ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
12.01.2009 № 19 |
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА № 603 від 12.08.2010 )
Про затвердження Положення про Головне управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА№ 1042 від 15.09.2009 )
Відповідно до Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 30.05.2007 № 790 "Про затвердження типових положень про Головне управління праці та соціального захисту населення обласної, Київської міської, управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської і про управління праці та соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації", рішення Київської міської ради від 20.06.2002 № 28/28 "Про утворення виконавчого органу Київської міської ради та затвердження його структури і загальної чисельності", на виконання рішення Київської міської ради від 25.10.2007 № 1078/3911 "Про питання діяльності Головного управління соціального захисту населення виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)":
1. Затвердити Положення про Головне управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
2. Затвердити структуру Головного управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
3. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 24.06.2003 № 1132 "Про затвердження Положення про Головне управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", розпорядження Київської міської державної адміністрації від 11.08.2006 № 1196 "Про затвердження змін до структури Головного управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" та розпорядження Київської міської державної адміністрації від 24.06.2003 № 1124 "Про затвердження Положення про Головне управління у справах захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)".
4. Положення про Головне управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подати на затвердження до Київської міської ради.
5. Заступнику голови Київської міської державної адміністрації Кільчицькій І.Р. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Кільчицьку І.Р.
Голова | Л.Черновецький |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 12.01.2009 № 19
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Головне управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді та підпорядкованим Київському міському голові, а з питань функцій державної виконавчої влади - Міністерству праці та соціальної політики України (далі за текстом - Мінпраці).
( Пункт 1 Положення із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1042 від 15.09.2009 )
2. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
Юридична адреса: 03165, м. Київ-165, проспект Комарова, 7.
3. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), наказами Міністерства праці та соціальної політики України, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями Головного управління є:
- забезпечення у місті Києві реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального обслуговування населення, в тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, їх соціального та пільгового медичного забезпечення, пенсійного забезпечення, а також ведення обліку осіб, що мають право на пільги за соціальною ознакою;
- забезпечення у межах своїх повноважень додержання законодавства про пенсійне забезпечення та соціальний захист населення;
- сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку міста Києва;
- удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками.
( Пункт 4 Положення із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1042 від 15.09.2009 )
5. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) проводить моніторинг у сфері соціального захисту та соціального обслуговування населення, пенсійного забезпечення;
2) сприяє на засадах соціального партнерства проведенню переговорів і укладенню Регіональної угоди між виконавчим органам Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) та Київською міською радою профспілок;
3) вносить пропозиції до програми соціально-економічного розвитку міста Києва, бере участь у розробленні та поданні на розгляд виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інших цільових (комплексних) програм з питань, що належать до його компетенції;
4) бере участь в установленому порядку в розробленні мобілізаційних заходів та бронюванні військовозобов'язаних у період мобілізації та на воєнний час;
5) забезпечує діяльність комісій у справах альтернативної (невійськової) служби;
6) координує і контролює роботу підрозділів, що здійснюють нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; надає практичну, консультаційно-правову та організаційно-методичну допомогу; сприяє веденню персоніфікованого обліку в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, розвитку недержавних систем пенсійного забезпечення, впровадженню та розвитку багаторівневої пенсійної системи;
7) проводить роботу з надання державної соціальної допомоги і підтримки малозабезпеченим громадянам, у тому числі інвалідам; здійснює контроль за правильністю і своєчасністю призначення та виплати допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, виконанням інших заходів соціального захисту населення; координує і контролює роботу Київського міського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат;
8) забезпечує створення банку даних інвалідів; сприяє інтеграції інвалідів у суспільство, безперешкодному їх доступу до об'єктів соціальної інфраструктури;
9) сприяє розвитку центрів професійної реабілітації інвалідів, та соціальної реабілітації дітей-інвалідів, подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у реабілітаційних установах; опрацьовує і аналізує документи про видатки на функціонування реабілітаційних установ, підпорядкованих органам соціального захисту населення, направляє інвалідів та дітей-інвалідів до реабілітаційних установ та навчальних закладів системи соціального захисту населення;
10) організовує роботу із забезпечення інвалідів транспортними засобами, протезно-ортопедичними виробами, іншими засобами технічної реабілітації, спеціальними засобами пересування і самообслуговування, а також матеріального та соціально-побутового обслуговування; організовує, координує та здійснює контроль за забезпеченням інвалідів, ветеранів війни та праці санаторно-курортним лікуванням;
11) вивчає стан матеріально-побутового забезпечення та потреби соціально незахищених громадян, у тому числі інвалідів, вживає заходів для створення соціальних служб з надання послуг цим громадянам, забезпечує організацію роботи із створення у місті Києві мережі установ і закладів з надання соціальних послуг;
12) забезпечує створення бази даних одиноких громадян, які потребують соціального обслуговування та соціальних послуг, проводить роботу, пов'язану з розвитком, зміцненням мережі інтернатних установ, територіальних центрів соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян, координує та контролює їх діяльність; сприяє розвиткові в інтернатних установах та стаціонарних відділеннях територіальних центрів підсобного господарства і виробництва для задоволення потреб цих установ; координує та контролює у межах своєї компетенції діяльність суб'єктів, що надають соціальні послуги;
13) бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту та соціального обслуговування населення;
14) подає пропозиції місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування під час формування проектів відповідних місцевих бюджетів щодо передбачення у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення відповідних коштів на компенсацію витрат суб'єктів, що надають соціальні послуги;
15) організовує контроль в межах своєї компетенції за наданням установлених пільг інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам, дітям-сиротам, одиноким матерям, сім'ям загиблих військовослужбовців, багатодітним сім'ям та іншим категоріям громадян;
16) організовує та координує роботу, пов'язану з визначенням статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та здійсненням заходів щодо їх соціального захисту і оздоровлення; розробляє основні напрями роботи, коротко- і довгострокові прогнози, проекти цільових програм забезпечення соціального захисту зазначених осіб і подає пропозиції щодо вдосконалення нормативно-правової бази з цих питань;
17) організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
18) організовує, координує та контролює надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
19) організовує, координує та контролює здійснення відповідно до законодавства грошових компенсацій інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, а також вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;
20) організовує роботу Київської міської комісії з розгляду питань, пов'язаних з наданням статусу учасника війни;
21) сприяє благодійним, релігійним, громадським організаціям, окремим громадянам у наданні допомоги та соціальних послуг соціально незахищеним громадянам;
22) у межах своєї компетенції організовує роботу, пов'язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім'ям з дітьми;
23) бере участь у підготовці пропозицій щодо укладення (розірвання) і визначення умов контрактів з керівниками підприємств, установ та організацій, підпорядкованих Головному управлінню, а також щодо погодження призначення на посаду і звільнення з посади керівників установ та організацій, що належать до сфери управління Мінпраці;
24) спрямовує і контролює роботу управлінь праці та соціального захисту населення районних у місті Києві державних адміністрацій; вивчає, узагальнює і поширює досвід та впроваджує прогресивні методи в їх роботу; надає їм практичну та організаційно-методичну допомогу;
25) проводить роботу з підвищення кваліфікації, підготовки та перепідготовки працівників Головного управління та підпорядкованих йому підприємств, установ та організацій; координує підготовку соціальних працівників міста Києва;
26) забезпечує своєчасний розгляд звернень громадян та їх об'єднань, вживає заходів до усунення причин виникнення скарг; проводить прийом громадян;
27) організовує через засоби масової інформації роз'яснення нормативно-правових актів про соціальний захист, соціальні послуги та соціальне обслуговування населення;-
28) утворює підрозділи комп'ютерної обробки інформації, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі єдиної інформаційної системи Мінпраці;
29) виконує функції управління майном, що належить йому на праві оперативного управління;
30) забезпечує в установленому порядку ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
31) забезпечує створення та підтримання в актуальному стані бази даних одержувачів усіх видів соціальної допомоги;
32) забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань та координує роботу в рамках таких проектів;
33) сприяє інтеграції у суспільство бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі, їх соціальній адаптації;
34) визначає потребу та подає пропозиції виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) про утворення закладів соціального захисту бездомних громадян та установ, що надають соціальну допомогу особам, звільненим з місць позбавлення волі; проводить роботу, пов'язану з розвитком їх мережі та зміцненням матеріально-технічної бази, контролює якість надання ними соціальних послуг;
35) бере участь у вирішенні питань влаштування до стаціонарних закладів, що належать до сфери управління Мінпраці (за умови наявності відповідних документів для поселення до будинку-інтернату), колишніх військовополонених, які повернулися на Батьківщину, та до установ тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які залишили територію держави, в якій ведуться або велися бойові дії, та перебувають в Україні на законних підставах;
36) сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;
37) організовує відповідно до законодавства впровадження нових соціальних послуг, у тому числі платних, узагальнює інформацію про потребу в наданні соціальних послуг відповідними установами, закладами та фізичними особами, подає виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) пропозиції щодо створення ефективної системи надання соціальних послуг;
38) здійснює внутрішній фінансовий контроль за роботою підприємств, установ та організацій, підпорядкованих Головному управлінню;
39) організовує розроблення і здійснення в м. Києві заходів, пов'язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи та соціальним захистом потерпілих від неї громадян;
40) подає Київраді та виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), Мінпраці пропозиції до проектів державних та міських програм щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і соціального захисту постраждалих громадян, оздоровлення та комплексного медико-санітарного забезпечення цієї категорії населення, контролює виконання затверджених програм;
( Підпункт 40 пункту 5 Положення із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1042 від 15.09.2009 )
41) подає виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), Мінпраці пропозиції до проекту міського бюджету та Державного бюджету України щодо витрат на ліквідацію наслідків Чорнобильської катастрофи, соціального та медико-санітарного захисту населення;
( Підпункт 41 пункту 5 Положення із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1042 від 15.09.2009 )
42) здійснює в межах своїх повноважень організаційно-методичне керівництво і координацію роботи виконавчих органів районних у місті Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) з питань соціального та правового захисту, пільгового медичного забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
( Підпункт 42 пункту 5 Положення в редакції Розпорядження КМДА № 1042 від 15.09.2009 )
43) відповідно до законодавства здійснює контроль за виконанням заходів з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і соціального захисту громадян, які від неї постраждали;
44) фінансує в установленому законодавством порядку проведення робіт щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і соціального захисту постраждалих громадян як розпорядник коштів за бюджетними програмами соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, і коштів міського бюджету, виділених на ці цілі, для чого:
- формує мережу підприємств, установ та організацій м. Києва, які беруть участь у реалізації заходів з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і соціального захисту населення;
- здійснює розрахунки потреби в коштах державного та місцевого бюджетів для реалізації Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", Закону України "Про Державний бюджет України" та інших законодавчих та нормативних актів;
- здійснює розподіл виділених для ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС коштів між одержувачами - підприємствами, установами і організаціями в розрізі районів м. Києва;
- здійснює контроль за цільовим використанням бюджетних коштів, виділених на зазначені потреби;
45) здійснює методичну допомогу в організації надання пільгової медичної допомоги населенню, постраждалому внаслідок Чорнобильської катастрофи, в консультативно-діагностичній поліклініці та стаціонарі Київського міського центру радіаційного захисту населення (далі - КМЦРЗН). В установленому чинним законодавством порядку фінансує заходи, пов'язані із пільговим забезпеченням ліків за рецептами лікарів, пільговим зубопротезуванням та додатковим харчуванням в стаціонарі КМЦРЗН;
( Підпункт 45 пункту 5 Положення в редакції Розпорядження КМДА № 1042 від 15.09.2009 )( Підпункти 46, 47 пункту 5 Положення виключено згідно з Розпорядженням КМДА № 1042 від 15.09.2009. У зв'язку з цим підпункти 48, 49, 50 пункту 5 вважати відповідно підпунктами 46, 47, 48 )46
) готує статистичну звітність, довідкові та аналітичні матеріали з питань виконання завдань щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і соціального захисту постраждалого населення та подає їх у встановленому порядку виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), Мінпраці, та іншим органам державної виконавчої влади;
( Підпункт 46 пункту 5 Положення із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1042 від 15.09.2009 )
47) забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці та контроль за її збереженням;
48) виконує інші функції, передбачені законодавством.
6. Головне управління має право:
1) подавати Київському міському голові пропозиції щодо розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ та організацій, підпорядкованих Головному управлінню, у разі систематичного порушення законодавства у сфері праці, зайнятості, соціального захисту та соціального обслуговування;
2) подавати у разі потреби виконавчому органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Мінпраці пропозиції щодо поліпшення ситуації у сфері пенсійного забезпечення, соціального захисту та соціального обслуговування населення у місті Києві;
3) залучати до розгляду питань та підготовки пропозицій спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ, організацій та об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками);
4) одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
5) проводити в установленому порядку семінари, наради та конференції з питань, що належать до його компетенції;
6) засновувати в установленому порядку друковані засоби масової інформації для висвітлення питань, що належать до його компетенції, а також випускати проспекти, листівки та інші матеріали;
7) виступати замовником науково-дослідних робіт у сфері пенсійного забезпечення, соціального захисту та соціального обслуговування населення, налагодження соціального партнерства.
7. Головне управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також з релігійними, благодійними організаціями та об'єднаннями громадян.
8. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Київським міським головою за погодженням з Мінпраці.
Начальник управління має першого заступника та заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади Київським міським головою за поданням начальника Головного управління та погодженням з Мінпраці.
9. Начальник Головного управління:
- здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Головне управління завдань, визначає функції та ступінь відповідальності заступників начальника Головного управління, керівників його структурних підрозділів;
- подає на затвердження заступнику голови Київської міської державної адміністрації кошторис і штатний розпис Головного управління;
- видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
- подає на затвердження виконавчому органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) структуру Головного управління, затверджує положення про структурні підрозділи Головного управління, функціональні обов'язки його працівників;
- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису Головного управління;
- у встановленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади працівників Головного управління;
- у встановленому порядку за погодженням з заступником голови Київської міської державної адміністрації, згідно з розподілом обов'язків призначає на посади та звільняє з посад керівників підвідомчих Головному управлінню установ та закладів;
- бере участь у формуванні резерву кадрів та вирішенні кадрових питань щодо керівників територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Мінпраці;
- погоджує призначення на посади та звільнення з посад начальників управлінь праці та соціального захисту населення районних у місті Києві державних адміністрацій.
10. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Головного управління, в ньому утворюється Колегія у складі начальника Головного управління (голова Колегії), його заступників за посадою, інших відповідальних працівників Головного управління.
До складу Колегії можуть входити керівники органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Мінпраці, а також представники відповідних громадських організацій.
Персональний склад Колегії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за поданням начальника Головного управління.
Рішення Колегії проводяться в життя наказами начальника Головного управління.
( Пункт 10 Положення із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1042 від 15.09.2009 )
11. Для розроблення наукових рекомендацій і пропозицій щодо основних напрямів діяльності Головного управління, обговорення найважливіших програм та вирішення інших питань в Головному управлінні можуть утворюватися наукові ради.
Склад наукових рад та положення про них затверджує начальник Головного управління.
12. Головне управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.
Джерелами фінансування заходів у сфері соціального захисту населення, що здійснюються Головним управлінням, є кошти Державного бюджету України та міського бюджету.
Гранична чисельність працівників Головного управління затверджується Київським міським головою.
Видатки на утримання Головного управління, в тому числі на оплату праці його працівників, затверджуються у бюджеті м. Києва на відповідний рік.
Структура Головного управління затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Штатний розпис Головного управління в межах граничної чисельності і фонду оплати праці його працівників затверджується Київським міським головою після експертизи, проведеної Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
13. Майно Головного управління є комунальною власністю територіальної громади міста і закріплене за ним на праві оперативного управління.
14. Ліквідація чи реорганізація Головного управління здійснюється за рішенням Київської міської ради в порядку, визначеному законодавством України.
Заступник голови - керівник апарату | Б.Стичинський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 12.01.2009 № 19
СТРУКТУРА
Головного управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Начальник Головного управління
Перший заступник начальника Головного управління
Заступник начальника Головного управління - начальник управління фінансово-бухгалтерського та господарського забезпечення - головний бухгалтер
Заступник начальника Головного управління - начальник планово-економічного управління
Заступник начальника Головного управління - начальник управління у справах інвалідів та людей похилого віку
Заступник начальника Головного управління - начальник управління пільг та державних соціальних допомог
Управління фінансово-бухгалтерського та господарського забезпечення
Відділ фінансово-бухгалтерського забезпечення
Господарський відділ
Планово-економічне управління
Відділ прогнозування та фінансування установ
Відділ капітального ремонту, реконструкції та програм соціального розвитку
Управління у справах інвалідів та людей похилого віку
Відділ у справах інвалідів, ветеранів війни та праці та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Відділ стаціонарних та курортно-лікувальних установ
Сектор по роботі з бездомними громадянами
Управління пільг та державних соціальних допомог
Відділ соціальних гарантій
Відділ державних та регіональних допомог
Відділ житлових субсидій
Відділ пільг та розрахунків за житлово-комунальні послуги
Відділ документального забезпечення та звернень громадян
Відділ контрольно-ревізійної роботи
Відділ соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Відділ АСУ
Сектор правової роботи
Сектор кадрової роботи
Сектор державних закупівель
Заступник голови - керівник апарату | Б.Стичинський |