• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Що робити, коли при підписанні документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Державна фіскальна служба України | Розяснення від 08.08.2014
Реквізити
  • Видавник: Державна фіскальна служба України
  • Тип: Розяснення
  • Дата: 08.08.2014
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна фіскальна служба України
  • Тип: Розяснення
  • Дата: 08.08.2014
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Що робити, коли при підписанні документа виникає помилка "Невірний пароль або ключ пошкоджено"?
Необхідно перевірити:
- який ключ ЕЦП використовується першим? (правильна послідовність підписів "бухгалтер - директор - електронна печатка");
- якщо ключ обрано правильно, слід звернути увагу на правильність введення пароля, а саме регістр вводу пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи, які відрізняються за розташуванням на клавіатурі);
- чи змінювалось ім’я файла особистого ключа? (у разі зміни ім’я файла особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримували послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідний йому посилений сертифікат відкритого ключа).
У загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (веб-портал Міндоходів, вкладинка "Інформаційно-довідковий ресурс") таке роз’яснення у категорії 401.01.