розглядаються невідкладно, але не пізніше 15 днів віддня їх реєстрації.
Інші звернення розглядаються у термін не більше одного місяцявід дня їх реєстрації.
2.2. Строк розгляду звернення обчислюється з наступного дняпісля реєстрації звернення в управлінні зпитань звернень громадянапарату виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) (далі - управління).
2.3. Якщо у визначений термін вирішити порушені у зверненніпитання неможливо, посадова особа, на ім'я якої надійшлозвернення, порушує питання про подовження строку розглядузвернення з одночасним наданням заявнику попередньої відповіді зпоясненням. Клопотання про подовження строку розгляду зверненняоформлюються не пізніше, ніж за 5 днів до закінчення контрольногостроку. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених узверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
3. Розгляд звернень громадян
3.1. Письмові звернення, отримані поштою та на особистомуприйомі працівниками управління, реєструються в день їхнадходження шляхом введення в персональний комп'ютер такихелементів: дата надходження звернення; прізвище, ім'я, побатькові, категорія (соціальний стан) заявника; звідки одержанозвернення, дата, індекс документа, контроль; порушені питання -короткий зміст, прізвище, ім'я, по батькові працівника управління,який вводить дані (додаток 1).
3.2. Працівники управління здійснюють попередній розглядзвернень, реєстрацію та передають відповідальним посадовцям, вкомпетенцію яких входить розгляд питань, порушених заявниками.
Перелік відповідальних посадовців, в компетенцію яких входитьрозгляд питань певної тематики, щопівроку переглядається тазатверджується Київським міським головою (додаток 2).
У відділах організаційного забезпечення діяльності заступникаміського голови - секретаря Київської міської ради, першихзаступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації визначається відповідальний працівник, який ведеділоводство за зверненнями громадян. Звернення після їх вирішенняз усіма документами щодо їх розгляду і вирішення зберігаються увідділах організаційного забезпечення заступника міського голови -секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступниківголови Київської міської державної адміністрації.
3.3. Працівники управління роздруковують
реєстраційно-контрольну картку та передають її разом із
матеріалами звернення відділам організаційного забезпечення
діяльності заступника міського голови - секретаря Київської
міської ради, перших заступників, заступників голови Київської
міської державної адміністрації в день їх реєстрації для контролю
та розгляду по суті. Отримання матеріалів звернень відповідальними
працівниками відділів організаційного забезпечення діяльності
заступника міського голови - секретаря Київської міської ради,
перших заступників, заступників голови Київської міської державної
адміністрації (далі - відповідальні працівники відділів)
фіксується в реєстраційно-контрольній картці.
У разі направлення звернення посадовій особі, до компетенціїякої не належить вирішення зазначених у зверненні питань, вонотого ж дня до 18.00 год. передається до управління з відповідноювідміткою в реєстраційно-контрольній картці.
3.4. Інформаційно-комп'ютерна система реєстрації та контролюза розглядом звернень громадян ("Звернення громадян") доступна длявнесення даних працівникам управління та відповідальнимпрацівникам відділів.
3.5. У процесі автоматизованої реєстрації формується банкреєстраційних даних. Автоматизований банк даних забезпечуєкористувача інформацією про всі документи і їх місцезнаходження задопомогою виведення інформації на екран комп'ютера, а у разіпотреби - на принтер.
3.6. Відповідальні працівники відділів протягом дня з моментуотримання звернень готують до них проекти доручень та передають їхразом з матеріалами звернення на розгляд заступникам.
3.7. Після розгляду заступником міського голови - секретаремКиївської міської ради, першими заступниками, заступниками головиКиївської міської державної адміністрації відповідальні працівникивідділів негайно заповнюють реєстраційно-контрольні картки уінформаційно-комп'ютерній системі реєстрації та контролю зарозглядом звернень громадян, а саме: на зворотному боціреєстраційно-контрольної картки вносять резолюції, виконавців,термін розгляду (додаток 3), та направляють через управліннядокументального забезпечення апарату виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації) матеріализвернення до виконавців.
3.8. Організація в необхідних випадках перевірки на місцяхфактів, викладених у зверненнях громадян, за дорученням заступникаКиївського міського голови - секретаря Київської міської ради,перших заступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації згідно з розподілом функціональних обов'язківзабезпечується підпорядкованими їм відділами організаційногозабезпечення їх діяльності.
3.9. Не допускається безпідставна передача розгляду зверненьіншим органам. Направлення звернень посадовим особам, що не маютьповноваження на їх розгляд або які раніше приймали рішення зоскаржуваних питань, забороняється.
3.10. Скарга на дії чи рішення органу державної влади,посадової особи розглядається у порядку підлеглості вищим органомабо посадовою особою. Звернення про систематичні порушення,бездіяльність перевіряються, як правило, з виїздом на місцекерівника, до компетенції якого належить вирішення порушеногопитання. У разі необхідності до перевірки залучаютьсяспівробітники Головного управління внутрішнього фінансовогоконтролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації). Організацію виїзду намісце забезпечує відділ організаційного забезпечення діяльностізаступника міського голови - секретаря Київської міської ради,перших заступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов'язків.Звіт про проведення перевірок на місцях передається керівнику, докомпетенції якого належить вирішення питання, у термін не більшедвох днів.
3.11. Управління, при необхідності, надсилає зверненнягромадян з питань, вирішення яких входить до компетенції іншихдержавних органів та органів місцевого самоврядування,підприємств, установ та організацій, для розгляду за належністю іписьмово повідомляє про це громадян, які подали звернення.
Звернення громадян до виконавчого органу Київської міськоїради (Київської міської державної адміністрації) з питань, щоналежать до повноважень районних у м. Києві державнихадміністрацій, можуть передаватися на виконання районним ум. Києві державним адміністраціям і розглядаються у строки,встановлені у дорученні керівництва, обчислюючи від дня їхреєстрації у виконавчому органі Київської міської ради (Київськійміській державній адміністрації).
3.12. Відповідь за результатами розгляду звернень вобов'язковому порядку готується за встановленою формою за підписомзаступника міського голови - секретаря Київської міської ради,перших заступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації згідно з розподілом функціональних обов'язків, назворотному боці зазначаються прізвище, ім'я, по батькові тателефон виконавця і керівника відповідного структурногопідрозділу.
Відповідь повинна готуватись особою, зазначеною у дорученніКиївського міського голови першою або відповідальною, що повиннаузагальнювати інформацію та підготувати остаточну виваженувідповідь заявнику та Київському міському голові (у разі потреби).
3.13. Письмова відповідь на звернення надається відповідно дозаконодавства з посиланням на статті за встановленою формою(додаток 4) та має містити такі дані:
- викладення суті проблеми, історія виникнення (має бутирозкрито причини виникнення порушеного питання у зверненні);
- прізвище, ім'я, по батькові та посада посадової особи, щозаймалася вирішенням питань, порушених у зверненні;
- які вжиті заходи для вирішення порушених питань;
- висновки за результатами розгляду звернення із зазначеннямвиду відповідальності, до якої притягнуто конкретних посадовихосіб;
- у разі визнання заяви чи скарги необґрунтованою,роз'яснення порядку оскарження прийнятого за нею рішення.
4. Особистий прийом громадян заступником міського
голови - секретарем Київської міської ради,
першими заступниками та заступниками голови
Київської міської державної адміністрації
4.1. Особистий прийом громадян заступником міського голови -секретарем Київської міської ради, першими заступниками,заступниками голови Київської міської державної адміністраціїпроводиться згідно з графіком, який розробляється управлінням тазатверджується Київським міським головою.
4.2. Звернення громадян про особистий прийом заступникомміського голови - секретарем Київської міської ради, першимизаступниками, заступниками голови Київської міської державноїадміністрації реєструються в управлінні та в цей же деньпередаються відділам організаційного забезпечення діяльностізаступника міського голови - секретаря Київської міської ради,перших заступників та заступників голови Київської міськоїдержавної адміністрації для розгляду і контролю, в окремихвипадках запис на особистий прийом до заступника голови -секретаря Київської міської ради, перших заступників, заступниківголови Київської міської державної адміністрації здійснюютьпрацівники управління.
4.3. Організацію прийому громадян заступником міського голови- секретарем Київської міської ради, першими заступниками,заступниками голови Київської міської державної адміністраціїзабезпечують відділи організаційного забезпечення їх діяльності.
4.4. Опрацьовуючи зареєстровані звернення громадян,відповідальні працівники відділів формують списки всіх громадян,які виявили бажання звернутись на особистий прийом, та запрошуютьгромадян письмово або по телефону, після чого передають зазначенісписки до управління та черговому міліціонеру в приймальнігромадян.
Якщо питання потребує додаткового опрацювання, готуютьсявідповідні доручення та за результатами опрацювання надаєтьсявідповідь заявникам.
4.5. Після особистого прийому громадян заступником міськогоголови - секретарем Київської міської ради, першими заступниками,заступниками голови Київської міської державної адміністраціївідповідальні працівники відділів протягом дня готують відповіднідоручення та направляють через управління документальногозабезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) матеріали звернення доосіб, зазначених в дорученні (далі - виконавців). За результатамиопрацювання надається відповідь заявникам.
4.6. Відповідь за результатами розгляду звернень вобов'язковому порядку готується за встановленою формою за підписомзаступника міського голови - секретаря Київської міської ради,перших заступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов'язків,на зворотному боці зазначаються прізвище, ім'я, по батькові тателефон виконавця і керівника відповідного структурногопідрозділу.
4.7. За результатами проведення особистого прийому громадянінформація подається до управління за формою (додаток 5) длядоповіді керівництву виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації).
4.8. Контроль за виконанням доручень, напрацьованих під часособистого прийому громадян заступником міського голови -секретарем Київської міської ради, першими заступниками,заступниками голови Київської міської державної адміністрації,здійснюють підпорядковані їм відділи організаційного забезпеченнядіяльності.
5. Опрацювання звернень, що надійшли до
інформаційно-довідкової служби "CALL-центр"
5.1. Дзвінки громадян реєструються операторами. Всі дзвінкизаписуються на магнітні носії.
5.2. Всі дзвінки відразу розподіляються на категорії заважливістю та терміновістю. Критеріями віднесення дзвінка доважливих є загроза життю та здоров'ю громадян, аварійні ситуації,вірогідне пошкодження майна, порушення громадського спокою, атакож якщо проблема не вирішується протягом тривалого часу.
5.3. Оператори інформаційно-довідкової служби "CALL-центру"(далі "CALL-центр") визначають тематичний напрямок звернення та, уразі необхідності, здійснюють переадресацію телефонних дзвінків навідділи організаційного забезпечення діяльності заступникаміського голови - секретаря Київської міської ради, першихзаступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов'язків чина оперативних чергових виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації). Відповідальніпрацівники відділів чи оперативні чергові виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)надають роз'яснення зі складних або сприяють у вирішенніневідкладних питань.
5.4. Реєстрація та контроль всіх дзвінків здійснюютьсяпрацівниками "CALL-центру", які відразу заповнюютьреєстраційно-контрольну картку в автоматизованій системі обліку івизначають термін виконання з урахуванням важливості питання абона вимогу громадянина (додаток 6), роздруковують її та передаютьвідділам організаційного забезпечення діяльності заступникаміського голови - секретаря Київської міської ради, першихзаступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації).
5.5. Щоденно інформація, що надійшла від громадян до"CALL-центру", передається до відділів організаційногозабезпечення діяльності заступника міського голови - секретаряКиївської міської ради, перших заступників, заступників головиКиївської міської державної адміністрації, де реєструється. Якщопитання потребує додаткового опрацювання, готуються відповіднідоручення та за результатами опрацювання надається відповідьзаявникам.
5.6. Дзвінки зі скаргами на дії (бездіяльність) посадовихосіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) направляються для розгляду Київськомуміському голові, першим заступникам, заступникам голови Київськоїміської державної адміністрації.
5.7. Щоденно до 18.00 год. директор "CALL-центру" готує таподає Київському міському голові узагальнену інформацію утабличному вигляді за зверненнями громадян, що надійшли потелефону "CALL-центру" (додаток 7).
5.8. Щоп'ятниці до 15.00 год. відповідальні працівникинадають письмову інформацію про виконання звернень громадян, щонадійшли по телефону "CALL-центру", відповідальному працівнику(додаток 8).
5.9. Директор "CALL-центру" контролює надання відповідізаявникам як в усній, так і в письмовій формі, та щотижнево звітуєКиївському міському голові про стан виконання доручень.
5.10. "CALL-центр" на підставі доручень керівництвавиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) проводить тематичні телефонні "гарячілінії".
5.11. За результатами розгляду звернень працівники"CALL-центру" здійснюють "зворотний зв'язок" з громадянами, щозвернулись.
5.12. Аналітична та статистична інформація про розглядпорушених питань надається Київському міському голові начальникомконтрольного управління апарату виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації)щомісячно, до 5 числа місяця, наступного за звітним (додаток 9).
6. Розгляд звернень, що надійшли через Веб-портал
Київської міської влади
6.1. Звернення, що надійшли через Веб-портал Київськоїміської влади, роздруковуються у Головному управлінні з питаньвзаємодії з засобами масової інформації та зв'язків згромадськістю виконавчого органу Київської міської ради (Київськоїміської державної адміністрації) та щоденно передаються до відділуорганізаційного забезпечення діяльності заступника головиКиївської міської державної адміністрації, який відповідно дорозподілу функціональних обов'язків координує та контролюєдіяльність цього управління, де реєструються у журналі.
6.2. Відповідальні працівники відділів протягом дня з моментуотримання звернень готують до них проекти доручень та передають їхразом з матеріалами звернення на розгляд заступнику міськогоголови - секретарю Київської міської ради, першим заступникам,заступникам голови Київської міської державної адміністрації.
6.3. Відповідь за результатами розгляду звернень вобов'язковому порядку готується за встановленою формою за підписомзаступника міського голови - секретаря Київської міської ради,перших заступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов'язків,на зворотному боці зазначаються прізвище, ім'я, по батьковівиконавця та керівника відповідного структурного підрозділувиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації).
6.4. Відповідь розміщується на Веб-порталі Київської міськоївлади співробітником відповідного структурного підрозділувиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації), відповідальним за наповненняВеб-сторінки.
6.5. Контроль за виконанням доручень по зверненнях, щонадійшли через Веб-портал Київської міської влади, здійснюютьвідповідальні працівники відділів.
7. Узагальнення, аналіз письмових і усних звернень
громадян та забезпечення контролю за їх розглядом
7.1. Управління готує довідкову та іншу інформацію пророзгляд звернень громадян та подає керівництву виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)через начальника контрольного управління апарату виконавчогооргану Київської міської ради (Київської міської державноїадміністрації).
7.2. За допомогою даних, що внесені вінформаційно-комп'ютерну систему реєстрації та контролю зарозглядом звернень громадян, для керівництва виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)працівниками управління готується така інформація:
- кількість зареєстрованих звернень за день (додаток 10);
- інформація про звернення, розглянуті з порушенням строків(додаток 11).
7.3. За допомогою даних, що внесені вінформаційно-комп'ютерну систему реєстрації та контролю зарозглядом звернень громадян, для органів державного управліннявищого рівня працівниками управління готується така інформація:
- моніторинг результатів розгляду звернень громадян замісяць;
- про роботу із зверненнями громадян у виконавчому органіКиївської міської ради (Київській міській державній адміністрації)за квартал (до Кабінету Міністрів України);
- про підсумки роботи над розглядом звернень громадян запівріччя (до Секретаріату Президента України, Київському міськомуголові);
- про підсумки роботи над розглядом звернень громадян за рік(до Верховної Ради України).
7.4. Управління з питань звернень громадян готує інформаціюза результатами розгляду звернень громадян (додаток 12).
7.5. За окремими дорученнями керівництва виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державної адміністрації)готуються інші довідкові матеріали щодо розгляду зверненьгромадян.
7.6. Контроль за своєчасним та якісним розглядом зверненьгромадян здійснюють:
- управління - за зверненнями, розгляд яких дорученоКиївським міським головою, що надійшли з органів влади вищогорівня, від депутатів усіх рівнів, засобів масової інформації таінших органів, та взятих ними на контроль. Здійснюється щоденнийконтроль за результатом розгляду звернень, що знаходяться навиконанні у заступника міського голови - секретаря Київськоїміської ради, перших заступників, заступників голови Київськоїміської державної адміністрації. При повторних зверненнях громадянуправлінням, при необхідності, запрошуються копії відповідейзаявнику на попередні звернення;
- заступник міського голови - секретар Київської міськоїради, перші заступники, заступники голови Київської міськоїдержавної адміністрації по зверненнях, які надійшли з органівдержавної влади вищого рівня, від депутатів усіх рівнів, засобівмасової інформації до виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) для розгляду, а такожза зверненнями, які надійшли до виконавчого органу Київськоїміської ради (Київської міської державної адміністрації)безпосередньо.
7.7. Працівники управління та відповідальні працівникивідділів здійснюють контроль за виконанням звернень та заповнюютьвідповідні поля на зворотному боці реєстраційно-контрольної карткиза результатами відповіді заявнику: дати, реєстраційні номерипопередніх та остаточних відповідей.
На лицьовому боці реєстраційно-контрольної карткиінформаційно-комп'ютерної системи реєстрації та контролю зарозглядом звернень громадян вноситься дата зняття з контролю тарезультати розгляду в розгорнутому вигляді (декілька речень, щопередають суть відповіді) (додаток 13). Управлінням здійснюєтьсящоденний контроль за внесенням результату розгляду зверненьгромадян в реєстраційно-контрольну картку.
7.8. Звернення, на які надано попередні відповіді, з контролюне знімаються. Контроль завершується тільки після прийняттярішення і вжиття заходів щодо вирішення пропозиції, заяви, скарги.Рішення про зняття з контролю пропозицій, заяв і скарг приймаютьпосадові особи, які прийняли рішення про взяття їх на контроль.
7.9. Після зняття звернення з контролю в управлінні тавідділах організаційного забезпечення діяльності заступникаміського голови - секретаря Київської міської ради, першихзаступників, заступників голови Київської міської державноїадміністрації зберігається справа: копія звернення громадянина,копія (копії) відповідей, доручення керівництва виконавчого органуКиївської міської ради (Київської міської державноїадміністрації), а також висновки, доповідні записки та іншідокументи, які підтверджують виконання в повному обсязі завданьщодо розгляду звернень громадян відповідно до доручення.
7.10. Управління щомісячно відповідно до плану роботиздійснює перевірку стану роботи над розглядом звернень громадян таорганізацією особистого прийому у структурних підрозділахвиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) та районних у м. Києві державнихадміністраціях.
8. Відповідальність посадових осіб за порушення
законодавства про звернення громадян
8.1. Відповідальні посадові особи, винні у порушеннізаконодавства про звернення громадян, несуть цивільну,адміністративну або кримінальну відповідальність, передбаченузаконодавством України.
Заступник голови -
керівник апарату Б.Стичинський
Додаток 1
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
Додаток 2
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
ЗАТВЕРДЖУЮ
Київський міський голова
____________ Л. Черновецький
"___" ____________ 2006 року
ПЕРЕЛІК
відповідальних посадовців, до компетенції яких
належить розгляд питань певної тематики
------------------------------------------------------------------
| N п/п | Код питання | Питання | Посадовець | Індекс |
|----------+---------------+-----------+--------------+----------|
|----------+---------------+-----------+--------------+----------|
|----------+---------------+-----------+--------------+----------|
------------------------------------------------------------------
Додаток 3
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
Додаток 4
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
ФОРМА ВІДПОВІДІ ЗАЯВНИКАМ ЗАСТУПНИКОМ МІСЬКОГО
ГОЛОВИ - СЕКРЕТАРЕМ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ,
ПЕРШИМИ ЗАСТУПНИКАМИ, ЗАСТУПНИКАМИ ГОЛОВИ
КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
"___" ____________2006 р.
N 00000
П. І. Б.
Адреса заявника
Шановна (ний)___________________________________!
Від імені Київського міського голови щиро вдячний зазвернення з проханням допомогти у вирішенні питання про___________________________________________________________________________________________________________________________________.
З метою вирішення Вашої проблеми мною було ____________________________________________________________________________________
Якщо у Вас, шановна (ний) __________________________________,надалі виникатимуть інші проблемні питання, розв'язання якихналежить до моєї компетенції, повідомте мене про це письмово. Вашепитання буде вирішено відповідно до чинного законодавства.
З повагою ________________
(підпис)
Додаток 5
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
ІНФОРМАЦІЯ
про проведення особистого прийому громадян заступником
міського голови - секретарем Київської міської ради,
першими заступниками голови, заступниками голови
Київської міської державної адміністрації
------------------------------------------------------------------
| Хто проводив, | Кількість | Результати розгляду |
| питання | прийнятих |------------------------------|
| | громадян |вирішено|роз'яснено|відмовлено|
|----------------+----------------+--------+----------+----------|
|----------------+----------------+--------+----------+----------|
------------------------------------------------------------------
Заступник міського голови -
секретар Київської міської ради, ______________________________
перший заступник голови, (прізвище, ім'я по батькові,
заступник голови підпис)
Додаток 6
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
Реєстраційно-контрольна картка в автоматизованій
системі обліку "Телефонні дзвінки"
Додаток 7
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
ІНФОРМАЦІЯ
про звернення громадян, що надійшли до "CALL-центру"
-------------------------------------------------------------------
|N п/п| Дата |Прізвище,| Адреса | Зміст |Виконавець|Результат|
| |надходження|ім'я, по |заявника|питання| |розгляду |
| | дзвінка |батькові | | | | |
| | |заявника | | | | |
|-----+-----------+---------+--------+-------+----------+---------|
|-----+-----------+---------+--------+-------+----------+---------|
-------------------------------------------------------------------
Директор ________________
(підпис)
Додаток 8
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
ІНФОРМАЦІЯ
про звернення громадян, що надійшли до "CALL-центру"
------------------------------------------------------------------------------
|Виконавець| Дата |Прізвище,| Адреса | Зміст | Результат розгляду |
| |дзвінка|ім'я, по |заявника|питання| |
| | |батькові | | | |
| | |заявника | | | |
|----------+-------+---------+--------+-------+------------------------------|
| | | | | |вирішено|роз'яснено|відмовлено|
|----------+-------+---------+--------+-------+--------+----------+----------|
------------------------------------------------------------------------------
Виконавець _____________________
(підпис)
Додаток 9
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
ІНФОРМАЦІЯ
про звернення громадян, що надійшли до "CALL-центру"
------------------------------------------------------------------
|Виконавець |Питання | Кількість | Результат розгляду |
| | | прийнятих | |
| | | дзвінків | |
|-----------+--------+------------+------------------------------|
| | | |вирішено|роз'яснено|відмовлено|
|-----------+--------+------------+--------+----------+----------|
------------------------------------------------------------------
Директор ________________
(підпис)
Додаток 10
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
ДАНІ
про звернення, що надійшли до виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
за період від _____ по _______
----------------------------------------------------------------------------------------------------
| Всього | Всього | Звернення по телефону | Усні та письмові звернення громадян |
|телефонних|звернень| | |
| дзвінків | | | |
|----------+--------+-----------------------------------+------------------------------------------|
| | |CALL-центр|"Гарячі"|Опера- |Всього|Кількість|Кількість |Кількість| Кількість |
| | | | лінії |тивний | |звернень,| звернень | усіх |колективних|
| | | | |черговий| | що | на |звернень | звернень |
| | | | | | |надійшли |особистому| | громадян, |
| | | | | | | поштою | прийомі | | які |
| | | | | | | | | |звернулися |
| | | | | | | | | | (з |
| | | | | | | | | |урахуванням|
| | | | | | | | | |колективних|
| | | | | | | | | | звернень) |
|----------+--------+----------+--------+--------+------+---------+----------+---------+-----------|
----------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
|Кількість | У тому числі питання |
| питань, | |
|порушених |------------------------------------------------------------------------|
|у |житлові|комунального| освіти, |охорони |праці|соціаль-|забезпечення|інші|
|зверненнях| | та |виховання|здоров'я| |ного | законності | |
|громадян | | дорожнього | та | | |захисту | та | |
| | |господарства|навчання | | | |правопорядку| |
| | | | дітей | | | | | |
| | | | | | | | | |
|----------+-------+------------+---------+--------+-----+--------+------------+----|
-------------------------------------------------------------------------------------
Додаток 11
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
ДОВІДКА
про стан виконавської дисципліни по письмових
та усних зверненнях
------------------------------------------------------------------
|Виконавці |Надійшло |Всього в | Не виконано | Виконано з |
| |з _____ |роботі |станом на |порушенням |
| |до ______|станом на |______________,|термінів |
| | |_________ |термін |з _____ |
| | | |виконання яких |до ________ |
| | | |закінчується | |
|----------+---------+-------------+---------------+-------------|
------------------------------------------------------------------
Додаток 12
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
ІНФОРМАЦІЯ
про результати розгляду звернення громадян,
що виконані _____________________
------------------------------------------------------------------
|N п/п |Дата |Заявник |Зміст звернення|Виконавець | Відмітки про |
| | | | | | виконання |
|------+-----+--------+---------------+-----------+--------------|
------------------------------------------------------------------
Додаток 13
до Порядку розгляду звернень
громадян у виконавчому
органі Київської міської
ради (Київській міській
державній адміністрації)
АНАЛІЗ
письмових та усних звернень, які надійшли
за період з ___________ по _____________,
та були зняті з контролю