• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про Програму інформування громадськості та розміщення соціальної реклами з питань оподаткування та діяльності органів Державної податкової адміністрації м. Києва на 2007-2009 роки в першу чергу по платежах, що надходять до бюджету м. Києва

Київська міська рада | Рішення, Програма від 28.12.2006 № 535/592
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Програма
  • Дата: 28.12.2006
  • Номер: 535/592
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Програма
  • Дата: 28.12.2006
  • Номер: 535/592
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія V скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 535/592 від 28.12.2006
Про Програму інформування громадськості
та розміщення соціальної реклами з питань
оподаткування та діяльності органів Державної
податкової адміністрації м. Києва
на 2007-2009 роки в першу чергу по платежах,
що надходять до бюджету м. Києва
Відповідно до статті 67 Конституції України ( 254к/96-ВР ),статті 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні"( 509-12 ), статей 12, 18 Закону України "Про рекламу"( 270/96-ВР ) та з метою інформування суспільства про позитивнізміни в житті столиці завдяки добровільній сплаті податків тазборів до бюджетів всіх рівнів; забезпечення прозорості тагласності в діяльності органів державної податкової служби,своєчасної та сумлінної сплати податків; запобіганняправопорушенням у сфері оподаткування; проведеннямасово-роз'яснювальної роботи серед широких верств населення,спрямованої на виховання соціальної свідомості, поширенняподаткових знань в суспільстві та досягнення взаєморозуміння таналагодження партнерських відносин між платниками податків тадержавою Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Програму інформування громадськості тарозміщення соціальної реклами з питань оподаткування та діяльностіорганів Державної податкової адміністрації м. Києва на 2007-2009роки в першу чергу по платежах, що надходять до бюджету м. Києва(додається).
2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державнійадміністрації) включити пропозиції щодо обсягу фінансуваннязаходів щодо виконання Програми інформування громадськості тарозміщення соціальної реклами з питань оподаткування та діяльностіорганів Державної податкової адміністрації м. Києва до проектубюджету м. Києва на 2007-2009 роки в першу чергу по платежах, щонадходять до бюджету м. Києва.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісіюКиївради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київради
від 28.12.2006 N 535/592
ПРОГРАМА
інформування громадськості та розміщення соціальної
реклами з питань оподаткування та діяльності
органів Державної податкової адміністрації м. Києва
на 2007-2009 роки в першу чергу по платежах,
що надходять до бюджету м. Києва
Програма інформування громадськості та розміщення соціальноїреклами з питань оподаткування та діяльності органів Державноїподаткової адміністрації м. Києва на 2007-2009 роки в першучергу по платежах, що надходять до бюджету м. Києва (далі -Програма) - це комплексний, системний план по наданнюінформаційних послуг (в тому числі засобами масово-роз'яснювальноїроботи) платникам податків та висвітленню діяльності органівподаткової системи м. Києва, який розроблений відповідно доКонституції України ( 254к/96-ВР ), Закону України "Про державнуподаткову службу в Україні" ( 509-12 ), Закону України "Прорекламу" ( 270/96-ВР ), Закону України "Про інформацію"( 2657-12 ) та інших чинних законодавчих і нормативно-правовихактів.
I. Загальні положення
1. Необхідність проведення інформаційної та рекламної
роботи серед населення та платників податків
Законом України "Про Державну податкову службу в Україні"( 509-12 ) визначено, що головним завданням Державної податковоїслужби є здійснення контролю за своєчасним та повним надходженнямдо бюджету та державних цільових фондів податків і зборів(обов'язкових платежів). Виконання цього важливого завданнянеможливе без постійного підвищення рівня добровільного виконаннясуб'єктами господарської діяльності та громадянами, які згідно ззаконодавством мають податкові зобов'язання, обов'язків щодосплати податків. Це, у свою чергу, безпосередньо залежить відобсягів охоплення та якості інформування населення взагалі іплатників податків особливо. Зокрема через розміщення соціальноїреклами з цієї тематики на усіх доступних інформаційних носіях.
Проведення інформаційної та роз'яснювальної роботи набираєособливого значення в сучасних умовах, коли одним із ключовихнапрямів діяльності Уряду стає стабілізація переходу до ринковихмеханізмів управління економікою. Вже підготовлені законопроекти,які стосуються зміни в роботі податкової системи, - відмова відсилових методів та максимізація добровільної сплати податків.
Забезпечення податкових надходжень у повному обсязі надобровільній основі передусім залежить від рівня податковоїкультури населення. З метою забезпечення своєчасної та сумлінноїсплати податків, запобігання правопорушенням у сфері оподаткуванняДержавна податкова адміністрація у м. Києві постійно сприяєпоширенню інформації щодо підвищення податкової свідомостіплатників податків, особливо через ефективні механізми соціальноїреклами, яка, в першу чергу, спрямована на досягненнявзаєморозуміння та налагодження партнерських відносин міжплатниками податків та державою.
Рекламна та інформаційно-роз'яснювальна кампанія у м. Києвіпроводиться з 2001 року. Завдяки цій планомірній, комплексній,системній роботі та наявності стабільного й передбачуваногоджерела фінансування - міського бюджету - весь цей час неухильнозбільшуються надходження до бюджету. Внесок Державної податковоїадміністрації у м. Києві, як однієї з найважливіших ланокподаткової служби країни, до казни держави залишається стабільновисоким, в 2005 році становив 35,5%, в 2006 році за період січень- вересень - 40,3%.
До бюджету м. Києва в 2005 році мобілізовано 4,0 мільярдигривень, що на 33,2% (на 1,0 млрд. грн.) більше ніж за 2004 рік.Надходження податку з доходів фізичних осіб у 2005 році становили2,9 мільярда гривень, плати за землю - 427,0 мільйонів гривень,єдиного податку на підприємницьку діяльність - 186,7 мільйонівгривень.
У 2006 році тільки за період січень - вересень до столичногобюджету надійшло майже 4,5 мільярда гривень, що на 56,1% (на1604,7 млн. грн.) більше за січень - вересень 2005 року.
Аналіз підсумків декларування доходів громадян за минулі рокитакож свідчить, що проведення роз'яснювальної роботи у пресі та нателебаченні дає позитивні наслідки та піднімає рівень довіригромадян до держави в цілому. Так, у більшості громадянспостерігається підвищення рівня податкової свідомості, з'явилосьрозуміння сплати податків як соціальної необхідності, яка дедалічастіше спонукає думати про те, яку зароблену частину матеріальнихблаг людина має залишити собі, а якою поділитися зі своєюдержавою. Про позитивні зміни у суспільній свідомості свідчитьрівень добровільності виконання податкових зобов'язань. Так,всього по місту Києву громадянами подано 27 тисяч 492 деклараціїпро отримані доходи протягом 2005 року (задекларовано громадянамидоходів на загальну суму 7,4 мільярда гривень), в т. ч.громадянами, які зобов'язані подати декларацію згідно з чиннимзаконодавством, подано 6 тисяч 369 декларацій (задекларованодоходів на загальну суму 7,1 мільярда гривень).
Кількість поданих декларацій громадянами, які булизобов'язані подати декларації відповідно до чинного законодавства,збільшилась в порівнянні з відповідним періодом минулого року на1 тисячу 514 декларацій (тобто на 31%). Суми нарахованого досплати податку з доходів фізичних осіб також значно збільшились тастановлять 592,5 мільйона гривень, що в 13,4 рази більше впорівнянні з відповідним періодом минулого року (було нараховано44,1 мільйона гривень). Таким чином, спостерігається тенденціядобровільного декларування громадянами значних сум доходів.
І немає сумнівів, що таким змінам в свідомості громадянсприяли нові ефективні форми та методи роботи податкових органівміста Києва.
Окремо слід відмітити ту роботу, яку проводять працівникиорганів ДПС м. Києва щодо наведення порядку у сфері гральногобізнесу, під час надання послуг з паркування автотранспортнихзасобів, що, у свою чергу, призводить до збільшення надходжень добюджету м. Києва.
Ця робота, яка проводиться за дорученням Київського міськогоголови, потребує додаткового інформаційного забезпечення, завдякичому має підвищитись обізнаність громадян щодо необхідностіпроведення вищезазначених заходів, умов, за якими можуть існуватиці різновиди підприємницької діяльності, та обмеження, якіпокладаються на суб'єктів господарської діяльності, що працюють усферах грального бізнесу та надання послуг з паркуванняавтотранспорту.
Особливу увагу при проведенні кампанії в 2007-2009 роках слідприділити інформуванню громадськості щодо питання підвищенняставки податку з доходів фізичних осіб. З 1 січня 2004 року ставкаоподаткування доходів громадян становила 13%. Відповідно до ЗаконуУкраїни "Про податок з доходів фізичних осіб" ( 889-15 ),починаючи з 1 січня 2007 року набирають чинності зміни щодозбільшення ставки цього податку до 15%. Проведення роботи щодоінформування населення та роз'яснення законодавства стосовновказаних змін дасть змогу органам Державної податкової службивиконувати одне із пріоритетних завдань, яке стоїть сьогодні передними, щодо легалізації заробітної плати. Громадяни повинніусвідомити, що приховування реальної зарплати або ж виплата її втак званих "конвертах" безпосередньо відіграється на рівні їхньогодобробуту та всієї держави, а саме: на рівні освіти, медичнихпослуг тощо.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо за необхідне забезпечитипродовження фінансування проведення соціального інформуваннянаселення та розміщення соціальної реклами у 2007-2009 роках.
2. Цілі соціального інформування населення
та розміщення соціальної реклами
Кінцева мета проведення заходів, що плануються, - збільшеннярівня добровільних надходжень від сплати податків, що єконституційним обов'язком кожного.
Завданнями кампанії, що забезпечать досягнення кінцевої мети,є розповсюдження податкових знань у суспільстві, формування середкиян відповідального ставлення до сплати податків, створенняпозитивної суспільної думки щодо сфери оподаткування.
Основними напрямами інформаційно-роз'яснювальної роботи єрозширення поінформованості киян про діяльність податкової служби,поглиблення обізнаності щодо податкового законодавства та змін уньому, попередження щодо відповідальності за його порушення.
3. Цільова аудиторія
Усе працездатне населення Києва - у віці від 15 до 65 років.Цільова аудиторія поділяється на 2 підгрупи:
- Первинна цільова аудиторія - особи, що самостійно приймаютьрішення про сплату податків (приватні підприємці, дрібнібізнесмени, фізичні особи, що мають незадекларовані прибутки). Цяпідгрупа цікавить, в першу чергу, як потенційне джерело підвищенняподаткових надходжень. Крім того, на цю групу орієнтується у своїхдіях новий Уряд.
- Вторинна цільова аудиторія - всі інші мешканці Києва. Цяпідгрупа цікавить, насамперед, як носій громадської думки щодоподаткової системи та як потенційне джерело поповнення первинноїцільової аудиторії.
4. Аналіз поточної ситуації
У суспільстві ще не сформовано думку про те, що Державнаподаткова служба виконує вкрай необхідну для існування державироботу. Податкові органи сприймаються як караючий механізм, щообмежує свободу громадян, а не діє на користь суспільству. Рядовіплатники податків не усвідомлюють, що основне завдання Державноїподаткової служби - не припинити діяльність підприємства, аорганізувати правильне ведення облікової та звітної документації,допомогти виправити помилки, якщо вони раптом виникають.
Державна податкова адміністрація України оголосила про змінуфілософії податкових органів. Надзвичайно велику увагу приділенорозвитку малого та середнього бізнесу, діяльність якого ретельнозахищається. Керівництво Державної податкової адміністраціїУкраїни створює умови, щоб податкова служба не зашкодиласоціально-економічному розвитку країни з огляду на фінансовіресурси, необхідні для стабільного розвитку бізнесу.
Інформування суспільства щодо виведення підприємницькоїдіяльності з тіні, спрощення системи реєстрації платників податків(створення "єдиного вікна"), зміни в оподаткуванні прибуткупідприємств неодмінно призводять до зростання платежів до бюджетіввсіх рівнів, до зростання кількості платників податків - юридичнихосіб.
Загалом до свідомості широких верств населення необхіднодонести інформацію, що робота податкових органів стає всепрозорішою й ефективнішою, а органи Державної податкової службиУкраїни працюють виключно для блага країни та кожного з їїгромадян.
Слід зазначити, що завдяки кампаніям попередніх роківставлення населення до діяльності органів Державної податковоїадміністрації міста Києва і міської влади значно поліпшилося.
Підсумки опитування у 2005 році засвідчили, що 52,2% опитанихгромадян оцінюють діяльність органів державної податкової службищодо налагодження партнерських відносин з платниками податків якдобру, 16,7% - як дуже добру, 29,5% - як задовільну, 1,6% - якнезадовільну. Таким чином, понад 30% платників податків єаудиторією цільового впливу. Проведення інформаційно-рекламноїкампанії Державною податковою адміністрацією у м. Києві у 2007році буде сприяти зміні негативного ставлення цієї категоріїгромадян до діяльності органів податкової служби на позитивне.
Дослідження громадської думки, яке проведено у 2006 році,свідчить, що відносини між органами Державної податкової служби таплатниками податків змінюються на краще, 50% респондентівпідтверджують це. Також 53,1% респондентів задоволені роз'ясненнямподаткового законодавства, яке проводиться податковими органами.
Вагому роль у формуванні позитивних відкликів щодо роботиподаткових органів відіграє прозорість роботи податківців, якадосягається інформуванням всіх верств населення та розміщеннямсоціальної реклами з податкової тематики.
Моніторинг громадської думки буде продовжено у рамкахвиконання цієї Програми шляхом анкетування громадян під час взяттяна облік суб'єктів підприємницької діяльності, проведеннясемінарів, лекцій для платників податків, засідань "круглогостолу" за участю підприємців, зустрічей з трудовими колективамипідприємств, організацій, установ, відвідування громадянамиподаткових органів, яке буде проводитись силами підрозділів позв'язках з громадськістю, засобами масової інформації тамасово-роз'яснювальної роботи податкових органів міста Києва зметою встановлення ефективності заходів, передбачених Програмою.
5. Позиціонування
Безумовно, інформаційно-рекламна кампанія, присвяченавирішенню проблеми наповнення бюджету за рахунок податковихнадходжень, не повинна випадати із загального інформаційногоконтексту суспільного життя. Кампанія, що провадитиметьсяДержавною податковою адміністрацією у м. Києві, буде продовжуватиі розвивати проголошену в заявах державних діячів генеральнулінію, в основу якої покладено формування нових довірчих іпрозорих відносин між владою і платниками податків.
Враховуючи вищевикладене, можна сформулювати наступні основніхарактеристики кампанії:
- характер кампанії повинен відповідати духові часу і стилюнової влади: бути рішучим, енергійним, переконливим, позитивним;
- кампанія повинна пов'язати суспільні очікування змін зізміною ставлення індивідуумів до сплати податків;
- кампанія повинна носити швидше емоційний, ніж раціональнийхарактер;
- враховуючи специфіку аудиторії, основний акцент має бутизроблений на індивідуальних вигодах від добросовісного ставленнядо сплати податків, а не на суспільному благу;
- основне посилання: настали нові часи - пора змінити своєставлення до податків.
6. Стратегія інформаційної кампанії
та соціальної реклами
Виходячи з цілей кампанії та вищевикладеного аналізуситуації, можна зробити висновок, що основним завданням кампанії єзміна взаємовідносин влади і бізнесу, необхідно, щоб бізнеспідтримав дії влади. Безумовно, що змінити взаємини між владою ібізнесом можуть тільки конкретні економічні кроки державиназустріч підприємцям. Але інформаційно-роз'яснювальна кампаніяможе вирішити наступні завдання:
- привернути увагу населення до проблеми оподаткування;
- продемонструвати можливі переваги чесного ставлення досплати податків;
- підготувати основу для широкої суспільної дискусії на цютему;
- створити емоційний фон, що сприяє конкретним діям держави уподатковій сфері.
II. Заходи щодо проведення соціального інформування
населення та розміщення соціальної реклами
з податкової тематики
1. Розробка концепції та плану проведення
соціальної реклами
Соціальна реклама - інформація будь-якого виду, розповсюдженав будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно кориснихцілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдженняякої не має на меті отримання прибутку.
Відповідно до Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР )соціальна реклама має бути чітко відокремлена від іншоїінформації, незалежно від форм чи засобів розповсюдження, такимчином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу. Основнимипринципами створення соціальної реклами є: законність, точність,достовірність.
Реклама з питань оподаткування та діяльності органівДержавної податкової служби м. Києва - це інформація тароз'яснювальні матеріали, що спрямовані на розповсюдженняподаткових знань у суспільстві, формування у киян відповідальногоставлення до сплати податків, створення позитивної суспільноїдумки щодо сфери оподаткування.
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві
Термін виконання: січень - березень
2. Забезпечення інформування цільової аудитори
щодо проведення кампанії декларування доходів
фізичних осіб
Інформаційна кампанія та проведення соціальної реклами у2007-2009 роках матимуть кілька етапів. Найактивнішими мають статизаходи першого півріччя, коли потрібно буде донести нововведення вполітиці влади до якнайширшого кола громадян і успішно провестикампанію декларування доходів за попередній рік.
Кампанія декларування повинна починатися з роз'яснювальнихзаходів і публікації серії матеріалів щодо набрання чинностіпевними змінами у законодавстві. Водночас слід нагадуватигромадянам про терміни подання податкових декларацій і про режимроботи податкових служб у цей дуже відповідальний період.
Таким чином, роз'яснювальна інформація на цьому етапі маємістити:
- відповіді на найбільш поширені та актуальні запитаннягромадян щодо оподаткування;
- терміни декларування доходів та адреси районних інспекцій,де можна подати декларацію;
- конкретні суми зібраних податків, інформацію про порушеннякримінальних справ через їхню несплату тощо.
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві,
в т. ч. управління податкової міліції
- ДПІ у районах м. Києва
Термін виконання: березень
3. Розробка та адаптування рекламних макетів,
що формують іміджеву частину рекламної кампанії
Наступним етапом має стати іміджева кампанія. Її заходи маютьпродемонструвати загальну тенденцію підтримки підприємцями дійвлади. Розміщення іміджевої реклами має супроводжуватисяпублікацією інформаційно-роз'яснювальних матеріалів, які бпояснювали підприємцям мотиви змін відношення до дій влади іподатків, які треба сплачувати. Основною метою цього етапу маєбути формування позитивного ставлення до податкової системивзагалі та сплаті податків кожним конкретним громадянином.
Роз'яснювальна інформація на цьому етапі має містити:
- інформацію про поліпшення механізмів оподатковування,спрямованих на спрощення обліку та звітності;
- відомості про повсякденну діяльність податкової служби, пропріоритети її роботи, про структурні зміни, спрямовані наформування умов для партнерських, паритетних відносин ізплатниками податків;
- опис прав громадян і демонстрацію готовності податковихорганів не тільки поновити порушені права платників податків, алей запобігти такому порушенню надалі.
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві
Термін виконання: березень - квітень
4. Публікація матеріалів про суб'єктів господарювання,
які мають податкову заборгованість
Одним з етапів соціального інформування є публікаціяматеріалів про суб'єктів господарювання, які мають податковузаборгованість. Публікація таких матеріалів у минулі роки довеласвою ефективність. Одночасне розміщення даних про керівниківпідприємств-боржників значно підвищить ефект цих публікацій.
Конкретні дані свідчать, що після розміщення таких матеріалівчимало підприємств поквапилися ліквідувати свою заборгованістьперед державою.
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві,
в т. ч. управління податкової міліції
- ДПІ у районах м. Києва
Термін виконання: щоквартально
5. Виготовлення та розміщення соціальної реклами
та інформації в пресі
Оскільки акцент у кампанії, особливо на початковому етапі,буде зроблений на інформаційно-роз'яснювальній складовій, тоосновним видом ЗМІ має бути обрана преса. Крім того, преса кращевідповідає особливостям соціальної реклами: індивідуальністьконтакту дозволяє представникам цільової аудиторії асоціювати себез поданими у рекламі персонажами. Особливого значення набуваєпублікація тематичних матеріалів, які можуть поширюватисябезпосередньо серед платників податків через районні Державніподаткові інспекції.
В умовах міста саме ці засоби масової інформації маютьнайменшу вартість контакту з аудиторією. При цьому у читачів єдостатньо багато часу для усвідомлення наданої соціальноїінформації та реклами.
Для розміщення соціальної інформації та реклами будутьзалучені найбільш популярні видання різноманітного спрямування(для повного охоплення цільової аудиторії) - газети "РІО","Хрещатик", "Киевские Ведомости", "Ділова столиця", "Сегодня","Податковий, банківський, митний консультант".
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві
- ДПІ у районах м. Києва
Термін виконання: березень - грудень
6. Виготовлення та розміщення зовнішньої соціальної
реклами та інформації
Зовнішня реклама повинна використовуватися відповідно доособливостей конкретних її типів. У першу чергу буде використанорозміщення соціальної інформації та реклами на зупинках міськоготранспорту і на станціях метрополітену, оскільки такі засоби маютьдосить тривалий контакт зі споживачем реклами.
Етапи виконання цього пункту заходів:
виготовлення постерів для сіті-лайтів та зупинок громадськоготранспорту;
виготовлення постерів для білбордів;
розміщення реклами на сіті-лайтах та зупинках міськоготранспорту;
розміщення реклами на білбордах.
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві
- Термін виконання: квітень - грудень
7. Виготовлення та розміщення соціальної реклами
та інформації в метро
Розміщення соціальної реклами у метрополітені забезпечуєтривалий період для спостерігання сюжетів реклами та вивченнянаданої інформації представниками цільової аудиторії, що даєнеобхідний результат.
Етапи виконання цього пункту заходів:
- виготовлення стікерів для метро;
- розміщення стікерів у вагонах метро.
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві
Термін виконання: квітень - грудень
8. Виготовлення та розміщення соціальної реклами
та інформації на радіо
Наступним значущим засобом розповсюдження інформації є радіо.Текстові матеріали, що передаються по радіо, сприймаютьсяслухачами як новини і привертають до себе значну увагу.
Етапи виконання цього пункту заходів:
- виготовлення аудіоролика;
- розміщення реклами на радіостанціях:
- "Наше радио",
- "Русское радио",
- УР-1,
- "Радіо Київ",
- "Авторадіо",
- "Европа + Киев",
- Радіостанція "Голос Києва".
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві
- ДПІ у районах м. Києва
Термін виконання: квітень - грудень
9. Виготовлення та розміщення соціальної реклами
та інформації на телебаченні
Телевізійна соціальна реклама, на жаль, до цього часу невикористовувалася через занадто високу вартість досягненнякиївської аудиторії. Телебачення є найдорожчим, але йнайвпливовішим з вказаних носіїв.
Етапи виконання цього пункту заходів:
- виготовлення інформаційно-іміджевого сюжету;
- розміщення інформаційно-іміджевого сюжету на ТРК "Київ".
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві
- ДПІ у районах м. Києва
Термін виконання: квітень - грудень
10. Виготовлення та розміщення соціальної реклами
та інформації в мережі Інтернет
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від4 січня 2002 року N 3 ( 3-2002-п ) "Про Порядок оприлюднення умережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчоївлади" створено Web-сайт Державної податкової адміністрації ум. Києві.
На Web-сайті ДПА у м. Києві розміщується інформаціявідкритого характеру, яка готується відповідно до Положення пропорядок підготовки матеріалів, призначених для відкритогопублікування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів Українивід 21 липня 1992 року N 419 ( 419-92-п ), наказу ДПА України від1 липня 1999 року N 340 "Про перелік конфіденційної інформації",положення ДПА України від 15 червня 2000 року "Про наданняінформації для розміщення її на Web-сайті Державної податковоїадміністрації України", наказу ДПА України від 25 липня 2001 рокуN 298 "Про підтримку в актуальному стані Web-сайту Державноїподаткової адміністрації України в мережі Інтернет".
З метою поліпшення умов для розвитку демократії, реалізаціїгромадянами конституційних прав на участь в управлінні державнимисправами і на вільний доступ до інформації про діяльність органіввиконавчої влади, забезпечення гласності та відкритості діяльностіорганів Державної податкової служби, а також належногоінформування громадськості, надання достовірної та актуальноїінформації, розміщення соціальної реклами буде здійснено:
- виготовлення банерів;
- розміщення банерів;
- обмін банерами з популярними ресурсами;
- розміщення текстової інформації;
- розміщення аудіофайлів;
- розміщення відеофайлів;
- проведення чат-конференцій;
- створення форуму.
Відповідальний за виконання пункту заходів:
- ДПА у м. Києві
Термін виконання: квітень - грудень
III. Прикінцеві положення
1. Для фінансування першочергових заходів, передбаченихПрограмою, вирішити питання щодо щорічного виділення коштів.
2. Для забезпечення належного рівня виконання заходів щодопроведення соціальної реклами та інформування населення Київськаміська рада на підставі бюджетних запитів щорічно передбачає вміському бюджеті асигнування на виконання Програми.
3. Постійній комісії Київської міської ради з питань бюджетута соціально-економічного розвитку:
3.1. Заслухати річний інформаційний звіт керівників Державноїподаткової адміністрації у м. Києві, щоквартально заслуховуватиДержавне казначейство у м. Києві про використання коштів,направлених ДПА у м. Києві.
3.2. Звіт ДПА у м. Києві про використані кошти надаватидепутатам Київради на підставі їх запитів.
Заступник міського голови -
секретар Київради О.Довгий
"Хрещатик" N 17 (3007) від 06 лютого 2007 року