• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Міської цільової програми підтримки сімї та молоді на 2012 - 2016 роки

Київська міська рада | Рішення від 20.09.2012 № 5/8289
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 20.09.2012
  • Номер: 5/8289
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 20.09.2012
  • Номер: 5/8289
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
X сесія VI скликання
РІШЕННЯ
20.09.2012 N 5/8289
Про затвердження Міської цільової програми підтримки сім'ї та молоді на 2012 - 2016 роки
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", рішення Київської міської ради від 29.10.2009 N 520/2589 "Про Порядок розроблення, затвердження та виконання міських цільових програм в м. Києві", з метою забезпечення оптимального функціонування цілісної системи роботи з соціальної підтримки сімей та сприяння соціальному становленню молоді, створення умов для найбільш повної реалізації сім'ями та молоддю свого потенціалу Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Міську цільову програму підтримки сім'ї та молоді на 2012 - 2016 роки (далі - Програма) згідно з додатком до цього рішення.
2. Установити, що відповідальним за виконання Програми є Головне управління у справах сім'ї, молоді та спорту виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
3. Головному управлінню у справах сім'ї, молоді та спорту виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), районним в місті Києві державним адміністраціям при формуванні бюджетних запитів на наступні роки передбачати видатки на реалізацію Програми.
4. Це рішення оприлюднити в газеті Київської міської ради "Хрещатик".
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Заступник міського голови -
секретар Київради
Г. Герега
Додаток
до рішення Київської міської ради
20.09.2012 N 5/8289
МІСЬКА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ СІМ'Ї ТА МОЛОДІ НА 2012 - 2016 РОКИ
Паспорт
Міської цільової програми підтримки сім'ї та молоді на 2012 - 2016 роки
1.Ініціатор розроблення ПрограмиГоловне управління у справах сім'ї, молоді та спорту виконавчого
органу Київради (Київської міської державної адміністрації)
2.Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програмип. 2 рішення Колегії виконавчого органу Київради (Київської
міської державної адміністрації) від 23.02.2011 N 4
3.Розробник ПрограмиГоловне управління у справах сім'ї, молоді та спорту виконавчого
органу Київради (Київської міської державної адміністрації)
4.Співрозробники ПрограмиКиївський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та
молоді,
Київський молодіжний центр праці,
Київський міський центр сім'ї "Родинний дім",
районні в місті Києві державні адміністрації
5.Замовник (відповідальний виконавець) ПрограмиГоловне управління у справах сім'ї, молоді та спорту виконавчого
органу Київради (Київської міської державної адміністрації)
6.Учасники (співвиконавці) ПрограмиГоловне управління освіти і науки
Головне управління охорони здоров'я
Головне управління праці та соціального захисту населення
Головне управління з питань регуляторної політики та
підприємництва
Головне управління культури
Головне управління житлового забезпечення
Управління у справах жінок, інвалідів, ветеранів війни та праці
Управління преси та інформації
Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та
молоді
Служба у справах дітей
Київський міський центр зайнятості
Київський молодіжний центр праці
Київський міський центр сім'ї "Родинний дім"
Київський міський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації
працівників органів державної влади, органів місцевого
самоврядування, керівників державних підприємств, установ та
організацій
Районні в місті Києві державні адміністрації
Головне управління МВС України в місті Києві (за згодою)
Головне управління юстиції м. Києва (за згодою)
Управління міграційної служби у м. Києві (за згодою)
Громадські організації (за згодою)
7.Термін реалізації Програми2012 - 2016 роки
7.1.Етапи виконання Програми2012 - 2014 роки
(для довгострокових програм)2015 - 2016 роки
8.Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми (для комплексних програм)Бюджет м. Києва
9.Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, у тому числі:362719,1
Загального фонду міського бюджету302746,4
Спеціального фонду міського бюджету58624,9
Коштів інших джерел1347,8
Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма
В усьому світі визнано, що сім'я є визначальним показником суспільного розвитку, який відображає моральний стан суспільства і є могутнім фактором формування демографічного потенціалу. Від сім'ї залежить виховання наступних поколінь, що є передумовою розвитку та процвітання держави. Без повноцінного функціонування сім'ї неможливим є вирішення економічних і соціальних проблем держави, утвердження здорових моральних цінностей, адекватна соціалізація дітей та молоді, розвиток духовності та культури. Саме тому суспільство зацікавлене у фізично й морально здоровій сім'ї, яка здатна реалізувати свій соціальний потенціал та відтворювальну функцію, забезпечити не лише власне виживання, а й розвиток.
В Україні та у м. Києві, зокрема, процес соціального розвитку інституту сім'ї характеризується наявністю деструктивних явищ та проблем, серед яких слід назвати: низький рівень задоволення індивідуальних інтересів і потреб, пов'язаних зі створенням та функціонуванням сім'ї; невідповідність репродуктивних можливостей сімей потребам суспільства в простому відтворенні населення; наявність протиріччя між рівнем індивідуальної свободи вибору будь-якого типу сімейних і приватних відносин та рівнем відповідальності за свою поведінку; існування широкого діапазону сімей, неспроможних виконувати соціальні функції тощо.
На сьогодні загальна проблематика, пов'язана з молоддю та сім'ями у м. Києві, характеризується такими тенденціями як:
- низький рівень народжуваності*:
- попри підвищення рівня народжуваності протягом 2007 - 2009 рр. Київ має низький рівень природного приросту населення: у 2007 році кількість народжених становила 28445, однак показник природного приросту від'ємний - 2666, у 2008 році при кількості народжених 31965 показник природного приросту становив 1898, у 2009 році ці показники становили 32488 і 4196 відповідно, у 2010 році - 32082 і 3457, а у 2011 році при народжених 29330 природний приріст становив 4605;
- низька тривалість життя населення, висока смертність чоловіків: середня очікувана тривалість життя чоловіків при народженні становить лише 69,35 року, а жінок 77,58 року, що на 8 - 12 років менше, ніж у країнах Європейського Союзу;
- незадовільний стан здоров'я населення, у тому числі репродуктивного*: кількість вперше зареєстрованих захворювань сечостатевої системи збільшилась з 193,6 тисячі у 2007 році до 203,7 тисячі у 2010 році;
- швидке поширення соціально небезпечних хвороб, насамперед СНІДу: станом на 01.01.2011 кількість ВІЛ-позитивних осіб, які перебували під диспансерним наглядом в Київському міському центрі профілактики та боротьби зі СНІДом, становила 7396 осіб, в тому числі у 1081 особи встановлено діагноз СНІД (14,6 %); показник поширеності ВІЛ-інфекції склав 264,7 на 100 тис. населення (у 2009 році - 249,8), показник поширеності СНІДу - 38,7 на 100 тис. населення (у 2009 році - 33,4);
- зростання негативної тенденції щодо збільшення кількості молодих людей, які вживають алкоголь чи інші психоактивні речовини, що негативно впливає на здоров'я підростаючого покоління, психоемоційний стан в їхніх родинах. Значно помолодшав вік осіб, які вперше спробували психоактивні речовини. Нині офіційно перебувають на обліку в Київській міській наркологічній клінічній лікарні "Соціотерапія" більше 9 тисяч осіб. Ці дані не відображають реальної картини щодо розповсюдження хімічної залежності в м. Києві, оскільки за допомогою звертається лише незначна кількість хімічно залежних;
- зростання частки молоді серед безробітних: станом на 01.01.2011 серед 5933 безробітних молодь складала 2410 осіб, або 40,6 %, а станом на 01.01.2012 серед 6646 безробітних молодь вже складала 2631 особу, або 39,6 %. Освітній та трудовий потенціал молоді значною мірою не реалізується через невідповідність між попитом та пропонуванням на ринку праці. Відсутність практичного досвіду роботи стає серйозною перешкодою при працевлаштуванні.
- високий рівень розлучуваності*: хоча за 2007 - 2011 рр. кількість розлучень* знизилась з 10526 до 4387, однак по відношенню до загальної кількості шлюбів цей показник залишається високим;
- поширення незареєстрованих (громадянських) шлюбів;
- зростання кількості неповних сімей, в яких дітей виховує лише один із батьків, як правило мати: так, у 2007 році кількість отримувачів допомоги одиноким матерям становила 22950 осіб, а у 2011 році - 23809 осіб;
- значна кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: станом на 01.01.2012 нараховувалось 2477 таких дітей;
- значна кількість випадків насильства в сім'ї: за даними структурних підрозділів у справах сім'ї, молоді та спорту районних в місті Києві держадміністрацій щорічно надходить близько 6 тисяч звернень щодо насильства в сім'ї. Так, у 2011 році надійшло 5890 звернень;
- зростання кількості сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах: за даними Київського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді протягом 2010 року на обліку сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, було 3148, а протягом 2011 року - 3372. Найчастіше складні життєві обставини пов'язані зі: зневажливим ставленням та складними стосунками, насильством в сім'ї, сирітством, інвалідністю батьків або дітей, алкогольною або наркотичною залежністю, перебуванням у місцях позбавлення волі членів цих сімей. Серед інших причин: малозабезпеченість, низький виховний батьківський потенціал, ризик передачі дитини до інтернатного закладу, намір відмови від новонародженої дитини, вимушена трудова міграція. Також це сім'ї, яких торкнулися проблеми ВІЛ/СНІДу, сім'ї, де дітей виховують одинокі батько чи мати тощо.
____________
* Тут і далі за даними Головного управління статистики м. Києва
Найбільш вразливими в сучасних соціально-економічних умовах залишаються багатодітні сім'ї, які потребують особливої уваги та підтримки з боку державних та місцевих органів влади. Станом на 15.12.2011 на обліку у структурних підрозділів у справах сім'ї, молоді та спорту районних в місті Києві держадміністрацій перебувало 5986 багатодітних сімей. Варто відзначити, що кількість багатодітних сімей має тенденцію до зростання, зокрема за 2011 рік їх кількість збільшилась на 23,4 %.
За результатами паспортизації багатодітних сімей, яка запроваджена у Києві з 2003 року з метою визначення проблем кожної багатодітної сім'ї та надання допомоги, найбільш болючими є питання житлового та матеріально-фінансового забезпечення.
У місті Києві членам багатодітних сімей забезпечується надання пільг, які визначені Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей" (чинний з 01.01.2010). Крім пільг, передбачених державою, міською владою окремими рішеннями та розпорядженнями запроваджені інші види допомоги для членів сімей пільгових категорій.
Отже, як бачимо, існує досить широке коло проблем, що стосуються як молоді, яка є носієм інтелектуального потенціалу, визначальним фактором соціально-економічного прогресу, так і сімей, які є об'єднуючим інститутом, основновоположною складовою суспільства, яка акумулює в собі проблеми усіх її членів.
Окрім визначеної проблематики, існує ще кілька актуальних питань, які потребують уваги.
Серед них - проблема, що стоїть сьогодні перед Україною та світовою спільнотою, торгівля людьми. Жертвами цього злочину стають жінки, чоловіки і діти, які потерпають від різноманітних його форм, серед яких - торгівля людьми з метою примусової праці, сексуальної експлуатації, примусового жебрацтва, вилучення органів тощо.
За даними Головного управління МВС України в м. Києві, у 2011 році порушено 8 (у 2010 році - 7) кримінальних справ за ознаками злочину, передбаченого ст. 149 КК України (торгівля людьми або інша незаконна угода щодо людини), встановлено 12 (у 2010 році - 10) осіб, які стали потерпілими від цього виду злочину. Зібрано 22 (у 2010 році - 18) матеріали, за якими порушено кримінальні справи за ознаками злочину, передбаченого ст. 190 КК України. Встановлено 34 (у 2010 році - 32) потерпілих, яким завдано збитків на загальну суму понад 290 тис. грн. (у 2010 році - 600 тис. грн.).
Працівниками ГУ МВС України в місті Києві перевірено 16 (у 2010 році - 48) суб'єктів туристичної діяльності, з них 12 (у 2010 році - 30) туроператорів та 4 (у 2010 році - 18) турагенти. За результатами перевірок надіслано 1 подання (у 2010 році - 3) про анулювання ліцензії.
Зважаючи на те, що Київ як столиця потенційно привабливий для такого виду діяльності, а також враховуючи особливості та складність виявлення таких правопорушень, питання торгівлі людьми залишається актуальним і особливо важливими при цьому є профілактичні заходи. Крім цього, вжиття відповідних заходів передбачене відповідно до прийнятого Закону України "Про протидію торгівлі людьми".
Іншим важливим питанням є забезпечення гендерної рівності.
Сучасна державна політика України спрямована на досягнення рівності жінок і чоловіків у суспільстві, на подолання всіх форм дискримінації за ознакою статі, на створення необхідних соціальних і політичних передумов для найповнішої реалізації природних здібностей жінок і чоловіків у всіх сферах трудового, суспільного та особистого життя. Конституційні принципи демократизму (ст. 24 Конституції України) та положення Закону України "Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків" відкривають широкі перспективи для утвердження політики рівних прав та можливостей чоловіків та жінок.
Проте, за результатами звіту про гендерну нерівність, опублікованого у 2010 році Світовим економічним форумом, Україна посідає 63-тє місце серед 134 країн. Україна серед тих, хто погіршив свої показники порівняно з 2006 роком, коли обіймала 48-му позицію.
У м. Києві станом на 01.01.2010 загальна чисельність чоловіків складала 1267,5 тис, жінок - 1476,3 тис. Рівень зайнятості серед жінок працездатного віку, за даними 2009 року, складав 65,8 % до населення відповідної вікової групи, чоловіків - 72,9 %. На столичних підприємствах у 2010 році жінки складали 51,2 % від загальної кількості працюючих. При цьому, місячний оклад жінок майже на 14 %, а середня заробітна плата в середньому на 15,5 % менші ніж у чоловіків. Більшість керівних посад в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування займають чоловіки. Так, станом на 01.01.2012 у керівному складі Київської міської державної адміністрації серед заступників голови та голів районних в місті Києві державних адміністрацій немає жодної жінки. Кількість жінок-депутатів міської ради - 16 (13 %). Отже, з огляду на наведені цифри питання гендерної рівності актуальне і для міста Києва.
Оскільки всі зазначені факти поступово призводять до дисбалансу в суспільстві, виникає реальна потреба у прийнятті міської комплексної програми, спрямованої на підтримку сім'ї та молоді, демографічний розвиток, забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, протидію торгівлі людьми в м. Києві на період до 2016 року.
Мета Програми
Метою Програми є забезпечення системної та комплексної державної політики у сфері сім'ї та демографічного розвитку, спрямованої на формування самодостатньої сім'ї та її здатності до усвідомленого народження і виховання дітей, сприяння соціальному становленню та розвитку молоді, а також забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків і жінок, протидії торгівлі людьми в м. Києві.
Шляхи і засоби розв'язання проблем, обсяги та джерела фінансування. Строки та етапи виконання Програми
Сучасна сімейна та молодіжна політика переважної більшості країн світу полягає у перенесенні акцентів з переважно пасивних заходів підтримки на засади стимулювання саморозвитку та самозабезпечення сім'ї, адресності надання соціальної допомоги, поєднання зусиль центральних та місцевих органів виконавчої влади з активізацією діяльності місцевих громад, громадських організацій та приватного бізнесу.
Зважаючи на визначені проблеми робота з сім'ями та молоддю має бути зосереджена не лише на матеріально-фінансовій підтримці цих категорій, а спрямовуватися на профілактику поширення негативних явищ, які перешкоджають їх повноцінному розвитку та соціальному становленню.
Така робота передбачає реалізацію системної та комплексної державної політики щодо:
- проведення інформаційно-просвітницьких програм, рекламних кампаній, інших заходів, спрямованих на підготовку молоді до подружнього життя та підвищення рівня їх готовності до виконання соціальних ролей чоловіка і дружини, підвищення престижу сім'ї, посилення орієнтацій на шлюб та відповідальне батьківство, попередження насильства в сім'ї, запобігання торгівлі людьми, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;
- створення умов для інтелектуального самовдосконалення, творчого розвитку особистості, забезпечення зайнятості молоді, утвердження патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей, формування здорового способу життя молоді;
- підвищення рівня поінформованості дітей, батьків, молоді стосовно послуг, що надаються державними установами та організаціями на території міста Києва;
- здійснення моніторингу сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, та надання їм адресної допомоги;
- активізації роботи з формування мережі установ та закладів, які надають послуги для сімей, дітей та молоді, удосконалення їх діяльності та зміцнення матеріально-технічного і фінансового забезпечення;
- надання інформаційно-методичної, організаційної, фінансової підтримки громадським організаціям, зокрема молодіжним та дитячим, в реалізації програм, спрямованих на розв'язання соціальних проблем сім'ї та молоді;
- поширення принципів соціальної відповідальності бізнесу зі спрямованістю на підтримку сімей з дітьми;
- активізації ролі громади у підтримці сімей, попередження насильства в сім'ї, запобігання торгівлі людьми через залучення органів самоорганізації населення тощо.
Саме тому у місті Києві мають бути реалізовані заходи, які передбачають роботу за такими напрямами, як:
1. Заходи державної політики з питань сім'ї:
1.1. Забезпечення сприятливих умов для всебічного розвитку сім'ї та її членів, найповнішої реалізації сім'єю своїх функцій і поліпшення її життєвого рівня, підвищення ролі сім'ї як основи суспільства.
1.2. Попередження насильства в сім'ї.
1.3. Реалізація політики щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.
1.4. Заходи з протидії торгівлі людьми.
1.5. Науково-методичне забезпечення реалізації сімейної політики.
2. Заходи державної політики з питань молоді:
2.1. Створення умов для інтелектуального самовдосконалення та підтримка творчих ініціатив молоді, підтримка талановитої та обдарованої молоді.
2.2. Створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості молоді.
2.3. Пропаганда та формування здорового способу життя серед молоді.
2.4. Утвердження патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей.
2.5. Надання підтримки молодіжним та дитячим громадським організаціям, органам студентського самоврядування.
2.6. Науково-методичне забезпечення реалізації молодіжної політики.
3. Програми і заходи центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді:
3.1. Надання соціальних послуги дітям, молоді та сім'ям, які опинилися у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.
3.2. Заходи соціальної підтримки, супроводу дітей, молоді, сімей в контексті проблем алко-, наркозалежності, ВІЛ/СНІДу.
3.3. Програми інтеграції дітей та молоді з функціональними обмеженнями в територіальній громаді.
3.4. Проведення інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на популяризацію здорового способу життя, запобігання тютюнопалінню, вживанню алкоголю та наркотиків, зниження шкоди від вживання наркотиків, дотримання безпечної сексуальної поведінки.
3.5. Заходи з попередження поширення негативних явищ у молодіжному середовищі.
4. Організація дозвілля та соціальної роботи дітей та молоді за місцем проживання.
5. Надання соціальних послуг сім'ям, дітям та молоді іншими закладами соціального обслуговування та реалізація інших заходів молодіжної політики.
6. Утримання центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.
Напрями діяльності та заходи Міської цільової програми підтримки сім'ї та молоді на 2012 - 2016 роки викладені у додатку 1.
Фінансування Програми буде здійснено в межах видатків, затверджених на відповідний рік у бюджеті м. Києва, та за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством. У разі необхідності заходи Програми можуть переглядатися та уточнюватися.
Ресурсне забезпечення Програми викладене у додатку 2.
Результативні показники виконання Програми викладені у додатку 3.
Виконання Програми передбачається у 2 етапи: I етап - 2012 - 2014 роки, II етап - 2015 - 2016 роки.
Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює відповідальний виконавець Програми - Головне управління у справах сім'ї, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Відповідальний виконавець Програми подає Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійній комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку узагальнену інформацію про стан виконання Програми за I півріччя до 25 вересня та за рік до 25 березня.
Заступник міського голови -
секретар Київради
Г. Герега
Додаток 1
до Міської цільової програми підтримки
сім'ї та молоді на 2012 - 2016 роки
20.09.2012 N 5/8289
Напрями діяльності та заходи Міської цільової програми підтримки сім'ї та молоді на 2012 - 2016 роки
N
з/п
Назва напряму
діяльності (пріоритетні завдання)
Перелік заходів
Програми
Строк виконання
заходу
ВиконавціДжерела
фінансування
Орієнтовні обсяги
фінансування (вартість), тис. гривень, у тому числі:
Очікуваний
результат
Розділ 1. Заходи державної політики з питань сім'ї
1.Забезпечення сприятливих умов для
всебічного розвитку сім'ї та її членів, найповнішої реалізації
сім'єю своїх функцій і поліпшення її життєвого рівня, підвищення
ролі сім'ї як основи суспільства
1.1. Інформування населення міста
Києва щодо соціальних послуг, які надаються сім'ям
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління праці та соціального захисту
населення, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї,
дітей та молоді. Служба у справах дітей, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 413,1, у тому числі:Підвищення рівня поінформованості
громадян щодо їх соціального захисту
2012 рік99,3
2013 рік72,6
2014 рік76,2
2015 рік80,3
2016 рік84,7
1.2. Запровадження та забезпечення в
комунальних засобах масової інформації рубрики з актуальних питань
сімейного життя
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Управління преси та інформації, Київський міський
центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
- Не потребуєПідвищення рівня поінформованості
населення щодо шляхів вирішення сімейних проблем, послуг, які
надаються сім'ям
1.3. Сприяння у наданні пільг
багатодітним сім'ям
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління праці та соціального захисту
населення, райдержадміністрації
- Не потребуєПокращення рівня забезпеченості
багатодітних сімей
1.4. Проведення тематичних тренінгів,
надання консультативних послуг для сімей, зокрема багатодітних
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр сім'ї "Родинний дім",
райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 696,7,
у тому числі:
Зменшення кількості розлучень,
збільшення народжуваності та кількості офіційно зареєстрованих
шлюбів
2012 рік97,4
2013 рік138,9
2014 рік145,9
2015 рік153,2
2016 рік161,3
1.5. Реалізація програми підготовки
до подружнього життя учнівської, студентської молоді та пар, які
готуються до одруження
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління юстиції, Головне управління
освіти і науки, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 990,1,
у тому числі:
Збільшення кількості шлюбів,
зменшення кількості розлучень серед молодих сімей
2012 рік169,4
2013 рік190,4
2014 рік200,1
2015 рік210,3
2016 рік219,9
1.6. Сприяння у реалізації програм
щодо підготовки сімей до вагітності та народження дитини
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління охорони здоров'я, Київський
міський центр сім'ї "Родинний дім", райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 496,0,
у тому числі:
Зменшення частки небажаної та ранньої
вагітності, кількості безплідних пар, збільшення частки сімей, які
народили двох та більше дітей
2012 рік77,7
2013 рік96,4
2014 рік102,1
2015 рік107,2
2016 рік112,6
1.7. Сприяння у проведенні заходів,
спрямованих на збереження ціннісних орієнтацій населення на
сімейний спосіб життя, зокрема, проведення заходів щодо
пропагування моделі "Відповідального батька"
2013 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління освіти і науки, Управління
преси та інформації, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 68,8,
у тому числі:
Зменшення відсотка неофіційних шлюбів
до їх загальної кількості, зменшення кількості випадків насильства
в сім'ї
2013 рік16,0
2014 рік16,7
2015 рік17,5
2016 рік18,6
1.8. Реалізація програми допомоги
сім'ям, в яких виникли конфлікти з дітьми, "Школа життя"
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр сім'ї "Родинний дім",
райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 477,1,
у тому числі:
Зменшення кількості сімей, які
опинилися у складних життєвих обставинах
2012 рік81,6
2013 рік91,4
2014 рік96,3
2015 рік101,3
2016 рік106,5
1.9. Проведення заходів, спрямованих
на відзначення та підтримку сімей, зокрема: проведення конкурсу
"Сім'я року" та вшанування сімей-ювілярів, які прожили в шлюбі 50 і
більше років; підтримка одиноких батьків та одиноких матерів, які
самі виховують дітей
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 294,8,
у тому числі:
Популяризація сімейних цінностей,
фінансова підтримка одиноких батьків та матерів, які самі виховують
дітей, за відповідальне батьківство
2012 рік57,6
2013 рік52,2
2014 рік56,8
2015 рік61,6
2016 рік66,6
1.10. Запровадження сучасних
технологій щодо гармонізації родинних стосунків (створення
інтернет-сайту, надання он-лайн консультацій, впровадження
відновних практик тощо)
2013 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління охорони здоров'я, Київський
міський центр сім'ї "Родинний дім", Дарницька районна в місті Києві
державна адміністрація
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 389,1,
у тому числі:
Зменшення кількості сімей, які
опинилися у складних життєвих обставинах
2013 рік91,8
2014 рік95,0
2015 рік98,7
2016 рік103,6
1.11. Сприяння та моніторинг надання
студентським сім'ям окремих кімнат у гуртожитках
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, Головне управління освіти і науки,
райдержадміністрації
- Не потребуєЗбільшення кількості студентських
сімей, забезпечених окремими кімнатами у гуртожитках
1.12. Сприяння у наданні
фінансово-кредитної підтримки молодим сім'ям та одиноким молодим
громадянам на будівництво (реконструкцію) житла в місті Києві
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління житлового забезпечення
- Не потребуєЗбільшення кількості молодих сімей та
молоді, які забезпечені житлом
1.13. Сприяння приведенню заходів з
організації змістовного дозвілля сімей та популяризації кращих
родинних традицій (фестивалі, конкурси тощо), зокрема конкурсу
"Таланти багатодітної родини"
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр сім'ї "Родинний дім",
райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 350,6,
у тому числі:
Підтримка талановитих дітей та
творчих сімей
2012 рік75,0
2013 рік63,9
2014 рік68,8
2015 рік68,1
2016 рік74,8
1.14. Проведення культурологічних
заходів до Дня родини, зокрема, фестивалю родинної творчості
"Родовід", а також до Дня матері, Дня батька, Міжнародного дня
захисту дітей, Міжнародного дня жінок і миру тощо
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 2086,2,
у тому числі
Популяризація сімейних цінностей у
територіальній громаді м. Києва, підвищення рівня поінформованості
сімей з питань їх соціального захисту
2012 рік248,0
2013 рік419,3
2014 рік446,7
2015 рік473,0
2016 рік499,2
1.15. Проведення заходів до
новорічних свят для дітей із сімей пільгових категорій
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 3419,1,
у тому числі:
Соціальна підтримка дітей із сімей
пільгових категорій
2012 рік387,6
2013 рік703,6
2014 рік738,4
2015 рік775,6
2016 рік813,9
1.16. Реалізація програм для розвитку
громадської активності
2013 - 2016
Щорічно
РайдержадміністраціїБюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 10,8,
у тому числі:
Популяризація сімейних цінностей
2013 рік2,5
2014 рік2,6
2015 рік2,8
2016 рік2,9
2.Попередження насильства в сім'ї2.1. Проведення
інформаційно-просвітницьких кампаній протидії насильству в сім'ї,
зокрема, реалізація заходів у рамках національної кампанії "Стоп
насильству!", акції "16 днів проти насильства"
2012 - 2016
Щорічно
Листопад - грудень
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 496,8,
у тому числі:
Зменшення кількості випадків
насильства у сім'ях
2012 рік238,9
2013 рік59,7
2014 рік62,8
2015 рік66,1
2016 рік69,3
2.2. Сприяння у проведенні: виховних
годин з учнями та студентами, тематичних зустрічей з їх батьками на
теми попередження насильства в сім'ї, формування сімейних
цінностей, за участю спеціалістів соціальної роботи, громадських
організацій; навчальних семінарів Для заступників директорів шкіл з
виховної роботи та психологів шкіл з питань роботи з дітьми, які
опинилися у складних життєвих обставинах, зокрема у зв'язку з
насильством у сім'ї
2013 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління освіти і науки, Київський
міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Служба у
справах дітей, райдержадміністрації, громадські організації (за
згодою)
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 431,1, у тому числі:Зменшення кількості сімей, які
опинилися у складних життєвих обставинах, зокрема у зв'язку з
насильством в сім'ї
2013 рік100,0
2014 рік105,0
2015 рік110,3
2016 рік115,8
2.3. Проведення навчальних семінарів
та підготовка і видання методичних рекомендацій щодо попередження
насильства а сім'ї для психологів шкіл, дільничних інспекторів
міліції, спеціалістів, які задіяні до виконання заходів з
попередження насильства в сім'ї у районах м. Києва
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, Київський міський центр сім'ї "Родинний
дім", райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 184,3,
у тому числі:
Поліпшення якості надання послуг щодо
попередження насильства в сім'ї
2012 рік12,7
2013 рік39,0
2014 рік41,8
2015 рік44,2
2016 рік46,6
2.4. Реалізація програми "Центр
медико-соціальної реабілітації постраждалих від насильства в
сім'ї"
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління охорони здоров'я, Київський
міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 130,9,
у тому числі:
Зменшення кількості випадків
насильства в сім'ї
2012 рік23,5
2013 рік24,9
2014 рік26,2
2015 рік27,5
2016 рік28,8
2.5. Проведення корекційної роботи з
особами, які вчинили насильство в сім'ї
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр сім'ї "Родинний дім",
районні центри у справах сім'ї та жінок
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 435,2,
у тому числі:
Зменшення випадків насильства в
сім'ї
2012 рік70,6
2013 рік84,4
2014 рік88,7
2015 рік93,4
2016 рік98,1
2.6. Здійснення моніторингу виконання
корекційних програм з особами, які вчинили насильство в сім'ї
2012 - 2016
Щоквартально
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління МВС України в місті Києві,
райдержадміністрації
- Не потребуєПідвищення якості надання послуг щодо
попередження насильства в сім'ї
3.Реалізація політики щодо забезпечення
рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
3.1. Сприяння у проведенні уроків
гендерної рівності для школярів, студентів, створення куточків з
гендерної культури в бібліотеках
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді Та спорту, Головне управління освіти і науки, Головне
управління культури, громадські організації (за згодою)
- Не потребуєВиховання гендерної культури у
молодого покоління
3.2. Сприяння у проведенні навчальних
семінарів засідань за круглим столом для заступників директорів
шкіл з виховної роботи, педагогів-організаторів тощо
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління освіти і науки,
райдержадміністрації, громадські організації (за згодою)
бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 179,8,
у тому числі:
Підвищення рівня компетенції
педагогів щодо використання гендерних підходів у їх роботі
2012 рік26,5
2013 рік32,7
2014 рік35,0
2015 рік42,1
2016 рік43,5
3.3. Проведення конференції з питань
реалізації політики щодо рівних прав та можливостей чоловіків і
жінок
2013Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Управління у справах жінок, інвалідів, ветеранів
війни та праці, Київський міський центр сім'ї "Родинний дім",
райдержадміністрації, громадські організації (за згодою)
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 30,6,
у тому числі:
Впровадження гендерної складової у
всіх сферах життєдіяльності суспільства
2013 рік30,6
3.4. Реалізація комунікативних
кампаній/заходів, які спрямовані на формування позитивного
ставлення суспільства до рівних прав та можливостей жінок і
чоловіків
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр сім'ї "Родинний дім",
райдержадміністрації, громадські організації (за згодою)
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 235,4,
у тому числі:
Впровадження гендерної складової у
всіх сферах життєдіяльності суспільства
2012 рік54,1
2013 рік41,5
2014 рік43,9
2015 рік46,6
2016 рік49,3
3.5. Сприяння запровадженню
спеціальних програм підтримки кар'єрного росту та
громадсько-політичної активності жінок
2013 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, головні управління, управління, відділи, служби
Київської міської державної адміністрації, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва загальний фонд)Усього: 121,8,
у тому числі:
Збільшення частки жінок на керівних
посадах
2013 рік27,1
2014 рік29,5
2015 рік31,7
2016 рік33,5
3.6. Підготовка методичної літератури
з гендерних питань
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Управління у справах жінок, інвалідів, ветеранів
війни та праці, громадські організації (за згодою)
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 38,5,
у тому числі:
Підвищення рівня обізнаності щодо
використання гендерних підходів у роботі
2012 рік5,5
2013 рік7,8
2014 рік8,1
2015 рік8,4
2016 рік8,7
3.7 Включення до професійної програми
підвищення кваліфікації працівників місцевих органів державної
влади та посадових осіб органів місцевого самоврядування навчальних
модулів з основ гендерної рівності і гендерного інтегрування
2012Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр перепідготовки та
підвищення кваліфікації працівників органів державної влади,
органів місцевого самоврядування
- Не потребуєПідвищення рівня компетентності
працівників щодо використання гендерних підходів у роботі
3.8. Реалізація програми "Гендерний
центр" та створення гендерного портрету міста Києва
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Управління у справах жінок, інвалідів, ветеранів
війни та праці, Київський міський центр сім'ї "Родинний дім",
райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 456,9,
у тому числі:
Забезпечення розгляду та запобігання
фактам гендерної дискримінації
2012 рік82,2
2013 рік87,0
2014 рік91,0
2015 рік96,0
2016 рік100,7
3.9. Реалізація заходів щодо
соціально-психологічної адаптації жінок, у т. ч. тих, які планують
відновити трудову діяльність, та сприяння у їх працевлаштуванні
2013 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр сім'ї "Родинний дім",
Київський міський центр зайнятості, райдержадміністрації,
громадські організації (за згодою)
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 183,0,
у тому числі:
Підвищення лідерських навичок жінок,
надання більших повноважень і можливостей жінкам щодо кар'єрного
росту, зменшення стереотипного тиску на працюючих жінок у
"нежіночих" сферах
2013 рік41,6
2014 рік44,5
2015 рік47,2
2016 рік49,7
4.Заходи з протидії торгівлі людьми4.1. Забезпечення діяльності
регіональної координаційної ради з питань протидії торгівлі
людьми
2012 - 2016
Щоквартально
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління МВС України в місті Києві,
Головне управління освіти і науки, Головне управління охорони
здоров'я, Головне управління праці та соціального захисту
населення, Служба у справах дітей, Київський міський центр
соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, громадські організації
(за згодою)
- Не потребуєУдосконалення управління у сфері
протидії торгівлі людьми
4.2 Проведення заходів, спрямованих
на підвищення рівня обізнаності населення щодо сучасних проявів
торгівлі людьми, а також засобів і методів, що використовуються
торговцями людьми
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління МВС України в місті Києві,
громадські організації (за згодою)
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 396,6,
у тому числі:
Зменшення кількості постраждалих від
торгівлі людьми
2012 рік78,8
2013 рік736
2014 рік77,4
2015 рік81,3
2016 рік855
4.3. Проведення роз'яснювальної
роботи з:
- особами, які мають міграційні наміри;
- громадянами іноземних держав, особами без громадянства, в т. ч.
тими, які звернулись за отриманням статусу біженця
2012 - 2016
Постійно
Головне управління МВС України в
місті Києві, Управління міграційної служби у м. Києві, Київський
молодіжний центр праці, громадські організації (за згодою)
- Не потребуєЗменшення кількості постраждалих від
торгівлі людьми
4.4. Сприяння у проведенні навчання з
питань попередження торгівлі людьми
2013 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління МВС України в місті Києві,
Головне управління охорони здоров'я, Служба у справах дітей,
райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 131,9,
у тому числі:
Підвищення рівня компетентності
спеціалістів, які під час роботи можуть стикатись з особами групи
ризику або постраждалими від торгівлі людьми
2013 рік29,9
2014 рік32,2
2035 рік34,0
2016 рік35,8
4.5. Здійснення соціального
супроводження, виконання спеціалізованих програм підтримки осіб,
які постраждали від торгівлі людьми, у тому числі проведення
консультацій психолога, надання медичних, освітніх послуг, послуг з
працевлаштування, дітям, громадянам іноземних держав та особам без
громадянства, які постраждали від торгівлі людьми, послуг з
перебування у закладах, в яких надається допомога особам, що
постраждали від торгівлі людьми
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління праці та соціального захисту
населення, Головне управління охорони здоров'я, Головне управління
освіти і науки, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї,
дітей та молоді, Київський молодіжний центр праці, Служба у справах
дітей, райдержадміністрації
- Не потребуєРеабілітація осіб, які постраждали
від торгівлі людьми
4.6. Здійснення моніторингу
діяльності закладів, у яких надається допомога особам, що
постраждали від торгівлі людьми
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління МВС України в місті Києві,
Головне управління охорони здоров'я, Служба у справах дітей,
Київський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та
молоді
- Не потребуєЗабезпечення ефективності надання
допомоги особам, що постраждали від торгівлі людьми
4.7. Проведення опитування з метою
визначення рівня обізнаності різних груп населення з питань
торгівлі людьми
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, громадські організації (за згодою)
- Не потребуєМоніторинг у сфері протидії торгівлі
людьми
4.8. Включення до програм підготовки,
перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів
державної влади та посадових осіб місцевого самоврядування питань
торгівлі людьми
2012Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр перепідготовки та
підвищення кваліфікації працівників органів державної влади,
органів місцевого самоврядування
- Не потребуєПідвищення ефективності у сфері
протидії торгівлі людьми
4.9. Розроблення спеціалізованих
програм підтримки осіб, що постраждали від торгівлі людьми,
зокрема, планів першочергових заходів
2012 - 2016Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Служба у справах дітей, Київський міський центр
соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації,
громадські організації (за згодою)
- Не потребуєЗабезпечення ефективності надання
допомоги особам, що постраждали від торгівлі людьми
4.10. Встановлення статусу особи, яка
постраждала від торгівлі людьми
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Служба у справах дітей, Київський міський центр
соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації,
громадські організації (за згодою)
- Не потребуєЗабезпечення ефективності надання
допомоги особам, що постраждали від торгівлі людьми
5.Науково-методичне забезпеченій
реалізації сімейної політики
5.1 Створення інтегрованої моделі
надання послуг сім'ям та молоді у м. Києві
2012Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації
- Не потребуєПідвищення ефективності роботи з
сім'ями та молоддю
5.2. Запровадження механізму
соціального замовлення з реалізації соціальних програм для сімей,
дітей та молоді
2012 - 2016Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації
- Не потребуєПідвищення ефективності роботи з
дітьми, сім'ями та молоддю
5.3. Проведення комплексного
соціологічного дослідження соціально-економічного становища сімей
м. Києва
2013 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 40,0,
у тому числі:
Підвищення ефективності управлінської
діяльності у сфері сімейної політики
2013 рік10,0
2014 рік10,0
2015 рік10,0
2016 рік10,0
5.4. Проведення навчальних,
науково-практичних семінарів для працівників сфери сімейної
політики
2013 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 273,1,
у тому числі:
Підвищення кваліфікації (якості
роботи) спеціалістів
2013 рік131,4
2014 рік46,0
2015 рік47,6
2016 рік48,1
УСЬОГО ЗА
НАПРЯМОМ:
13458,3
Розділ 2. Заходи державної політики з питань молоді
1.Створення умов для інтелектуального
самовдосконалення та підтримка творчих ініціатив молоді, підтримка
талановитої та обдарованої молоді
1.1. Реалізація заходів з правової
освіти молоді
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління юстиції м. Києва (за
згодою)
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 1221,9,
у тому числі:
Підвищення рівня правових знань
молоді
2012 рік340,2
2013 рік204,6
2014 рік214,8
2015 рік225,5
2016 рік236,8
1.2. Сприяння проведенню заходів,
спрямованих на підтримку талановитої та обдарованої молоді
(фестивалі, конкурси, інтелектуальні ігри тощо)
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 1743,2,
у тому числі:
Підтримка талановитої та обдарованої
молоді
2012 рік579,2
2013 рік272,7
2014 рік287,4
2015 рік293,2
2016 рік310,7
1.3. Проведення офіційних зустрічей
молоді з керівництвом міста
2012 - 2016
Щорічно
Червень, листопад
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 564,7,
у тому числі:
Фінансова підтримка талановитої та
обдарованої молоді столиці
2012 рік155,8
2013 рік100,7
2014 рік102,0
2015 рік102,5
2016 рік103,7
1.4. Приведення культурно-мистецьких
заходів до Дня молоді (остання неділя червня) та Дня Студента (17
листопада)
2012 - 2016
Щорічно
Червень, листопад
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 2324,7,
у тому числі:
Забезпечення змістовного дозвілля
молоді
2012 рік300,0
2013 рік456,5
2014 рік493,3
2015 рік520,6
2016 рік554,3
2.Створення сприятливого середовища для
забезпечення зайнятості молоді
2.1. Розробка та запровадження
програм психологічної адаптації до ринкових умов, підготовки до
пошуку роботи, профорієнтаційної роботи серед молоді
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський молодіжний центр праці
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 210,9,
у тому числі:
Вибір майбутньої професії з
урахуванням природних особливостей індивідууму та попиту ринку
праці. Зниження дисбалансу на ринку праці серед молодих
спеціалістів
2012 рік103,5
2013 рік24,9
2014 рік26,2
2015 рік27,5
2016 рік28,8
2.2. Формування банку даних вакансій
з тимчасовим характером роботи з метою вторинної зайнятості
студентської молоді у вільний від навчання час
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський молодіжний центр праці, Київський
міський центр зайнятості
- Не потребуєЗбільшення кількості студентів,
залучених до сезонного або тимчасового працевлаштування
2.3. Організація діяльності
молодіжних трудових загонів
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський молодіжний центр праці
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 355,0,
у тому числі:
Поліпшення матеріального становища
молоді, здобуття практичних професійних навичок та підвищення рівня
професійної кваліфікації
2012 рік108,8
2013 рік57,1
2014 рік60,0
2015 рік63,0
2016 рік66,1
2.4. Інформаційно-
консультативний центр з питань реалізації молодіжної політики в м.
Києві
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський молодіжний центр праці
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 2750,0,
у тому числі:
Збільшення кількості студентів,
залучених до сезонного або тимчасового працевлаштування, підвищення
рівня доступності послуг
2012 рік450,0
2013 рік500,0
2014 рік550,0
2015 рік600,0
2016 рік650,0
2.5. Розробка й запровадження програм
працевлаштування та розвитку підприємницької ініціативи молоді з
функціональними обмеженнями
2013 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління праці та соціального захисту
населення, Київський міський центр соціальних служб для сім'ї,
дітей та молоді, Київський молодіжний центр праці
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 234,1,
у тому числі:
Працевлаштування молоді з
функціональними обмеженнями
2013 рік54,0
2014 рік57,1
2015 рік60,0
2016 рік63,0
2.6. Проведення молодіжних ярмарків
вакансій, зокрема виставки "Освіта. Робота. Бізнес"
2013 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський молодіжний центр праці
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 306,9,
у тому числі:
Підвищення рівня поінформованості
молоді з питань навчання та працевлаштування
2013 рік71,2
2014 рік74,7
2015 рік78,6
2016 рік82,4
2.7. Забезпечення роботи молодіжного
бізнес-інкубатора
2013 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський молодіжний центр праці
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 431,1,
у тому числі:
Залучення молоді до підприємницької
діяльності, збільшення кількості молодих підприємців
2013 рік100,0
2014 рік105,0
2015 рік110,3
2016 рік115,8
2.8. Організація та проведення
навчання для підвищення рівня професійної підготовки молодих
підприємців
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський молодіжний центр праці,
райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 474,6,
у тому числі:
Підтримка молодих підприємців
2013 рік110,0
2014 рік116,0
2015 рік121,3
2016 рік127,3
2.9. Проведення міського конкурсу
бізнес-планів молодих підприємців та студентів вищих навчальних
закладів та сприяння у впровадженні кращих проектів в економіку
міста
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління з питань регуляторної політики
та підприємництва, Київський молодіжний центр праці
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 539,9,
у тому числі:
Сприяння розвитку молодіжного
підприємництва, підтримка підприємців-початківців
2012 рік108,8
2013 рік100,0
2014 рік105,0
2015 рік110,3
2016 рік115,8
2.10. Сприяння у проведенні щорічного
Київського міського конкурсу "Молодий підприємець року"
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління з питань регуляторної політики
та підприємництва, Київський молодіжний центр праці
- Не потребуєПопуляризація ідей підприємництва
серед молоді, підтримка молодих підприємців
2.11. Організація заходів із
залучення молоді до державної служби
2013 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський молодіжний центр праці
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 344,8,
у тому числі:
Оновлення кадрового складу органів
державної влади
2013 рік80,0
2014 рік84,0
2015 рік88,2
2016 рік92,6
3.Пропаганда та формування здорового
способу життя серед молоді
3.1. Реалізація заходів щодо
провадження здорового способу життя в молодіжному середовищі
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 547,8,
у тому числі:
Зменшення рівня захворюваності на
СНІД, хвороби, що передаються статевим шляхом, збільшення кількості
молоді, яка веде здоровий спосіб життя
2012 рік135,5
2013 рік100,3
2014 рік102,1
2015 рік103,8
2016 рік106,1
4.Утверджений патріотизму, духовності,
моральності та формування загальнолюдських цінностей
4.1. Організація заходів з
національно-патріотичного виховання та запобігання проявам
ксенофобії, расизму тощо
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 862,3,
у тому числі:
Підвищення рівня національної
свідомості, попередження проявів екстремізму та расової
нетерпимості серед молоді
2012 рік196,5
2013 рік159,4
2014 рік163,9
2015 рік168,6
2016 рік173,9
4.2. Впровадження трирівневої моделі
профілактики правопорушень серед молоді
2013 - 2016Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління освіти і науки, Служба у
справах дітей, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 316,8,
у тому числі:
Профілактика негативних явищ серед
молоді, зниження рівня правопорушень серед молоді
2013 рік73,5
2014 рік77,2
2015 рік81,0
2016 рік85,1
4.3. Організація заходів щодо
формування моральних цінностей у молоді, в т. ч. впровадження
соціальної реклами з актуальних питань молоді
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Головне управління освіти і науки, Служба у
справах дітей, Головне управління з питань реклами,
райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний фонд)Усього: 624,2,
у тому числі:
Профілактика негативних явищ серед
молоді, зниження рівня правопорушень серед молоді
2012 рік321,7
2013 рік69,7
2014 рік73,2
2015 рік78,9
2016 рік80,7
5.Надання підтримки молодіжним та
дитячим громадським організаціям, органам студентського
самоврядування
5.1. Проведення конкурсу проектів
програм молодіжних та дитячих громадських організацій, реалізація
програм-переможців
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 5068,0,
у тому числі:
Збільшення кількості проектів,
реалізованих спільно з молодіжними та дитячими громадськими
організаціями, збільшення кількості громадських організацій
2012 рік1068,0
2013 рік1000,0
2014 рік1000,0
2015 рік1000,0
2016 рік1000,0
5.2. Проведення форумів молоді
столиці
2012, 2014Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, громадські організації (за згодою)
Бюджет м. Києва (загальній
фонд)
Усього: 245,1,
у тому числі:
Підвищення активності молодіжних та
дитячих громадських організацій
2012 рік145,1
2014 рік100,0
5.3. Сприяння діяльності
громадських рад питань молодіжного та дитячого руху при Головному
управлінні у справах сім'ї, молоді та спорту
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту
- Не потребуєЗабезпечення прозорості та
відкритості роботи органів виконавчої влади, залучення
громадськості до прийняття управлінських рішень
5.4. Заходи з нагоди 100-річчя
українського скаутського руху та 70-річчя дня створення підпільної
молодіжної організації "Молода гвардія"
2012Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту
Бюджет м. Києва загальний фонд)Усього: 30,2,
у тому числі:
Підтримка ініціатив молодіжних
громадських організацій
2012 рік30,2
5.5. Сприяння діяльності органів
студентського самоврядування, підготовка молодіжних лідерів
місцевого самоврядування
2012 - 2016
Постійно
Районні в місті Києві державні
адміністрації
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 109,8,
у тому числі:
Сприяння розвитку студентського
самоврядування
2013 рік24,9
2014 рік26,7
2015 рік28,4
2016 рік29,8
6.Науково-методичне забезпечення
реалізації молодіжної політики
6.1. Інформаційне забезпечення
реалізації молодіжної політики
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 1090,7,
у тому числі:
Підвищення рівня поінформованості
сімей та молоді щодо державної підтримки
2012 рік208,4
2013 рік204,7
2014 рік214,9
2015 рік225,7
2016 рік237,0
6.2. Підтримка центру
інформаційно-методичної допомоги молодіжним та дитячим громадським
організаціям міста
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 163,5,
у тому числі:
Сприяння діяльності молодіжних та
дитячих громадських організацій
2012 рік23,5
2013 рік35,0
2014 рік35,0
2015 рік35,0
2016 рік35,0
6.3. Проведення навчальних
семінарів для працівників сфери молодіжної політики, лідерів
студентського самоврядування
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, райдержадміністрації
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 503,2,
у тому числі:
Підвищення кваліфікації (якості
роботи) спеціалістів
2013 рік116,7
2014 рік121,9
2015 рік128,1
2016 рік136,5
УСЬОГО ЗА
НАПРЯМОМ:
21063,4
Розділ 3. Програми і заходи центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
1.Надання соціальних послуг дітям,
молоді та сім'ям, які опинилися в складних життєвих обставинах та
потребують сторонньої допомоги
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, Служба у справах дітей
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 94,5,
у тому числі:
Виховання відповідального
батьківства
2012 рік17,0
2013 рік18,0
2014 рік18,9
2015 рік19,8
2016 рік20,8
1.2. Реалізація заходів Міської
спеціалізованої служби "Юридична консультація для дітей, молоді та
їх батьків"
2014 - 2016
Постійно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 100,9,
у тому числі:
Підвищення рівня правових знань
серед дітей, молоді, сімей, які опинилися у складних життєвих
обставинах
2014 рік32,0
2015 рік33,6
2016 рік35,3
1.3. Реалізація соціокультурних
заходів "Теплий дім" для сімей, які опинились у складних життєвих
обставинах
2012 - 2016
Постійно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді, Київський міський центр сім'ї
"Родинний дім"
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 715,0,
у тому числі:
Підтримка сімей, які опинилися у
складних життєвих обставинах
2012 рік128,5
2013 рік136,1
2014 рік142,9
2015 рік150,0
2016 рік157,5
1.4. Реалізація заходів
спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї"
2012 - 2016
Постійно
Мережа центрів соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 4195,1,
у тому числі:
Підтримка сімей, які опинилися у
складних життєвих обставинах
2012 рік753,9
2013 рік798,4
2014 рік838,3
2015 рік880,3
2016 рік924,2
1.5. Реалізація соціального заходу
"Центр екстреної допомоги дітям"
2012 - 2016
Постійно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Інші джерелаУсього: 439, 1,
у тому числі:
Зменшення кількості сімей, які
опинилися у складних життєвих обставинах
2012 рік169,8
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
2012 рік48,4
2013 рік51,3
2014 рік53,8
2015 рік56,5
2016 рік59,3
1.6. Реалізація заходів
спеціалізованого формування "Телефон довіри"
2014 - 2016
Постійно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 362,6,
у тому числі:
Надання екстреної допомоги сім'ям,
які опинилися у складних життєвих обставинах
2014 р.115,0
2015 р.120,8
2016 р.126,8
1.7. Реалізація соціальних заходів
спеціалізованого формування "Консультативний пункт щодо
попередження насильства в сім'ї" на базі районів м. Києва
2012 - 2016 постійноМережа центрів соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 27,8
у тому числі:
Зменшення кількості випадків
насильства в сім'ях
2012 рік5,0
2013 рік5,3
2014 рік5,6
2015 рік5,8
2016 рік6,1
2.Заходи щодо соціальної підтримки,
супроводу дітей, молоді, сімей в контексті проблем алко-,
наркозалежності, ВІЛ/СНІДу
2.1. Реалізація соціальних заходів
спеціалізованого формування соціально-профілактичної роботи
"Соціально-консультативна соціально-наркологічна приймальня"
(денний режим)
2012 - 2016
Постійно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Інші джерелаУсього: 177,0,
у тому числі:
Зменшення кількості сімей, які
опинилися у складних життєвих обставинах
2012 рік32,0
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
2013 рік33,6
2014 рік35,3
2015 рік37,1
2016 рік39,0
2.2. Реалізація заходів
спеціалізованого формування "Служба соціальної підтримки сім'ї"
щодо алкозалежних
2014 - 2016
Постійно
київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 94,6,
у тому числі:
Зменшення кількості алкозалежної
молоді
2014 рік30,0
2015 рік31,5
2016 рік33,1
2.3. Реалізація заходів
спеціалізованого формування "Тренінговий центр з питань
ВІЛ/СНІДу"
2014 - 2016
Постійно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 94,6,
у тому числі:
Підвищення якості соціальних
послуг
2014 рік30,0
2015 рік31,5
2016 рік33,1
2.4. Реалізація заходів по роботі з
особами, що мають проблему ВІЛ/СНІД, консультативними центрами
вуличної профілактичної роботи з підлітками та молоддю, які
практикують ризиковану поведінку, та тренінговим центром з
підготовки батьків до усиновлення
2012 - 2016
Постійно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Інші джерелаУсього: 3042,9,
у тому числі:
Зменшення кількості, сімей, які
опинилися у складних життєвих обставинах
2012 рік573,0
2013 рік573,0
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
2014 рік601,7
2015 рік631,8
2016 рік663,4
2.5. Реалізація заходів Служби
супроводу ВІЛ-позитивних киян, сімей з дітьми, яких торкнулися
проблеми ВІЛ/СНІДу та які перебувають в кризовому стані
2014 - 2016
Постійно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 24,7,
у тому числі:
Підтримка сімей з дітьми, яких
торкнулися проблеми ВІЛ/СНІДу
2014 рік7,6
2015 рік8,2
2016 рік8,9
3.Програми інтеграції дітей та молоді
з функціональними обмеженнями в територіальній громаді
3.1. Реалізація соціальних заходів
спеціалізованого формування з соціально-психологічної реабілітації
дітей та молоді з функціональними обмеженнями
2012 - 2016
Постійно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 1824,6,
у тому числі:
Підтримка дітей та молоді з
функціональними обмеженнями
2012 рік327,9
2013 рік347,2
2014 рік364,6
2015 рік382,9
2016 рік402,0
3.2. Реалізація соціальних заходів
"Денна відпочинкова програма для дітей з функціональними
обмеженнями та дітей з сімей, які опинились у складних життєвих
обставинах"
2012 - 2016
Щорічно
Мережа центрів соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 83,5,
у тому числі:
Підтримка сімей, які опинилися у
складних життєвих обставинах
2012 рік15,0
2013 рік15,9
2014 рік16,7
2015 рік17,5
2016 рік18,4
3.3. Проведення модульного курсу
"Літня школа" для батьків з дітьми та молоддю з функціональними
обмеженнями (маломобільними)
2014 - 2016
Щорічно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 189,2,
у тому числі:
Підтримка сімей, які виховують
дитину з функціональними обмеженнями
2014 рік60,0
2015 рік63,0
2016 рік66,2
3.4. Проведення районних та
міського фестивалю творчості дітей і молоді з функціональними
обмеженнями "Повіримо у себе"
2012 - 2016
Щорічно
Мережа центрів соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 655,0,
у тому числі:
Підтримка дітей та молоді з
функціональними обмеженнями
2012 рік117,7
2013 рік124,6
2014 рік130,9
2015 рік137,5
2016 рік144,3
3.5. Проведення заходів щодо
спортивно-фізкультурного розвитку сімей з дітьми, молоддю з
функціональними обмеженнями, зокрема соціально-спортивної акції
"Старти надій"
2012 - 2016
Щорічно
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 86,3,
у тому числі:
Підтримка сімей, які виховують
дитину з функціональними обмеженнями
2013 рік20,0
2014 рік21,0
2015 рік22,1
2016 рік23,2
3.6. Проведення заходів до
новорічних свят для дітей із сімей пільгових категорій, парад Дідів
Морозів-волонтерів
2011 - 2016
Щорічно
Грудень
Київський міський центр соціальних
служб для сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 883,7,
у тому числі:
Соціальна підтримка дітей із сімей
пільгових категорій
2012 рік158,8
2013 рік168,2
2014 рік176,6
2015 рік185,4
2016 рік194,7
4.Проведення
інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на популяризацію
здорового способу життя, запобігання тютюнопалінню, вживанню
алкоголю та наркотиків, зниження шкоди від вживання наркотиків,
дотримання безпечної сексуальної поведінки
4.1. Реалізація заходів
спеціалізованого формування "Міський центр підтримки громадських
ініціатив дітей та молоді, яка навчається"
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 712,2,
у тому числі:
Збільшення кількості волонтерів у
соціальній сфері
2012 рік128,0
2013 рік135,6
2014 рік142,3
2015 рік149,4
2016 рік156,9
4.2. Реалізація соціокультурних
заходів в підліткових клубах за місцем проживання та проведення
конкурсу "Кращий клуб за місцем проживання"
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді, райдержадміністрації, підліткові клуби за
місцем проживання
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 222,5,
у тому числі:
Створення умов для інтелектуального
та творчого розвитку дітей та молоді, зменшення кількості
бездоглядних дітей
2012 рік40,0
2013 рік42,3
2014 рік44,5
2015 рік46,7
2016 рік49,0
4.3. Реалізація заходів щодо
підтримки та розвитку волонтерського руху, в тому числі програми
"Школа волонтерів", міського конкурсу "Кращий волонтер року"
2012 - 2016
Постійно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, мережа центрів соціальних служб для сім'ї, дітей
та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 1032,3,
у тому числі:
Збільшення кількості волонтерів у
соціальній сфері, залучення молоді до соціальної активності
2012 рік185,5
2013 рік196,4
2014 рік206,3
2015 рік216,7
2016 рік227,4
4.4. Проведення соціокультурного
заходу старту добрих справ "Юнь Києва запрошує"
2012 - 2016
Щорічно
Головне управління у справах сім'ї,
молоді та спорту, Київський міський центр соціальних служб для
сім'ї, дітей та молоді
Бюджет м. Києва (загальний
фонд)
Усього: 120,2,
у тому числі:
Сприяння розвитку соціальної
активності та відповідальної поведінки
2012 рік21,6
2013 рік22,9
2014 рік24,0
2015 рік25,2
2016 рік26,5