• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Коли паперові носії додавати не потрібно

Міністерство доходів і зборів України | Розяснення від 07.06.2014
Реквізити
  • Видавник: Міністерство доходів і зборів України
  • Тип: Розяснення
  • Дата: 07.06.2014
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство доходів і зборів України
  • Тип: Розяснення
  • Дата: 07.06.2014
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
Інформаційно-комунікаційний департамент
РОЗ'ЯСНЕННЯ
Коли паперові носії додавати не потрібно
Якщо ПП подає до органів доходів і зборів податкову звітність в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку з накладанням електронного цифрового підпису, то роздруковані оригінали на паперових носіях не додаються.
Якщо ПП подає оригінали документів податкової звітності на паперових носіях, то за бажанням може надати копії таких документів в електронному вигляді на електронних носіях (магнітних дисках, флеш-картах, компакт-дисках).
Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Порядок подання податкової звітності до контролюючих органів передбачено ст. 49 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI, із змінами та доповненнями.
Інструкція з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затверджена наказом ДПА України від 10.04.2008 р. № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 р. за № 320/15011.